Jump to content

1.9tdi ALH nu trage


CSK
 Share

Postare recomandată

fa un log in mers sa vedem ce anume ar putea cauza pierderea de putere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...
  • Replies 127
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • lupo_bv

    26

  • F l o r i n

    9

  • vwalh

    9

  • ph61vip

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut 

Am o problema cu un golf 4 Alh 

Totul a inceput cand sa ciupit garnitura de chiulasa

Masina a fost dusă la mecanic a dasfacuto a trimis chiulasa la rectificare ghidaje supape refăcută complet planare etc.

Mecanicul uitainduse la motor imi spune  tot e desfacut hai sa si il segmentam sal facem cap coada segmenti ,cuzineti ,palieri etc.

Am refacut motorul i-am luat si o turbina recondtionata ulei distributie noua kit ambreiaji nou .

Problema este k masina se tureaza pana la rosu dar nu are putere este ca un SDI 

Am verificat sa nu patineze ambreiajul nu patineaza

Schimbat debitmetru aer nou,senzor presiune MAP nou,furtune vacuum noi ,n75 nou ,n18 nou problema persista. Egr a fost anulat lafel.nu are putere.

Am facut loguri in mers daca ma poate ajuta cineva.

MASINA NU ARE Erori

Nu da fum deloc 

Am fost la n mecanici nu stiu ce are .

 

 

 

 

 

log 2019.xlsx ultimulog.CSV LOG-01-011-xxx-xxx.CSV LOG-01-003-xxx-xxx.CSV LOG basic 011.CSV

1565521821902.jpg

Modificat de vwalh
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este suficientă postarea de aici, nu este necesar să mai postezi pe topicul cu loguri, acolo este relativ lămurită problema. În afară de ce am scris AICI nu am nimic de adăugat referitor la turbină. Înainte să umbli puţin la reglaje hai să mai verificăm câte ceva:

1. Fă un două loguri în treapta a 4-a, unul  pe grupurile 001-006-013 şi unul pe grupurile 004-008-015. Tot aşa ca la logul în mers pe 3-10-11 de pe la 1700 rpm la 4000 rpm cu acceleraţia la podea.

2. Compresia ai verificat-o?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Va salut.Am si eu o Skoda Octavia 1.9 alh 2003 care o am de un an de zile si am ceva probleme cu ea in sensul că nu trece de 3000 de ture după viteza de 120km/ora si trepidează la oprirea motorului.Am observat că dacă calc pedala de ambreiaj la oprirea motorului nu mai vibrează si se oprește normal.ce ar putea fi?

Mă gândesc să curăț egr,să fie el de vina?sau alt motiv.

Modificat de ionutsy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un log în mers cu vcds ul, sa vedem valorile. În funcție de acestea, putem identifica problema 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu stiam ca ALH nu are geometrie variabila, ce sa se blocheze?

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Serios nu are geometrie variabila?

Vezi initial ce tip de turbo este .

 

Schimba debitmetrul si pe urma vezi sa nu ai admisile Infundate .

Nu demult am curatat un renault la galerii.

EGR nu cumva sa blocat pe deschis?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt cam in ceata legat de geometrie,mi-a mai zis cineva că nu am geometrie variabila la alh,dar eu pe net doar așa am citit că are geometrie variabila ai că motorul Agr care este la fel nu are geometrie variabila.cum am zis mai sus am băgat mana in spatele motorului si clapeta de la actuatorul turbinei/geometrie ce o fi e blocat complet.cred că trebuia să culiseze chiar cu geometrie sau fara. 

Debitmetrul de ce să îl schimb daca nu a dat eroare?

Am desfăcut n75 si am curatat-o că era plină de mizerie,lichid de frana cred care nu înțeleg cum a ajuns acolo,dar tot degeaba nici o schimbare.

Egr am cumparat sh că să îl schimb,dar tot nu vad sa rezolv mare lucru.

Modificat de ionutsy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ALH este cu geometrie variabilă, AGR (tot motor de 90cp) este cu westgate.

