Jump to content

Golf 6 - Evacuare 1.4 TSI 122


prunaionutz

Recommended Posts

Salut,

Stie cineva daca se potriveste evacuarea de pe GTI pe un golf normal?

Multumesc.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • The_Ego

    15

  • prunaionutz

    12

  • Master_Blaster

    6

  • BiCos

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Se potriveste cu conditia de a avea bara si prelungirea corespunzatoare. Bara de GTi/GTD difera putin la catadioptri, in jurul numarului si cred ca permite prinderea difuzorului spate care e mai mare. Poti sa o pui si ca atare, decupand prelungirea, dar o sa arate urat. Am mai vazut pe net o copie dupa difuzorul de GTi, dar care se potriveste pe Golf, costa 1600ron.

Da vezi ca nu ai postat in aria buna. Poti totusi sa iti prezinti masina cu ocazia asta :icon_thumright:

Edited by The_Ego
Link to post
Share on other sites

Eu zic ca nu merita bataia de cap. Mai bine mergi la baietii de la TopGear si, dupa cum au spus ei, cu 20-22 de milioane ai evacuare si tipsuri custom si nu trebuie sa schimbi bara / difuzor. Vad ca suntem consateni :). Prezinta-ti masina, sunt curios care dintre ele e :D.

Link to post
Share on other sites

Subscriu la parerea de mai sus. Costa foarte mult bara spate GTI/GTD + vopsit + difuzor + evacuare stock GTI. Iesi la un sfert din suma cu o evacuare custom.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Salut,

Masina nu pot sa o prezint pt ca in 2 luni si ceva ajunge la mine:(

brgds.

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Am gasit topicul abandonat de evacuare.

Sa-mi prezint succint evacuarea mea, catback de 50mm (ca si traseul original), 1 toba intermediara freeflow, iar apoi traseul terminat cu 2 tips-uri de 76mm.

Sunet tare in blana peste 2000 si pana in 3500rpm, peste este acoperita de zgomotul motorului, rezoneaza la 3000rpm. In rest este ok, pe mine nu ma deranjeaza si nici pe ceilalti cu care am mers/ care au auzit-o.

Peste o luna voi merge sa o ajustez, keep you posted.

Ar fi fain sa reunim aici toate evacuarile aftermarket de G6, fie ele de 1.2, 1.4, 2.0 :D cu impresii de la posesori.

Edited by The_Ego
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

ai inlocuit difuzorul sau ai lasat alea 2 tipsuri de stanga?

Link to post
Share on other sites

Le-am lasat in stanga.

Link to post
Share on other sites
prunaionutz

ma gandesc si eu de ceva timp la o evacuare custom, doar ca vreau sa-mi pun mai intai bara spate de R20. brgds.

L.E. The Ego, nu ai cumva un filmulet cu sunetul evacuarii de pe masina ta?

Edited by prunaionutz
Link to post
Share on other sites

Nu sunt cele mai bune inregistrari, dar live am primit feedback pozitiv :D

Edited by The_Ego
Link to post
Share on other sites

Confirm ca se aude foarte bine evacuarea lui George

Link to post
Share on other sites

Suna destul de light , un 1.4 aspirat cu galerie custom si cat de 200 de celule toarce mai tare,dar la tsi e mai complicat cu galeria..

Sistemul ti-a fost dimensionat in functie de motor/flow ?De cat ai tevaraia in diametru?

post-6094-0-00713300-1338535441_thumb.jp

Edited by TDR
Link to post
Share on other sites
Master_Blaster

@TDR: Ai auzit-o live? Eu zic ca e cam galagioasa masina lui George, pt gustul meu. Dar se aude ca lumea, adica stii ca are evacuare schimbata.

@kirksu, cand vrei sa-ti schimbi evacuarea?

Link to post
Share on other sites

Nu am auzit-o live ,posibil sa fie sunetul inregistrarii deficitar dar mie mi se pare mai light decat ce am avut :

Oricum nu e ceva negativ doar ca imi place ca sunetul sa rezoneze mai gros..

