Jump to content

Directie BUS


charlie
 Share

Postare recomandată

Intoarcerea de la Simon m-a convins: trebuie sa fac ceva pt. a scapa de "tramlining". Pana acum shtiu ca exista ceva joc in ceea ce se numeshte "drag link" (bara de legatura?). Am mai citit pe aici ca fenomenul ar fi legat de "steering damper" ... Ma lumineaza si pe mine careva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intoarcerea de la Simon m-a convins: trebuie sa fac ceva pt. a scapa de "tramlining". Pana acum shtiu ca exista ceva joc in ceea ce se numeshte "drag link" (bara de legatura?). Am mai citit pe aici ca fenomenul ar fi legat de "steering damper" ... Ma lumineaza si pe mine careva ?

<{POST_SNAPBACK}>

:lol: :lol: :lol:

si, pe romaneste, ce problema ai ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o fi "chestia" aia de o pateam eu cand treceam de 90km/h pe drumuri proaste si de 115km/km pe drum bun? la mine s-a rezolvat simplu ducand masina la un atelier specializat si i-au facut "unghiul de fuga"...

pentru intelegerea termenilor din germana, vedeti http://www.bmw-syndikat.de/bmw-syndikat/ar...hrwerk_e36.html (e cu poze :lol: )

Modificat de niq_ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buun, intra in vibratie directia?

1. echilibreaza rotile!

2. echilibreaza rotile!

3. echilibreaza rotile!

pe urma cauta alte cauze precum

4. amortizorul de directie

5. pivoti/capete de bara + geometrie directie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Directia nu vibreaza de loc. Pe drum plan mashina merge drept si frumos. Pe drum inclinat trage mai tare decat ar trebuii in opinia mea.

Problema adevarata este cand sunt "shantzuri" ushoare in asfalt. Se repede sa le urmareasca de zici ca te arunca in shantz, si mishcarea de volan corectoare e grea in sensul ca te arunca in partea opusa oricat de fin ai fi. Rezultatul este ca atunci cand o apuca sa urmareasca cate o denivelare de-asta logitudinala din shosea ma mishc ca pi.atul boului pana redresez :lol: Sa nu vorbim de mersul pe linia de tramvai care e mai tare ca banjee-jumping-ul la senzatzii.

Nu shtiu sa explic mai bine ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi facea asa cand aveam rotile divergente. So... posibil si de la geometrie :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi facea asa cand aveam rotile divergente. So... posibil si de la geometrie :lol:

<{POST_SNAPBACK}>

good point! Cum rezolv cu bara longitudinala de directie ajung si la un reglaj de unghiuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce mashina face asa si cat de late cauciucuri ai pe mashina?

si eu am patzit asa cand am avut cauciucuri foarte late pe mashina, dealtfel am ajuns la concluzia ca la toate mashinile se intampla la fel daca pui cauciucuri mai late.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce mashina face asa si cat de late cauciucuri ai pe mashina?

si eu am patzit asa cand am avut cauciucuri foarte late pe mashina, dealtfel am ajuns la concluzia ca la toate mashinile se intampla la fel daca pui cauciucuri mai late.

<{POST_SNAPBACK}>

Type 2 T2, cauciucuri de 195 (facea cam la fel cu 185)

Apropos: am cautat bara longitudinala de directie pe catalogul ala si din xls reiese ca ar costa 2 700 000 lei ??!? Gresesc eu cu ceva (cod 1338-1) ?

Modificat de charlie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate, nu gresesti. Dar cred ca in pretul respectiv intra si capetele de bara.

Am vrut sa fac o comparatie cu pretul de pe hoffman, dar acolo n-am gasit decit bare de directie de Typ-1 (care sunt mai scumpe decit cele BBT).

Daca esti interesat, vorbeste cu Karcsi, ca s-ar putea sa aiba Tibi prin ograda si ceva second/hand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumsc Osi. Am vorbit cu Karcsi aseara (multumesc de telefon) si m-am lamurit ca am prins bine cum e cu cautatul codului in catalog si apoi in xls-ul in forintzi. Poate la alte repere sa fie altfel, dar la asta in particular am sa prefer GSF-ul BBT-ului.

Sa revin la problema mea de directie: am sa comand bara respectiva si amortizorul de directie. Alte sugestii pana nu inchid comanda ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai sau nu ai joc la roti in orice directie(sus-jos sau stinga dreapta)? cu masina ridicata si cu mina sa misti de roti. in ce stare sint telescoapele tale?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai sau nu ai joc la roti in orice directie(sus-jos sau stinga dreapta)? cu masina ridicata si cu mina sa misti de roti. in ce stare sint telescoapele tale?

