Jump to content

Golf v sau Golf vi ?


miti
 Share

Postare recomandată

Tocmai asta s-a urmati cu MK6, pretul de achizitie..Pe mine nu m-au convins cu ultimul model si dupa cateva teste, am preferat sa achizitionez un MK5.. dar care m-a multumit pe mine la toate capitolele.

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai drepate , acelasi lucru am observat si eu . asa este sincer si ca design tot V arata mai bine , parerea mea , are forme mai rotunde repet parerea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie imi pare golful 5 cel mai frumos dintre toate modelele, insa mie imi plac si fetele cu forme rotunde nu asa colturoase si poate si din cauza asta.

:)

poate din cauza asta mi-am cumparat si eu unul.

:)

Modificat de ondin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde au dat rasol cu G5 a fost la spate, inafara de R32..toate par balonate :)). Aici macar au zis sa adapteze niste stopuri de la touareg, sa faca difuzorul parte din bara spate, nu sa fie jumate de bara cum e la g5 (usor de tunat g5 din pctul asta de vedere, dar estetic da urat sa vezi bara in jumatate). E mai agresiv mk6, are ceva din Scirocco.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 000 euro in 2006 golf v 1, 4 mpi gri metal . dubluclima, proiectoare 21 000 EURO CU LEASING

11.800 euro in oct 2011 +3 vouchere golf Vi 1,2 tsi 85 cp gri metal dubluclima, proiectoare, cotiera fata , computer bord, ESP

apropo sunt identice motoarele 1,2 tsi 85 cp si 105 cp ? ca la vw se gaseste cu 400 euro un cip care face din 85 cp 105 cp ?

golfu de 105 cp e mai scump cu 800 euro are 6 viteze dar mai costa si vopseaua 400 euro ca e gratis metalizat doar la 85 cp

spatele e reusit plus ca se aprind si stopurile de pe portbagaj

la 5 nu se aprindeau unul era ceata, altul marsarier

curios daca difera turbina de la 85 la 105 cp ?

si ma enerveaza ca si la skoda spatiul IMENS dintre motor si caroserie intra un caine pe acolo daramita pisicile

puteau sa puna si ei o sita ca e doar teva de esapament acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu reiese asta

e ca la solenza si logan

care a fost mai buna ?

sa vedem golfu 7 la anul

ideea e ca de la golf 4 la 5 a fost un progres REAL

asteptam un pic mai mult de la 6

poate clima 4 corners

voua va place pozitionarea butoanelor l de pe usa soferului la 6 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am condus Passat b5.5 care din cate stiu are comenzile pe usa ca la G5. Personal, imi plac cele de pe 6 pentru ca vin mai natural, sunt mai sus, oblic puse.

mk6interiorbling.th.jpg

vw_08r32_interior.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, imi plac mai mult decat la mkV, imi place si armrest-ul de pe usa mai mult. Dar de ce conteaza asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6-le a plecat ca un facelift la 5. Dar i-au spus Golf 6 in loc de 5.5... Si au imbunatatit 5-ul cam in orice aspect, parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am condus si eu un G6 cam o mie de km si in afara de lipsa difuzorului de aer de pe bord (care face minuni vara pentru persoanele mai sensibile), mi s-a parut mai ok la toate capitolele.

In mod special mi-au placut noile ceasuri de bord si designul gurilor de ventilatie.

Pe exterior g6 pare mai dinamic, iar oglinzile cele moi sunt geniale :).

La capitolul tehnic cred ca difera foarte mult in functie motorizare.

Ah si o chestie pe care o prefer la passat b6 si g5 fata de astea noi este modulul de comanda de la climatronic. Mi se pare mai simplist si mai usor de folosit. Am vazut ca au adoptat unul similar si pe noile B7.

Modificat de 7Andrei7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intr adevar e mai modern 6

sa speram ca si fiabil pareareburduf

sper ca nemtii sa nu faca turbine si motoare si suspensii prin china sau turcia asta sper

ca daca va uitati la turbina cam are joc furtunu ala de plastic -- burduf --s i am sunat la ei si mi-au zis ca nu are nimic

cand merg in marsarier si pun frana se aude un clinchenit care la 5 nu era

si simte gropile mai rau

iar cand mergi pe drum pietruit parca se aude tot zgomotul in habitaclu

IN REST MASINA E SUPER

de ce or fi scos difuzorul aer de pe bord ca era bun chiar si ca spatiu depozitare la cele fara climatronic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-au scos pentru a reduce din pretul final :lol: . Trebuiau sa taie de undeva, nu?