Link to post
Share on other sites

In primul videoclip, cu tot cu acel fum se aude TDI-ish :)).

E putin cam tare, dar acum ca intru in mega stresiunea de 2 luni nu am timp sa o mai duc la TopGear. Cel mai urat face la 2500-3000rpm, dar am satisfactia cand ridic piciorul brusc sa se auda putin fasss de la filtru banuiesc.

@TDR: Este doar catback si s-a pastrat diametrul stock de 50mm. Am renuntat la finala, iar intermediara este schimbata cu una freeflow. Daca e la o spontana, cumva sa o poti auzi live:D

Stiu ce zici cu sunetul gros...pe mine initial ma tenta sa o fac sa sune mai grav, dar e foarte ok cu sunetul de acum si chiar mai atenuat decat in clipul cu Leon.

Edited by The_Ego
Link to post
Share on other sites

Mie nu imi place cum suna Leon-ul. Din ce imi dau seama in video, a lui Ego suna ok, eu as vrea ceva putin mai gros dar in niciun caz mai tare :).

Link to post
Share on other sites

Mi-am dat seama ca e cu intermediara goala ,si eu tot asa am avut cu diferenta ca aveam serpisorii schimbati ,cat de sub 200 celule,totul din otel high grade si invelit in Cool It Thermotec.La tine pana in 2500 se aude tot stock?Pe decelerare in frana de motor toarce?

Te-am intrebat de diametru deoarece am vazut ca cei de la milltek(care foarte probabil au folosit si flowmeter la dimensionarea sistemului) au mers pe 63,5 mm,deci putin marit.

Edited by TDR
Link to post
Share on other sites

@kirksu, cand vrei sa-ti schimbi evacuarea?

Nu stiu.

Ma gandesc daca ar ajuta un downpipe cu 200 cell pentru inceput. Aveti idee cat costa doar downpipe-ul?

Pe mine ma intereseaza un zgomot putin mai prezent decat stock, dar si un raspuns mai prompt. Din cat-back cred ca se castiga mai putin decat din downpipe.

Edited by kirkus
Link to post
Share on other sites

Cred ca in jur de 6-700ron custom la TG sau vezi la Supersprint cat e.

Diferentele oricum sunt mai sesizabile cu downpipe decat cu catback, dar din pacate fara soft stage2 (indisponibil pe 1.4TFSI) nu se pot cuantifica cum trebuie in putere.

Vorbeste cu alecsutzyu sa te dea o tura. Revo + turboback + itg

Edited by The_Ego
Link to post
Share on other sites

Numai 6-700? hmmm

Lasa ca vedem mai tarziu cu stage 2. Acum doar sunet si raspuns sa fie :)

Link to post
Share on other sites
Master_Blaster

Dar evacuarea lui alecsutzyu e super super silent, adica desi e turbo-back si cat delete, e enorm de silentioasa. Numai mirosul de benzina o da de gol.

Link to post
Share on other sites
Master_Blaster

Are 3 tobe freeflow puse in serie. :icon_cheesygrin:

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Similar Content

    • stefandm1
      By stefandm1
      Observând foarte multe mașini frumoase pe forum cred ca a venit vremea sa imi prezint și eu mașina 😁 
      Este o jetta mk6 1.4 Tsi 125 Hp 6MT pachet style din anul 2016. 
      Mașina a fost cumpărată de noua de la Midocar Vitan, singura dilema majora a fost alegerea motorului, 1.2 Tsi sau 1.4 Tsi, intr-un final cred ca am facut alegerea corecta.
      Fiind prima mea mașina ca începător nu stiam la ce sa ma astept, dar m-am îndrăgostit iremediabil de ea. 
      Pe parcurs au urmat modificări pe care le voi enumera in cele ce urmează. 

