Jump to content

Leon nu porneste sau porneste greu


Dj Bila
 Share

Postare recomandată

Am o problema la pornire dupa ce dimineata porneste la "sfert" merg fara probleme si dupa amiaza cand vreau sa plec dupa circa 8 ore porneste foarte greu de parca nu ar avea motorina! mi s-a intamplat de 2 ori . in ambele cazuri cam acelasi program! Stie cineva ce poate fi? Astazi mi s-a mai aprins si martorul de ulei in timp ce ii dam la cheie, dar uleiul e ok are 200 de km de cand e schimbat si e si ok la nivel dar dupa ce a pornit nu a mai facut nici o problema! Sa fie oare din cauza motorinei? AJUTATI-MA va rog!!! Nu mi s-a mai intamplat niciodata!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 82
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • AriX

    13

  • Cristian

    12

  • SosoCKX

    8

  • enkidu

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vazi ca problema ta e tratata pe aria Golf IV si pe cea de motorine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ceva vreme masina(seat toledo 1,9 TDI,ALH)porneste destul de greu,doar dimineata.Am verificat bujiile,am schimbat doar una care era arsa,aveam impresia ca porneste mai bine,dar tot asa.Ce ma sfatuiti sa fac?Mai trebuie sa schimb filtrul de motorina(are cam 32000 km),dar eu bag motorina numai de la rompetrol,alta cauza chiar nu mai stiu.Va rog un sfat.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba acel obosit filtru de motorina, si discutam dupa.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...dar eu bag motorina numai de la rompetrol,alta cauza chiar nu mai stiu...

da si asta ar trebui sa fie ca un fel de vitamine pentru masina :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am leon 1.6 05Cp sin 2001

azi dimineata a fost prima data cand mi-a pornit la a 2a cheie

nu am dat importanta , insa mai tarziu, cand am vrut sa o pornesc din nou:

-am pus contactul- mi s-au aprins normal martorii in bord

-am rasucit cheia spre pornire - mi s-a stins tot in bord si nu a pornit

am impinso si a pornit, apoi am mers vreo 100km cu ea noaptea cu farurile aprinse, fara sa faca figuri

acum cand am ajuns acasa, am oprit-o si cand am incercat sa o pornesc din nou.... aceasi faza/nu a mai pornit

am auzit diferite variante > bateria dusa

>bornele oxidate

a mai avut cineva asemenea probleme?

p.s. pentru moderatorii care mi-ai inchis topicu:

am citit regulamentu si am citit si acest topic pe care mi l-ati recomandat inainte sa-l postez pe al meu, insa la mine nu cred ca e vorba de filtre sau bujii ci mai mult de o lipsa totala de curent .

e posibil ca bateria sa pice asa dintr-o data? 10x

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@SinnerT: verifica borna de la baterie, de plus.Cea din fabrica sta perfect intinsa si datorita vibratiilor se reteaza capatul care se prinde de motor.Exact asa am patit si eu si dupa ce mecanicul a demontat jumatate de bord, a vazut ca acel cablu de masa nu se mai tinea deloc.Daca vrei sa rezolvi urgent, cumpara o "ureche" de borne de dacie si dupa comanda piesa la reprezentanta( o sa vezi ca cel nou e mai lung).

Asta s-a intamplat cu vechiul Leon, tot benzina 105 CP, 2001.

Sper sa-ti fie de folos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi roger

am rezolvat

era bateria gata de zile.

i-am luat asa ca de mos craciun o varta noua :D

daca mai face figuri o sa ma uit si la borna... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salut. sunt nou pe aci. am un seat leon 1.9 TDI 2002. am o problema la pornire si nu reusesc sa ai dau de cap. dimineatza cand vreu sa o pornesc nu porneste decat la a 2-3 cheie dupa ce ai las' contactu pus cam un minut. si la fel mai in face cand am motorul cald dar nu intodeauna. am auzit mai multe variante ca ar -fii filtru de motorina k trage aer

-bateria

-releu

-bujiile

care a mai avut o asemenea problema sa ma ajute si pe mine. multumesc mult. respect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

O iintrebare am si eu. Am un toledo 2006 1.9 TDI. De ce cand e motorul cald porneste greu? Dau la cheie...si abia o ia dupa 3-4 secunde. Dimineata la rece porneste mai repede. Mi-a zis cineva cand mi-a pus un tester ca e o problema la un injector, nu lucra mai deloc, insa atunci pornea bine. Sa se fi agravat problema?

