Jump to content

Golf 5 tdi - nu se incalzeste apa suficient


Sol
 Share

Postare recomandată

Acul trebuie sa stea la 90 de grade,daca are fluctuatii e termostatul dus,caz patit de mine,am schimbat termostatul si totul a revenit la normal,acul la apa la 90 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consecinte grave eu nu vad ( in afara de cea in care nu baga caldura in habitaclu)

Masina se comporta normal si vara si iarna.

O sa imi iau termostatul si senzorul de temperatura le montez luna asta si o sa vad la iarna daca sunt diferente.

Trebuie sa fie temperaturi serios de joase ca sa faca asta , ca de exemplu la -1 grad ( saptamana trecuta noaptea la cabana babele) motorul era la 90 grade indiferent daca eram stationar sau in mers si batea un vant rece de te taia pe fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am facut curaj si am schimbat termostatul printre altele azi..la dus nu a sarit de 84 de grade, la intors de 91, e clar ca cel vechi era blocat pe deschis..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK , deci era 100% de la termostat. Senzorul de temperatura era in regula .

Cred ca asa o sa fac si eu , schimb doar termostatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@hitman: Da! sta la 90 de grade fara sa fluctueze indiferent de cum merg. Cand am avut probleme am ales sa schimb si senzorul si termostatul, mai ales ca nu sunt scumpe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul pe original este 47 euro (azi dimineata am primit cotatie de pret de la un prieten in trecere prin germanica) adica peste 200 ron . Termostatul costa 9 euro tot original.

Idea e ca ce am gasit pe aici in tara la 20-40 ron senzori de temperatura mi se par turcisme , iar la termostate lafel . Chiar daca pe cutii scrie made in germany.

O sa astept sa se intoarca cu termostatul si apoi il voi monta.

M-am uitat pe masina , inca am senzorul default din fabrica de la montarea pe masina :) si nu prea ma trage inima sa il schimb cu ceva aftermarket decat daca este absolut necesar. O sa aflu dupa ce montez termostatul daca mai face probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut. Cred ca am si eu problema cu termostatul. Prin oras, pe climatronic, temperatura ajunge pe la 68 grade maxim.

Cand temperatura era ~60 grade, am verificat conducta care intra in radiator (aia din dreapta de sub tubul pentru aer) si era calda. Presupun ca nu trebuia sa fie calda la temperatura aia si ca termostatul e putin blocat pe deschis, nu?

Costa mult de schimbat termostatul (ma refer la manopera)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unu am dat 100 ron pentru termostat sa il schimb , pentru ca a fost nevoie sa fie dat jos si EGR-ul , este foarte incomod pozitionat la 2.0 TDI , la tine sincer nu stiu cum este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Cum imi dau seama ca e doar termostatul de vina si nu am probleme si cu senzorul de temperatura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

La mine ajunge apa foarte greu la 90 de grade in conditiile in care sunt -5 grade afara.Tin minte ca iernile trecute se incalzea mult mai repede,acum nu stiu de ce ii ia asa de mult sa ajunga la 90.termostatul l-am schimbat,insa la fel,temperatura urca foarte greu.sa fie oare de vina si concentratia prea mare a antigelului?Cand am schimbat termostatul,mecanicul mi-a verificat antigelul si arata ca rezista la -60.Am scos jumate de litru(era ca uleiul de gros) si am completat cu apa distilata,nu stiu sincer acum la cat rezista,dar banuiesc ca tot pe la -50 de grade...


Am uitat sa mentionez ca am ajuns cu antigelul la -60 deoarece,dupa diferite operatiuni in care am mai pierdut din antigel,in fiecare an am completat doar cu antigel pur si de aici intrebarea,mi se pare ca se incalzeste mai greu dupa ce concentratia a crescut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Antigelul nediluat ca la carte numai bine nu face, asa ca cel mai bine schimba-l pe tot cu unul preparat cum trebuie, influenta asupra cresterii temperaturii nu cred. Daca apa ajunge la 90 inseamna ca termostatul e bun, daca nu era bun nu ajungea mai niciodata la 90. Ca ajunge mai greu este de vina numai frigul si motorul diesel prin definitie.


