Jump to content

A6,2,5TDI...Toata lumea zice nu! Dar eu vreau unul....


Livirys
 Share

Recommended Posts

Confirm la A6 2003 2.5 quattro probleme cu pompa de injectie. Daca se duce nu o rectifica pentru ca nu tine mai mult de 6 luni cat iti dau garantie.

Impozit mare, asigurare scumpa, consum mare daaar senzatia...o sa iti placa :)

Link to comment
Share on other sites

Am un prieten care are un a6 2,5tdi v6 an 2004 si pot spune ca in aproape 1,5 ani de cand o are i'a cazut de 2 ori servodirectia(a schimbat nu stiu ce curele,ansamblu...nu prea ma pricep)+calculatorul de la cutie defect(automata) in rest toate bune si frumoase,masina trage super bine daca nu are niciun fel de problema,consuma in bucuresti undeva intre 9-10,5 :icon_thumleft: o masina foarte spatioasa,un portbagaj pe masura,de confort nu mai zic!Acum depinde si de noroc zic eu :icon_thumleft:

Link to comment
Share on other sites

grija de ea inseamna sa ii schimbi consumabilele la timp , sa ai grija de unde bagi motorina s.a.m.d . DA DACA AI BUGET in sensu ca daca ai bani de ea sa iti asiguri si intretinerea nu cum face aproape fiecare roman , hai sa ne luam a8 si dupaia nu avem de schimb de ulei !

Link to comment
Share on other sites

Eu sunt multumit de raspunsul tau ;) Sunt multe persoane care isi cumpara o masina de dragul artei..iar cand vine vremea sa-i schimbe ceva, isi pun mainile in cap! Cred ca ai facut o analiza destul de serioasa inainte sa achizitionezi aceasta masina, nu?

Stima

Link to comment
Share on other sites

da normal ... Am gandit bine inainte :)) !

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut,

As avea si eu nevoie de cateva sfaturi legate de achizitionarea unei masini SH. Precizez ca nu dispun mai mult de 4000 euro. M-am uitat pe autovit si cateva site-uri de profil din Romania si am gasit ceva care imi place, AUDI A6 2000-2001, 2,5 la 230.000 km la preturi destul de ok, Octavia 2, 2003, 2004 la acelasi nr de km. Oscilez intre astea doua, am citit aici pe forum despre motoarele cu care sunt echipate audiurile din anii aia, m-a dat putin inapoi, la octavia am gasit la fel probleme peste probleme, am inteles ca trebuie sa verific VIN-ul. Intrebarea principala ar fi: Merita sa investesc suma asta in Audi sau Octavia?

Va multumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

Nu vad de ce ai lua o masina asa veche cu motor de 2.5 si cu peste 200.000Km.

Presupune niste costuri / km destul de ridicate.

Edited by iwolffy
Link to comment
Share on other sites

george_cobic daca citesti de la inceput ai sa intelegi cate ceva despre a6 2,5tdi an fabricatie pana in 2004 si despre problemele care le-au intampinat majoritatea posesorilor!Intradevar masina este o "bestie" daca pot sa ii spun asa,dar daca nu esti sigur de un anumit buget mai maricel,eu zic sa nu te risti!Piesele pentru masina asta iti cam jumulesc BUZUNARUL :icon_confused: sa nu mai zic de impozit,asigurare si toate cele...Dupa cum am scris si mai sus,am un prieten posesor de a6 2,5 tdi v6 an 2004,care ori a fost el ghinionist ori...si ca parere personala fara sa incerc sa te descurajez,eu nu mi-as lua asa ceva decat daca as fii sigur ca daca Doamne fereste cade ceva la masina,a2a zi am banii necesari sa o REPAR!

Link to comment
Share on other sites

Salut,

As avea si eu nevoie de cateva sfaturi legate de achizitionarea unei masini SH. Precizez ca nu dispun mai mult de 4000 euro. M-am uitat pe autovit si cateva site-uri de profil din Romania si am gasit ceva care imi place, AUDI A6 2000-2001, 2,5 la 230.000 km la preturi destul de ok, Octavia 2, 2003, 2004 la acelasi nr de km. Oscilez intre astea doua, am citit aici pe forum despre motoarele cu care sunt echipate audiurile din anii aia, m-a dat putin inapoi, la octavia am gasit la fel probleme peste probleme, am inteles ca trebuie sa verific VIN-ul. Intrebarea principala ar fi: Merita sa investesc suma asta in Audi sau Octavia?

