Jump to content

Etrier blocat dreapta spate


14kla
 Share

Postare recomandată

Este simplu de vazut unde este problema si anume deconecteaza cablul de pe etrier apoi fara placute actionezi parghia manual desi puteai testa cand ai reconditionat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
stanciu marian

O rugaminte pentru cunoscatori  referitoare la modelul etrierilor spate golf 4 .

Am decis sa fac reconditionarea ambilor etrieri pe axa spate :Pentru a nu tine foarte mult masina scoasa din uz am decis sa achizitionez un set de etrieri sh pe care sa-i recondionez in liniste apoi decat sa fac inlocuirea cu cei de pe  masina . Asa cum am spus am luat etrierii am facut tot ce era de facut in scopul recondionarii iar ulterior am observat ca eu am pe masina modelul cu pistonas de 38mm iar cei reconditionati de mine sunt cu pistonas de 41 mm. Nestiind ca sunt diferente am sunat persoana de la care i-am achizitionat si mi-a spus ca maina donatoare este diesel Break  ALH iar masina mea este benzinara 1.4 . Intrebarea este daca se potrivesc in portetrierii pe care i-i am acum pe masina sau trebuie sa-i cumpar si pe aceea . Discurile la masina donatoare are acelasi diametru cu ce am si eu .

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se vor potrivi, au aceleași coduri portetrierii pentru 38 și 41 mm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum nu stiu daca cei 3 mm diferenta la diametrul  pistonului  are si un avantaj la performantele franarii , avantaj ma refer la cele de 41 . Am vazut ca cei de 41 sunt montati pe motorizarile diesel , 90 si 101 cp . Diametrul discurilor de 256 mm. Sper sa nu gresesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele cu piston 41 diametru sunt net superioare,am avut pe masini diferite ambele dimensiuni,discuri si placute aceeasi marca si stare (ATE si relativ noi).Am acum pe axr 41 si franele sunt net superioare,practic se pune in unghii :).La ITP se mira nenea ala de ce valori am avut,se apropiau de cele fata,inclusiv frana de mana tine foarte bine- banuiesc ca mai conteaza si starea etrierilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa zic , din ce am mai citit , nu este chiar asa de importanta diferenta de 3 mm ptr piston si aici i-mi permit sa argumentez .

 1 . Frana spate nu lucreaza decat in proportie de 30% , deci de aici revine restul de 70 % partii din fata .

2. Eficienta franarii este daca in mod special de pompa ( sigur tot sistemul este important ) .

3. Am inteles ca modelele de pompe care au aerisitor pe ele ( sistem ATE ) , sunt net superioare celor fara . De aici pretul lor aproape dublu in comparatie cu modelul fara aerisitor .

Nu demult am detinut un golf 4 in doua usi 1.4 benzina care avea un sistem de franare cum nu am mai vazut pe multe masini ( impecabil ) , cum atingeai pedata un pic aveai frana de ingheta masina , lucru pe care nu pot sa-l spun despre golful pe care i-l detin acum . Sunt la a 3-a maina din modelul acesta , una fiind chiar AXR detinuta 10 ani , dar una singura a avut o franare de nota 10 .

Posibil sa ai dreptate , dupa ce trece acest episod urat cu COVID , intetionez sa-i reconditionez pe cei de 41 mm si sa vad daca exista diferente .

In acest interval datorita slabei performante a franarii vreau sa reconditionez si pompa de frana , dar inca nu am reusit sa gasesc o informatie clara daca ce am eu pe masina se poate reconditiona sau nu . Am inteles ca sunt unele modele care nu pot fi reconditionate desi exista in comert chit de reparatie pentru ele . Eu am sistemul ATE , cu esp .

Cu stima !

 

Modificat de florin_gti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Am fost la ITP in vara si roata cu problema de etrier blocat ( spate dreapta) postat aici prin 2018 acum nu mai tinea deloc frana. Am schimbat etrierul,placute noi si discuri peste tot. Ce ziceti, mai tineau un an placutele vechi ? : )))))  Dorel aplicand Dorelita la menghina improvizata pentru impingerea pistonului etrier facuta dintr-o cheie de desfacut filtrul de ulei luata de la Lidl, care s-a rupt dupa a doua incercare de desfacere nereusita a filtrului. Am luat cu lant de la Dede cu 100 lei. F**ere de utere cu acel surub de pozitionare a discului, scos cu burghiul. Etrier TRW,discuri ATE de la Hautokamasutra :P Nu am purjat mare lucru. Atat ca a curs vreo doua zile lichid pe la surubul cu piulita patrata prin care intra lichidul in etrier. Este pt ca nu am strans tare initial de frica sa nu il bulesc.

121509717_780477346118021_4852160119859446663_n.jpg

129228837_1391360651217439_579063495761561861_n.jpg

129271818_441173820613095_9041207575773942092_n.jpg

129480838_708209076739014_8960446992026920652_n.jpg

129674968_125521652546863_5092057542725604365_n.jpg

Modificat de Alex2015
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!