Jump to content

Etrier blocat dreapta spate


14kla
 Share

Postare recomandată

nu are treaba cu cablul la frana de mana. exact asa imi facea si mie la masina anterioara o astra g, dar la mine se incalzea si roata. la mine chitaia si pe drum drept, si cum trageam un dinte, doi la frana tacea (actionam frana,era in tensiune) dadeam drumul iar facea.

din cauza ca incalzea roata mi s-a ovalizat si discul, asa ca odata cu etrierul defect am schimbat si discurile, si s-a lasat linistea in masina...

 acum imi dau cu parerea....daca ai schimbat discurile si le mai ai pe cele vechi, fa proba cu unul din cele vechi sa-ti dai seama de la ce se trage problema la tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite ce a scris baiatul  acolo sus:

,,la etrierul dreapta spate nu revenea tija la frana de mana"...

,,nu are treaba cu cablul la frana de mana"...eu zic sa verifice, are sau nu treaba vom vedea.

La tine era alta treaba daca se incalzea discul de frana...

Cum sa faca proba cu alea vechi? Alea sunt praf.... :winter:

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

colegul pop cristian,sigur nu ai cablul de la frana de mana blocat in camasa?

la mine din cauza cablului imi incingea roata

Modificat de cristi_eftimie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta a scris: "etrierii sunt ok, culisantele noi de 500 de km, placutele de metal pe care misca placuta de frana noi".

 

eu pe masina aveam cablul de frana nou, si am verificat ambele parghii de la etrieri sa fie pe "punctul mort", nu de aici era problema la mine,  a schimbat multe la franele de pe spate, greu imi vine sa cred ca-i scapa asta, mai ales ca observase cand nu functiona bine.

e simplu de verificat cablul de la frana de mana - te uiti sa nu fie actionate parghiile de la etriere, si faci o proba cu masina fara sa mai atingi frana de mana.

discul poate fi si praf, ovalizat, numai sa nu mai scartie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa va lamuresc, inainte de a inlocui etrierul pe dreapta spate am inlocuit ambele cabluri si nici unul din ele nu era blocat, astfel am inlocuit etrierul pe dreapta cu unul sh si implicit discuri si placute noi, dupa 2000 de km a inceput acel vuiet, dar numia dimineata la rece, asta pe partea stanga, am cumparat din nou placute, culisante si inclusiv acele placute de metal si le-am inlocuit insa de zgomot nu am scapat si asa am inlocuit si etrierul stanga spate

Dupa ce toate sunt noi dimineata zgomotul e tot acolo pentru apx 50-100 de metri, carmina are dreptate dc trag numai putin de frana de mana tace, la fel dupa ce parcurg  acei metrii nu mai e nici un zgomot nimic nu mai suna, am ridicat masina si rotile se invart usor si liber, de incalzit nu se incalzeste nici una deci ce sa fie?

 

P.S. dc temperatura afara trece de 4 grade e liniste nu mai suna nimic, deci?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu ai ceva condens, umezeala in camasa cablurilor de frana si la temperaturi negative ingheata, din moment ce zici ca la peste 4 grade nu mai ai problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Chucky_Catalin

Salut,

 

 

Am avut aceeasi problema. Am citit acest topic. Am cumparat acele arcuri de la PBA Bucuresti. Au venit intr-o zi. Le-am montat si am scapat de problema etrierului semi-blocat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

va salut,la mine mirosea a incins dupa ce ma opream cu masina,am fost la un mecanic,a curatat etrierii si nu am mai avut pb.Asta fiind acum aproape un an.Dar spre surprinderea mea iar a inceput sa miroasa a incins,fix la roata dreapta din spate.Dar nu tot timpul.Are toane.Ideea e ca vreau sa plec la mare si nu stiu,daca in 250km de rulaj continu incepe sa se incinga,exista vreun risc? Si care e cauza?Tija aceea de la frana de mana?multumesc frumos

va salut,la mine mirosea a incins dupa ce ma opream cu masina,am fost la un mecanic,a curatat etrierii si nu am mai avut pb.Asta fiind acum aproape un an.Dar spre surprinderea mea iar a inceput sa miroasa a incins,fix la roata dreapta din spate.Dar nu tot timpul.Are toane.Ideea e ca vreau sa plec la mare.E vreo pb daca merge incins 250km continu? Care ar fi cauza?Tija aceea de la frana de mana?Nu am timp sa merg la mecanic,as vrea sa imi bag eu nasul pe acolo,dar sa stiu exact.multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

Etrierul e problema.Eu tocmai am schimbat de o luna ambi etrieri spate.Marca trw iar frana e super ok.Nu recomand alta solutie.


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carceacristian

salut baieti

Am avut si eu problema cu un etrier blocat.L-am dat jos,am schimbat doar garniturile,dar tot nu a fost de ajuns.

L-am montat dar tot imi incingea.Iar l-am demontat si am inceput sa strang cu o presa,pistonusu,si sa il slabesc(adica sa iasa afara complet).Operatiunea asta ,am facut-o am repetat-o de 4-5x,cu etreieru dat jos,de pe masina,pana cand s-a deblocat(s-a simtit la mana,ca mergea mult mai usor).

