Jump to content

Motorul ramane turat 10-15s la 1200-1300 rpm si isi revine ?


RALLYMAN
 Share

Postare recomandată

Sal

Exact aceasi problema o am si eu cu oscilatiile turometrului la masina din semnatura..

la apasarea ambreiajului turometrul isi revine si atunci cand scade viteza si e pe liber

am mai observant la mine un fasait pe la motor ca si cum ar pierde aer ceva

 

Am curatat clapeta de acc am adaptato fara VAG am scos bornele de baterie, am schimbat garnitura de la clapeta dar problema tot exista

 

 

daca rexolvati problema va rog sa postati cum ati reusit

 

MS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

un meserias nu e pe aici?

 

Am si eu exact problema asta..

 

de un an ma chinui sa o rezolv ..fara reusita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un meserias nu e pe aici?

 

Am si eu exact problema asta..

 

de un an ma chinui sa o rezolv ..fara reusita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La firma am un peugeot 2.0 hdi-rhw deci diesel si la fel face+un opel astra h 1.6 twinport si la fel face deci nu este doar la vag si nu vad unde este problema O sa mai uit la skoda mea sa vedem cum face

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din punctul meu de vedere nu e normal asa ceva,in momentul cand o scoti pe liber observand mai devreme ca este culoarea rosie la semafor turometrul in loc sa coboare la relantiul normal el ramane la 1000 urca la 2000,iar coboara la 1000 si tot asa de cateva ori...am avut logan si nu facea asaceva si e la juma de pret fata de un golf 5 :d

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat dimineata la skoda mea si nu face asa adica in viteza turometrul scade la 900rtm si nu ca la masinile de la firma 1100rtm/peugeot si 950rtm/opel Ce povestesti tu ca se tureaza singura la 2000 si revine la 1000 deja este o problema,fa si tu o diagnoza poate ai vreun senzor defect

Modificat de rayn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut

 

Si surpriza nici o eroare

 

Din ce m-am mai uitat eu pe la masina azi parca am un'' fasait ''pe la admisie(foarte slab se aude mai bine daca te apropii cu ureche de motor) o pierdere de vacum, aer, vreun furtun crapat ceva..nu i-mi dau seama care e buba mai exact

 

Daca pierde vacum ar trebui sa dea vreo eroare pe VAG-COM?

O sa revin cu un filmulet 

 

Numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica in vcds pe blocurile de masura din engine daca iti functioneaza switch-ul de la ambreiaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Inca nu am rezolvat problema din link-ul de mai sus..mai are careva vreo idee ce ar mai putea fii

 

Eu totusi in chestia asta am o nelamurire ce legatura are ambreiajul.?.k de multe ori am vazut ca atunci cand masina ruleaza in gol si turometrul ramane ''agatat ''la apasarea ambreiajului  i-si revine..

si am mai observat acum cand a venit frigul la schimbarea vitezelor turatia creste foarte putin dar sesizabil exact in momentul apasarii pedalei de ambreiaj(dupa ce apa ajunge la 90 aceasta problema dispare)

 

ma gandesc sa verific pompa de ambreiaj de sub pedala..poate cine stie...dar daca era vreo problema la pompa de ambreiaj nu dadea pe VCDS?

 

pana acum am fost la mai multi mecanici...pareri impartite..problema nerezolvata

 

 

ast pareri din partea unuor userii mai priceputi

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adaptarea clapetei cu vagcom ai încercat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e o problema de vacum ai gasit de unde vine fasaitul?

 

sau agata clapeta ori nu poate regla bine relantiul daca e murdara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la cineva sa verifice toate furtunele dar nu am gasit nimic si fasaitul e foarte incet a zis k asa se aude.nu pare a fii o problema cu furtunele

clapeta am curatato de nenumarate ori si adaptarea am facuto fara VCDS..prin scoaterea bornei de la baterie-am inteles k ar fi oarecum acelasi lucru

 

Eu raman la parerea ca nu e de la clapeta,nu vad care e legatura ambreiajului..2 piese i-mi vin in minte cilindrul receptor si pompa de ambreiaj..astea 2 nu au fost schimbate,kitul ambreiaj e nou pus acum 2 luni

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fă adaptarea cu vcds că nu este acelaşi lucru, plus dacă este să fie o problemă la clapetă sau la ceva care are legătură cu ea o să dea eroare şi nu se adaptaează.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa fac si chestia asta,momentan trebuie sa caut pe cineva care are vcds,daca cineva din Bucuresti are asa ceva si poate sa ma ajute cu adaptarea al rog sa ma contacteze cu un mesaj privat.

 

Numai Bine!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!