Cum imi dau seama ca e doar termostatul de vina si nu am probleme si cu senzorul de temperatura?

 

Trebuie verificat pe tester cat arata senzorul de temperatura in 01-Engine si 17-Instruments pt a compara cele 2 temperaturisi daca coincide cu bordul.

Modificat de poe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum imi dau seama ca e doar termostatul de vina si nu am probleme si cu senzorul de temperatura?

sau pui mana pe furtunul care vine de la termostat si intra in radiator:    furtun rece=termostat inchis......furtun cald=termostat deschis

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi va uitati la data postarii? 

Problema a fost rezolvata! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut. O problema: mi-a cazut cotul de la admisia de aer, chiar de langa grila, jos spre ventilatoarele de la radiator. am observat dupa ceva vreme, nu am bagat in seama, l-am fixat inapoi si mi-am vazut de treaba. Azi, dupa vreo 2 luni, vad ca imi urca apa peste 100 grade. Am verificat ventilatoarele si nu mai pornesc. Mentionez ca pana acum nu mi-a mai crescut apa, cu toate ca ventilatoarele nu mergeau. Am observat in schimb, la clima, ca nu face rece la ralanti, doar in turatie. Oare trebuie sa schimb ventilatoarele? Are legatura si cu clima? Si un pret aproximativ daca stie cineva....Multumesc!


 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ventilatoarele acelea sunt pentru cand temperatura creste mai mult decat trebuie.Poate radiatorul pierde antigel...te-ai uitat la antigel sa vezi cat mai ai?E chiar periculos sa umblii asa.Temperatura motorului nu ar trebui sa aiba legatura cu clima,aia e alta problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  De ce nu verifici in primul rand sigurantele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nivelul de antigel est ok, am iesit iar cu ea, fara clima pornita apa ramane la 90. Cand pornesc clima, creste peste 90. Poate nu au legatura. am sa ma uit si la sigurante. Pai de asta zic, ar trebui sa porneasca venitlatoarele, daca imi arata apa peste 90. Nu merg...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci e clar ai o problema la ventilatoare si motorul este mai solicitat cand pornesti  clima...dar nu am auzit sa creasca temperatura de la clima...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Daca nu merg ventilatoarele si pornesti clima, motorul se incalzeste pentru ca radiatorul de clima este peste cel de apa si se incalzeste foarte tare, incalzind automat si pe cel de apa. La ralanti nu face rece clima, pentru ca radiatorul de clima nu are racire. In viteza are racire si porneste si recele in cabina. Ai un singur defect, nu pornesc ventilatoarele. 

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru raspunsuri. revin aici dupa ce rezolv problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigurantele sunt ok, ar trebui schimbate ventilatoarele, sau se pot repara, tinand cont ca a cazut cotul ala intre ele si motor. se vad urme pe cot ca mergeau cand a cazut acolo. un cost aproximativ pt ele? mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

 

Da nush de ce nu mi-am dat seama,ce prost sunt:))...da are dreptate,e logic ca atunci cand pornesti clima pornesc si ventilatoarele de aia si auzi din afara de parca ar fi un avion sub capota cand ai clima data la maxim.Eu ma refeream la ventilatoarele alea extra de pornesc doar cand trece temperatura peste limita(la corsa cand trecea peste 95 porneau,pana atunci nu niciodata nu porneau).

 

Deci da un singur defect,ventilatoarele de la clima.Ca pret sunt multe ...depinde noi sau SH cum vrei ,eu iti recomand SH.Din ce am vazut sunt multe preturi...dar pentru golf 5 sub 100 E nu vazui si nici nu erau toate noi...trebuie sa te interesezi ,nu sunt 2-3 preturi generale.

Modificat de topgear4all
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ventilatorul mare are in carcasa lui si modulul de control al ventilatoarelor. Verifica-l pe cel mic pe direct - daca merge, daca siguranta e buna, atunci ventilatorul mare este de vina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!