Jump to content

Modificari VW Polo 6R (Tuning)


Lvu
 Share

Postare recomandată

Exista 1.4 tdi cu 75 cp, 90 cp sau 105 cp din fabrica. Intrebarea mea e daca se poate trece de la unul la altul, si cine face asa ceva, sau exista si diferente hardware.

Mentionez ca este vorba despro o masina din 2016

Modificat de Danyini
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate, imi cer scuze. Am uitat ca la noua generatie au trecut la 1.4 TDI cu aceleasi puteri.

De putut se poate face, dar nu e nevoie sa pui softul de fabrica de 105 CP, ci poti merge la orice Chiptunner avizat sa-ti modifice softul pentru o putere chiar mai mare de 105 CP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As vrea sa pun softul de fabrica pentru ca imi pare mult mai safe decat orice soft de la alti Chiptunneri.

Daca stiti cine face asa ceva va rog sa postati

Multumesc

Modificat de Danyini
Erori editare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasand la o parte faptul ca parerea ta e pur subiectiva si nu se bazeaza pe argumente concrete, ci doar pe "asa imi pare mie", nu are cine sa iti puna "softul de fabrica" pe masina. La reprezentante nu fac asa ceva, iar cei care se ocupa cu tuning auto lucreaza fiecare cu providerul lui de soft. Iti raman, deci, doua variante: 1) sa renunti, 2) sa optezi pentru unul dintre chip-tuneri dupa ce te documentezi sa vezi care ce ofera. Sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de unde ideea asta cu a pune softul de fabrica de mai multi cai? si..mai departe..de unde ideea ca e mai safe? de ce? 

1. cum poti sa pui alt software..cand ai alt hardware? cum ar fi sa pui drivere de nustiu ce placa video..pt alta? ECU nu poate accepta un soft..."compatibil". ECU stie doar in fel de soft. al lui. el "compara info cu ce are sub administrare" cu ce i se da..si il refuza...normal... cine stie putin IT intelege... e ca si cum un telefon samsung ar fi scris cu soft de iphone...nu exista asa ceva. exista soft de samsung modificat sa arate ca ala de iphone..

2. nu softul este safe...piciorul soferului poate face diferenta dintre safe sau nu. piesa dintre scaun si volan este safe....pt motor sau nu. 

3. ganditi-va ca asta e un forum..public. unde intra si alti..necunoscatori si citesc ce lasati in urma...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan, de putut, se poate pune softul de fabrica pentru ca hardware sunt la fel (ma gandesc ca este ca si la 1.6 TDI). Problema este ca in ECU mai sunt si alte date care nu sunt la fel, date ce trebuie modificate si personalizate tot de cineva care se ocupa de resoftari. Optiunea "plug and play" nu exista la asa ceva. Raman doar datele de "putere" la fel cu cele originale.

Totusi, din punctul meu de vedere nu merita o astfel de solutie. In plus, la mine cel putin, softul de fabrica era mult mai prost (pierderi de putere) decat ce am momentan. Testat pe dyno..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar daca hardware...ce am descoperit noi...pare la fel...eu am rezerve ca sunt cateva diferente si hardware..dincolo de ochiul nostru de amator. inclusiv temperatura combustibilului poate fi diferita.. totusi. stiu masina care hardware oareau identice...software doar 0.1 presiune in turbina parea sa faca diferenta..si cand cauti adanc..adanc...exista si alte diferente. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 1.6 TDI chiar n-am gasit alte diferente hardware inafara de finala (evacuare). Absolut toate piesele sunt aceleasi

Pe parte de software, clar sunt diferente. Inclusiv faptul ca nu poti pune un soft de pe o masina, pe alta identica fara modificarile aferente (IMMO, Checksum, etc). Modificari care nu vor fi facute niciodata oficial de vreo reprezentanta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna. Azi am schimbat becurile w5w din plafoniera față cu LED-uri. OK. Totul a functionat dupa inlocuire. Apoi am icercat la plafoniera din spate. Dupa inlocuirea becurilor c10w cu LED-uri au inceput sa nu mai functioneze corect plafonierele si nu mai functioneaza deloc luminile de pozitie. Am pus inapoi becurile si nu si-a revenit. M-am oprit si am venit sa va cer sfatul.

E posibil sa fie arsa o siguranta. Poate fi BCM-ul dus? Mentionez ca luminile de iluminare numar inmatriculare functioneaza, la fel si faza scurta.

Cum se inlocuiesc becurile de interior cu LED=uri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. O siguranta a fost de vina. Tabloul de sub volan siguranta 21, mini, de 10A.

