Jump to content

Golf v sau Golf vi ?


miti
 Share

Postare recomandată

eu zic sa facem un tabel

golfV golf Vi

defecte/calitati defecte/calitati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai am un lucru de precizat... in 2005-2006-2007 euro era 3.2 - 3.5 maxim. Sa zicem ca ai cumparat un G5 2.0 TDI cu tot cu tva + taxe la 30.000E (cu cateva optiuni - de decenta), iar acum il iei la 24 - 25.000E (vorbesc de HIGHLINE). fa un calcul si vezi ca se cam duc spre aceiasi LEI... asa a fost in 2008 cand a aparut criza, toate reprezentantele cu oferte... -2000E -3000E... si euro era la 4.3... normal ca faceau reduceri la masinile care le aveau pe stoc (alea erau cumparate la euro de 3.5)...

@Adriano... cauta un Golf 6 2.0 TDI, aproape aceleasi optiuni ca ale tale si vezi la ce bani e... nu are cum sa gasesti aceeasi motorizare la g5 si la g6 si g5 sa fie mai scump... toata lumea si-ar fi luat masini noi! :)) si sa fim sinceri, tu ai cautat 2 cimitire de masini pe autovit (fara jante aliaj fara nimic) care le-ai gasit la 10000 de euro si gata... a ta e mai scumpa :D

Salut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca o concluzie sa presupunem ca si azi s-ar fabrica golf V voi ce ati cumpara

golf V nou sau golf Vi nou ?

golf V SH sau golf Vi SH ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde, la acelasi pret? Daca ar exista de nou GV cu aceleasi dotari, motorizare si cu 2000-3000euro mai ieftin, i'm sorry mk6. Insa la preturi comparabile, da as lua mk6 fara sa ma gandesc.

Second hand, iar as lua 6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar fi sa iau un Golf cu un motor micut (1.2 / 1.4 ) as lua VI. Daca as vrea ceva mai puternic as lua V GT(1.4). Daca as lua GTI as lua iar VI.

LE: Completez:

La R as lua V, nu pentru performante ci pentru sunet si motor.

O sa observati ca deciziile de mai sus sunt luate bazandu-ma pe design exterior mai mult, intrucat interiorul nu difera atat de mult (desi il prefer pe cel de la VI ) si mecanic cele doua masini sunt identice!

Modificat de Rave
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 5 vs 6

http://www.promotor....-golf-5-3513962

Recunosc ca pozele ii aduc un deserviciu G5 pt ca masina nu are maxidot, fara DSG, nu are RNS, desi toate au venit si pe G5. G6 vine in echipare de top si unde mai pui ca la G5 se vede ca a fost revopsita bara fata :)). Textul este verosimil si au punctat bine cei de la promotor.

btw, G6 cu tot cu suspensia sport e mai cocotat decat 5? http://www.promotor....rie-foto/poza-6

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G6 practic a inceput ,sa zic asa,o masura de siguranta anti-criza in domeniul auto intru-un moment cand toata piata auto incepea sa intre in colaps,costuri de productie foarte reduse in comparatie cu G5,si logic ieftin ca pret la client fata de precedentele generatii,asa s-a continuat si cu Passat-ul B7,practic aceleasi masini cu aceleasi platforme si cateva schimbari nu foarte mari cu materiale re-gandite in raport calitate/pret!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa linistim putin oamenii care cred ca ieftinirea unei masinii se face doar prin renuntarea la calitate hai sa citim un articol destul de interesant despre noul Golf VII:

The new MQB is a colossal project. It spans and integrates every transverse-front-engined model from a Polo to a Passat, including all the brands and several crossovers. It includes components, systems, design processes and factories far more than ever before. So VW's engineering chief Ulrich Hackenberg says the parts cost will be 20 percent less than now, and the development and tooling cost for each model will be 30 percent less than now, and the manufacturing cost will be 30 percent less than now.

