Jump to content

Etrier blocat dreapta spate


14kla
 Share

Postare recomandată

Sunt prese pentru asa ceva pentru cine intreaba. Eu incercam sa dau un sfat lui coapsi ,imi pare rau daca nu am facut-o cuviincios !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Multam de sfaturi, se pare ca solutia e un alt etrier deoarece priceputul de mecanic a dat un alt filet si a adaptat acolo ceva, frana nu se simte deloc ok iar cea de mana nici atat, ciudat e ca ca se simte mai ok doar daca calc si pedala de frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut ! Am citit postarile voastre anterioare si mi-am format o mica parere dar as avea si nevoie de un sfat. Am un vw jetta 2008,1.6mpi,si de vreo 5-6 luni nu imi mai tine frana de mana pe spate partea dreapta. Nu am acordat prea multa atentie pana acum dar de cand cu zapada observ ca nu tine nici pe frana de picior,tot roata din dreapta spate. Posibil sa fie etrierul blocat,cum pot sa il deblochez,sau am vreo sansa cu degripant si curatat sau necesita inlocuire. Cei care ati patit asa ceva care a fost rezolvarea pana la urma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar sa desfaci si sa vezi ce e pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna seara!

 

O intrebare pentru cei care au facut revizie la etrieri, credeti ca mertita efortul de a inlocui toate cele: pistonas, o-ringuri, glisiere,

garnituri si ce-o mai fi pe acolo sau iau un etrier functional din dezmembrari? Preturile fiind cam aceleasi intre kit revizie etrier si etrier sh.

 

Seara buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pistonasul se schimba daca este ruginit sau are urme de lovituri,in rest ce e nou e nou.la etrieri mai bine pui garnituri noi decat sa iei altul second,te-ai gandit ca dupa o luna de functionare este posibil sa pierzi lichid si ajungi tot la schimb garnituri si alte cele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salut. Am urmarit posturile voastre, pentru ca am si eu problema cu ertierii spate. Inainte de toate trebuie sa spun ca  nu fac reclama nimanui. In urma unor sapaturi pe net, am gasit un accesoriu (sau cheie) de la yato, cu ajutorul caruia s-ar putea impinge si invarti  in acelasi timp cilindrul etrierului.Se foloseste acest ?"zar" in combinatie cu cheia cu clicher si prelungitor. Acum intrebarea: a folosit cineva? dimensiunea zarului si pozitia celor 2 pinteni care actioneaza asupra etrierului sunt corespunzatoare pentru golf 4? asta ca sa nu-l cumpar degeaba............ 

 

 

http://www.okazii.ro/scule-echipamente-service/consumabile-service/dispozitiv-pentru-impins-etrier-10mm-yato-yt-0683-a128095003#93e407ae6c139ee5b341ed52e89b8e94-85599-1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Daca nu ai cumparat-o pana acum nu o lua ca nu se potriveste...

Ideea este buna dar nu se potriveste la etrierii de pe VAG...am luat eu si stau cu ea in portbagaj... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gasesti asa ceva, daca nu vrei sa-ti cumperi un set de chei pt etrieri la 80 ron.

 

 

Cheie pt flex:

 

67453678_1_644x461_vand-cheie-flex-bosch

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

Am desfacut zilele astea etrierul pe spate si am dat jos si culisele si am vazut ca culisele nu sunt la fel

Stie cineva de ce sunt diferite??

Mersi

post-75511-0-01397900-1439505174_thumb.jpost-75511-0-82672900-1439505180_thumb.j

 

Una vine sus una vine jos.Asa trebuie sa fie.Parca aia groasa vine jos(asa imi amintesc) si e mai butucanoasa ca acolo ai si sistemul cablului de frana mana.

 

Pana la urma boltul mai gros se pune jos unde e frana de mana ?

