Jump to content

Desfacere valva EGR -> Passat B6


Tinu8800
 Share

Postare recomandată

Si care ar fi problema ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut baieti, am si eu o problema cu EGR-ul, sa aprin martorul check engine(doar acest martor nu si spira) sprira a inceput sa se aprinda mai tarziu dupa ce am facut vreo 300 km asa cu ceck-ul aprin, tot atunci a aparut si limp mode, eram plecat undeva mai departe si trebuia sa ajung acasa urgent), si dupa o scanare la un mecanic, a aparut eroare cu insuficient air flow. Am dat jos IGR-ul l-am curatat (nu am disfacut partea electronica) am pus la loc piesa dar dupa 20 km apare limp mode iar. Vreau sa-mi dati un sfat ce sa fac.

Modificat de victor2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum am desfacut si capacelul de la partea electronica, totul e ok, totul functioneaza bine si e curat, nici un dinte nu e rupt, nimic tocit. Ce ar putea fi?

Modificat de victor2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Victor posteaza eroarea de pe tester.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate acum nu o am la mine e la mecanic, dar o sa scanez diseara inca odata la un prieten si o postez aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma poate ajuta cineva? am urmatoarea problema:008213 - Senzor de pozitie clapeta de dirijare admisie-Bank1-  semnal neplauzibil  

               P2015 - 000 -  - MIL aprins
             împrejurări cod:
                    Stare defect: 11100000
                    Priorit.defect: 2
                    Frecv. defect: 1
                    Resetare contor: 255
                    rulaj: 279224 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2009.12.13
                    timp: 12:22:04
 
             împrejurări cod:
                    RPM: 0 /min
                    viteză: 0.0 km/h
                    sarcină: 0.0 %
                    lambda: -7.1 %
                    lambda: -11.8 %
                    tensiune: 3.724 V
                    valori binare: 10001110
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare!

Am si eu nevoie de un sfat.Ma gandesc sa fac o curatare EGR.Nu am probleme cu masina, motorul trage f bn, nu am martor aprins, doar ma gandeam sa-l curat. Are rost sa-l desfac??? daca nu am nicio problema sau sa mai astept?, avand invedere ca am masina de 4 ani si am facut 60 mi km.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

svg_gabriel10

Nutzu, eu am desfacut valva EGR in al 5-lea an, cu 120.000km si era destul de curata. Motorul mergea foarte bine. Singurul avantaj pe care il am acum este ca stiu sa demontez si sa curat si ca am valva curata la "X" km. Daca te pricepi sa faci operatia, nu i-ar prinde rau :)

Modificat de svg_gabriel10
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

A inceput și la mine sa apara aceeași eroare cu martorul bujii care clipeste si ulterior martor motor aprins, aceleasi simptome de pierdere de putere a motorului, si disparitia fenomenului la repornirea motorului. Problema e ca abia am ajuns în concediu în Grecia, încerc sa găsesc pe careva sa o scaneze prin pustietatea asta dar mai durează. Ce se poate întâmpla dacă merg cu ea asa peste 1500 de km și ma întorc asa acasă?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal ! Povestea mea e putin diferita si poate ajuta pe cineva . La fel martoru aprins in bord motoru pierde putere . Mers la 2 mecanici pus testaru fiecare imi spune inlocuire EGR. Eu sceptic dar in fine ma hotarasc sal schimb . Surpriza piesa noua acelasi martor aprins

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scanata azi de dimineata la reprezentanta VW din Preveza, actuatorul e de vina, o sa il schiimb vineri. Mulțumesc tuturor colegilor de forum pentru sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu placere. Bine ca ai rezolvat-o. Era de asteptat dupa simptomele descrise la telefon. Gata, acum te poti bucura de concediu. Cheers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

L-am schimbat in reprezentanta, a durat 2 ore cu totul, pretul total a fost de 230 euro din care pe factura apare manopera de vreo 90 de euro si ~140 kitul (desi initial mi-au zis ca acest ar costa cam 168 euro).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

 

Rezultatul scan-ului :

"1 Fault Found:
16785 - EGR System
            P0401 - 006 - Insufficient Flow - Intermittent - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 10100001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 199
                    Reset counter: 109
                    Mileage: 216093 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2015.09.20
                    Time: 22:39:24

             Freeze Frame:
                    RPM: 1312 /min
                    Text:     80    Nm            
                    Speed: 44.0 km/h
                    Text:    298    mg/stk        
                    Mass Air / Rev.: 501.4 mg/str
                    Text: 34.4    %               
                    Text:  5.9    %               

Readiness: N/A"

 

Am desfacut EGR-ul si l-am curatat (era relativ curat fara depuneri cum sunt pozele pe net).

Eroare a reaparut la scurt timp dupa.

Am observat ca in momentul in care sterg erroare reapare dupa aproximativ 30km.

 

Masina merge bine, nu e nimic care sa imi atraga atentia.

Imi este teama ca in situatia in care intervine alta problema la masina si se aprinde acelasi martor (logo motoruli pe bord) eu sa nu imi dau seama deoarece acesta se aprinde inca de la pornire si stiu ca este din cauza EGR-ului.

Am citit in paginile anterioare acestui topic ca ar fi indicat sa verific daca are vacuum sau trebui verificata si o anumita garnitura.

 

Ma puteti ajuta in acest sens cu mai multe detalii.

 

Multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Degeaba il cureti de depuneri daca are membrana sparta. Ai verificat daca membrana tine vacuum ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut AlBundy,

 

Nu am verificat, nu stiu cum as putea face asta ... ma poti ajuta in sensul asta, te rog ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoti furtunul de vacuum din ea, pui altul si tragi cu gura, daca poti trage aer atunci este defecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, voi face testul asta ?Daca e sparta membrana respectiva, se poate schima, sau va trebui sa schimb toata supapa EGR ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se schimba cu totul nu numai membrana-nu ai cum sa o decapsulezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Am cumparat masina (Passat B6 BKP, an 2007) de 2 saptamani, iar la o scanare ulterioara (martor motor aprins) am gasit eroarea P0401-power train. Scanarea este facuta de curiozitate cu o interfata universala pe Bluetooth. Inca nu am verificat nimic pe masina.

Intrebarea este: daca se ajunge la schimbarea EGR, trebuie calibrat ulterior?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce gtreaba are egr cu eroarea? Nu mai bine faci o diagnoza cu VCDS sa nu schimbi piese aiurea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns.

Bineanteles ca urmeaza o diagnosticare serioasa. Acea scanare a fost facuta in joaca (stiam doar de bujia incandescenta de pe pistonul 4). Cautand dupa eraoare am gasit acest topic.

Am intrebat de calibrare daca se ajunge la schimbarea EGR, vazand ca inlocuirea lui este o operatiune care se poate face "in spatele blocului".

Modificat de george_hlc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu un passat 2.0TDI 140cp, si am eroarea P0403 valva N18, care ar fi problema, am desfacut furtunul de la admisie se vede relativ curata clapeta si functionala, ma gandesc dupa cele citite aici ca ar fi o membrana sparta, masina functionand perfect, ce ma sfatuiti? care e aceea valva ca sa o schimb, m-am saturat de mecanici care parca se dau mai cu presupusul ca noi. Apropo e motor BMP din 2006

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!