Jump to content

Desfacere valva EGR -> Passat B6


Tinu8800
 Share

Postare recomandată

F l o r i n

eu iti recomand sa cumperi unul nou - nu este chiar asa de scump - cel de la dezmembrari nu stii cat o sa te tina.

il poti schimba tu, daca te pricepi si ai scule, sa-l scoti/montezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca 5--600 lei nu e asa scump .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

nu este 500-600... ci 350 lei - pretul valabil saptamana trecuta.

SH este 100 lei... si te va tine cat ? la noroc.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
alin alinush

Buna ziua. Am incercat astazi sa schimb egr-ul pentru ca da cu ulei prin acel orificiu lateral, dar m.am incurcat la cel de.al 3-lea surub. Nu pot sa bag torx.ul in el in niciun fel. Din ce am vazut trebuie desfacuta piesa care este atasata de el prima data sa pot ajunge la acel surub, dar am zis mai bine sa intreb. Motorul este 1.9 si codul BKC. Cum ma sfatuiti sa procedez? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Decupleaza intai furtunul de turbo conectat la clapeta de cutoff.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut! Am avut niste probleme astazi cu un passat 2010 CBAB.Am pornit si dupa aprox 1 km,stand la un semafor mi s-a oprit motorul si mi-a aparut martorul cu rezistenta care flashuia constant in bord iar masina nu tragea cum trebuie.Dupa ce am oprit motorul si l-am pornit din nou s-a stins martorul si masina mergea ok,pana cand s-a mai intamplat aceeasi chestie.O alta problema este ca in timpul mersului masina a inceput sa oscileze in turatie si nu ma lasa sa o turez,chiar si cu pedala la fund.Dupa ce am oprit motorul si l-am pornit din nou a inceput sa scoata fum alb pe evacuare cam 30 secunde,dupa care si-a revenit.Am pus tester-ul pe ea si spune ca e de la EGR . E posibil sa de manifeste astfel un egr infundat?Care ar fi cea mai buna rezolvare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, s-a mai lovit vreunul dintre voi cu imposibilitatea de a testa EGR-ul cu basic settings pe grupul 3? Passat BMR MY2008, intru in basic settings, grupul 3, apas on-off-next dar in casute in loc sa imi apara cum vad la altii turatia, EGR on/off, maf value si procentul imi sunt populate doar cele din mijloc cu mesajul Parking brake off (parca) - nu mai stiu exact, oricum ceva ciudat. Nu ajuta nici sa incerc cu parking brake apasat, imi apare doar ca e on.

Se poate la masina mea sa fie alt grup? 

Asta pe langa faptul ca la log in mers (in measurement blocks) in accelerare la multi vad in grupul 3 ultima coloana 4.7%, la mine e 0%. 

Versiunea de VCDS e 11.2.0 beta. Sa fie o problema de soft? Am incercat si pe 10.x, la un prieten cu un golf 4 a mers fara problema, la mine la fel face pe BS. E vreun cod de activare, ceva, de care nu stiu?

Mersi frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

buna ziua sunt si eu nou pe aici o intrebare va rog la passat b6 CBDC dupa schimbare egr este nevoie de adaptare piesa noua inca nu l-am sch. dar imi apare check engine il sterg cu vag com-ul dar dupa 2 zile din nou va multumesc si daca se poate care sunt pasii la adaptare  va multumesc .

On 13.09.2016 at 5:18 PM, Al Bundy said:

