Jump to content

Golf v sau Golf vi ?


miti
 Share

Postare recomandată

de curand am dat golfu v si am luat vi

dar pare mai usor si automat mai putin stabil

vi pare mai fragil

care ar fi punctele tari si cele slabe ale celor 2 masini ?

desi are esp aluneca mai rau pe zapada si parca e mai mic la interior VI

plus ca are doar 1230 kg si parca e mai slab antifonat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o masina usoara nu e neaparat instabila, poate daca e prea inalta. Daca MK V e mai greu cu sa zicem 100 kg la aceeasi motorizare intri intr-o curba la dreapta si generezi 3G, automat pe rotile din stanga la mk VI e cu 300 kg mai putina greutate.

Spui ca desi are ESP aluneca mai usor pe zapada, dar pe golf V aveai exact aceleasi cauciucuri umflate la aceeasi presiune?

Cu cat e mai usoara masina cu atat are acceleratia mai buna si consumul mai mic, deci nu prea poti sa folosesti cuvantul "doar".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vi pare mai fragil

Nu e deloc mai fragil, din contra chiar, din punctul meu de vedere..

care ar fi punctele tari si cele slabe ale celor 2 masini ?

Punctele forte ale Golfului VI sunt, culmea, greutatea mai mica si antifonajul mai bun.

aluneca mai rau pe zapada

E doar o impresie. Dar conteaza aici si ce cauciucuri ai acum si ce ai avut pe cealalta...

parca e mai mic la interior VI

E identic la interior.

are doar 1230 kg si parca e mai slab antifonat

Vezi mai sus!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat ca spui ca iti pare mai slab la antifonare decat golful 5, tocmai pentru asta a fost laudat golful 6. Mie personal mi se pare mai bine antifonat din multe pcte de vedere( motor, zgomot rulaj, articulatii, vajaiala la viteza..). Imbinarile parca sunt mai bune, imi pare mai solida. Iar faptul ca e mai usoara, nu e neaparat ceva de rau, tehnologia avanseaza. Asa si la Passat, noul model pare mult mai "usor, fragil" cat cel anterior.. si cred ca la toate masinile in general.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

important sa te simti tu bine la volan, ca nu conteaza prea mult daca ii spune in carte modelul v sau vi. daca ai comenzile unde vrei tu, confort, muzica in difuzoare si rezervorul mereu plin nu te doare capul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E prima oara cand aud de antifonare mai proasta la mk6. La stabilitate conteaza si latimea anvelopelor pe langa ce au spus colegii mai sus. E o diferenta mare intre 195/65 si 225/45 sau /40.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate a trecut de la 1.4 din semnatura de pe V la un TDI pe VI :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma, poate a fost un topic d-ala postat intentionat sa ne dea iar foc!:D :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am folosit cuvantul " pare "

ma bucur de incurajare ca am avut feeling-ul ca m-am pacalit dand golf v pe VI si am mai mai dat si 6000 de euro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea ca masina e mai slab antifonata vine de la motor. 1.2TSI e ceva mai "zgomotos" decat 1.4MPI. Se aude altfel in ture.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

difera mult suspensia de la un model la altul ex 1,4 mpi, 1,2 tsi......2,0 tdi sau difera de la trendline la sportline ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da din punct de vedere al greutatii daca vii de pe un golf 5 2 TDI se simte clar diferenta de greutate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia inapoi 5ul daca iti placea mai tare.

Modificat de mike.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te asteptai sa dea un Golf V folosit si sa primeasca diferenta pentru un golf VI nou? :))

Sent from the past to be read in the future.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e deloc teapa. Trecerea de la mpi la tsi si de la mk5 folosit la mk6 nou merita.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi se pare un facelift la Mk5 la un pret mai accesibil ceea ce nu cred ca este un lucru bun. Momentan am fost convins de Mk5 si voi merge pe aceasta carte.

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu sunt nostalgic dar parca la golfu 5 nu se simteau gropile ca la 6. E doar o parere

sunt suparat ca imi joaca parasolarul din dreapta, nu sta fix in suport

am lovit unpic cu spatele un megane si bara mea chiar in dreptul stopului s-a infundat 15-20 cm, iar meganul n-a patit nimic

au schimbat chederele la usi mai exact pozitia lor

pragurile sunt un pic mai inguste, nu mai au 3 nervuri

in rest imi place masina dar mi se pare un pic comerciala

poate reusim sa vedem si defectele astfel incat golf 7 sa devina perfect

e bine ca nu au mai pus bandouri ca la golfu 5 s-au desprins si mai era si usa gaurita

motorul e bun la 6 ca are nerv, consum bun si taxe mici

capitonajele usilor la 5 par mai solide, mai umflate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a infundat 15-20 cm

Poate 1.5 - 2 cm, si pana si atunci e mult.

motorul e bun la 6 ca are nerv, consum bun si taxe mici

Sa te poarte cat te-a purtat si V-ul fara frobleme!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai luat cumva suspensie sport? Ce jante ai avut pe 5 si ai acum pe 6? Poate din cauza asta diferenta.

Nu pot sa ma pronunt pe de-a intregul pentru ca nu am avut mk5, doar am mers cu o Jetta mk5.

Toate Golf-urile sunt comerciale (exceptie GTi si R evident) la vremea lor pt ca sunt adoptate ca masini de firma, se fac flote intregi :))

O parte din diferente pot fi explicate prin taierea costurilor. Mk6 a fost un facelift pt ca s-a dorit eficientizarea, mk5 costa mult de fabricat, iar profitul avea de suferit.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si golfu 5 si cel 6 le am luat de noi

la 6 au schimbat si pompa stergator luneta care are duza sus si e fixa ca la 5 se slabise si arunca apa in toate partile

sunt si lucruri bune si altele care par bizare

vb serios bara spate in dreptul stopurilor nu cred ca are intarituri

asa e proiectat probabil pt siguranta pietonilo

e ca la A 6 se face capota acordeon sa nu vina peste pasageri

cu 5-ul am deschis portile cu bara spate si abia s-a zgariat un pic

nu am avut probleme mari cu niciuna din ele

la 5 spalam motorul si mi s-au ars una cate una la interval de 2-3 luni bobinele de vin in cap la bujie nu stiu exact cum le zice

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masinile mai noi, barile sunt deformabile. Dadeam azi zapada acumulata chiar pe bara spate la un Audi A4 din 2008 si se indoia bara usor, evident ca nu definitiv.

Nu e un 107 la fel de contondent ca un megane, dar ramane totusi un impact la 22kmh.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci

sa nu ma intelegeti gresit

golf V 15.000 euro in 2006 fara esp

golf Vi 11 800 euro + 3 vouchere cu esp

categoric am luat o masina mai dotata si mai ieftina sunt multumit

dar am sesizat unele diferente si ma intreb daca sunt un progres sau un regres ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mkV a fost diesel? Daca da, se explica. Daca nu, nostalgia-si spune cuvantul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!