Jump to content

Indreptare tabla fara vopsire


razvan_andrei82
 Share

Postare recomandată

razvan_andrei82

Salut! Am cateva indoituri pe portiera si pe o aripa si am auzit ca se pot repara fara a revopsi elementele.Vreau sa va intreb daca stiti in zona Iasului vreun service sau atelier care se ocupa cu asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ohne_zucker_06

Eu mi-am cumparat un astfel de dispozitiv cu 50 ron.

In functie de cum e infundatura il poti folosi cu succes sau nu.

Eu am avut aripa din spate infundata la Fabia, l-am gasit pe un taran sprijinit in cot pe masina mea, si acolo mi-a ramas o frumusete de infundatura cam de 5 cm patrati.

Am cumparat chestia asta desi eram convins ca e o porcarie vazuta la TV dar chiar a functionat.

A facut "poc" si tabla a revenit la normal, acum nu se vede nimic in zona respectiva si vopseaua este intacta.

Merita sa il incerci!

post-75866-0-50368200-1330710887_thumb.j

Modificat de ohne_zucker_06
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ohne_zucker_06

Kitul se numeste "Pops-a-dent" - cauta pe google si ai sa gasesti de unde sa il cumperi, eu l-am luat de la cineva de pe okazii.

Va rog sa nu considerati reclama: http://www.thegift.r...a-tablei-p-1132 - aici costa numai 33 de lei. Pe cuvantul meu ca merita cumparat, nu se stie cand aveti nevoie, voi sau cei apropiati.

Include si pistolul si manerul de tras si un set de 3-4 picioare (ventuze) de fixare, mai mari sau mai mici, in functie de cum e infundatura, si adeziv, care se gaseste in comert.

Modificat de ohne_zucker_06
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce adeziv pui pe ventuze? nu se folosesc acele batoane de lipici?

dupa aia se dezlipeste greu de pe ventuze/tabla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ohne_zucker_06

Exact! Sunt batoanele alea transparente ca de plastic, se gasesc peste tot in magazinele cu articule de constructii, dar kitul deja contine cateva.

Batonul acela se baga in spatele pistolului, alimentat bineinteles pe priza, si iese pe partea cealalta topit, se pune pe toata suprafata ventuzei si se plaseaza in mijlocul infundaturii si se preseaza usor, apoi se asteapta intarirea lui. Se face din nou ca un plastic destul de repede dupa ce il pui si se lipeste. Apoi se infileteaza manerul pe ventuza, astfel incat picioarele manerului sa fie drepte, la acelasi nivel, in functie de zona in care lucram. Se strange bine si se trage de maner din prima cu simt de raspundere, iar tabla ar trebui sa sara imediat la loc.

Adezivul, dupa ce se intareste devine plastic si se dezlipeste foarte usor, ramane ori pe ventuza, ori pe tabla, in functie de cat de tare trageti de maner.

Nu e o problema oricum, se ia foarte repede si nu lasa nici o urma.

Modificat de ohne_zucker_06
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

interesanta si f ieftina unealta ;)

referitor la ce a intrebat razvan in primul post... cam la toate serviceurile mari de tinichigerie din iasi au scule profesionale insa pretul te lasa rece.

mie la masina anterioara mi-au cerut 300 lei pt a trage inapoi tabla pe o zona de 10 cm2 (la sermecom-valea lupului intrebasem).

incerca cu "Pops-a-dent" mai intai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La banii aia o vopseai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ohne_zucker_06

Sincer, chiar merita sa va luati.

Eu l-am folosit de doua ori, prima data la mine si apoi la un vecin, si si-a facut treaba de fiecare data.

Mai ales la mine la Fabia, in locul in care era infundata, cred ca ma costa o caruta de bani sa o refac, in plus trebuia lucrat pe interior si impinsa de acolo tabla.

A FOST infundata in locul marcat in poza, si chiar arata nasol de tot!

post-75866-0-30229600-1330716616_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vopseaua ORIGINALA e ok nu-si are rostul sa vopsesti...mai ales la service-uri de 300RON elementul :)

Aveam si eu o aripa putin indoita...le ziceam sa nu o schimbe (era data la schimbat de RCA) sa o indrepte...ei cica "lasa domn'le noi meseriasi avem scule, polizam putin, tragem, sudam, chituim si iese ca noua" ...

