Jump to content

Auxiliary heating


alin 105
 Share

Postare recomandată

acu trebuie dimineata cand pornesti masina sa mearga e frig afara ,trebuie sa ai consum la relanti 1.1 -1.2 litri oricum ai alternator de 140A.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

conditie obligatorie - sa nu fie pe Econ, sa fie AC on

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi ajunge la 0,8-0.9 consum la ralanti cu toti consumatorii porniti, inclusiv xenon si scaune incalzite. Iar de bagat caldura, baga. :D Nu stiam ca trebuie AC pe ON, parca la A3 nu era asa. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la toate este asa, econ activat = nu intra in functiune nici compresorul de AC si nici rezistenta suplimentara de incalzire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Acum 2 ani am refacut lipiturile iar acum de vreo 2 saptamani din nou nu mai merge, nu am refacut eu bine lipiturile sau sunt fabricate prost ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil nu ai facut lipiturile bine

trebuie desfacute piesele de tot, curatat fludorul vechi cu tresa de cupru, cositorite pad-urile cu fludor proaspat (cu plumb) si relipite rezistentele la loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles , multumesc pentru informatie

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut si va mulțumesc, in special lui Al Bundy, dar și celor care își expun problemele aici... Am rezolvat problema Auxiliary Air Heater Z35 - Defective cea cu autodiagnoza. Am demontat-o singur, am mers la un service de telefoane unde au fost refăcute/întărite lipiturile celor 5 rezistente de pe placă. In momentul in care am dat-o jos de pe mașină, pentru ca nu am scos bornele de la baterie, am atins intre ele cablurile care o alimentează și au făcut scurtcircuit. După ce am montat inapoi piesa pt Aux Heat z35, afara erau -3°C, condiții ideale sa o încerc, am montat tester-ul și surpriză... nu am mai găsit eroarea Z35 Defective, acum imi zicea No Comunication și m-a facut sa ma gândesc că s-a întâmplat ceva din cauză că am atins firele între ele sub tensiune. Am luat aparatul de măsură si am verificat siguranțele de sub capotă și bineînțeles ca cea de 100Amp era arsă. Am comandat-o la un service si am primit-o a doua zi, tot atunci am si înlocuit-o, dar pt ca m-am deplasat cu mașina la service motorul era cald si nu aveam cum sa testez sistemul pe viu. Am șters erorile, nu mi-a mai aparut cea cu Aux air heater Z35 Defective si dupa 7 ore cu temperaturi negative, ninsoare și vântul de Constanța, am pornit mașina, clima la 28°C, aerul dirijat pe dezaburire parbriz și am început sa curăț zăpada. După nici 2 minute se topea zapada de pe parbriz si geamurile față, am intrat in mașină si era cald. Ăsta fost cel mai bun si reușit test, o folosesc in fiecare zi de aproximativ o săptămână si mi se pare minunată. 

Ma numesc Bogdan, sunt din Constanța și mașina este o Skoda Octavia 2 2.0TDI 140CP DSG din 2007.

Mulțumesc mult pentru ajutor! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

demontarea se face intotdeauna cu borna scoasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

fara sa fac nimic in seara asta am observat ca functioneaza din nou incarzirea auxiliara , (am dat dezaburire parbriz si dupa 5 minute mi s-a parut ca prea cald s-a facut in masina si am zis sa pun testerul sa vad daca merge aux heating , dupa ce in urma cu 1 o luna avea eroare 014 Defective, acum am vazut ca aveam ceva cu open or shot circuit (am sters-o inainte sa  o salvez ) iar la output test imi merge cu 700-800 wati , ciudat :) oricum in primavara o sa refac lipiturile . O seara buna ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut. se poate monta si pe masini ce nu au clima sau ac? 

 

 

image.webp

Modificat de eduardcatalin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

am si eu eroarea

1 Fault Found:
00361 - Heater Element for Auxiliary Heater (Z35)
            014 - Defective

... si incerc sa o sterg si imi da mesajul din poza..

In principal orice eroare se poate sterge si reapare doar daca problema nu s-a rezolvat, dar nici macar nu ma lasa sa o sterg. Aceeasi situatie imi da si pe Z35 de pe masina care am "reparat-o" dar fara succes dar si pe o alta SH achizitionata. 

Mentionez ca intotdeauna am lucrat cu alimentarea intrerupta de la siguranta de 100A... deci exclus siguranta arsa... si chiar am verificat sa am tensiune inainte si dupa singuranta la terminarea lucrarii... inainte si dupa diagnoza cu mesajul afisat mai jos in poza...

Vreun indiciu, vreun sfat? Vreo sugestie?

Multumesc anticipat..

 

Mesaj AuxHeater.JPG

Modificat de ove
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă era arsa siguranță, nu se vedea modulul 7D la diagnoza. La tine e problema din Z35. Reparat sau inlocuit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU a fost reparat cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

#Florin si #Al Bundy multumesc pentru sfaturi... am rezolvat prin inlocuirea radiatorului electric din 2 incercari...acum functioneaza fara probleme,..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare, am vrut sa-mi relipesc rezistentele si din greseala statia cu aer cald era pe temperatura prea mare si am dezlipit si o componenta de sub rezistenta ...  si nu mai stiu in ce pozitie era ... 

 

componenta o am, dar nu stiu cum sa o pun, sa nu fie directionala ... imi poate face cineva poza la capatul unitatii , capatul mai gros, cel cu mufele ? ca sa stiu cum sa lipesc componenta aceea la loc ... nici nu m-a dus capul sa ii fac poza inainte ... asa-i cand esti prost ...

 

pozele de pe net sunt rezolutie proasta si nu imi dau seama ... are cineva o unitate la indemana cu capacul declipsat sa-i faca poza ? va rog mult

IMAG0587.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti atasez o poza, sa te ajute

Screenshot_20190304_140936_com.android.chrome.jpg

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult ! M-am lamurit ... E o dioda, nu stiam unde vine linia  (pare ca e spre interior)..

Pentru cine isi lipeste cele 5 rezistente, aveti grila ca 2 sunt de aprox 10ohmi si 3 de aprox 62ohmi,  sa nu le incurcati intre ele daca le dezlipiti/lipiti pe toate si nu pe rand ..

Atasez o poza de pe net si confirm ca la modulul meu, serie D, asa e, ca in poza

platine-zuheizer-359261067176248469.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, spre interior catodul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Salutare tuturor si La multi ani!

Intrebare de baraj: Pe o octavia din 2007 1.9 tdi 105 cp BXE care din cele doua modele e mai indicat de montat,cel cu "creier" sau cel cu relee?

Masina vine fara,e facuta pentru Spania!

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De fabrica, cea pe can

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica cea cu "creier",nu? 1K0963235E.E corect codul?

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cea cu placa electronica, comunicație pe can, etc. Sa ii refaci și lipiturile de pe placa, înainte sa o montezi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

ma poate ajuta cineva cu o interpretare?

 

01207 - Control Module for Auxiliary Heater (J364)

004 - No Signal/Communication

Freeze Frame:

Fault Status: 01100100

Fault Priority: 6

Fault Frequency: 1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi daca webasto/incalzirea auxiliara mai exista pe masina, daca sigurantele sunt ok, cablajul, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!