@ionutsy

ai mai multe probleme pentru care maşina ta nu trage (o să le enumăr în funcţie de codurile de eroare postate):

  • 17656 - problemă la pompa de injecţie la valva care controlează avansul (N108). Fiind o eroare intermitentă prima dată verifică mufa de la pompa de injecţii (vezi fire, cureţi cu spray de contacte). Verificarea funcţionării ei se face în Basic settings în grupul 004, dai acolo să facă log (ca şi la logul în mers) apoi postezi logul aici
  • 17965 - suprapresiune care provoacă intrarea în limitare (limp mode), adică ce zici tu că se întâmplă şi ceea ce se vede din log. Cauze posibile: în primul rând geometria blocată, ceea ce ai constat şi tu, dar s-ar putea să aibă legătură şi cu eroarea 17957 care apare mai jos. Dacă N75 nu a funcţionat mai multă vreme posibil ca din cauza asta s-a blocat geometria. Deci verifică în primul rând conexiunile la N75 (ce am scris la N108)  şi verifică rezistenţa acesteia cu un multimetru. Nu mai ştiu exact cât trebuie să aibă, câţiva ohmi în orice caz.
  • 17946 - de aici se trage opritul  cu trepidaţii. Este vorba de valva N109 care se găseşte tot în pompa de injecţii. Având în vedere şi eroare de pe N108 cred că problema este pe la mufa pompei de injecţie, dar nu obligatoriu.
  • eroarea de pe AC nu face obiectul topicului.

Deci:

  • revino cu nişte loguri în Basic settings pe grupurile 003, 004 şi 011 (în logurile astea în mod normal motorul se turează singur la 1400 rpm, dar ALH este mai nărăvaş şi dacă nu se întâmplă ţine-o tu turată din pedală, dar vezi să fie cât mai constnată turaţia şi să nu depăşească prea mult 1400 rpm pt că dă eroare şi se opreşte testul)
  • curăţă mufele pompei de injecţie şi N75 şi verifică vizual cablajul

 

LE

acum am citit ultima ta postare. verifică neapărat continuitatea N75

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred că N75 lucrează după curatare,deoarece am pornit motorul si am scos furtunul care duce spre turbina si am simțit la mana cum absoarbe aerul inspre valva.

Cam greu cu log.ul că nu am vcds-ul meu,si tot trebuie sa deranjez pe tipul cu testerul care nu prea are timp..

Cel mai mult mă frământă problema turbinei,mașină o am de un an,tipul de la care am luat-o a recondiționat turbina la Suceava,acum nu știu ce să fac,sa ii fac o curățare sau sa o reconditionez din nou.dar a ținut prea puțin la cat de mult costă.Nu ar merge pusă turbina de agr fiind motoare identice?sau nu ar lucra?

Poza cu N75 in starea in care l-am gasit la demontare.

Screenshot_2020-01-22-20-40-11-164_com.miui.gallery.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi, tu zici că N75 lucrează, dar dacă trimite tot timpul vacuum spre actuatorul turbinei? Rezultatul ar fi acelaşi ca la o geometrie blocată pe închis adică presiune maximă. Ca să lămureşti problema, separă tija actuatorului de geometrie şi verifică aşa dacă geometria mişcă la mână (ca să excluzi că de exemplu tija actuatorului este gripată) apoi porneşti motorul şi vezi dacă tija actuatorului se mişcă atunci când porneşti/opreşti motorul.

Mizeria aia din electrovalvă poate proveni din filtrul de aer, vezi dacă nu ai ulei pe acolo. Din altă parte nu prea ar avea de unde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
On 9/30/2019 at 12:43 PM, lupo_bv said:

1. Fă un două loguri în treapta a 4-a, unul  pe grupurile 001-006-013 şi unul pe grupurile 004-008-015. Tot aşa ca la logul în mers pe 3-10-11 de pe la 1700 rpm la 4000 rpm cu acceleraţia la podea.