Foloseste o interfata originala.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare eui-am cumparat kit -ul adica un cd plus cablul de pe onternet eu locuiesc in belgia tocmai in speranta de a evita vizitele la service ipersoana care mi-a vandut setul  a specificat sa nu-i fac up date  de cate ori imi cere programul adica de cate ori deschid laptop -ul , iar la scanare imi iese doar eroare egr valve p 02..... am uitat am sa fac din nou ca sa aprins iar check engine  dar in rest masina este in grafic nu intra in limp mode , nu cu mult timp in urma am dat piesa jos am curatat-o si a functionat ok o perioada oricum ideea este daca imi cumpar piesa noua aici dupa site-urile lor de piese este 200 euro de la febi ceea ce inseamna ca este de calitate daca ar necesita adaptare multumesc si scuze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU am inteles nimic, nu poti scrie si tu mai clar in romana ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi cer scuze ,deci sunt si eu posesorul unui passat b6 CBDC si am de ceva vreme check engine aprins uneori se mai stinge de la sine dar revine din nou, si mi-am cumparat o interfata sa zicem vagcom 12.12 cu tot cu cablu iar la diagnoza imi iese  001025 EGR system P0401-000 insufficient flow intermittent MIL ON cum am spus o sterg si dupa 3 zile din nou dar masina este in grafic nu intra in limp mode daca inlocuiesc piesa trebuie adaptata ? si daca da cam care sunt pasii de urmat va multumesc si imi cer scuze daca am mai mancat si eu vreo litera .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Incerca sa il dai jos si sa il cureti,o sa fi surprins la ce gasesti acolo.cumperi spray de curata carburatoare,o perie de dinti, si jumate de litru de benzina.il dai jos si te apuci sa il speli cu benzina.( din motive economice, 0.5 litri e 3 lei.un tub e vreo 15 20 ron.)si din cand in cand mai dai cu spray.daca ai bani poti lua 2 sprayuri, sa fi sigur ca iti ajunge.Incerca sa protejezi plasticul si sa nu lasi asa mult in contact cu el.Eu nu am facut nici o adaptare dar a pornit mai greu masina la inceput....3 4 chei,poate e o idee buna sa dai cu spray in galerie sa il faci sa porneasca mai rapid.(mai mult pt pompa de inalta)in rest rabdare si manusi SI OCHELARI DE PROTECTIE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu e de la mizerie - la acest model, trebuie inlocuit EGR-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc  pentru opinii am sa comand o pisa noua nu este o avete sper sa nu trebuiasca readaptare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/15/2016 at 9:13 AM, F l o r i n said:

Din pacate nu e de la mizerie - la acest model, trebuie inlocuit EGR-ul

Din pacate nu e asca, CBDC are EGR in fata cod 03L131501G, posibil sa fie colmatat. 

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am demontat nu de mult si l-am curatat cu mare atentie zic eu iar un timp nu sa mai aprins checkengine dar acum din nou deci necesita inlocuire nu eram sigur cu readaptarea multumesc . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara deci am sch. piesa cu pricina adica egr-ul am achizitionat valeo , dar eroarea persista chiar daca o sterg in jumate sau o zi de utilizare reapare am pus totul cu mare atentie inapoi deci cred ca trebuie o readaptare a noii piese dar nu stiu care sunt pasii de urmat cu vag com- ul ma poate cineva indruma multumesc . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P0401 Exhaust gas recirculation (EGR) system -insufficient flow detected
Hose leak/blockage, basic setting not carried out (if applicable),
wiring, EGR valve, EGR solenoid, ECM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au apărut și la mine două erori: P0401 și recent P0299.

Am curățat Egr și eroarea persista. Azi am verificat și actuatorul turbinei și când trag aer din furtun nu ține niciun vid, trag aer continuu. În poză e actuatorul cu furtunul pe care am încercat vidul.

Dacă actuatorul e intradevar defect și îl înlocuiesc e posibil să dispară și eroarea de la EGR (p0401) sau sunt două probleme diferite?

Egr-ul meu are și el o valva ce se verifică?

 

received_975733019203091.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inlocuieste actuatorul si regleaza-l .Cel mai probabil dispare si eoarea de la EGR

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms. Dar am capsula vacumatica pe EGR care să o verific? Motorul e 2.0 CBAB.

Sunt curios, cu actuatorul defect turbina lucrează vreun pic?

Modificat de Amos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

capsula vacumatica pe EGR ??? confunzi piesele

Turbina functioneaza de la pornire,in cazul tau merge cu presiune scazuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!