Jump to content

Leon nu porneste sau porneste greu


Dj Bila
 Share

Postare recomandată

Boyz, am pus senzorul, si porneste la cald :icon_thumright: :> mia scapat ceva antigel cand am scos senzoru si nu am mai completat..dupa ce am plecat d ela teren ..mi sa aprins becul rosu de la temperatura, cred ca din cauza asta... dar in rest porneste la prima cheie :)) Wonderful. Va multumesc tutror pentru sfaturi, apropo, a mai scazut si oleaca din trepidatii, nu le-a anulat, dar is mami acceptabile. Insa,urmatoarea problema cu care ma confrunt e ca... mia crescut consumul enorm ! 12 km sa zic ...hai 16 km am facut si mi-a consumat cam 20 Ron benzina... ceea ce e mult, dupa pareea mea.. adica eu mergeam si vedeam cum scade acul brusc... :-/ ar trebui sa deschid un topic pe treaba asta? Nu stiu cum e ok, sunt incepator pe forum:) si nu stiu daca are legatura cu chestia asta sau nu:-??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 82
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • AriX

    13

  • Cristian

    12

  • SosoCKX

    8

  • enkidu

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Te-ai uitat daca cumva pierde benzina aceea pe undeva? Gaura in rezervor, vreun furtun spart, vreo conducta atinsa pe dedesubt? Canistra de carbon iti functioneaza? Se aude un "tzacanit" in partea stanga cum te uiti la motor, chiar langa vasul de expansiune de la pompa de servo-directie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Canistra aceea recupereaza vaporii de benzina si ii baga la amestec(sau inapoi in rezervor, nu mai stiu exact) astfel incat sa rezulte un consum mai mic si sa nu se piarda benzina...te-ai mai uitat la nivelul combustibilului, a mai scazut vreun pic stand pe loc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

momentan nu am mai fost cu ea nicaieri,si nu am mai pus benzina, am pornito azi dupa ce am completato cu antigel ca sa o las oleaca sa mearga si nu mi sa parut ca ar scadea brusc din ce a mai ramas, dar ceea ce imi zici tu ca ar face chestia asta...cei de la service mi-au descriso ca fiind EGR-ul ala...nu stiu acum ce sa zic,ca nu ma prea pricep,insa spune-mi ce solutie este ca sa rectific problema asta.vreau sa plec pana la munte pe 20 august si sincer nu vreau sa dau 100 Ron pe benzina si sa fac 100 de km cu ea. Ce rezolvare exista? Ai avut si tu problema asta? Cum ai remediat-o?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu n-am avut asemenea probleme, insa canistra aia cu siguranta nu e EGR-ul. Parca EGR-ul ziceai ca ti l-au schimbat la nu-stiu-ce service. Cred ca e posibil sa fi ramas clapeta de la acceleratie blocata sau cei care au umblat acolo sa nu-ti fi adaptat clapeta de acceleratie.

Da-i filtrul de aer jos( capacul ala pe care scrie 1.6 16v), vezi ca in partea stanga spre cockpit are un furtun care trebuie scos intai si apoi doar ridici capacul in sus si iese. Iar in coltul din dreapta spre cockpit o sa ai vedere la clapeta de acceleratie, vezi daca e murdara si apoi porneste masina asa, si pune pe cineva sa tureze masina in reprize si vezi daca se deschide clapeta aceea. Daca nu e de aici, probabil ca e debitmetrul, nu stiu sa-ti zic exact.

Am vazut ca ai luat masina din Germania: ai Webasto sau Sirocou pe ea? mie imi consuma iarna foarte mult datorita incalzirii auxiliare.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce e Webasto sau Sirocou, trebuie sa imi explici :vaidecapulmeu: .. clapeta e noua, abia am cumparat-o,pana acum functioneaza ok,egr-ul cica e undeva sub motor in dreptul clapetei (din ce am citit zilele astea) si debitmetrul asta... unde ar fi ? ca sa stiu sa il verific sau sa il inlocuiesc :-??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o prob....tot legat de pornire...dar e si in mers...

Seat leon 1.8T 20V

Mi se aprinde martorul de la gaze in bord...masina merge prost...deabia mai trage,evacuarea (toba finala) trepideaza destul de rau...miros de gaze,trepideaza la turatii....sa fie sonda lambda ??? catalizator infundat ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o scanare cu Vag-Com si nu mai merge asa, nu e bine pentru motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am mai scanat....am ajuns la mecanic...e una din bobine....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o scanare cu Vag-Com si nu mai merge asa, nu e bine pentru motor.