 

Am observat ca in setul de reparatie e o garnitura care ar veni pe boltul subtire, am dedus din poze de pe net : post-75511-0-94789200-1439505311_thumb.j

Cam asa arata si guma din setul de reparatie, bolturile mele arata ca cele de mai sus, dar cand am scos boltul nu avea nimic pe el, oare a ramas in portetrier ?

 

Multumesc.

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alea nu sunt culise de g4...nu au legatura cu grupul vag. Daca montezi culisele alea pe masina...nu o sa mai fie desfacute niciodata...nu ai cum sa tii contra.

TRW ST1160 este produsul corect.

post-64586-0-57029700-1439530879_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU am cumparat culisantele alea, poza e un exemplu de pe net, fiindca am luat doar set de reparatie etrier Autofren si vine cu burdufele la culisante si mai e un manson care doar pentru a fi pus pe boltul culisant pare a fi bun. Voi face o poza azi pentru lamuriri.

 

DAR intrebarea ramane, si anume: bolturile strunjite conic in trepte (cele din stanga in poza de mai sus) se monteaza in partea sus in portetrier ?

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

culisa in ,,degrade'' merge sus

culisa ,,dreapta'' merge jos.

Cand desfaci culisele din portetrier atunci o sa vezi dispunerea lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, ideea era ca nu mai stiam cum erau fiindca le-am incurcat, dar azi am verificat cealalta parte si e asa cum spui.

 

Am facut si poza cu mansonul care a venit in setul de reparatie, dar e in plus, nu se poate pune pe culisa in degrade: post-75511-0-31610600-1439586752_thumb.j

 

Nici macar nu poate intra asa in portetrier, cred ca e un set de reparatie mai "universal" pt. mai multe modele de etrieri compatibile: post-75511-0-24861200-1439586850_thumb.j

 

O alta particularitate e ca la garnitura de la piston nu a mai venit oring ci o garnitura de presiune cum e la pompa de frana:post-75511-0-50892800-1439586537_thumb.j

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am schimbat recent garniturile de la etrier si pistonasul de la etrier. Mi-a schimbat mecanicul vreo 3 garnituri care veneau in interiorul etrierului ca le pisca. Cum imi pot da seama ca cea ultima e intreaga si nu e piscata? Poate curge pe langa pistonas si ramane lichid in acea garnitura de praf? I-am dat pedale si nu curge pe niciunde lichid. Legat de aerisire,merge varianta cu pedala si dat drumul la aerisitor sau varianta cu furtunase la aerisitor si bagat lichid sub presiune? Pedala este cam moale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Respecta un tutorial de aerisire ca nu e asa complicat, ca sa fie mai facila treaba poti pune un furtun pe aerisitor, si vezi mai usor ce se intampla cat si culoarea lichidului de frana care trebuie sa fie deschis si fara impuritati. 

 

Aerisirea se incepe de la roata dreapta spate/stanga spate dupa care treci pe fata, daca dupa ce respecti asta pedala nu e tare, atunci ai problema in alta parte.

 

Cat despre functionarea corecta a etrierilor, se poate testa relativ usor:

 

1. cu masina pe un loc drept/plat trage frana de mana de 3 ori, apoi lasa-o de tot si mergi impinge masina cativa cm vezi daca reusesti.

 

2. dupa ce masina a stationat o buna perioada de timp, circula cu masina 30 minute, si verifica daca rotile de pe spate sunt incinse (de obicei problemele la etrieri apar pe spate deoarece acestia au sistem cu filet spre deosebire de fata unde nu exista asa ceva).