Va multumesc anticipat!

Recomand un Logan pe benzina la banii pe care ii ai. Gasesti cu siguranta unul care sa aiba km putini, un an bun si bine intretinut. Ai taxe mici si intretinerea destul de ok. Citeste bine titlul topicului chiar daca esti novice.

Stima

Edited by adriano872
Link to comment
Share on other sites

Salut,

Sunt al doilea Audi A6 2.5TDI-deci pot spune ca am ceva experienta

Masina este SENZATIONALA si oricum tot Audi o sa imi cumpar.

Primul A6 2.5TDi quattro l-am achizitionat in 2005(era fabricat din nov.2002) - cod motor AKE -fara probleme.

L-am vandut cind avea 175,000 km si nu a avut nici o problema la axele cu came

Al doilea Audi l-am achizitionat in 2010 (fabricat in aprilei 2004)-cod motor BDH

Ei bine intradevar e o masina de senzatie ,dar trebuie sa ai grija de ea9de schimbat consumabilele la timp,iar motorul fiing greu pe drumurile din Romania si suspensia "multilink" o sa trebuie schimbate parti din ea relativ mai des decit la alte branduri\

PS: Daca ai doar 4,000 euro si nu crezi ca iti permiti un impozit de 900 ron/an si un consum in oras(Bucuresti) de circa 12% ,mai bine nu iti lua Audi.

Daca da,recomand cu caldura.E o super masina !

Link to comment
Share on other sites

stii cat costa un kit distributie la un 2.5 tdi ?

stii cat costa placutele de frana ? dar discurile ? dar telescoapele ? elemente de suspensie ? cauciucuri ?

si toate astea sunt doar intretinere ordinara fara "surprize"

daca ai doar suma pe care ai mentionat-o ,incearca sa nu o cheltui toata pe o masina sau inainte de a cumpara informeazate si de costurile intretinerii masinii respective.

bafta la cumparare

Edited by floro_st205
Link to comment
Share on other sites

Exact acelasi pret ca la un Passat 2.5TDI...

Am avut un Audi A6 2.5TDI Tiptronic 179cp din 12.2003, am vandut-o la cunostinta care o are inca. Masina are vreo 330.000 de km si nu s-a rupt la ea decat intinzatorul curelei de pe alternator cat a fost la mine. Motorul,inca merge fara probleme, exact asa cum mergea cand era la mine, dar am vb recent cu proprietarul si mi-a zis ca se aud ceva batai la roata fata dreapta, eu cred ca este normal ca la peste 300kkm sa trebuiasca schimbat niste brate, un cap de planetara sau amortizoarele. Nu m-as putea gandi sa cumpar o masina din 1999-200X si sa nu ma astept la niste costuri suplimentare dupa cumparare.

De cutie nici nu mai vorbesc... imi doresc din toata inima sa tina cutia de la masina ce o am acum cat a tinut Tiptronicul la A6-lea de care vorbeam mai sus, adica sa depaseasca 300kkm.

Link to comment
Share on other sites

valentin.milea

Sunt posesorul unui A6 ANK 2.5 Quatrro Triptronic 2000, modificat cu 181Hp in primul rand nu iti recomand un Audi A6 indiferent de capacitate si anul de fabricatie daca ai un buget restrans, este o masina pentru pasionati de acest model care sunt dispusi sa cheltuieasca oricat, indiferent de cate probleme are, masina perfecta nu exista, dar pot sustine ca modelul de A6 C5 este o masina de peste 1 mil de Km daca o intretii si o tii din scurt. Masina ofera foarte multe avantaje: siguranta, putere, confort, usor te modificat la exterior, fiind un veritabil tank nemtesc. Pe aceasta cale tin sa felicit posesorii acestui model si multi Km. :beer:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Problema uzurii premature a axelor cu came apare cand ungerea acestora nu se face corespunzator. NU toate motoarele au aceasta problema intrucat Audi a folosit titanul in producerea axelor cu came incepand din anul 2004 (dupa cum zic si colegii).

Lista cu codul motoarelor 2.5 TDI de pe platforma C5 (Audi) si B5 (VW):

110 kilowatts (150 PS; 148 bhp) @ ?,??? rpm; 310 newton metres (229 ft·lbf) @ 2,200 rpm — AFB, AKN

114 kilowatts (155 PS; 153 bhp) @ ?,??? rpm; 310 newton metres (229 ft·lbf) @ 1,400 rpm — AYM

120 kilowatts (163 PS; 161 bhp) @ ?,??? rpm; 310 newton metres (229 ft·lbf) @ 1,400 rpm — BCZ, BDG, BFC

132 kilowatts (179 PS; 177 bhp) @ ?,??? rpm; 370 newton metres (273 ft·lbf) @ 1,500 rpm — AKE, BAU, BDH

Din cate citesc pe web, motoarele a caror coduri incep cu litera "B" nu au probleme cu axele cu came. Nu bag mana in foc, dar, daca gasesti unul, verifica-l... just in case.

Verificarea o poti face si la fata locului, cu ajutorul unei lanterne te benoclezi la axe prin gaura pe unde bagi uleiul. Dupaia la service.

Verifica cartea service, intervalul schimbarii uleiului. Uleiul LongLife nu are ce cauta la un astfel de motor. Uleiul trebuie schimbat la 10.000km, maxim 15.000km ca sa nu fie probleme cu axele cu came. Totodata, iarna nu se circula cu acelasi ulei cu care circuli vara, si invers. In caz contrar, te pregatesti de schimbat axele cu came.

Btw, nu poti pune axe cu came din titan pe un motor care nu a venit cu asa ceva din fabrica.

Pozele sunt de pe cod motor AKE, Audi Allroad 2001.

Problema uzurii premature a axelor cu came apare cand ungerea acestora nu se face corespunzator. NU toate motoarele au aceasta problema intrucat Audi a folosit titanul in producerea axelor cu came incepand din anul 2004 (dupa cum zic si colegii).

Lista cu codul motoarelor 2.5 TDI de pe platforma C5 (Audi) si B5 (VW):

110 kilowatts (150 PS; 148 bhp) @ ?,??? rpm; 310 newton metres (229 ft·lbf) @ 2,200 rpm — AFB, AKN

114 kilowatts (155 PS; 153 bhp) @ ?,??? rpm; 310 newton metres (229 ft·lbf) @ 1,400 rpm — AYM

120 kilowatts (163 PS; 161 bhp) @ ?,??? rpm; 310 newton metres (229 ft·lbf) @ 1,400 rpm — BCZ, BDG, BFC

132 kilowatts (179 PS; 177 bhp) @ ?,??? rpm; 370 newton metres (273 ft·lbf) @ 1,500 rpm — AKE, BAU, BDH

Din cate citesc pe web, motoarele a caror coduri incep cu litera "B" nu au probleme cu axele cu came. Nu bag mana in foc, dar, daca gasesti unul, verifica-l... just in case.

Verificarea o poti face si la fata locului, cu ajutorul unei lanterne te benoclezi la axe prin gaura pe unde bagi uleiul. Dupaia la service.

Verifica cartea service, intervalul schimbarii uleiului. Uleiul LongLife nu are ce cauta la un astfel de motor. Uleiul trebuie schimbat la 10.000km, maxim 15.000km ca sa nu fie probleme cu axele cu came. Totodata, iarna nu se circula cu acelasi ulei cu care circuli vara, si invers. In caz contrar, te pregatesti de schimbat axele cu came.

Btw, nu poti pune axe cu came din titan pe un motor care nu a venit cu asa ceva din fabrica.

Pozele sunt de pe cod motor AKE, Audi Allroad 2001.

Problema uzurii premature a axelor cu came apare cand ungerea acestora nu se face corespunzator. NU toate motoarele au aceasta problema intrucat Audi a folosit titanul in producerea axelor cu came incepand din anul 2004 (dupa cum zic si colegii).