Ma lesi ... era o chestie ce o indreptatai cu 2 "dejte" ceva mai serioase :) ...au priceput pina la urma ca le dau cu Flexu' in cap daca zgiriie lacul original :)

Daca se poate as prefera chestii din astea nedestructive pt a indrepta o adincitura in tabla, etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde mult de profilul tablei ca sa poti obtine rezultate. Daca adancitura e pusa la loc "ales", poate ca nici aparatul asta nu-si face treaba. Cu toate astea, eu zic ca e bine sa ai asa ceva prin garaj. Cred ca o sa ma bag si eu sa-mi iau. Parca vazusem undeva ca unii faceau chestia asta cu trasul tablei inapoi cu un electromagnet.

Cica si geamgiii au un fel de scula d-asta si sunt saritori contra-cinste. Dar cat le dai alora, atat dai si pe scula, deci mai buna chestia asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ohne_zucker_06

Corect! De-asta am si scris mai sus "In functie de cum e infundatura il poti folosi cu succes sau nu."

Daca e intr-o zona unde ai dublura la tabla, nu prea ai ce sa faci, cum e la aripa din fata, in margine. Sau daca linia caroseriei vine curbata la forma, iar e aiurea.

In plus, nu trebuie sa fie tabla indoita deloc, trebuie sa fie doar infundata, daca a apucat sa faca cuta sau un sant, la revedere, trebuie kituita, nu se trage cu minunea asta.

Am vazut si eu faza cu magnetul pe net, sau cu o ventuza pentru geamuri, dar asta e de-a dreptul geniala!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sticla nu se indreapta :)

Ce ai vazut la geamgii e altceva...o chesti cu 2 ventuze/miner pt transport/manipulat, si o smecherie de taiat circular...

Smecheria de sus e o adaptare dupa:

http://www.protechrom.bizoo.ro/vanzare/2060265/Dispozitiv-pentru-indreptat-tabla-pe-vacuum

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ventuzele mai sus mentionate sunt pentru a ameliora o indoitura, sansele sunt mici si trebuie sa ai noroc sa o indepartezi 100%.Pentru aceia dintre noi mai pretentiosi exista servicii specializate de tinichigerie fara revopsire care intr-adevar costa dar iti garanteaza reusita lucrarii iar pentru cei care vor sa rezolve cu manutele lor diversele probleme exista kit-urile gen Pops-a-dent dar repet, rezultatul nu e 100%.Atentie la elementele revopsite unde ventuzele pot rupe vopseaua.Iata un exemplu de tinichigerie fara revopsire:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ohne_zucker_06

Pfff....ma crezi ca nu am inteles nimic?

Nu imi dau seama ce procedeu e ala si cu ce sau cum se indreapta. Aia e o oglinda cu un neon, sau ... WTF?

Infundaturile din video sunt o nimica toata pe langa ce am avut eu, iar vecinul pe care l-am ajutat avea vreo 3 infundaturi pe capota de la grindina parca, asemanatoare cu cele din videoclip, oricum destul de mici dar vizibile, si au fost scoase perfect!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pfff....ma crezi ca nu am inteles nimic?

Nu imi dau seama ce procedeu e ala si cu ce sau cum se indreapta. Aia e o oglinda cu un neon, sau ... WTF?

Infundaturile din video sunt o nimica toata pe langa ce am avut eu, iar vecinul pe care l-am ajutat avea vreo 3 infundaturi pe capota de la grindina parca, asemanatoare cu cele din videoclip, oricum destul de mici dar vizibile, si au fost scoase perfect!

Lumina e emanata de o lampa speciala(lampa cu LED-uri sub ub plastic mat), se lucreaza la marginea dintre lumina si umbra, in fine e un domeniu greu si e mult de studiat, indoiturile respective sunt mici dar pe acelasi principiu se lucreaza toate indoiturile mici sau mari.Metoda e benefica pentru masinile cu vopsea originala in special deoarece nu necesita chit sau revopsire si stiti cate probleme si neplaceri sunt asociate cu revopsirea.In plus mai e si timpul de lucru mult sub celal unei revopsiri si nu in ultima instanta sunt banii, de obicei costul unei interventii este mai mic decat cel al revopsirii.Din pacate la noi e un domeniu nou si sunt foarte putini tehnicieni in domeniu, poate se va dezvolta pe viitor avand in vedere beneficiile si oportunitatile de business.

Salut! Am cateva indoituri pe portiera si pe o aripa si am auzit ca se pot repara fara a revopsi elementele.Vreau sa va intreb daca stiti in zona Iasului vreun service sau atelier care se ocupa cu asa ceva.