Fă şi primul log pe 001-006-013

În logul postat de tine nu par a fi probleme. Avansul măsurat urmăreşte bine pe cel prescris cu valoare ok pentru Duty Cycle

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici aici nu par a fi probleme. Cantitatea injectată este ok, comutatoarele de la frână şi ambreiaj funcţionează, compensaţiile pe injectoare sunt ok. Nu mai rămâne decât să ne întoarcem la discuţia iniţială de AICI. Altă idee nu prea mai am

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intalnit o treaba cel putin bizara la un polo cu motor ALH ,tot asa nu are putere.

rezolvarea a fost destul de migaloasa .

adica curatat toate mufele inclusiv cea de la calculator .

Acuma motorul trage bine dar a ramas o sechea .

Adica debitul e un pic prea mare .De unde habar nu am .Pe motiv ca acolo nu a lucrat nimeni .(Scoate fum negru cand urca pe o panta si e in sarcina inainte nu scotea gram de fum .

Diagnoza nu am cum sa-i fac .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fără o interfaţă vcds cam greu să-ţi dai seama de unde este. Fum negru poate însemna şi aer cam puţin sau recirculare mărită. Ca să elimini asta cu recircularea încearcă de probă să anulezi EGR (blindezi cu o tăbliţă ţeava prin care vin gaze în EGR). Mai verifică dacă clapeta de shut-off se deschide complet cu motorul pornit şi dacă nu sunt cumva depuneri substanţiale pe acolo. Tot pe partea de aer mai verifică zona turbinei. Pe partea de debit din păcate nu prea ai cum verifica fără un vcds.

Mai există posibilitatea ca la curăţarea mufelor să fi apărut o problemă de conectică la vreuna din ele şi iar ajungi la vcds.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dimineata La iindemul lui Lupo_bv am blindat EGR si a disparut fumul negru.

La o examinare atenta a supapei se vede un firisor de lumina .

Multumesc Anticipat.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În cazul asta ori EGR nu închide bine (fie este murdar fie primește vacuum când nu trebuie) ori ai recirculare mare (aici drept cauze pot fi: evacuare înfundată, presiune prea mare în turbină, filtru de aer îmbâcsit). Neavand vcds o luăm pe încercate, așa că scoate tăblița si anulează vacuum-ul de la capsula vacuumatica (ciuperca), adică scoți furtunasul din stutul de la capsula si îl obturezi (furtunasul) cu un șurub care să intre forțat peste care pui un colier de plastic sau metal ca să nu piardă vacuum pe acolo. Dupa asta vezi dacă scoate fi nou fum.

Fă o poza si pune un semn unde zici ca se vede firisorul de lumină pt ca nu îmi dau seama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

SALUT

Revin cu problema cu golful 4 Alh

Problema nu am reusit sa o rezolv am schimbat pompa de motorina nici un rezultat.

Ce am schimbat la ea până acuma ....

Turbina reconditionata

Senzor presiune ,debitmetru aer ,n75,n18,vacuumuri schimbate, egr curatat verificat ,traseu intercoler verificat,avans ok ,injectoare ok ,ambreiaji  nou

Masina nu ARE ERORI 

Problema masini este k nu trage nu mai are vlaga in ea .....

Masina se tureaza pana la roșu nu da fum ....

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai să vedem cum stăm şi cu avansul. Pune o poză cu următoarele:

  • în BASIC SETTINGS grupul 000 (atenţie: în Basic Settings nu în Measuring Blocks pt că nu este acelaşi lucru)
  • În MEASURING BLOCKS grupul 004

În plus un log în mers, în condiţiile în care observi că nu trage maşina, în Measuring blocks pe grupul 004

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina nu are momente cand trage sau nu .Nu trage deloc .

 

20200827_111357.png

20200827_111426.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, deci avansul este reglat foarte bine. Fă şi logul în mers pe 004 să vedem dacă este vreo problemă cu corecţia lui în timpul mersului.

Ar fi bine să mai faci şi o pereche de loguri în mers pe 3-10-11 şi BS003 şi BS011 să vedem ce s-a mai schimbat după interevenţiile făcute

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!