Si o a doua chestie, masina la relanti are o trepidatie neuniforma, care daca pornesc ac, tinde sa dispara.

Cre ar fi buba aveti idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa faci o scanare cu Vag-Com, e foarte posibil ca problema ta sa fie din cauza senzorului de temperatura, care trebuie schimbat.

Daca e vorba de Toledo 2006, ma gandesc ca e vorba de Toledo modelul nou, deci ai postat in aria gresita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau problema de soft care se poate remedia cu setari pe vag-com-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un seat 1.8t si am urmatoarea problema

diminetza nu porneeste decit la a 3-4 cheie , daca vreau sa ii dau un pic asta dupa ce sa incalzit la 3000 de ture zici ca ramine fara benzina si la scanarea cu vagcom mi-a aparut o eroare care suna ceva de genul ca nu se coreleaza turatia motorului .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu probleme cu pornirea la rece (dimineata) a unui Toledo 1.9TDI 110CP din anul 2000.

Indiferent cat de frig este afara, cand pun contactul, lampa de la bujiile termice se stinge imediat si din cauza asta cred ca "o ia" mai greu.

Cand este cald afara sau motorul incalzit nu am probleme. Care credeti ca ar fi cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cumva zice ca nu se coreleaza senzorul de la vilbrochen cu cel de la axa cu came?

pune testeru si vezi temperatura motorului..... oricum bujiile se activeaza de la 7 grade in jos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune testeru si vezi temperatura motorului..... oricum bujiile se activeaza de la 7 grade in jos

L-am pus pe tester si mecanicul mi-a zis ca trebuie schimbata sonda care masoara temperatura lichidului de racire.

Asta sa fie oare? Intreb pentru ca nu prea am incredere in mecanicul acela si indicatiile de la bord ale acestei

sonde mi se par corecte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru ajutor!

Am cumparat senzorul si o sa-l inlocuiesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

salut. am un seat leon din 2002 motor 1.9 tdi. intr-o zii am ramas fara motorina sa nu mai zic prin ce chinuri am trecut pana am pornito la -10 garde. de atunci am bagat vreo 5 litri de motorina de la un peco cam fara nume asa pentru ca eram pe un camp. asa toate bune si frumoase dar a daua zii cand am plecat de acasa dupa vreo 12 km mi sa oprit motorul in mers. am deschis capota si am vazut ca pe furtunasul ala incolor de la filtru de motorina nu mai era motorina. am scos supapa aia neagra de la filtru de motorina si sa auzit asa un sunet ca si cum a fost sub presiune am bagat motorina in filtru cum un bidon i-am dat la automat de vreo 2 ori si a luato. pe urma iar dupa vreo 10 km i-ar sa oprit si tot asa imi face...abia am ajuns acasa. acum nu pot sa imi dau seama care ar fi problema ca motorina am in rezervor si nu pot sa ai dau de cap ce sa aibe. pe la noi pe aci a fost cam -20 grade. rog pe cineva care a avut problema asta sau care se pricepe sa ma ajute si pe mine...

PS: filtru de motorina nu l-am mai schimbat cam de vreo 10000 km si tatal meu e sofer pe tir va dati si voi seama de unde am bagat motorina :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sa nu fi inghetat motorina in filtrul de motorina. Scoate filtrul si verifica-l.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la filtru m-am uitat si am desfacut chestia aia neagra de sub filtru si am dat drumu la motorina si curgea...:-?? ce sa fie oare??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Buna tuturor posesorilor de Seat LEON :blink: E prima data cand postez pe forum,dar am ajuns cam disperat.Am o problema ,detin un Seat Leon 1.6 16 V 2002 , iam schimbat distributia ,filtru ulei +ulei plus antigel cu pompa de apa bujii , filtru benzina .... etc .. masina am achizitionato din Germania,si problema e ca porneste greu,trebuie sa ii dau 2 -3 chei inainte...da sa porneasca, se opreste, becul de la CHECK ramane mereu aprins si se mai aprinde din cand in cand EPC (care habar nam ce inseamna). Si, dupa ce porneste... sta la 1100 ture...scade la 800 si apoi trepideaza la 700-750.. chiar si daca stau la relanti sa dau vreo prioritate.. la fel face, trepideaza si variaza turatiile. Ce sa fie? bateria? ce senzor? si unde se afla ala? Cat costa? etc.. Va rog ajutati-ma!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!