Jump to content

Auxiliary heating


alin 105
 Share

Postare recomandată

Se schimba elementul de incalzire. Eroarea este cu defective ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

la sh costa 250 ron am inlocuit si eu acest "Auxiliar heating" la skoda din semnatura si este din 2007 luna a-3-a

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am luat un element auxiliar de incalzire, dar nu l-am inlocuit inca. am inteles ca este destul de greu de schimbat si sunt multe de dat jos. are cineva idee cum se inlocuieste> demontare componente bord, operatiuni, etc. parca nu as vrea sa ma duc la reprezentanta, pentru ca au tarife mari (100 lei /ora, fara TVA). multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se desface plasticul de sub bord, panoul de climatronic, panoul lateral din stanga, tubulatura de dirijare aer picioare sofer, un capac de plastic de acolo , cablurile de alimentare (se da borna de la baterie jos cand se ajunge la cabluri) si gata, iese elementul de incalzire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru raspuns. am sa revin cu detalii dupa inlocuirea elementului.

Telefon: 0722.528.549

Modificat de maznic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

a venit frigul din nou, iar eu am aceeasi problema cu auxiliat heating.Are cineva idee de unde as putea cumpara o piesa SH?Eu salasluiesc in Cluj-Napoca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare. Am si io o problema legata de incalzirea la o Skoda Octavia 2, tip motor BJB, an fabricatie 2006 si anume nu imi mai merge incalzirea decat in viteza 4. am pus testeru si mi-a dat urmatoarea eroare :00361 - Element încălzire pentru încălzire suplimentara-Z35-014 - Defect. am citit in postarile de mai sus insa nu m-am lamurit deloc cu privire la problema si mai ales la modalitatea de rezolvare. as vrea sa stiu daca as putea sa o rezolv eu sau, ma rog, unul dintre voi care se pricepe si poate eventual sa ma ajute sa nu ajung la service-urile "profesioniste". va multumesc pt sprijin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are treaba eroarea respectiva cu faptul ca nu iti mai merge ventilatorul decat pe treapta 4.

Problema la tine este din rezistenta pt treptele de viteza - daca zici ca mai ai doar treapta 4, cel mai probabil este arsa siguranta termica de pe aceasta.

Citeste aici

http://vwforum.promo...arat-aeroterma/

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar pentru partea de AUX-Heating trebuie sa inlocuiesti elementul PTC, operatiune destul de migaloasa si scumpa ... sincer nu stiu daca merita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai scaune incalzite, e bun aux heat. La mine inca merge, iar cand se va strica o sa imi pun incalzire in scaune, ca nu am.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt bune amandoua....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine testul de baterie zica ca trebuie inlocuita, ma afectaza acest lucru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

conteaza incarcarea si sarcina pe alternator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Unde sunt pozitionate fratilor acele relee ale ptc la octavia 2 bjb, ca de 3 ani ma framanta problema ptc ului nefinctional? Cum imi dau seama daca releele sunt vinovate sau este ptc ars? Ms mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare, acest dispozitiv ajuta la incazirea apei din motor sau a habitaclului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A habitaclului!

Sent from my GT-I9100

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A habitaclului. Este pozitionat in spatele filtrului de polen din cate cunosc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde sunt pozitionate fratilor acele relee ale ptc la octavia 2 bjb, ca de 3 ani ma framanta problema ptc ului nefinctional? Cum imi dau seama daca releele sunt vinovate sau este ptc ars? Ms mult

An de fabricatie si pot sa te lamuresc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

August 2006. Ms mult.

Intrebare Al bundy. Am desfacut capacul de sigurante de la motor si am vazut ca pe unul din cablurile care intra in cutie, mai exact la intrarea in cutie este o piesa neagra pe care scrie 100. Aia este o siguranta? Cum pot stabilii daca intra curent in ptc ca sa imi dau seama daca e ars sau alta e cauza. Apropo. De ceva timp incoace chiar si cu motorul la 60-70 grade porneste o data la cateva minute electoventilatorul. Am inteles ca ar fi problema din clima, dar nimeni nu spune ce problema, iar testerul nu gaseste nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, aia e o siguranta.

Masori cu aparatul de masura daca ai tensiune dupa siguranta,.

pana in noiembrie 2006 e aia scumpa cu electronica in ea si care se poate repara. Deci a ta nu e cu relee. Cu relee e din nov 2006.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms mult baieti. Maine dimineata masor tensiunea dupa siguranta si vb dupa. O seara buna. Tare rau forumul asta. In schimb, ce spuneti de postarea mea de mai sus vis a vis de pornirea electroventilatorului aiurea, cand motorul este la 60-70 grade. Sonda am schimbat-o degeaba. Termostatul l-am schimbat degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!