Asta pentru noi inseamna ori ca masina ve avea un pret mai mic de vanzare, ori ca la acelasi pret cu Golful VI va avea mai multe lucruri standard. In orice caz asta e un lucru bun! Mai multe detalii aici:

http://www.topgear.com/uk/car-news/new-volkswagen-golf-gti-mark-7-2012-01-30

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau ca ei vor castiga si mai multi bani,la un pret cu sa zicem ipotetic doar 300 de euro in plus fata de generatia urmatoare.asta cu gen cat de ieftin va fi produsul pt voi mi se pare un artificiu de marketing genial.niciodata un produs nou nu a fost la fel sau mai ieftin decat cel pe care l-a inlocuit.

dar poate fi doar putin,putin mai scump.nu mult.parerea mea.

brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai Golful VI de exemplu e la acelasi pret pe care l-a avut si V-ul dar are in plus geamuri electrice fata spata(pe V existau manuale spate) ESP (V-ul nu avea ESP standard). Daca scadem pretul acestora doar din pretul Golfului VI devine brusc mai ieftin decat V-ul, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Topicul asta este f amuzant pt mine.

este clar pt toata lumea ca g6 este mai bun/performant decat g5...doar este un facelift a lui g5 si au umblat f mult la imbunatatirea unor detalii pt al putea face competitiv pe piata...ceea ce le-a si reusit.

intr-un interviu la o televiziune germana boss-ul din Wolfsburg declara ca la momentul conceperii lui G6 a cerut ca noua masina sa fie cu 10% mai buna decat precedenta. pare banala afirmatia...dar omul are o scoala bine invatata si stie ca pe trecut trebuie sa se bazeze...iar G5 a fost un bestseller...

acest topic trebuia sa se numeasca care va place mai mult G5 sau G6...pt ca este clar G6 este mai performant pt ca este o masina upgradata dupa G5 :)

mie personal imi place GTI 5 (pt ca e al meu), dar si GTI 6 in egala masura...si asta pt ca amandoua au personalitati diferite...cu toate ca in proportie de 70 % sunt identice

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Rave si Golf 5 a avut 4 geamuri electrice standard. Nici daca vroiam nu puteam sa-l comand cu manuale. Stiu foarte bine deoarece am fost gata gata sa-l comand la Porsche in 2007.

Mai jos lista de dotari ptr Romania (selectie)

Astfel pe Trendline venea standard cu:

4 geamuri electrice

inchidere centralizata

oglinzi electrice

AC climatic

computer de bord mic

oglinzi + clante negre

jante otel 15" + capace

radio-cd (fara MP3 in 2007) cu doar 4 incinte acustice

Pe comfortline se mai adauga

lumini ceata

cotiera fata + guri ventilatie spate

oglinzi+clante vopsite in culoarea caroseriei

jante aliaj pe 15"

lumina ambientala (in rosu) + parasolare cu lumini + butoane plafoniera luminate

tapiterie mai frumoasa + buzunare in spatarele scaunelor fata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma jur ca am vazut un Golf V cu geamuri manuale pe spate. Poate nu era luat din Romania... Imi cer scuze pentru dezinformare in cazul asta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate era model 2004, insa si acolo sunt rare cazurile cu manivela pe spate :)).

Diferentele intre CL si TL s-au pastrat, cu precizare ca acum vine si tempomat standard pe cl, din cate stiu eu.

Din punctul meu de vedere au involuat ca design cand au pus piticania de RCD210 desi are mp3. Pe GV RCD300 dadea mai bine, ecran mai mare, butoane normale nu piticanii.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutari tuturor, sunt nou pe acest forum si am observat ca nu pot incepe un topic asa ca postez aici (scuze adminin-ului) deoarece dispun de aproximativ 8000 euro si in luna mai vreau sa-mi cumpar o masina sh si as avea nevoie de parerea voastra. Sunt fan VW ,am avut un Polo 1.4 tdi sportline model 2004, momentan conduc masina lu tata, un Golf 3 (1994) si cat de curand as vrea sa-mi cumpar un Golf 5 (1.9 TDI sau 2.0 TDI) din an fabricatie minim 2007 sau un Ford Focus 2 , an fabricatie minim 2008 (1.8TDCI sau 2.0 TDCi). Inclin mai mult spre G5 dar ma atrage si FF2 ca are mai multe dotari si an mai nou fabricatie la aceiasi bani.

Ma intereseaza din punct de vedere al fiabilitatii si al costului de intretinere al celor doua masini cat si ce motorizare ar fi mai buna din punct de vedere al problemelor la turbina, la compresie, etc. La VW sunt probleme la cutiile automate?

Cum mai tot ce am gasit pe net la G5 depaseste 100-130k iar la FF2 80k-90k , oricum cred ca mai toate au kilometrajul injumatatit, m-ar interesa care sunt problemele cu motoarele cu mai mult de 200k si care e limita aproximativa de viata a unui motor (sa nu cumpar ceva la aprox 250k si sa ma tina decat 50-60k)?