<{POST_SNAPBACK}>

Telescope nu sunt de fel. Pe bus nu e mcpearson :blink:

Jocuri cu masina ridicata de fatza nu am. Sau, hai sa fim sinceri, stanga-dreapta ar fi o idee mica de joc ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Telescope nu sunt de fel. Pe bus nu e mcpearson ;)

Cum n-ai deloc ??? Pai nici pe a mea nu e McPherson si tot am amortizoare !!! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum n-ai deloc ??? Pai nici pe a mea nu e McPherson si tot am amortizoare !!! :)

<{POST_SNAPBACK}>

Amortizoare sunt. Noi noutze. Scuze daca n-am intzeles eu bine ca telescoape = amortizoare. Am crezut ca se refera la jamba tip McPherson. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca asta este cauza dar uite ce zice unu' :

Disadvantage of widening/expansion

An increase in track width (wide wheels at the front axle) decreases straight driving.

Asta se poate referii si la cauciucuri mai late.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Disadvantage of widening/expansion

An increase in track width (wide wheels at the front axle) decreases straight driving.

Asta se poate referii si la cauciucuri mai late.

Da, dar cred ca se corecteaza prin jonglare cu unghiul de convergenta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt de parere cu RaduI.....verifica geometria.cand am avut busul am avut aceeasi problema si geometria a fost rezolvarea.binenteles ca busul cand simte denivelari trage la ele si ii normal ptr ca suspensia este foarte simpla,pateam aceelasi lucru ca tine cand mergeam in ungaria unde drumurile sunt calcate de multe tiruri care au lasat in asfalt niste canale si de fiecare data ma "furau".( ;) pret ptr ce vrei tu -- 235RON iti pot aduce in maxim 2 saptamani)

Modificat de lexxus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt de parere cu RaduI.....verifica geometria.cand am avut busul am avut aceeasi problema si geometria a fost rezolvarea.binenteles ca busul cand simte denivelari trage la ele si ii normal ptr ca suspensia este foarte simpla,pateam aceelasi lucru ca tine cand mergeam in ungaria unde drumurile sunt calcate de multe tiruri care au lasat in asfalt niste canale si de fiecare data ma "furau".( :) pret ptr ce vrei tu -- 235RON iti pot aduce in maxim 2 saptamani)

<{POST_SNAPBACK}>

si eu simt acelasi lucru cu jaguarul(cu suspensie mai complicata). foarte multe tiruri, doar stau foarte aproape de port.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie tot asa imi fuge pe strada stanga-dreapta desi nu am nici un pic de joc pe nicaieri :D

am jonglat si din unghiul de fuga si jaba ( ba din contra mai rau ca incepea sa-mi trepideze volanul pe la 60 si se linistea pe la 80 )

cred ca o sa optez pentru niste cauciucuri mai inguste ( un 175 , ceva - acum am 195 :D )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
Publicat (modificat)

100 de ani mai tarziu am reushit sa montez bara aia longitudinala de directie si amortizorul de directie. Imbunatatzirea este uriasha, in special la gropi. Din pacate fenomenul de 'tramlining" este inca la locul lui.

La montare, conashul Romi a atras atentia asupra unei alte piese care prezinta uzura. Din nefericire Cristi (cristiroma), care erea de fatza la montare, nu e in stare sa-mi spuna ce piesa erea aia .... O sa caut o poza cu elementele de directie de bus sa pot sa organizez o "recunoashtere" :-D

P.S. se pare ca erea boltzul de directie ... (swivel pin kit). A cumparat cineva in Romania? Sa-l comand afara ?

Modificat de charlie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

100 de ani mai tarziu am reushit sa montez bara aia longitudinala de directie si amortizorul de directie. Imbunatatzirea este uriasha, in special la gropi. Din pacate fenomenul de 'tramlining" este inca la locul lui.

La montare, conashul Romi a atras atentia asupra unei alte piese care prezinta uzura. Din nefericire Cristi (cristiroma), care erea de fatza la montare, nu e in stare sa-mi spuna ce piesa erea aia .... O sa caut o poza cu elementele de directie de bus sa pot sa organizez o "recunoashtere" :-D

P.S. se pare ca erea boltzul de directie ... (swivel pin kit). A cumparat cineva in Romania? Sa-l comand afara ?

chiar boltul de directie are joc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc ! :D

Comand la GSF si te viziteaza Cristi :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!