Jump to content

Probema timonerie (cutie viteze?) Golf II


alex_87
 Share

Postare recomandată

Buna seara la toata lumea...

Am si eu o mare problema de 2 zile nu mai intra treapta a 4a,initial caraia si nu intra deloc,sau intra dar facand foarte mare zgomot , dupa care astazi am consultat vreo 4 mecanici,fiecare dandusi cu parerea si facand cateva (regland la timonerie , schimband diverse) si acum intra dar trebuie sa incerci sa bagi de vreo doua trei ori in secundele in care incerci sa schimbi sau intra si din prima dar caraie,nu foarte tare dar...,iar pedala de ambreiaj imi sta foarte sus (pedala propriu zisa),mentionez ca mi s-a rupt cablul de ambreiaj si a fost inlocuit (eu intreband totusi dc nu ar trebuii reglat dar mi s-a spus ca este cu auto reglaj )

Mentionez ca aceasta problema a aparut dupa ce s-a schimbat la masina caseta de directie si cateva bucsii la timonerie!

Initial imi intrau toate viteze foarte usor !

Va rog ajutati-ma cu un nr de telefon al unui mecanic care sa poata sa-mi regleze si mie timoneria si ambreiajul cat mai urgent,mentionez ca masina o folosesc zilnic prin oras si fac destul de mult kilometrii (banuiesc ca asta ar fi problema tragand concluzia din toate parererile primite astazi).

Multumesc si va sunt recunoscator

Scuze,am uitat ce e mai important!

E vorba de un Golf II 1.6 diesel simplu,mentionez un cunoscator al problemei in Bucuresti sau in apropiere de Bucuresti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in celelalte trepte iti intra usor? nivelul uleiului din cutie l-ai verificat? cutia e in 4 sau 5 trepte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,in celelalte trepte intra destul de ok,un pik mai greu decat inainte de a aparea problema,dar asta chiar nu mi se pare o problema,probabil odata cu reglarea vor intra si ele mai usor,cutia este in 5 trepte.

Multumesc,astept solutii (un pasionat care sa ma ajute)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La golf3 am folosit o lera cu care am reglat timoneria dupa ce am schimbat toate bucsele. Vezi poza din primul post http://volkswagen.msk.ru/forum/index.php?showtopic=127413. Daca le fel e si la tine e foarte usor de reglat si te ajut sa o reglezi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai grija sa fi schimbat bucsele cu unele noi dar de acelasi model. Controleaza nivelul de ulei in cutie sau cel mai indicat este sa il schimbi. Mult noroc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai nevoie de un meserias...acesta este nenea Morcov. uite un nr de tel:0766397923

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult,o sa-l sun maine pe "nenea morcovu",are cineva idee la ce ora incepe munca si pe unde are service? Multumesc anticipat

Modificat de alex_87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucreaza undeva in Pantelimon

Modificat de Archanghel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema cu trepta 4 si ambreiajul s-a rezolvat ,multumesc celor care m-au ajutat !

Acum intampin alta problema,pe cablul de kilometraj imi pica ulei in masina iar in compartimentul motor (acolo unde vin stergatoarele ) este plin de ulei,are cineva idee cum sa rezolv?

Morcovu zicea ca mi-ar trebuii alt cablu km original (pe masina e cablu nou,doar ca este aftermarket)

Cornel zice ca face presiune in cutia de viteze....

sper sa nu se supere nimeni ca am postat asta,dar chiar ma nelamureste problema si vreau neaparat sa o rezolv,dar cum......ca sa nu mai patesc ca si data trecuta cu timoneria!!!!Sorry....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista posibilitatea sa ajunga ulei spre ceasurile de bord, daca inelul care face etansarea intre camasa si axul cablului s-a uzat sau nu mai exista. Axul cablului este de fapt un "arc" si datorita miscarii uleiul este efectiv carat prin camasa exterioara la cealalta extremitate.

Tot atatde bine este si posibilitatea de a face presiune in cuie, dar asta cu conditia ca aerisitorul sa fie defect. Nu mai stiu sigur si nici nu mai stau acum sa caut, dar parca e pozitionat pe carcasa cutiei in zona levierului de comanda a acesteia. De obicei are un capac de plastic deasupra, dar am vazut si fara si se poate desfac ecu o cheie de 17 (parca).

Faptul ca ai ulei in compartimentul stergatoarelor mai denota faptul ca camasa cablului este rupta in respectiva zona. Altfel ar trebui ca tot uleiul sa-l transporte in zona ceasurilor la capatul cablului.

Nu stiu cat de mult ulei iti curge pe cablu, dar ca verificare scoate aerisitorul, pune un furtun mai lung(iti trebuie o reductie pe care sa o infiletezi in locul aerisitorului iar la celalalt capat sa pui furtunul) si scoate-l langa vasul de expansiune apoi urmareste daca inceteaza aparitia uleiului in zonele mentionate de tine. Teoretic va mai apare in prima faza cel care e inca pe cablu, dar ar trebui sa scada apoi. Daca in continuare este mult ulei ..... atunci schimba cablul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da am avut eu aceasta problema , schimba cablu de kilometraj , eu ti-as sugera unu de la dezmembrari , deoarece alea din magazin numai probleme mi-au facut , ori asta cu ulei ca imi urca ulei chiar pana la ceasuri ori imi sarea acul de kilometraj pana la 40 si dupa aia isi revenea , deci toata treaba e de la cablu cum a zis si catalos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult pentru sfaturi,am schimbat azi cablul de kilometraj si am facut acel "stut de aierisire" are nu-l avea cutia ,si sper sa nu mai persiste problema,din pacate am luat tot un cablu de km nou,sper ca asta sa fie bun ...

inca odata multumesc mult celor care m-au sprijit cu sfaturi si multumesc lui "morcov" care a facut si operatiune!

Voi revenii in cateva zile cu vesti,sper sa fie acele care mi le doresc,adica sa nu mai arunce ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...
Spiridusulverde

Buna am si eu o problema cu un mk2 1.6 d.Are momente cand inta greu chiar deloc in a 1 a si daca e putin ridicata masina de partea dreapta nu intra sub nici o forma in marsarier care ar putea fi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Verifica nivelul uleiului din cutie. Poti sa il si schimbi,poate nu a fost schimbat niciodata. Daca nu ma insel cred ca 2L de ulei intra in cutia in 5 trepte,daca gresesc va rog sa ma corectati. Ridica mansonul de la levier si vezi cum merge pastila de pe levier pe ghidajul de marsarier. Vitezele nu iti merg mai spre dreapta,adica a 3-a sa fie unde ar trebuie sa fie a 5-a? Viteza a 2-a cum iti intra ? Ce cutie ai pe masina? Da te rog mai multe detalii sa putem sa te ajutam.

Modificat de vwjetta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!