Acuma am leduri pe plafonierle din interior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am montat pe masina un carlig original demontat de pe alta masina. Poate cineva sa imi spuna ordinea culorilor la priza de remorca 13 pini (din pacate nu o mai avea) si de asemenea legaturile pe care trebuie sa le fac intre modulul electronic (de asemenea original) si firele care duc la stopuri.

Mentionez ca masina e Polo 6R 1.4TDI

Va multumesc.

Modificat de Danyini
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA polo 6R nu se leaga fire la stopuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc, teoretic ar trebui sa aiba mufe care sa se cupleze cu mufele existente, dar daca nu le are (fire taiate) trebuie sa existe o posibilitate de legatura. Daca exista cumva ca piesa de schimb legatura dintre modul si plecarile catre stopuri va rog postati codul.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 10/29/2015 at 1:06 PM, FRE said:

A pus cineva instalatie LED H7 pe masina,sau macar ati vazut live pe un far cu oglinda asa ceva. Ma gandeam sa imi pun la Polo pe faza scurta,insa nu vreau sa fac experiente,in plus cred ca are acelasi regim de ne-conform ca si xenon-ul after market.

Revin si eu cu aceeasi intrebare, cu LED-uri pe faza scurta in faruri fara lupa. A montat cineva? Daca da, ce fel de leduri? 

Modificat de RVB2010
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am montat distantieri cu dubla prindere de 200 mm pe puntea spate pentru marirea ecartamentului. O usoara stabilitate superioara in curbe se simte. La nivel vizual insa, diferenta este clara ...

20180625_141941.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate 20 mm. Cred ca 200 mm e cam mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/22/2016 at 7:35 PM, Danyini said:

Exista 1.4 tdi cu 75 cp, 90 cp sau 105 cp din fabrica. Intrebarea mea e daca se poate trece de la unul la altul, si cine face asa ceva, sau exista si diferente hardware.

Mentionez ca este vorba despro o masina din 2016

Am efectuat aceasta operatiune ptr un polo 6C - 2016 (2015.09) de la 55kw la 66kw (aprox... cel care a facut acest lucru - RBN -spune ca ar fi 69-70kw) . CUSA de 55kw este identic cu CUSb de 66kw pe parte de hardware cel de 105 cp find vorba de alt motor (sunt diferente hardware) . Impresii dupa aprox 2 luni si cam 1000km - masina este putin mai sprintena , trage mult mai bine iar plaja de turatii in care face acest lucru este mult marita . Consumul este aprox acelasi - max 4% in oras . Daca pornesti climatronicul insa ... sare de 5%. Concluzia este ca merita .

Modificat de skodita100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Serban Daniel

Salut.Am faruri h4 cu o singură camera,pot sa pun faruri cu 2 camere fara sa înlocuiesc mufa? Sau este plug and play? Eventual daca are cineva un tutorial. Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Va salut! Am zis ca este ok sa postez in acest topic..sper ca am facut alegerea potrivita. Mi-am comandat o cotiera originala SH. Din pacate, cand a ajuns coletul am fost plecat din tara. Cine a verificat coletul nu stia prea multe despre acest tip de cotiera, asa ca a acceptat coletul. Cand am ajuns acasa, am vazut ca lipseste o piesa din cotiera. Este vorba despre partea aceea de plastic care se pune sub suportul de cafea, in spatele cotierei. Nu gasesc nicaieri pe cineva care sa o vanda separat sau macar o piesa aftermarket care sa o inlocuiasca, toti dau piesele la pachet. Ma puteti ajuta cu un sfat? De unde as putea face rost de piesa? Vanzatorul cotierei tot o cauta dar nu stiu ce baza pot avea in el, cred ca nu o mai vad din partea lui. Va multumesc!

6C50E9BF-4EBD-4EDE-A058-CA83FCFA246F.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
sebastian stefan

si eu am patit la fel cu o cotiera sh,din pacate nu am gasit acea piesa separat,si am fost  onevoit sa adopt o solutie de compromis,am pus acolo un suport de monede

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

@drragosmihai ai nevoie de reperul 32, cod 6R0868887A, din link-ul de mai jos?

http://www.oemepc.com/vw/part_single/catalog/vw/markt/RDW/modell/PO/year/2010/drive_standart/677/hg_ug/863/subcategory/863061/part_id/3689279/lang/e#sec_32

Intreaba la un magazin de piese auto sau reprezentanta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
Ilie Alexandru

Salut baieti am si eu o intrebare daca am pus un filtru sport "universal" (am scos carcasa si am pus debitmetru inaintea filtrului am gasit cumva o metoda sa nu se miste prea mult) (polo 2010 1.6 tdi 90cai)  poate afecta cu ceva motorul in sine de exemplu la regenerari sau altele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!