Lista cu codul motoarelor 2.5 TDI de pe platforma C5 (Audi) si B5 (VW):

110 kilowatts (150 PS; 148 bhp) @ ?,??? rpm; 310 newton metres (229 ft·lbf) @ 2,200 rpm — AFB, AKN

114 kilowatts (155 PS; 153 bhp) @ ?,??? rpm; 310 newton metres (229 ft·lbf) @ 1,400 rpm — AYM

120 kilowatts (163 PS; 161 bhp) @ ?,??? rpm; 310 newton metres (229 ft·lbf) @ 1,400 rpm — BCZ, BDG, BFC

132 kilowatts (179 PS; 177 bhp) @ ?,??? rpm; 370 newton metres (273 ft·lbf) @ 1,500 rpm — AKE, BAU, BDH

Din cate citesc pe web, motoarele a caror coduri incep cu litera "B" nu au probleme cu axele cu came. Nu bag mana in foc, dar, daca gasesti unul, verifica-l... just in case.

Verificarea o poti face si la fata locului, cu ajutorul unei lanterne te benoclezi la axe prin gaura pe unde bagi uleiul. Dupaia la service.

Verifica cartea service, intervalul schimbarii uleiului. Uleiul LongLife nu are ce cauta la un astfel de motor. Uleiul trebuie schimbat la 10.000km, maxim 15.000km ca sa nu fie probleme cu axele cu came. Totodata, iarna nu se circula cu acelasi ulei cu care circuli vara, si invers. In caz contrar, te pregatesti de schimbat axele cu came.

Btw, nu poti pune axe cu came din titan pe un motor care nu a venit cu asa ceva din fabrica.

Pozele sunt de pe cod motor AKE, Audi Allroad 2001.

Problema uzurii premature a axelor cu came apare cand ungerea acestora nu se face corespunzator. NU toate motoarele au aceasta problema intrucat Audi a folosit titanul in producerea axelor cu came incepand din anul 2004 (dupa cum zic si colegii).

Lista cu codul motoarelor 2.5 TDI de pe platforma C5 (Audi) si B5 (VW):

110 kilowatts (150 PS; 148 bhp) @ ?,??? rpm; 310 newton metres (229 ft·lbf) @ 2,200 rpm — AFB, AKN

114 kilowatts (155 PS; 153 bhp) @ ?,??? rpm; 310 newton metres (229 ft·lbf) @ 1,400 rpm — AYM

120 kilowatts (163 PS; 161 bhp) @ ?,??? rpm; 310 newton metres (229 ft·lbf) @ 1,400 rpm — BCZ, BDG, BFC

132 kilowatts (179 PS; 177 bhp) @ ?,??? rpm; 370 newton metres (273 ft·lbf) @ 1,500 rpm — AKE, BAU, BDH

Din cate citesc pe web, motoarele a caror coduri incep cu litera "B" nu au probleme cu axele cu came. Nu bag mana in foc, dar, daca gasesti unul, verifica-l... just in case.

Verificarea o poti face si la fata locului, cu ajutorul unei lanterne te benoclezi la axe prin gaura pe unde bagi uleiul. Dupaia la service.

Verifica cartea service, intervalul schimbarii uleiului. Uleiul LongLife nu are ce cauta la un astfel de motor. Uleiul trebuie schimbat la 10.000km, maxim 15.000km ca sa nu fie probleme cu axele cu came. Totodata, iarna nu se circula cu acelasi ulei cu care circuli vara, si invers. In caz contrar, te pregatesti de schimbat axele cu came.

Btw, nu poti pune axe cu came din titan pe un motor care nu a venit cu asa ceva din fabrica.

Pozele sunt de pe cod motor AKE, Audi Allroad 2001.

Problema uzurii premature a axelor cu came apare cand ungerea acestora nu se face corespunzator. NU toate motoarele au aceasta problema intrucat Audi a folosit titanul in producerea axelor cu came incepand din anul 2004 (dupa cum zic si colegii).

Lista cu codul motoarelor 2.5 TDI de pe platforma C5 (Audi) si B5 (VW):

110 kilowatts (150 PS; 148 bhp) @ ?,??? rpm; 310 newton metres (229 ft·lbf) @ 2,200 rpm — AFB, AKN

114 kilowatts (155 PS; 153 bhp) @ ?,??? rpm; 310 newton metres (229 ft·lbf) @ 1,400 rpm — AYM

120 kilowatts (163 PS; 161 bhp) @ ?,??? rpm; 310 newton metres (229 ft·lbf) @ 1,400 rpm — BCZ, BDG, BFC

132 kilowatts (179 PS; 177 bhp) @ ?,??? rpm; 370 newton metres (273 ft·lbf) @ 1,500 rpm — AKE, BAU, BDH

Din cate citesc pe web, motoarele a caror coduri incep cu litera "B" nu au probleme cu axele cu came. Nu bag mana in foc, dar, daca gasesti unul, verifica-l... just in case.

