Jump to content

Probleme avute la Lupo/Arosa 1.7 SDi


rulez
 Share

Postare recomandată

passat19tdi

Se plate mari turatia de ralanty la 1.7 sdi?

Modificat de passat19tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • lupo_bv

    28

  • Golfizz2

    10

  • calinczy

    5

  • Lupo SDI

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da. Dacă îmi amintesc bine intri cu Login 12233, apoi la Adaptation pe canalul 2, vezi link-ul de mai jos. Se poate şi fără Login

https://www.ross-tech.com/vag-com/cars/tdi.html

De ce vrei să măreşti turaţia la ralanti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

passat19tdi

Am un coleg cu Lupo care are motorul asta, are dus un suport motor si tremura rau la ralanty, a observat ca daca are ralantyul la 1000 nu mai tremura. Pana schimba suportul...marim ralantyul...😁

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mă gândeam eu ca asta este. Am avut si eu problema asta si a fost din cauza suportului de sub cutie. Am schimbat toți suportii dar vibrațiile s-au diminuat considerabil (nu au dispărut de tot) numai după ce l-am schimbat pe ăla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare stimate coleg. Spuneai aici ca ai schimbat suportul de sub cutie si problema cu vibrațiile din caroserie au dispărut. Eu am luat așa, mașina, cu vibrații îngrozitoare la relanti si nu știu ce are. Tu referi la acel suport antibalans? Ca pe ala de la cutie l-am desfacut, am suspendat motorul si vibrațiile nu au dispărut. Mulțumesc anticipat. 

IMG20230423124656.jpg

Modificat de lupo_bv
eliminare quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da la el mă refer, dar să știi că doar s-au diminuat vibrațiile. Cred că la mine și racordul flexibil este de vina că este cam ciufulit și s-a că lăbărțat. Că sa vezi daca el este cu probleme desfa-l și pornește motorul. Daca nu pleci cu mașina de pe loc nu mai trebuie sa suspenzi motorul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In postarea dumneavoastră am crezut ca va referiți la cel antibalans. La ăsta i-am slăbit șurubul, am saltat cutia cu un cric, nimic, nici o schimbare. O sa-l dau jos de tot si pe urmă pun iar bateria si pornesc. Ciudat e ca acel cod de pe el nu il găsesc puntru SDi. 

IMG20230423124645.jpg

Modificat de lupo_bv
eliminare quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te rog să nu mai dai quote/nu mai cita postarea anterioară.

 Ce văd în poză este suportul de la cutie de sub baterie. Eu mă refeream la cel de sub cutie care arată aşa

suport-motor-volkswagen-polo-6n-1997-1-4-b-f8a35100996160de7f7-0-0-0-0-0.thumb.jpg.fafc495048b2dfcc998c82aab8dd31c2.jpg

Ăsta este suportul numit şi antibalans. Cel de sub baterie l-am schimbat şi la momentul respectiv am găsit pe Febi parcă, dar cel de sub cutie nu l-am găsit decât pe original. A început să fie o problemă cu piesele de la această maşină pentru că nu prea se mai fabrică after market şi nici pe original nu se mai găsesc (cum ar fi furtunurile de răcire, piese timonerie)

 

Ca idee am schimbat şi hidrosuportul (ăla de la distribuţie) tot pe Febi, dar după vreo lună a curs uleiul din el aşa că l-am montat înapoi pe cel original care nu este curs (fără să observ vreo schimbare)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, cer scuze. Nu gaseam butonu de reply. Acel cod din poza e de Febi? Sa iau si eu ceva bun dacă ati fost mulțumit de aceasta marca. Eu am găsit si pe producător tamponul de la cutie. 150 RON. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ştiu ce cod este, am luat poza de pe net la întâmplare numai pentru exemplificare
Despre producător nu ştiu ce să-ţi spun. Eu credeam că Febi este ok, dar m-a dezamăgit că a curs hidrosuportul. Presupun că Febi, Ruville, posibil Original imperium să aibă un raport calitate preţ ok. Nu ştiu Lemforder dacă fabrică aşa ceva, ar fi o variantă ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ma poate ajuta cineva cu o idee, de ce la un Lupo 1.7 SDi nu imi arată avansul pe tester VCDS? Temperatura motorului e peste 85C,am selectat tipul de motor, dar pe diagramă nu arată decât cele 3 dungi galbenă, albastră si roșie si atât. Cand vreau sa vad avansul pompei de injecție se modifica mersul motorului, in sensul ca se mai reduce un pic turația, dar pe diagrama nu arata punctu de injecție. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Înseamnă că este retardat destul de mult și este sub grafic. Ce valoare ai in a doua căsuța in grupul 000 in Basic Settings?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa ma uit.La pompa de injecție a fost umblat de cei de înaintea mea, nu știu exact cecau făcut. Bănuiesc ceva garnituri. 

