Jump to content

Directie BUS


charlie
 Share

Postare recomandată

salut. de unde se poate comanda un bolt de directie ptr. bus 1977? Vreau si eu o adresa. La rezervor nu se poate umbla numai daca dai motorul jos? obligatoriu?

Stiti careva daca exista in Ungaria service sau firma care echipeaza busurile camper?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. de unde se poate comanda un bolt de directie ptr. bus 1977? Vreau si eu o adresa. La rezervor nu se poate umbla numai daca dai motorul jos? obligatoriu?

Stiti careva daca exista in Ungaria service sau firma care echipeaza busurile camper?

te pot eu ajuta cu boltul.click pe catalog si lista de preturi din semnatura.

din pacate numa daca dai jos motorul poti ajunge la rezervor,binenteles daca nu vrei sa incepi sa tai cu flexul tabla despartitoare dintre rezervor si interior

cu ce vrei sa-l echipezi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa am ceva de lucru.

catalogul nu am reusit sa-l deschid. te rog sa-mi spui cat costa un bolt.

daca exista asa ceva, vreau sa-l echipez cu pat, dulap, frigider, aragaz si ce se mai poate. Lexxus, stii pe undeva un astfel de atelier?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adresa corect (noua) catalog bbt este:

http://www.bbt4vw.com/bbtcatalogus/ebook/e...bt_08-05-06.pdf

Iar "swivel pin kit" in catalogul respectiv pare sa fie 1338 ?!? Neclar ... Daca e ala pretul ar fi de 607 RON.

La GFS ar fi 17.5lire + transport adica 89.25 RON + max 10 lire transport (50 RON).

Lexxus, ne lamuresti te rog, inca nu am dat comanda si as prefera sa iau de la tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1338 forint X 140 Rol = 187 320 ROL

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1338 forint X 140 Rol = 187 320 ROL

Nu, 1338 este codul din catalogul BBT. Iar pretul in xls-ul lui lexxus la codul asta e de 607 RON ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1338 forint X 140 Rol = 187 320 ROL

1338 este codul de catalog nu pretul :P

si in legatura cu boltul,nu cred ca pe un bus din 1977 directia este cu bolturi ci cu pivoti si asta stiu sigur ptr ca si busul meu era pe pivoti.bolturile care apar si in poza de mai sus a lui radrom se puneau pe directia la busurile pana in '67.Corectati-ma daca am gresit :D

codul ptr pivoti este 1331-002 si este la 81Ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa o analiza mai atenta, am observat ca piesa din catalogul BBT este cea cu codul 1336. si pretul este 100 RON la lexxus. Deci...se va lua de la lexxus :D

Modificat de cristiroma
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bine ca ne-am lamurit :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1338 forint X 140 Rol = 187 320 ROL

obs.: x 130 ROL

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

obs.: x 130 ROL

BNR :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Boltzul acela cu palarie cred ca merge rectificat la exterior si gasite/facute bucshe pe noua cota la int. Rectificarea se poate face la mine la scarbiciu, max 10 ron la rectificator. Eu asha o sa fac. Am un boltz pe undeva, luat de la remat, cand dau de el procedez.

Asta-mi aduce aminte ca de 2 ani jumate n-am gresat nimic la gogo :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numai sa poti da bucsele jos...Mishule, ca mori langa ele si nu vor sa iasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu aceiasi pr cu directia in toate partile si am schimbat boltul cu altul, nu nou dar bun.Nu am reusit sa schimb bucsele din simplul motiv ca nu le-am putut scoate...si aveam noi...istoria lor....dar si asa, nu mai am probleme cu directia. Totusi cred ca un bolt nou, cu bucse fixe ar fi perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Dragii mei, dupa cum probabil shtitzi iar am dat in balarii prin BG cu gogo si m-am hotarat sa-i schimb puntea fatza (oricum era muci de rugina)

Intre-bare: cum-cat se regheaza din excentricul ala de la pivotul superior? Iar convergentza- cat? Ca in cartea scanata pe care o am eu nu scrie. Vreau sa pun gumele noi luate acum 3 sapt din BG din Metro si n-am chef cand ajung in D sa le vad tocite...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haidetzi domne, niciunu' n-avetzi carte? :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragii mei, dupa cum probabil shtitzi iar am dat in balarii prin BG cu gogo si m-am hotarat sa-i schimb puntea fatza (oricum era muci de rugina)

Intre-bare: cum-cat se regheaza din excentricul ala de la pivotul superior? Iar convergentza- cat? Ca in cartea scanata pe care o am eu nu scrie. Vreau sa pun gumele noi luate acum 3 sapt din BG din Metro si n-am chef cand ajung in D sa le vad tocite...

excentricul ala il potrivesti cu partea foarte groasa spre exteriorul masinii,dupa care tragi o fuga pina la magheru sa faci unghiurile pe aparate daca vrei sa mai ai cauciucuri........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domne serios acuma, vreau o nenorocita de pagina scanata, nu unde sa ma duc ca NU ma duc, n-am fost niciodata si nici n-am de gand, n-am tocit in viatza mea o guma, ba chiar regl facute de mine si verificate pe aparate cand eram la faculta s-au dovedit a fi exact ce scria in carte. nu am mai calcat prin service din 89, si aia a fost prima si ultima oara- pt vopsitorie- o mizerie, a aratat boboc cateva luni pe urma a inceput sa se exfolieze porcaria aluia de chit.

Ca sa revenim: chiar nu gasim nicaieri datele astea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saru'mana, dar... valoarea lui camber ala? Deci VALOAREA o vreau!!!! Dau la schimb modalitatea de reglaj si valorile pt 1200 vechi, cu "balamale" :mop:

Era un site cu muuulte cartzi scanate, ceva cu tip3 parca, dar nu-mi aduc aminte acuma :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit asta. Care anume e unghiul ala reglat din excentric? Iar convergentza care o fi, ca banuiesc ca e data tot in grade (uneori se da in mm)

post-32-1183637465_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce-i cu fritzii aia, da alde furculision astia scriu (RTA):

-angle de carrossage (unghi de cadere, zic io), cu rotile in linie +40'+/- 20';

-angle de chasse (non reglable) - unghi de fuga? - 3grade+/-40';

-angle inclinaison de pivots (non reglable) 5 grade;

-pincement care-i convergenta, ca asta ramine, ar fi 0 la +3,3 (mm?)sau +15'+/-15'.

Carossagele ala se regleaza din pivotul superior (si la tip3 e asa), ala are un semn care tre sa fie spre fata masinii si se rasuceste maxim 90 grade dr.-stg. Bafta!

Zi si mie cu ce masori, cu sirme si fir cu plumb sau ai ceva stiintific? Ca tre sa fac si io niste reglaje d-astia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!