Daca doresti pot sa-ti dau pe privat datele unui tip din Chisinau care e foarte bun in pdr in cazul in care ai drum in Moldova.

Modificat de brautomobile
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut am infundat si eu un prag la masina din semnatura dar numa dedesupt aveti idee cum la-as putea indrepta inafara de service?Multumesc astept ideei!sdc14575r.jpgsdc14572b.jpgsdc14573.jpgsdc14574s.jpg

Modificat de sut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dai cu o bordura pe dinauntru  :D (scuze dar nu m-am putut abtine)

daca nu vrei sa sa treci prin service poti incerca sa dai niste gauri dea lungul indoiturii in care sa infiletezi niste holzsuruburi de care sa tragi cu un ciocan de tragere ,dupa care trebuie sa astupi gaurile cu sudura ,apoi grund ,kit ,teroson ,vopsea .

dar in service au o scula care sudeaza niste cuie, de care trag cu ciocanul . avantaje sunt pentru ca nu gauresc /sudeaza si pot fi mai precisi in indreptare .

ramane la aprecierea ta calitatea care ti-o doresti .

succes !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ma ajuta cineva din iasi cu o scula de indreptat (vreau doar sa il indrept cat de cat nu am pretentii)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu personal l-as lasa asa daca nu rugineste (fiindca chiar asa pare ca nu va da rugina in el) fiindca nu se prea vede in zona aceea si sa nu ai probleme mai incolo cu rugina de la tabla arsa/gaurita, kit crapat sau vopsea/teroson slab

 

o lucrare de calitate si facuta cu simt de raspundere (am gasit service de tinichigerie care nu doar ca vopsesc in cuptor ci si dau pe interiorul elementului cu solutii anti-oxidare gen ceara) costa foarte mult fiindca si aceste produse/servicii nu sunt ieftine si se aduna la final si ore mai multe de manopera si mai multe materiale

 

daca e facuta ieftin sa arate bine si doar atat zona cred ca va deveni cancerigena cu timpul fiindca e una dintre cele mai expuse umezelii... dar in schimb stiu bora cu ambele praguri infundate bine de tot de cativa ani, lasate asa dar rugina nu a dat decat pe la aripi fata jos langa prag unde a fost sablata vopseaua de la minunatele drumuri (pot face si poze cand am ocazie daca iti doresti)

 

binenteles ca decizia iti apartine eu doar am spus o opinie...

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sfatul meu e sa nu te apuci sa-l indrepti mai ales prin gaurire smdp.

 

O sa ai rugina in cativa ani garantat.

Eu unul as proteja antizoroziune zgarietura aceea si daca te deranjeaza cum arata, as pune chit deasupra si gata.

Desigur, lucrare facute de un meserias, cu chit potrivit pt o asemenea umplere si apoi vopsit.

 

Macar stii ca tabla nu are nimic si astfel nu-ti va rugini.

 

Decat o tabla indreptata insa cu riscul de a rugini mai bine lasata asa sau umpluta cu chit. Parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de sugestii nu am pretentii prea mari sa o indrept cine stie ce , ma refeream la o scula gen pops a dent sau cu spray cu geata ceva de genu sal scot un pic inafara cat de cat daca ma poate ajuta cineva din is !inca odata multumesc pt sugestii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai greu sa-si revina pragul la un tratament cu ceva f rece, pt ca tabla e mai groasa.

Plus, pt o operatie pop a dent trebuie sa ai acces din spate, lucru ce nu se aplica in cazul pragului.

 

Cum protectia anticoroziune si implicit protectia la intemperii primeaza, deoarece pragul e foarte expus, trebuie aplicata solutia care-l protejeaza cel mai mult si care sa fie si rezistenta in timp.

 

Oricum ar fi, lucrarea trebuie facuta de un specialist, care sa stie sa aplice cum trebuie chitul, sa foloseasca chitul potrivit smdp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca e tabla mai groasa se cunoaste dar totusi am sa incerk sa o umflu inapoi un pic daca gasesc un aparat pe la vecini :D .Astept si alte sugestii!Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

Am si eu un prag f f putin infundat, nu e sarita vopseaua, e doar putin impins de asta iarna in gheata de pe marginea strazii.Am ceva sanse cu acest aparat cu ventuza? Scuze ca nu e curata masina, dar va dati seama de indoitura

post-97030-0-67641400-1370260350_thumb.j

post-97030-0-31053800-1370260354_thumb.j

post-97030-0-92178400-1370260357_thumb.j

post-97030-0-30662500-1370260361_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!