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Etrieri funcționează corect acum si roata nu se incalzeste(din cauza asta am schimbat garniturile si pistonasul pt ca ramanea blocat si mirosea ca naiba). Eram curios ca sa vad daca imi pot da seama fara sa desfac etrierul daca curge lichid pe undeva pe la garnitura de la etrier si sa ramana lichid in acea garnitura de praf. Sa rezolv problema asta si pe urma sa fac o aerisire si o verificare pe stand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal trebuie sa se vada acele scurgeri, dar daca sunt mici si tu suspectezi ca ai putea avea lichid in garnitura de praf, trebuie sa scoti etrierul de pe portetrier, si cu o surubelnita mica sa tragi garnitura de praf afara din santul de pe pistonas, si sa vezi daca se scurge ceva de acolo. Dar eu ma indoiesc ca e cazul sa verifici daca garniturile sunt noi. Ai grija ca pe spate pistonasul intra prin rotire si apasare ca sa il poti pune etrierul inapoi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garniturile sunt noi dar a piscat 3 randuri de garnituri(cea rotunda din interiorul etrierului) si la o patra sper ca a montat-o bine.  Azi am dat comanda de alte garnituri ca sa nu fac treaba de 2 ori. Maine ma apuc de desfacut si verificat etrierul. Daca vad ca se vede ceva la el ii schimb eu garnitura, daca nu, montez la loc si ma duc sa fac aerisirea cum trebuie si verificat franele pe stand. Am vazut ca intra mai greu etrierul in prima faza pana il pui pe pozitie pe urma se infileteaza usor. Multumesc pt raspunsuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foloseste cu incredere vaselina siliconica, am descris aici procedura si de ce: http://vwforum.ro/topic/120618-diy-reconditionare-sistem-franare-etrier-fata-etrier-spate-si-pompa-de-frana/

Atentie la vaselina sa fie pt. sistemul de franare neaparat !

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari pt DIY , foarte detaliat si cu toate informatiile de care ai nevoie. Am si vaselina siliconica . Maine il pun in practica. Multumesc inca o data  :beerchug:

Modificat de marian008
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Buna forumisti.Am incercat sa aerisesc franele pe spate si nu pot slabi suruburile de aerisire.Cel din dreapta l-am slabit si am aerisit dar cu un papagal si dupa ce am aerisit am vazut ca se mai prelinge lichid si l-am strans mai tare,si nu mai curge.Va rog sa imi spune-ti unde gasesc aceste doua suruburi de aerisire,aveti un cod pt ele sa caut?

Multumesc mult!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand nu se desface cu papagalul(daca foloseai o cheie inelara sau tubulara acum nu ai fi ajuns in aceasta situatie...).http://www.pieseautomasini.ro/PieseAutoMasini/eshop/5-1-VOLKSWAGEN/127-3-Sistem-franare/5/1440-Supapa-aerisire-frana-roata-VW-Golf-4 Te rog lasa papagalul ala pentru instalatii...pacat de banii si timpul tau pierdut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Va salut.

Am citit acest topic cu interes și în urma blocării etrierului m-am apucat de treaba,dar ma confrunt cu o problema.Am desfăcut siguranță din pistonas am scos acele saibe și nu mai stiu ordinea lor că sa le pun înapoi,și alta problema am vrut sa scot siguranță din etrier pt scoaterea dispozitivului de frana de mana și mi sa rupt o bucata mica din aceasta.Ce mă sfătuiți să o las așa sau să insist sa o scot de acolo? Etrierul nu curgea prin spate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Am si eu o problema cu roata stanga spate ca ramane uneori infranata dupa ce las frana de mana jos si isi revine numai dupa o anumita perioada de timp. (observ ca e deblocat asta cand nu mai am jocul de la maneta de la frana de mana). Am observat la etrier ca parghia pe care o trage cablul revine foarte greu la pozitia initila. Si cu mana daca misc parghia merge foarte greu. Am curatat de doua ori parghia pana acum cu ulei si curatat, am actionat-o de "n" ori sa isi dea drumul, dar dupa 2-3 zile de la operatiune tot greu se misca pargia. Culisele sunt ok , arcul e ok,cablul se misca usor si frana de picior e ok.

Aveti idee ce pot sa-i mai fac sa revina parghia din spatele etrierului usor? Poate nu ajung sa iau alt etrier. Banuiesc ca parghia actioneaza pe un con sau ma insel? Nu am desfacut parghia ca mi se pare capsata, nu stiu ce e sub ea. 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!