Stima

Modificat de adriano872
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Miti eu ti-am zis ca e tzeapa golful 6.... mai bine luai altceva de cat un Face lift de Golf. Lovitura in spate este de la blestemele lu` Pufuleatza, ea ti-a cobit. Intradevar lovitura aia in bara din spate este pe o suprafata de 15-20- cm nu adancime. E fragila rau bara la golf 6 cred ca au pus cel mai slab platic posibil. Oricum calitatea este mult mai slaba decat pe Golf 5. Parerea mea. Consumul este destul de mare 8-9% mixt la motor de 1,2 sincer eu pe am pe motor de 2 TDI la BMW 6,8%-7% mixt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De asta am si ales MK5, pentru ca MK6 mi s-a parut o mare tzeapa. Daca era chiar atat de reusit, nu iesea MK7 la un interval de timp atat de scurt. Din cate stiu, apare la anu'. Asa ca prefer MK5 si astept cu nerabdare MK7 ca sa fac o comparatie si sa vad daca merita sa fac schimbarea.

Cu MK6 , au incercat strategia gen : Hyundai, Chevrolet...au cam uitat ca ei sunt VW.

Stima

Modificat de adriano872
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt curios la preturi SH golf v comparativ cu Vi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se compara. MK6 are pretul mai mic. Oricum, cerintele de pe piata fac pretul iar majoritatea inclina balanta care MK5.

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Miti cand ai luat Goful 5 erai nr 1 in Buzau, cel mai tare, aveai fumei numai una si una, acum ca l-ai vandut si ai luat Golf 6 , intradevar ai cel mai tare golf 6 din Buzau, acum esti mai tare ca SALAM esti idolul fumeilor, acum ai numai pustoice de liceu, esti meserie si temelie.

Toata stima si mandria Miti e baiat jos palaria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singurul avantaj clar e ca golful V ma costa 5000 euro in urmatorii 5 ani -- distributie, cauciucuri, unghi de fuga, placute, lichid de frana, rulmenti si altele

Asa ca am dat 6000 nu mai dau mare lucru 5-6 ani si in 2017 o sa am golf din 2012 nu din 2006, plus ca a aparut taxa lu peste de 700-800 euro la revindere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distributie+ manopera - 1100 Ron

Anvelope - 1600 Ron

unghi fuga - 80 Ron

placute f + lichid - 350 ron

rulmenti - 800 ron

Mai e pana la 5000 euro ;)

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai e pana la 5000 euro ;)

Probabil dar...

in 2017 o sa am golf din 2012 nu din 2006

...

Miti cand ai luat Goful 5 erai nr 1 in Buzau, cel mai tare, aveai fumei numai una si una, acum ca l-ai vandut si ai luat Golf 6 , intradevar ai cel mai tare golf 6 din Buzau, acum esti mai tare ca SALAM esti idolul fumeilor, acum ai numai pustoice de liceu, esti meserie si temelie.

Toata stima si mandria Miti e baiat jos palaria.

:)))))))))))))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce-o fi o fi

golfu-i golf

decat logan la 10 000 mai bine golf la 12 000

e noua nu ma doare capu

tot merge 200 000 de km

pe urma mai vedem

VI isi tine pretul

nu prea gasesti sub 13 000 euro

vezi autovit

golfu-i golf

si de oras si pentru excursii

pana la golf e clasa panaramelor, iar peste el clasa de lux

asa ca e o masina normala

eu sunt multumit de golf VI dar era loc si de mai bine

cred ca se aude un pic mai mult zgomot fiinca au scchimbat pozitia chederilor de la usi--le-au pus doar sub usa si in partea frontala a usilor

si au eliminat plasticele alea din partea din spate a usilor de se vedeau cand deschideai usa

s-ar putea sa fie si capitonajele un pic mai subtiri dar nu-i bai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o problema cand spui Logan la 10.000 E si Golf 6 la 12.000 E.

Stima

Modificat de adriano872
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.0 TDi la BMW...no word!

Golf mk6 e pe piata din 2009 (iarna lui 2008) si in 2012 Q4 se preconizeaza ca va fi prezentat la un salon -> 2013 pe piata. 2013 - 2009 = 4 ani pe piata. MK5 a stat din 2004 pana in 2009; 2009 - 2004 = 5 ani.

Sunt sigur ca au incercat sa..egaleze Hyundai si Chevrolet (EU) cei de la VWAG cu mk6. Cred ca Audi, cu noul A6 incearca sa ajunga KIa :sly:.

Oricum, cred ca scriu degeaba.

PS: Golf 6 va fi mereu mai ieftin decat 5, doar e mai slab.

Modificat de mike.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!