Jump to content

Auxiliary heating


alin 105
 Share

Postare recomandată

are peste 1000 W.

este alimentat cu 40A pe fiecare rezistenta , si sunt 3 rezistente.

Nu poti modifica functionarea lui. Si nu este suficient sa dai pe LOW. Este necesar sa dai pe ECON.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate este si bateria veche.

Trimis de pe al meu GT-I9100 folosind Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tensiunile de incarcare sunt bune, PTC consuma extrem de mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bateria este o varta AGM foarte buna dar mergand pe distante scurte nu prea se incarca asa ca o sa merg pe econ cu clima pe distante scurte .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa zic de distante. Ar trebui ca in cativa km sa se incarce macar cat ai consumat la pornire.

Trimis de pe al meu GT-I9100 folosind Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa ar trebui...daca nu mergi cu multi consumatori...Insa in anotimpul rece folosesti o degrivare, ventilatie, poate si faruri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bateria este o varta AGM foarte buna dar mergand pe distante scurte nu prea se incarca asa ca o sa merg pe econ cu clima pe distante scurte .

 

Foloseste clima pe Auto, stie logica ei mai bine ce sa faca si ce nu.

 

Incalzirea auxiliara (are 2 trepte) nu porneste daca motorul rece nu are peste ~1.100-1.200rot/min (se aud consecutiv releele in bord).

Primordial este ca alternatorul sa asigure consumatorii importanti din acel moment, faruri, rezistenta oglinzi/luneta, etc, nici macar incarcarea nu este prioritara.

 

La o masina cu motorul rece si lasat la relanti incalzirea auxiliara nu va functiona minute bune.

Dupa ce porniti motorul plecati cu masina de pe loc si nu urcati peste 1.200-1.500rot/min pana ce temperatura acestuia ajunge la 60-70gr.C.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

porneste si daca motorul sta la relanti, in functie de consumatori, etc - verifica cu VCDS-ul in blocurile de masura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect. Ptc functioneaza f bine la ralanti

Trimis de pe al meu GT-I9100 folosind Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La relanti, cu plecare de la motor rece (sub 0gr.C), prima treapta a PTC poate sa functioneze daca alti consumatori prioritari sunt inchisi; faruri, dezaburire, oglinzi, altfel se amana intrarea incalzitorului auxiliar pana se mai incalzeste motorul sau se creste turatia acestuia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

bateria este o varta AGM foarte buna dar mergand pe distante scurte nu prea se incarca asa ca o sa merg pe econ cu clima pe distante scurte .

 

 

Incalzirea auxiliara (are 2 trepte) 

 

Are 3 trepte, 1 releu 1 rezistenta, celalalt releu 2 rexzistente, si asa se pot cupla 1, 2sau 3. exact ca la bujiile ce incalzesc apa la vechile tdi-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

va salut,

am si eu aceeasi problema pe al meu golf v:

1 Fault Found:
00361 - Heater Element for Auxiliary Heater (Z35)
            014 - Defective

aveti ideea daca aceasta eroare poate cauza si un consum de curent 0.24 A pe baterie cand masina este oprita?

abia am schimbat bateria la masina deoarece am gasit masina fara pic de vlaga intr-o dimineata. nici deschiderea/inchiderea centralizata nu mai functiona din cauza ca bateria era moarta. acum stau cu bornele bateriei desfacute pentru ca am un consumator necunoscut pe masina in timp ce e oprita. ma gandesc ca poate acest aux heater e problema..

ma poate ajuta cineva cu un sfat? am verificat toate becurile si consumatorii de pe masina daca raman cumva in sarcina dupa inchiderea masinii. nimic..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU. daca e defecta, nu consuma deloc. trebuie investigat in alta parte. cu Ampermetrul inseriat cu o borna si scoti cate o siguranta si vezi cand scade consumul.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de feedback. Consumul 0.24A este neobisnuit? Ar trebui sa fie 0? Ai mai intalnit asemenea situatie? Ai idee care ar fi posibilii consumatori? Voi urma sfatul si voi incepe sa scot sigurante, merci inca o data

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

250 mA este cam maricel.  Sub 100mA parca ar trebui sa fie.  Ai alarma sau navigatie pe masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am. Am calculat 0.24A cu capota deschisa. Am inchis acum capota si am consum 0.09A la 15 min de la inchiderea masinii. Cred ca aceasta valoare este in limita corecta, nu?

Mai stau inca 20 min si citesc iar.

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A scazut sub 0.01A. Deci nu are cum sa fie vreun consumator. Ce-i drept am facut testele scotand player-ul audio non original de pe masina. Cred acum ca de la el au fost problemele. A fost instalat totusi acum 2 ani iar problemele au aparut abia acum. Ciudatenie..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil sa fie ceva defect prin el.  Este radio cd obisnuit sau ceva chinezarie 2 DIN?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este un alpine. Nu stiu exact modelul, este 2u. Cred ca e instalat gresit. Nu merge antena si nu se inchide la scoaterea contactului, e instalat pe direct. Am testat acum si cu el montat. Consumul a ramas la 0.12A dupa 20 min. Ma poti ajuata cu niste instructiuni cum sa montez corect playerul?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce nu merge la antena? 

 

 faci o poza la schema de pe unitate, cea cu conxiunile.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conectez antena folosind un adaptor dar nu prind niciun post de radio in afara Bucurestiului. E ca si cum nu este conectata direct. Sa fac o poza cu conexiunile/cablaraiele din spatele playerului?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar mai multe poze, inclusiv la mufa antenei.

 

Si la schema de pe aparat.

 

Si schimba topicul in care postezi, aici este vorba de alt subiect si nu are rost sa poluam inutil.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

HAi sa discutam toate astea in topic dedicat pentru radio, nu e mai bine ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!