Si nici pt. catalizator; toata benzina ne arsa din cilindrul cu pricina il termina incet dar sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

De vreo saptamana am observat ca masina imi porneste cam greoi . Nu o mai ia la sfert...sa fie bateria ? Ochiul de vizitare este verde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca invarte mai greu si mai mult, e bateria. daca invarte mai mult si invarte usor(normal) e posibil sa fie altceva. dar majoritatea motoarelor pornesc mai greu cand se lasa frigul. daca n-ai nicio eroare in bord, stai chill!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un golf III 1.6 benzina si am avut probleme cu pornirea la cald, si era delcoul de bai, dupa ce l-am schimbat nu am mai avut probleme.

De vreo saptamana am observat ca masina imi porneste cam greoi . Nu o mai ia la sfert...sa fie bateria ? Ochiul de vizitare este verde.

sa nu fie electromotorul, ca am avut un passat din 1988 care de la un timp invartea greu si a fost electromotorul de vina. vezi incearca cu o alta baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
cosminionutn

va salut,am un seat leon 2001 tdi cod motor AHF si imi porneste greu dimineata imi invarte de 4-5 ori si motorul se scutura foarte tare,i am schimbat bateria si toate bujiile(becul la bujii se stinge repede,nu imi da nici o eroare pe vag com) si tot degeaba,dupa ce porneste nu mai face figuri la pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru multi care au aceeasi problema, uitati ce am facut eu, aceeasi problema am avut-o si eu, am fost prima data si am schimbat clapeta de acceleratie dupa ce baietii nu reuseau sa o regleze ( clapeta ma costat undeva pe la 12 mil ), apoi am schimbat un senzor, de temperatura, ma costat undeva pe la 30 Ron, cu modificarile astea, a scazut tremuratul, iar turometrul s-a mentinut cat de cat ok (presupun ca toti stiti ca la seat cel putin relati sta undeva la 700-800..daca nu chiar mai putin)..insa surpriza, dupa ce am batut atat service-urile, am ajuns la reprezentanta, unde mi-au zis ca problema de pornire si tremurat e legat de clapeta de aceleratie, EGR, si senzor de temperatura si un bendix de la electromotor, care la pornire imi scartaia..astfel ca maine ma duc sa imi regleze si sa imi curate EGR-ul ( e o valva) si sa imi inlocuiasca bendixul... si cam atat...incercati sa inlocuiti senzorul apoi sigur o sa va porneasca..mie nu mi-a mai facut figuri de atunci.. :D , imi cer scuze daca am gresit cu ceva, nu prea le am cu termenii insa spun din ce am auzit :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salut!

Un amic se confrunta cu urmatoarea problema:

timp de 3-4 zile nu a mai pornit masina,

dupa ce a pornit-o a mers 10-15min la relanti si s-a oprit.

A dat la automat, dar nu a mai pornit, Bateria este buna, invarte, logul este mai jos.

A dus masina la un service si i-a spus ca este de vina cureaua de distributie, a dar jos capacul de la curea si a zis ca este moale.

Distributia a fost schimbata acum ~40mii km. Inca nu a demontat sa vada ce si cum cu cureaua/rolele.

voi ce parere aveti?

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 1M - Seat Leon

Scan: 01,02,03,08,15,17,19,22,35,46,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 036 906 034 CP

Component: MARELLI 4MV G 4376

Coding: 00031

Shop #: WSC 06402

VSSZZZ1MZ2R080065 SEZ7Z0A1381556

No fault code found.

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 1C0 907 379 K

Component: ASR FRONT MK60 0103

Coding: 0013313

Shop #: WSC 00001

1 Fault Found:

01314 - Engine Control Module

004 - No Signal/Communication - Intermittent

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 1M0 820 043 D

Component: 1M-CLIMATRON

Note: Excessive Comm Errors

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 1M0 920 822 A

Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V02

Coding: 04106

Shop #: WSC 00000

VSSZZZ1MZ2R080065 SEZ7Z0A1381556

No fault code found.

Address 19 -------------------------------------------------------

Controller: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00006

Shop #: WSC 06402

No fault code found.