Verificarea o poti face si la fata locului, cu ajutorul unei lanterne te benoclezi la axe prin gaura pe unde bagi uleiul. Dupaia la service.

Verifica cartea service, intervalul schimbarii uleiului. Uleiul LongLife nu are ce cauta la un astfel de motor. Uleiul trebuie schimbat la 10.000km, maxim 15.000km ca sa nu fie probleme cu axele cu came. Totodata, iarna nu se circula cu acelasi ulei cu care circuli vara, si invers. In caz contrar, te pregatesti de schimbat axele cu came.

Btw, nu poti pune axe cu came din titan pe un motor care nu a venit cu asa ceva din fabrica.

Pozele sunt de pe cod motor AKE, Audi Allroad 2001.

Problema uzurii premature a axelor cu came apare cand ungerea acestora nu se face corespunzator. NU toate motoarele au aceasta problema intrucat Audi a folosit titanul in producerea axelor cu came incepand din anul 2004 (dupa cum zic si colegii).

Lista cu codul motoarelor 2.5 TDI de pe platforma C5 (Audi) si B5 (VW):

110 kilowatts (150 PS; 148 bhp) @ ?,??? rpm; 310 newton metres (229 ft·lbf) @ 2,200 rpm — AFB, AKN

114 kilowatts (155 PS; 153 bhp) @ ?,??? rpm; 310 newton metres (229 ft·lbf) @ 1,400 rpm — AYM

120 kilowatts (163 PS; 161 bhp) @ ?,??? rpm; 310 newton metres (229 ft·lbf) @ 1,400 rpm — BCZ, BDG, BFC

132 kilowatts (179 PS; 177 bhp) @ ?,??? rpm; 370 newton metres (273 ft·lbf) @ 1,500 rpm — AKE, BAU, BDH

Din cate citesc pe web, motoarele a caror coduri incep cu litera "B" nu au probleme cu axele cu came. Nu bag mana in foc, dar, daca gasesti unul, verifica-l... just in case.

Verificarea o poti face si la fata locului, cu ajutorul unei lanterne te benoclezi la axe prin gaura pe unde bagi uleiul. Dupaia la service.

Verifica cartea service, intervalul schimbarii uleiului. Uleiul LongLife nu are ce cauta la un astfel de motor. Uleiul trebuie schimbat la 10.000km, maxim 15.000km ca sa nu fie probleme cu axele cu came. Totodata, iarna nu se circula cu acelasi ulei cu care circuli vara, si invers. In caz contrar, te pregatesti de schimbat axele cu came.

Btw, nu poti pune axe cu came din titan pe un motor care nu a venit cu asa ceva din fabrica.

Pozele sunt de pe cod motor AKE, Audi Allroad 2001.

salutare tuturor...de ceva vreme urmaresc topicurile voastre intru cat detinnun a6 an 2000 2.5 tdi quatro 180 cai tiptronic...probleme nu am avut pana acum la el, proprietarul dinainte schimband la el pompa de injectie si turbo...motorul e cu cod BAU...intrebarea mea e cum pot sa aflu daca au foat schimbate si axele cu came???si daca in cutia tiptronic se schimba uleiul sau nu? proprietarul zice ca le'a schimabt...multumesc anticipat

salutare tuturor...de ceva vreme urmaresc topicurile voastre intru cat detinnun a6 an 2000 2.5 tdi quatro 180 cai tiptronic...probleme nu am avut pana acum la el, proprietarul dinainte schimband la el pompa de injectie si turbo...motorul e cu cod BAU...intrebarea mea e cum pot sa aflu daca au foat schimbate si axele cu came???si daca in cutia tiptronic se schimba uleiul sau nu? proprietarul zice ca le'a schimabt...multumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

Motorul BAU nu are probleme cu axele cu came .Da ,la cutie (5hp19/24fla) se schimba uleiul la 100K .

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

   Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!