Jump to content

Auxiliary heating


alin 105
 Share

Postare recomandată

Letcon cu varf subtire.

 

atentie sa nu incalziti prea tare rezistentele si sa va plece piesele de pe langa ele... ca in prima poza.

 

spor la treaba !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, O să încerc cu lipitură la cald, se încearcă şi verificarea pieselor. Din câte am citit această piesă cade foarte des, iar preţul este super 1700 lei + manoperă.  VW = dezamăgire maximă pe parte electrică & electronică :( injectoare, pompe de motorină, Auxiliary Heater. etc :dry:

Modificat de Adrian7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am revenit cu primul update. Una dintre rezistenţe era dezlipită, nu îţi dai seama decât atunci când pui ciocanul de lipit şi-o lupă... pur şi simplu a căzut rezistenţa de pe placă. Au fost refăcute toate lipiturile la cele 5 rezistenţe. Mâine revin şi spun dacă piesa funcţionează.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravo. Asteptam rezultatul

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Am revenit cu un update final. Piesa este montată pe autoturism , codul de eroare a fost şters şi nu mai apare. 1700 lei preţ piesă + manorepa au fost salvaţi. Sper să mai vadă şi alţi posesori de VW această

rezolvare. Numai bine ! :RO flag: 

 

gallery_81557_490_242873.jpg

Modificat de Adrian7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta este rezolvarea la toate elementele de incalzire pe CAN cu eroarea defective.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In week end scot si eu dracovenia pt reparatii. Cine ma ajuta cu refacerea lipiturilor pt ca nu am letcon/pistol de lipit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut plasticul din lateralul climatronicului si acum ma uit si nu-mi dau seama care este modulul PTC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ,

vad ca sunt ceva confuzii cu pozele sau nu se intelege clar ce si cum de catre unii .

Daca vreti va trimit mail cu pozele , sau le postez din nou aici ...

@Florin

piesa "a plecat " fatorita unui impact mecanic cauzat de un kinder de 5 ani :) . nu am supraincalzit placa""

 

@Clodius

eu am folosit un pistol"" de lipit reglabil , si l-am setat la 15W

adica am cautat sa urc f putin este cele 230 grade necesare si am folosit un varf modificat (a se citi pilit)

daca scot

uite poate din pozele aste te lamuresti mai mult decat ti-as povesti eu .

nu uita de baterie , si daca ai ceva de luat din portbagaj lasa-l deschis (sau ...pui o bucata de spuma poliuretanica , cum am facut eu pentru ca ... ploua )

 

post-12879-0-17061100-1385230655_thumb.j

post-12879-0-37572900-1385230698_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit. Era un capac care acoperea PTC-ul.

Eu n-am scos borba de la baterie si am atins de vreo 2 ori, dar nu s-a ars nicio siguranta.

Am fost la un service de laptopuri si mi-a refacut un baiat lipiturile la cele 5 rezistente.

E nevoie de mult contorsionism si maini mici.

Si, cum zicea scria cineva inaintea mea, un necaz nu vine singur. N-am mai apucat sa verific cu VCDS-ul daca au disparut erorile pt ca mi-a adus sotia laptopul la masina cu bonus display spart.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

@Florin

piesa "a plecat " fatorita unui impact mecanic cauzat de un kinder de 5 ani :) . nu am supraincalzit placa""

 

 

 

am inteles.... au existat cazuri cand au incalzit prea tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat costa reparatia piesei respective?

Modificat de cr15tian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-a luat 20 lei sa refaca lipiturile. Oricum a fost degeaba pt ca eroarea n-a disparut. Se pare ca imi trebuie un alt modul :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

munca multa ai facut-o tu.... sa dai jos rezistenta de pe masina. Oricum, la voi e mai usor, la Passat e mai complicat.

 

poate nu le-a refacut bine - la eroarea respectiva, rezolvarea este aceasta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum stiu cum se desface, poate mai incerc o data. O sa verific daca am conectat cum trebuie mufele. Sper ca am pus alimentarea corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea ai cum sa le pui invers.... mai ales ca ai si pozele la dispozitie. Vezi daca nu a dezlipit alceva pe pcb, cand a lipit rezistentele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum stiu cum se desface, poate mai incerc o data. O sa verific daca am conectat cum trebuie mufele. Sper ca am pus alimentarea corect.

Ti-am zis ca te astept pe la mine sa rezolvam problema....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

Am revenit cu un UPDATE.

Am reuşit să repar încă un PTC, de data aceasta pe PASSAT B6, cel din profil. Primul PTC ( Beru Germany - Valeo / cod OEM 1K0 963 235 E) este de pe Skoda Octavia2,

al doilea PTC ( Beru Germany - DENSO / cod OEM 1K0 963 235 E ) de pe VW PASSAT B6

 

Amândouă au aceeaşi problemă.

 

Se zice că ... preţul piesei a urcat la 2000 lei la PBN + 2-3 h * preţ manoperă.

gallery_81557_490_242873.jpg

Cum te uiţi la foto, rezistenţa din dreapta este cu problema. Din fabrică este prost lipită pe cablaj . :RO flag:

O zi bună !

Modificat de Adrian7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa ne astepte...... :winter:

 

da, mai urat de demonta la Passat B6 fata de golf5, Octavia 2, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna seara  Al Bundy,

 

Si eu am acelasi cod de defect 00361 - Heater Element for Auxiliary Heater (Z35)
            014 - Defective

Cat ma costa sa imi repari si mie chestia asta ? Inclusiv demontat si remontat.

Multumesc anticipat,

P.S. am un golf V tdi din mai 2006, si nu stiu ce tip de incalzire am( daca este cu "relee" sau fara)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru astfel de detalii exista PM, MP sau cum vrei sa ii zici (mesaj pe privat)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare stei cineva caracteristicile acestui PTC pina in 2008 curentul consumat  cam cati amperi papa si puterea in wati a acestuia.,pentru ca vreau sa verific circuitul de incarcare a bateriei adica alternatorul .

cand functioneaza la relanti am 13,35V si la 2000 rpm am 13.75V .masurat pe bornele bateriei.

cu el scos adica cimatronicul dat pe LOW incarcarea este buna am la relanti 14.1V si la 2000 rpm am 14..4V masurat pe bornele bateriei.

e bun PTC dar im omoara bateria acu iarna pt ca nu merg pe distante lungi ca sa pot incarca suficient bateria   doar pe distante scurte

si am observat o chestie el functioneaza cateva minute dupa ceas cam 3 minute  si cand apa este la 90 grade cand ai oprit masina si o pornesti din nou .

as vrea sa stiu daca se poate scoate cu vag-comul acest timp  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!