Am pus garnituri noi si merge stas si pana in ziua de azi.La alta masina am deblocat la fel un alt etrier.

Deci,nu trebuie mereu cumparat un alt etrier,merita incercat sa il deblocati!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

    Va salut domnilor de pe forum inca o data sunt la mana dumneavoastra ! Am si eu o problema cu etrierul dreapta spate care franeaza roata mentionez ca am desfacut cilindri aceia de ghidaj (culisare) care merg bine dar dupa ce l-am desfacut am tras frana de mana(arcul din spate de la frana de mana functioneaza) si cilindrul  a iesit cam mult din etrier si nu mai stiu sa-l imping la loc  nu stiu unde gresesc ,am presa dar cilindrul refuza sa intre inapoi pentru a pune pe placute trebuie sa desfac mai mult surubul de aerisire, sa trag frana de mana sau sa-l scot cilindru si sa-l curat( il mai pot pune la loc dupa aceea)?.Deci cum sa imping acel cilindru la loc sau daca e murdar nu se mai duce la loc? 

Modificat de GDFL1981
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie invartit si presat in acelasi rtimp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si presa aia nu il invarte si preseaza in acelasi timp ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult nu stiam ca si se invarte presa, am invartit si apasat dupa aceea, totul e ok acum. lnca o data mii de multumiri domnilor.

Modificat de GDFL1981
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,sunt curios cum ai reusit Pop Cristian , sa rezolvi problema... si eu am aceeasi problema acum la un audi a6 , tot asa am schimbat anul trecut placutele si discurile spate si acum se aude un Huruit "ca de rulment" cand merg incet... iar cand ridic rotile din spate pe cric si rotesc de roata, ating foarte fin ... placutele de disc, dar se invart usor fara probleme, am pus frana si actioneaza pistoanele apoi dau drumul, lafel si la frana de mana , ce sa mai fac? va rog dati-mi o solutie, sau spuneti-mi un mecanic bun prin bucuresti unde sa ma duc sa imi curete etrierii , va multumesc ! 

Modificat de Zuzuloi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

niste coduri pentru garnituri cilindru din etrier dreapta spate pentru masina din semnatura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebi sau ne spui?

Foloseste semne de punctuatie, exprima-te corectz

Vezi ca e topic special pt cod piesa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salutare

colegi am o intrebare

fratele meu are o bora tdi 90 cai....si si-a shimbat discurile pe fata la un service ...dupa cateva luni discurile s au ovalizat, cei de la service i-au spus ca sunt in garantie si i le schimba, toate bune.

Azi  a fost la service sa ii puna discurile noi..si cei de acolo i- au spus ca din cauza ca avea un pistonas blocat la unu din etrieri, nu lucra corect...si asa se incingeau discurile si in timp s au ovalizat.

se poate schimba doar pistonasu??/

un etrier pe original costa in jur de 1000 ron...f mult

astep un raspuns de la voi ...masina e in service acum pana se hotaraste cu etrieru ce e de facut

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce tot etrierul?? Se schimba setul de garnituri/inele/se curata bine totul si...1000 roni in buzunar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

cine ma poate ajuta cu un aerisitor pentru etrier spate(pt masina din semnatura) si acel surub care se prinde conducta frana pe (cheie de 13) .!sau unde gasesc in PH multu  !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In dezmembrari e 150 ron un etrier complet. Daca nu gasesti, mergi la reprezentanta sivezi preturile de acolo, stiu ca vin si separat fix pentru situatii de genul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Astazi am avut si eu de furca la etrier,am zis sa schimb discuri si placute pe spate dar ghinionul a fost sa gasesc mecanicul neatent.La cel de pe dreapta a scapat cheia si mi-a rupt racordul de lichid asa ca am cumparat alta teava dar la care priceputul nu a reusit sa etanseze corect racordul,cred ca a cam stricat filetul in etrier asa ca astept ceva sugestii mai ales ca a ales ca solutie de moment anularea tevii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am avut si eu de furca la etrier,am zis sa schimb discuri si placute pe spate dar ghinionul a fost sa gasesc mecanicul neatent.La cel de pe dreapta a scapat cheia si mi-a rupt racordul de lichid asa ca am cumparat alta teava dar la care priceputul nu a reusit sa etanseze corect racordul,cred ca a cam stricat filetul in etrier asa ca astept ceva sugestii mai ales ca a ales ca solutie de moment anularea tevii.

Nu te juca cu franele primul sfat ,cauta un etrier second imi recomanda si mie cineva 150 lei .nu e greu de schimbat eu le-am schimbat discuri placute in spatele blocului ,e necesar un minin de cunostiinte si scule.

Modificat de mariusbarnut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   In primul rand sa stii ca regulamentul interzice sa dai QUOTE adica sa citezi postul precedent. In al doilea rand vreau sa te intreb daca ai schimbat discurile si placutele pe spate in spatele blocului? Ca pe fata este usor, dar in spate trebuie sa si rotesti pistonasul  de frana in timp ce-l impingi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!