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 1C0 959 799 F

Component: 3E Komfortgerát HLO 0003

Coding: 00259

Shop #: WSC 06402

2 Faults Found:

01179 - Incorrect Key Programming

35-00 - -

00930 - Locking Module for Central Locking: Rear Left (F222)

27-00 - Implausible Signal

Address 56 -------------------------------------------------------

Controller: 1M0 035 186 D

Component: Radio 0001

Coding: 00401

Shop #: WSC 06402

No fault code found.

End -------------------------------------------------------

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca era de la distributie nu pornea nici acum 40k, deci asta pica. asta cu engine control module este de vina. restul erorilor nu au legatura cu pornirea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este posibil sa fie o problema de comunicare intre module. Incearca stergerea tuturor codurilor de eroare. Daca nu e posibil incearca sa elimini defectiunile pt. a putea sterge codurile. Din pacate acest tip de motor are si un bug de SW care trebuie remediat prin update la versiunea 4571 si care genereaza si el probleme de pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce arata acolo, pare ca nu mai functioneaza ecu. Incearca sa vezi daca nu cumva sunt contactele oxidate la mufa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde se afla ecu la leon 2003? :)

este subt plasticul de la stergatoare, ca la golf?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am rugat pe marius sa posteze pentru ca este familiarizat mai bine cu forumul acesta si cunoaste mai bine topicurile.

Problema completa este descrisa aici:

Am o mare problema la Leonul meu. De la inceput vreau sa precizez ca nici macar o singura data nu mi-a pornit la a doua cheie, din prima mereu, am facut distributia acum vreo 30 - 40k (la inceputul lui 2009), am schimbat bobinele acum 1000 km iar, busiile acum vreo 25.000. Cand au fost temperaturile scazute a pornit si la -19C e drept ca nu am mers f mult cu ea, dar apuca sa se incalzeasca motorul. Sambata am pornit-o in parcare sa o incalzesc din nou si sa mai incarc bateria in timp ce dadeam zapada de pe langa ea pentru ca am vrut sa plec. O pornesc si dupa vreo 15min, se opreste (functiuna la relanti, eu eram afara), dau sa o pornesc din nou si bafta. Nu mai porneste. Motorul se invarte, miroase a benzina (ajunge si la clapeta si la bujii). Am scanat-o si mi-a dat logul de mai jos. Am mai citit pe forum si am cautat fuzibile intrerupte 0 nimic, am curatat conectorii la modulul de sub volan, dar nu am scos nici un releu de acolo, pentru ca nu am putut sa dau borna de la baterie - nimic. Am observat doar ca am avut gheata pe sita de scurgere de la baza parbrizului, si o problema mai veche se abureste in interior destul de tare, iar daca ramane in frig ingheata aburul ala pe ea. In plus in bord noaptea se observa ca lumina de la ledurile de la kilometraj si calculator de bord nu se stinge complet. Am tractat-o intr-un service si mi-a curatat bujiile (doua dintre ele- cele din mijloc erau mai murdare decat cele din parti), mi-a pus alta baterie - nimic. A desfacut capacul din stanga motorului si mi-a zis ca una dintre curelele de distributie e slaba (cea mai mare - mai lata), ca distantierul nu sta unde trebuie si ca din cauza asta nu mai porneste din cauza curelei. Ca o sa am nevoie de kit de distributie, garnitura chiulasa si probabil supape el mentionanand ca motorul nu are nici o eroare.

Va rog sa imi spuneti daca voi credeti ca este aceasta problema (pentru ca eu nu sunt convins).

Va multumesc.

Modificat de enkidu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A intrat in service - cureaua era rupta. Nici o rola blocata, nici o rola distrusa totul este intact cu exceptia curelei. O sa vad ce o sa spuna maine dupa ce pune alta si face un test de compresie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar ce curea a fost de s-a rupt la ralanti dupa nici 40.000 Km si 3 ani, ca in carte scrie ca trebuie sa tina 120.000 ? Adica ce marca a fost sa ne ferim. Posibil sa fi inghetat apa si blocandu-se pompa de apa a fortat cureaua?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu si nici mecanicul nu si-a dat seama. Nu stiu daca putea sa inghete acum la -4 si nu a inghetat la -19. Astept sa puna o alta curea sa vada daca se blocheaza ceva pe acolo... :( Nu mai stiu ce marca a fost acolo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!