      Cam așa arată mașina in prima zi

       
      In Martie 2018 mașina a primit folie LLumar CTX Premium transparentă 5% peste Privacy Glass-ul din fabrica. Folia a fost montata la cei de la FxAuto.
       
       
      In Martie 2019 am decis sa modific după părerea mea cel mai mare minus al masinii, farurile cu halogen. Am apelat la băieții de la Xenon Tuning Garage care nu m-au dezamagit și au facut o treaba perfecta. 
       
       
       



       
      Intr-un final mașina a primit un soft Stage 1 la băieții de la TCM Tuning. Am primit o surpriza foarte placuta când mașina a scos stock 137 Hp iar după Stage 1 165 Hp, un plus de 40 Hp care se simt foarte bine.
       

       
      Ultima și cea mai importantă modificare a însemnat o colantare integrala in culoarea Cristal White Pearl făcută cu ajutorul celor de la ColorTuning, niște oameni de nota 10 pe care îi recomand cu toată inima.
      Din păcate pozele nu reflecta atât de bine detaliile colantului, in realitate fiind spectaculos.
       

    • Qu477R0
      By Qu477R0
      Pentru versus se tine cont ca Arteonul este tot SH, ca si A6-le. Ambele ar urma sa primeasca soft stage 1. 
      Sunt destule oferte pe piata SH din DE, asemanatoare ca pret vs nr de km. Arteon in medie ar fi masina mai noua ca si an de fabricatie, fiind lansat in 2017, dar si C7 s-a fabricat pana in 2018 inclusiv.
      La Arteon plusurile ar fi: motor de cc mai mica --> impozit mai mic, asigurare mai ieftina, design exterior mai fresh & aspectul de coupe care mie imi place, probabil va avea ceva dotari in plus la aceeasi bani fata de un A6. 
      La A6 plusurile ar fi: design interior mai rafinat si calitate mai buna a materialelor, probabil mai confortabila, sistemul 4x4 mai avansat si mai competent dupa parerea mea. 
       
      La capitolul sportivitate cred ca sunt destul de similare, Arteon desi are mai putini CP este mai usor decat A6 si ca acceleratie mi se par comparabile. La asta poate ajuta si cutia DSG de pe Arteon care poate pune mai bine puterea la roata, cu toate astea nu stiu cat de fiabila este DSG-ul asta (tinand cont ca i se va face si stage 1) comparat cu ZF-ul de pe A6 despre care auzim numai lucruri bune. La suspensii castiga A6-le care are multilink vs Arteon care am inteles ca ar avea McPherson. 
       
      La capitolul practicalitate, portbagajul de la Arteon cred ar fi mai ok pentru incarcare fiind liftback, la spatiul interior e posibil sa fie mai mult loc in A6, desi nu m-ar mira ca Arteon sa ofere cam aceeasi spatiu (motor transversal --> capota mai scurta, habitaclu mai spatios). 
       
      La fiabilitate si costuri de intretinere nu prea pot sa ma pronunt, nu stiu cat de fiabil este Arteon dar stiu ca nu intotdeauna un 2.0 este mai fiabil si mai ieftin de intretinut decat un 3.0. Totusi la Arteon fiind benzina nu vor fi probleme cu DPF sau nevoie de a pune AdBlue sau problemele de la sistemul de Adblue care nu te mai lasa sa pornesti masina. 
      La A6 stiu ca motoarele bitdi sunt printre cele mai reusite dpdv fiabilitate (lucru recunoscut si de tuneri cu renume) si ca aceasta cutie de la ZF in 8 trepte este una destul de robusta si care tine cuplul aferent resoftarii.  
    • Adi_vw
      By Adi_vw
      A încercat cineva schimbarea răspunsului pedalei de accelerație asa cum zice aici? După grafice e o diferență atât la timpul de întârziere al clapetei de admisie cât și al amplitudinii. 
      https://forums.vwvortex.com/showthread.php?9261103-OBD-Eleven-mod-to-improve-throttle-response&p=113899735&viewfull=1#/topics/9261103?page=5
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept