Jump to content

Leon nu porneste sau porneste greu


Dj Bila
 Share

Postare recomandată

Trebuie sa faci o scanare cu Vag-Com, nu te putem ajuta dosr pe baza simptomelor prezentate de tine. Ar putea fi senzorul de temperatura, o bobina de inductie sau altele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
  • Replies 82
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • AriX

    13

  • Cristian

    12

  • SosoCKX

    8

  • Swat Cat

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Trebuie sa faci o scanare cu Vag-Com, nu te putem ajuta dosr pe baza simptomelor prezentate de tine. Ar putea fi senzorul de temperatura, o bobina de inductie sau altele.

Am fost la moldocar in Iasi , langa reprezentanta SEAT si au scanat-o cu Vag-Com-u' si mau pus sa schimb corp clapeta acceleratie (12 milioane) cik era dusa si nu putea sa o regleze din Vag .... asa.. cica nu e nici o bobina arsa, au reglat EGR cev de genu asta... acum e ok tot.. mai putin ca dupa ce se incalzeste apa nu mai porneste la prima cheie.. si miau zis baietii ca ar mai fi un senzor de temperatura sau ceva de genu asta cik e 300-400 de mii vechi..cred ca e vorba de acelasi senzor ca mai sus, am sa il schimb si revin cu detalii.

Modificat de AriX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca te-ai grabit sa schimbi clapeta de acceleratie, nu asta era motivul pentru care nu pornea masina. In fine, schimba senzorul de temperatura (G62) si apoi vezi cum se comporta masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca te-ai grabit sa schimbi clapeta de acceleratie, nu asta era motivul pentru care nu pornea masina. In fine, schimba senzorul de temperatura (G62) si apoi vezi cum se comporta masina.

Si eu cred ca mam grabit, pentru ca am o mie de nervi ca nu pot sa fac masina sa functioneze cum trebuie. Astazi am observat ca problema cu trepidatiile a revenit, nu este la fel de puternica ca la inceput , pentru ca am inlocuit si toate tampoanele de la motor, insa dupa ce se incalzeste, pe liber trepideaza.....nu stiu ce sa ii mai fac i-am schimbat toate filtre,bujii,clapeta ii mai schimb acum si senzorul dar nu cred ca are vreo legatura senzorul cu trepidatiile,nu mai suport ... nici nu imi vine sa ma mai urc in ea si sa o conduc. Imi este si rusine cand ma duc sa pun benzina ca raman cu ea acolo ca s eincalzeste si nu mai porneste... si cand ies cu prietena la o plimbare si mai stam la relanti.. trepideaza de zici ca vrea sa fuga motoru de sub capota.. ma gandesc serios sa o dau.. masina arata impecabil, nu trancane, nu are pb ascunse in afara ca trepideaza si porneste mai greu dupa ce se incalzeste.. vreau un sfat si de la voi, sa o dau sau sa o pastrez si sa imi cheltui salariile pe ea ca sa o fac... trepidatiile is din cauza motorului oare? e dus? nu stiu ce sa mai zic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai ai de schimbat filtrul de benzina. Daca nu se rezolva nici asa, fa un test de compresie pe fiecare cilindru si pune aici valorile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul de benzina e cateva zeci de lei. Am si eu aceeasi masina ca tine, acelasi an, acelasi motor. Cred ca problema ta e de la vreun senzor, nicidecum ca nu mai ai compresie. Cauta pe cineva priceput in diagnoze pe zona ta, pune-l sa se uite cu Vag-ul ca sa vada ce are, ca nu are rost sa te duci la fel de fel de service-uri si sa schimbi jumatate de motor degeaba. Pompa de benzina se aude ca lucreaza cand pui contactul? Parca a mai patit un coleg ceva asemanator, o sa caut topic-ul ca sa te uiti si acolo.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si filtrul de benzina,se aude pompa.. baieti de la service-ul asta au zis ca au mai lucrat cu leonu' si ca nu au mai vazut asa ceva pana acum... deci.. CAPUT :blink: Chiar nu stiu ce poate sa aiba,schimbat filtre. kit distributie..ulei filtru ulei antigel ...etc...

Modificat de AriX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cati km are masina? E imposibil sa o fi luat cu compresia deja "cazuta in baia de ulei". Am patit-o si eu sa trag de ea o gramada pana sa o pornesc, dar nu sunt aceleasi simptome ca sa fie de vina si la tine senzorul ala. Daca vrei iti trimit numarul de telefon al cuiva, il suni, ii spui simptomele si dai intr-o zi o fuga pana-n Bucuresti si el trebuie sa ti-o repare sigur. Nu stiu ce sa zic in legatura cu oamenii care se recomanda ca au mai lucrat cu masini ca cea cu care vii la ei. Leon-u nu e Logan, abia vezi cateva intr-o zi, ma indoiesc ca au ei asa mare experienta cu masina asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoate mufa de la lambda... e pe cutia de viteze .. vezi cum se comporta fara

daca e tot la fel mi-e sa nu iti faca figuri o bobina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Soso, te cam contrazici, ba zici ca e de la senzor, ba zici ca e de la compresie. Senzorul de temperatura stie ca e defect, insa ala nu da trepidatii la relanti, din cauza lui nu mai porneste masina cu motorul cald, simptom pe care il are si el. Daca ai facut scanare cu Vag-Com si nu ai nici o eroare pe modulul Engine de genul "Missfire on cylinder x", atunci trebuie verificata compresia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema tot cu pornirea,nu imi sta aprins martorul de bujii decat cu senzorul de temperatura a lichidului de racire deconectat.am puso pe tester si mia aparut eroare senzor g62,toate bune am schiombat pana acum 2 senzori noi si imi da aceeasi eroare.sunt nevoit de 2 saptamani sa merg cu mufa deconectata de la acest senzor deoarece dimineata nu o pot porni masina nestand pe bujii,mentionez ca am schimbat si releul de bujii.nu stiu ce sa mai fac am fost la o groaza de servicuri si nimeni nui poate face nimic.singur dezavantaj e ca dupa ce pornesc masina de fiecare data trebuie sa tot conectez senzorul pt ami arata in bord temperatura lichidului de racire deoarece fac drumuri lungi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arix, problema cu trepidatiile a avuto si un alt coleg de pe forumul dedicat marcii. La el pistonul 2 nu prea se simtea ca functioneaza la relati. A schimbat tot ce se putea schimba, inclusiv chiulasa. S-a chinuit 2 sau 3 luni. Apoi a schimbat axele cu came si motorul a inceput sa mearga normal. Axele originale aveau lagarele uzate si putin si camele. Oricum in rest schimbase cam tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arix, problema cu trepidatiile a avuto si un alt coleg de pe forumul dedicat marcii. La el pistonul 2 nu prea se simtea ca functioneaza la relati. A schimbat tot ce se putea schimba, inclusiv chiulasa. S-a chinuit 2 sau 3 luni. Apoi a schimbat axele cu came si motorul a inceput sa mearga normal. Axele originale aveau lagarele uzate si putin si camele. Oricum in rest schimbase cam tot.

poze ceva? mi se pare ciudat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegul respectiv nu a pus nicio poza pe site, Swat Cat. Daca vrei, iti trimit linkul catre topicul lui, ca sa vezi tot istoricul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hhm, ideea e ca eu am adus masina din germania fara trepidatii,si doar odata mia facut figuri la pornire, undeva in romania, insa am ajuns aici, si m-am apucat de schimbat kit distributie bujii ulei, filtru tot sa fie nou ce inseamna consumabil in general :) si uite ca din a o face mai una.. au inceput figurile la pornire, sa apara trepidatii la relanti... si tot asa. Nu cred ca e vorba de vreun piston, insa nu se stie niciodata, sa ma duc la service si sa ii pun pe aia sa imi demonteze motorul si sa se uite la pistoane? repet,trepidatiile au inceput dupa ce am ajuns in romania si dupa ce am schimbat consumabilele

Modificat de AriX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am mai spus, ti-au zis si altii... fa un test de compresie. Te costa 100 RON si asa stii daca e vreo problema la supape sau pistoane. Nu e nevoie sa desfaci motorul decat daca ai compresie mica pe unul din cilindri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristian, dar daca omu' zice ca problemele au aparut dupa ce si-a facut distributia, nu e posibil ca cel care a schimbat cureaua si toate cele sa n-o fi pus-o la punct?

Arix, se aude cumva altfel motorul decat atunci cand ai plecat cu ea din Germania?

Fa un test de compresie, cauta pe cineva care se pricepe ca sa verifice daca e distributia pusa la punct, dar intai trebuie facuta o diagnoza de catre cineva care stie sa interpreteze rezultatele corect.

Bafta!

P.S. Imi vine greu sa cred ca nu mai are compresie pentru ca stiu ce poate motorul meu, cu toate ca am mers cum am mers si nu am bagat bani in el pana decat pentru schimburile de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a zis nimeni ca nu mai are, ci doar ca e posibil sa scape compresia pe undeva, una din supape se poate sa nu inchida cum trebuie. Asta i-am recomandat si eu, o diagnoza cu Vag-Com, sa puna rezultatul aici, daca sunt erori, daca nu un test de compresie. Distributia nepunsa cum trebuie, adica la punct, atrage dupa sine distrugerea pistonului si a supapelor, nu cred ca e chiar atat de grav la el.

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut ca nu te-ai uitat la senzorul de turatie de pe volant. si el poate fi o cauza. influenteaza mersul la ralanti cat si pornirea.

legat de distributie si de pus la punct, ma indoiesc. ar fi trebuit sa ii apara eroare la senzorul de pozitie al axei cu came.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Int-adevar, se aude altfel decat am adus-o din Germania, parca e Diesel, si nu mai toarce frumos .. se aude ca si cum isi da duhu',fac in seara asta inregistrare si va dati cu parerea,totusi cand au tetato aia de la service cu VAG Comu nu mi-au zis ca ar fi pus gresit distributia..insa ce miau precizat a fost ca un surub de la corpul clapeta era.. afumat,si ziceau ca scapa ceva ( nush ce) pe la galerie si sa nu cumva sa fie fisurata ... si au umblat ei pe acolo si au zis ca nu se vede a fi fisurata, acum nu stiu daca are legatura. daca o las e liber, jumatate de minut toarce bine jumatate parca se ineaca,si sacadeaza gazele ca sa zic asa,nu ma opt exprima prea bine, dar fac o inregistrare azi si o pun pe forum. Hmm, cat despre senzorul de pe volant, am sa ma uit si la el, intai sa schimb senzorul de temperatura, azi il cumpar si sambata cand is liber il inlocuiesc.

Modificat de AriX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de turatie al motorului(cel de pe volant) cand l-am avut eu defect dadea urmatoarele simptome: la 1-ma cheie dadea sa porneasca normal, apoi invartea mai greu. in fine, ii dadeam 3-4 chei scurte si apoi o tineam 10 secunde sa invarta incontinuu si pornea.

Apoi nu-mi mai mergea turometrul, imi licarea cu rosu intermitent becul de la ulei, nu ma mai lasa sa urc in ture foarte mult, iar de la 70-80 km/h in sus imi tremura volanul in mana ca la balamuc.

Ma gandeam la varianta cu distributia deoarece zice si ca-i apare check engine si EPC in bord.

Oricum ordinea fireasca este: Diagnoza facuta de cineva priceput, cauta pe careva de pe forum in zona ta, iar daca nu iese nimic trebuie verificate distributia si compresia. Dar faptul ca i s-a schimbat sunetul ma indeamna sa cred ca la distributie e problema. Stiu de la un Golf mai vechi la care reparam cu taica-miu si a uitat sa-i faca semne cand a schimbat cureaua de distributie, iar un dinte inainte sau inapoi schimba total sunetul si ii ia si puterea.

Bafta!

Modificat de soso_leon 1M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut 2 filmulete astazi : Film 1 si Film 2 . Am luat azi senzorul ( sonda) G62. Am dat pe el 30 Ron din Pacurari,pentru cei care mai cauta despre problema asta. Sambata ma pun sa il schimb si sa verific si senzorul de pe volant , are cineva cumva niste scheme ale Leonului? cum e cea de mai sus postata cu senzorul? S-au ar fi o idee sa imi instalez AutoData si sa ma uit acolo? is cam satul de service-uri si de mari mesteri auto,prefer sa fac eu treaba ca la carte :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci la prima vedere in film ai putea zice ca nu merge rotund. si exact asta e rezultatul cand ai o bobina (sau mai multe) arsa. mai verifica-le totusi odata, se verifica foarte simplu, scoti si o pui langa un metal si vezi daca face scanteie. in alta ordine de idei, singurul care poate iti spune ceva e zgomotul. trebuie sa fii foarte atent de unde vine si sa stii sa faci diferenta intre sunetul de supape, pistoane, pinion, curea etc. sfatul meu e sa apelezi totusi la un mecanic. nu e tocmai usor.

Modificat de Andrey_sxg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nici o bobina arsa,le-au verificat si aia de la service,stiu ca in momentul in care scoti o bobina trebuie sa se auda ca si cum moare si daraie, dar leam scos pe toate si toate is ok :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca era vreo bobina arsa se putea vedea foarte usor cu Vag-Com, erorile missfire sunt stocate pe engine. In plus, se poate si monitoriza pe modulul engine, pe canalele 13,14 si 15.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!