Mulțumesc de informație. 

Modificat de Golfizz2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe această cale apelez la colegul "lupo_bv" poate ma ajuta un pic. 

 Am vrut sa reglez avansul, pe diagrama din VCDS nu am reușit sa vad avansul, doar temperatura motorinei. In schimb înainte de fișierele atașate imi scria ca momentul de injecție e prea "devreme". Acum după o rotire a pompei spre radiatoare apare si in grade momentul de injecție. Fum nu scoate, nu imi pot da seama dacă ar mai trebui avans, ca de luat nu mai pot lua ca se comporta urat la verificarea diagramei de avans. 

IMG-20230520-WA0014.jpg

IMG-20230520-WA0015.jpg

Am uitat sa postez si grupa 000.

IMG-20230520-WA0014.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolvat. Mulțumesc tuturor pentru ajutor. 

Resize_78b9fc96-53ec-488c-8132-423e075c4d8920230521_175153.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este foarte ok (am vrut sa scriu mai de dimineață, dar m-am luat cu niste treburi și am uitat:))). Să știi că Sdi-ul asta merge și cu un avans destul de retardat atât timp cât N108 reușește să corecteze asta in mers (se observă asta in grupul 000 din Measuring blocks, asta este principala diferență față de grupul 000 din Basic Settings). Eu am mers cu un avans in jur de 16 mai bine de 200k km (nici la mine nu se vedea în grafic) și s-a comportat exemplar în toate regimurile de funcționare. 

 

Că sa stai perfect  liniștit îți recomand să verifici funcționarea corectă a solenoidului N108 prin doua metode: una ar fi un log in mers pe grupul 004 din Measuring blocks (mai poți selecta și grupul 001 și 013 sa mai vedem și alți pareyro) in treapta a treia cu accelerația la podea de pe la 1500 rpm până la peste 4000rpm, iar cealaltă un log in grupul 004 din Basic Settings de data asta (îl lași să curgă cam un minut și salvezi).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Imi poate spune un coleg dacă la Lupo 1.7 SDi cod motor AKU, pentru a schimba pompa de apă, trebuie data jos si distribuția? Pompa de apa e separat de cureaua de distribuție, dar tare cred că trebuie dată jos si distribuția. Mulțumesc anticipat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu trebuie dată jos distribuţia, doar cureaua de accesorii pe care este montată pompa.

Se detensionează rola presoare după cum se arată mai jos

aku curea accesorii.pdf

Se demontează rola pompei, şuruburile care o ţin se strâng la 25Nm

Se demontează pompa, şuruburile care o ţin se strâng la 10Nm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ma lasa fulia pompei de ulei sa scot pompa de apa?

Stiu ca fulia aia mare pe care calca cureaua de distributie e a pompei de ulei parca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce știu da. Îmi aduc aminte că atunci când am cumpărat mașina a apărut un zgomot în zona aia și prima suspectată de către mecanic a fost pompa de apa pe care a schimbat -o fara sa dea jos distribuția. Știu sigur asta pentru că am asistat la operațiune. (Ca fapt divers nu aia a fost problema, nici rola presoare-a doua incercare- ci fulia alternatorului, a treia încercare:)))

Oricum cureaua de distribuție este in spatele curelei de accesorii prin urmare și fuliile montate pe ele. Asta referitor la fulie, iar pompa propriu-zisă nu-mi aduc aminte sa fi avut dificultăți din cauza spațiului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!