Jump to content

Golf 6 - Evacuare 1.4 TSI 122


prunaionutz
 Share

Postare recomandată

Pentru sunet grav, profund, care se accentueaza in zona 3000, cred ca e recomandat finala goala + intermediara scoasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • The_Ego

    15

  • prunaionutz

    12

  • Master_Blaster

    6

  • kirkus

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si sa maresti diametrul evacuarii..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Master_Blaster

Si te alegi cu rezonanta garantata. Not cool!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hey, va ca ati adus vorba de evacuare de pe masina mea. Am facut evacuare super-silent dintr-un motiv pur personal.

Am avut pe masina 2intermediare si o finala. Acum dupa ceva km am scos una din intermediare si se aude putin mai tare. Ma gandesc ca la vara sa las doar finala,sper sa nu se auda prea tare. Diametrul este de 50, iar evacuare este un turboback fara catalizator. Trage mai de jos masina, sunt foarte multumit si ii recomand pe baietii de la Topgear Romania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Master_Blaster

Chiar si acum se aude f frumos cu o singura intermediara.

Avantajul e ca nu ai probleme cu rezonanta, care poate fi cosmar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi puteti spune cat costa downpipe-ul fara catalizator ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mOFO: cel mai bine dai un pm la baietii de la topgear, are id...bad_mf daca zic bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Discutia asta nu-si are rostul aici, ci in aria de Tuning... S-a plecat de la ceva si s-a ajuns in alta parte

Se muta intregul topic (cu scuzele de rigoare pt initiator) in aria potrivita, cu link lasat in G6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Fail sau nu?

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haha, clar ! Pe langa putzele alea si-a pus si blow off ca sa fie cat mai Vin Diesel.

Modificat de yopy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se aude ca o cotoarba tunata in spatele blocului.. cat despre blow-off, mai bine nu. am inteles ca dauneaza motoarelor din gama vag.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Mai putin eleronul..

L.E. Se poate comanda evacuarea asta?

Modificat de prunaionutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merita un silencer-replacement pipe? Adica e vreo diferenta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Anularea intermediarei, da este o diferenta.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Care sunt elementele cele mai restrictive pe traseul evacuarii 1.4 TSi 122 cp?

Primul e Cat-ul, ce mai e restrictiv pe acolo?
Vad la supersprint ca elimina racordul flexibil, oare  nu trepideaza tare asa?post-54742-0-80017800-1362070459_thumb.j

Modificat de BiCos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce bine se aude la 6000rpm.

Are remap la fel ca mine.

Modificat de BiCos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare mie sau se aude ca una stock?  :dry:  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DSG-ul e bestial, l-am auzit pe un 1.4 / 122 si in WOT se auzeau si DSG Farts :).

 

Cu ce te nemultumeste cea custom pana la urma? Mergi la ei sa ti-o adapteze si eu zic ca o sa fi multumit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomot intre 2500-3500, exact plaja de turatii pe care o folosesc cel mai mult. Rezonanta la 2000-2500rpm care se suprapune peste vitezele de croaziera.

Nu vreau sa o fac din bucati, gen finala oem si restul traseului custom.

 

Sincer, as renunta complet sa o mai modific si as investi banii in exterior :D. 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandesc ca as vrea turbo back sau eliminare/inlocuire cat oem, dar cu un castig de putere/sprint.

Observ ca cei ce au executat asa ceva au un castig real ciudat, cam toate diagramele arata asa: post-54742-0-12591400-1362640896_thumb.j

Adica sub ~3000 rpm se pierde ceva ca sa se castige dupa. As vrea sa inteleg de ce se manifesta acest fenomen. La sistem cat back castigul e cam doar sunet si nu ma intereseaza.

Vreau momentan doar down pipe .

Modificat de BiCos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!