Astept pareri si sugestii, va multumesc anticipat,

Mirel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca cineva poate sa-ti raspunda punctual la aceasta intrebare e... GENIAL.

In conditiile in care compari 2 modele la care nu stii exact nr de kilometri si nici modul cum au fost conduse atunci nu exista raspuns.

Daca ai compara 2 masini noi atunci se pot compara dar nu e foarte interesant deoare ai garantie 4 ani/120000 la VW si cred ca 3/100000 la Ford.

Deci VW e mai bun. Restul speculatii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la Ford-uri era beleaua cu tabla care rugineste foarte usor, nu stiu daca si-au rezolvat aceasta chichita la modelele mai noi. Insa pot sa va zic ca tot ce-am vazut pana-n 2003-2004 erau halite de rugina pe la aripile spate si in general pe unde era putin vopseaua sarita se instala rugina.

Eu am la Seat o gaura de aproape 4 luni complete si nici vorba de rugina pana acum. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot sa spun din observatiile personale plus din anumite surse ca generatia MK6 (impreuna cu modelele aferente - Passat B7, noul CC, etc) sunt construite bazat pe o singura idee - reducere de costuri pentru un profit mai mare. Golf 5 e mai bine antifonat (ca si celelalte modele din 2005) si este o masina mai...nu stiu cum sa zic, dintr-o bucata (parerea mea). Golful 6 mi se pare ca e timid, se ascunde dupa o cortina, metaforic vorbind :)) Plasticele din punctul meu de vedere sunt mai proaste in Golf 6, scartaie de fabrica unele din ele la multe masini, antifonarea e mai slaba. Si nu spun astea pentru ca am G5, ci pentru ca am facut o comparatie solida intre cele doua cand am schimbat masina (si am ales tot G5) :)

:Driver: safe everybody!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Calin: Esti primul posesor de G5 pe care-l aud sa spuna ca finisajul si antifonarea de pe mk6 sunt inferioare. Numerosi cunoscuti au afirmat contrariul.

Sunt intr-adevar parti bune la mk5 ce au fost abandonate odata cu noua editie, insa acestea doua nu se numara printre ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:eek: Parca a mai fost undeva in discutia asta cineva care zicea ca mk5-ul e mai slab decat mk6 la materiale, antifonari etc. Nu cred ca merita reinceputa discutia, mai ales ca e absurda din start.

JUG, la ce te referi cand spui ca au abandonat unele parti bune ale mk5-ului? As indrazi sa spun ca nu cred ca are vreun avantaj 5-ul in fata 6-lui..

Modificat de paul_e88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De exemplu, directia. Cea de pe GTI-ul mk5(pe care l-am condus) mi se parea ceva mai comunicativa, mai directa, daca se poate spune, decat cea a R-ului meu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e clar pt toata lumea ca G6 este superior lui G5, pt ca este un upgrate la G5. este adevarat cu reducerea de costuri, dar nu ai cum sa faci o masina mai buna fara sa reduci din costuri. si sa o vinzi la acelasi pret.

partea cu directia nu am inteles dc la G6 nu mai este asa de responsiva...dar una peste alta G6 este mai bun. dc vorbim de acelasi tip de model, adica GTI 5 cu GTI 6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am tinut partea MKV-ului, dupa mai multe probe si comparatii intre cele doua modele, m-am orientat catre un G5 sh in stare exceptionala. G6 nu m-a impresionat cu absolut nimic. Cum au mai spus si altii inainte, tine de gusturi si de portofel.

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G5 vs G6... Este ca si cum ai vb de aceeasi Marie u alta palarie.

Mi se pare putin hidoasa aceasta comparatie, deoarece masinile impart aceeasi platforma. Aici putem compara masinile tehnic corect. Deci, aici diferenta nu este.

Revenind la interior, trebuie sa se recunoasca deschis faptul ca G6 are un interior calitativ superior fata de G6. Trebuie sa se renunte la partea subiectiva, cei care au G6 si cei cu G5

Eu zic ca partea interesanta va fi cand va aparea noul golf. Atunci se va putea face un vs intre g5/6 si g7, o masina care va avea aceeasi platforma incepand de polo pana la passat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G6 are un interior calitativ superior fata de G6

Ok...! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!