Jump to content

Passat 1.6 TDI Submotorizat?


dax
 Share

Postare recomandată

:ceuameni:  atunci ia-ti 4.2 tdi sau 6.0 tdi sa nu mai ai problema asta.

 

Revenind la realitate, daca te intereseaza motor diesel de cilindree cat mai mica si putere cat mai mare cu care sa poti face depasiri fara sa schimbi treapa de viteza poate ca ar fi cazul sa te orientezi la alte masini...sau la alte branduri ( vezi 1.5 dci pe logan sau 1.6 dci pe fluence).

 

1.6-ele tdi este un motor foarte ok dar pe o caroserie mica asa cum am mai spus. Maxim pe jetta/golf. Fara suparare, dar pt ce vrei tu e o vorba batraneasca....."si cu ...in fund si cu sufletu in rai". E greu de realizat. 

 

Nu lua postul ca pe o jignire sau ceva de genul asta, spun doar ca poate ar trebui sa iti realiniezi cerintele la oferta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ahahahahha :)). buna vorba aia batraneasca

e gresita impresia asta din popor cum ca "diesel-ul are cuplu" frate si nu trebuie sa dai inferioara in depasire; cu atat mai mult la motoarele CR..PD-urile vechi dau impresia ca nu mai trag dupa 3500rpm, dar ar trebui sa urmariti si vitezometrul, nu sa va lasati pacaliti de faptul ca nu va mai impinge in scaun..

Modificat de mike.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, inteleg ca omul vrea consum mic, taxe mici, intretinere mica....Dar in lumea reala trebuie sa faca niste compromisuri, si chiar nu cred ca pe termen lung cheltuielile cu un 1.6 sunt semnificativ mai mici decat cele pentru 2.0.  :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Pai, tocmai chestia asta as avea pretentia sa nu o fac la un motor diesel... 

Hahahahahha. Asta e chiar buna, nu te supara.... :tuktuk:

 

Ti-as recomanda atunci sa iei cu DSG, ca sa nu mai schimbi viteze...deloc

Modificat de Geisterfahrer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

       Evident fiecare cu stilul de condus si propriile aspiratii... Personal, consider ca motorul de 2.0 e o versiune care poate satisface cam toate nevoile (mele) pe o caroserie cum este cea de Passat... fara a avea pretentia ca, toata lumea sa gandeasca la fel... in rest, bascalie putem face cu totii... nu stiu cat e de utila celor care incearca sa isi fac o parere despre 1.6 vs 2.0 pe Passat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din punctul meu de vedere aceasta motorizare este o greseala de marketing si nimic mai mult. Pentru asta exista varianta dieselului de 2 litri si 110 cai. 
 

Asa cum am mai spus-o, mai sus de gama jetta/golf acest motor nu are ce cauta in catalog. Este inutil si din punctul meu de vedere poate reprezenta un pericol.

 

Nu vreau sa ma gandesc ce se poate intampla intr-o depasire cu un passat varian plin de bagaje si 5 pasageri in caz ca e nevoie de mai multa putere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e deloc o greseala de marketing, e o adaptare la cererea de pe diverse piete unde taxele sunt f. f. mari la motoare mai mari de 1.8. Dadea cineva pe alt topic ca exemplu Turcia, unde costa cam 800 euro pe an taxa pt. un 2.0 cu vechime 1-3 ani, si 300 de euro pe an pentru un 1.6 cu aceeasi vechime (detalii aici), adica de 3 ori mai putin.

 

Cand stii ca ai un motor 1.6 TDI pe "un passat variant plin de bagaje si 5 pasageri", ar trebui sa stii ce poate si, prin urmare, nu te bagi aiurea in depasiri sau nu te pui in situatii limita. Sau ce vrei sa zici, daca ai o Dacie 1300 de 50-60 de CP, nu mai iesi cu ea pe strada ca poate ai nevoie de mai multa putere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ha ha . exact vw a adaptat politica de marketing din cauza unor tari ca turcia, romania, etc care au vanzari de aprox 1% din total .

Dragi colegi europa de est nu conteaza in vanzarile vw . Este egal 0 . Nu scot ei harti navi in 2014 ptr europa est decat pe modele premium !!! Nivelele de echipare sunt spartane, aici se livreaza doar mizeriile din fabicile si uzinele occidentale . Asta e parea mea nu doresc sa fiti neaparat de acord cu ea .

david vs goliat . Probabil ca daca china care are vanzari de aprox 25-30 % din vanzarile pe plan mondial aprox 22 milioane  de masini noi in 2013 ar dori sa puna motor de 800 cp pe passat si sa le faca din plastic nu vad de ce nu ar fi asa .

 

PS . eu am avut passat 1,6 am postat chiar cateva impresii la acel moment aici pe forum . Incercam sa ma conving ca este bun dar acum sincer nu m-as mai urca in passat 1,6 . Nu as mai cumpara niciodata o asemenea masina . 2.0 140 cp da. oricand .

Modificat de skodita100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

 

Personal as vrea sa revin la Golf, dar in toamna astept al doilea copil si cred ca o sa raman tot la Passat..

 

Dupa masina din semnatura, oare cum mi se va parea un B7 , 1.6 , cu sotie, 2 copii si bagaje..

 

Parca totusi as vrea minim 140cp..., cu DSG inca mai ma gandesc, mi a placut dar la munte e jale cu ea, in Lefkada m am enervat enorm, la Sinaia pana la 1400 am mers in manual si a fost mai ok..

 

Totusi cred ca DSG fie D sau S, nu are cum sa se descurce ca manuala pe serpentine , mai ales unde sunt multe si scurte..

 

La DSG lipseste un singur lucru, factorul uman.., si cu padele si kick down, nu are cum sa-i multumeasca pe toti..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva daca difera sistemul de franare la 1,6 fata de 2.0 ?

 

Cel putin la Golf6, discurile sunt de 280mm, pana la 122cp, si de 288 dupa..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta am zis si eu, de la 120cp in sus s-a pus 288, sunt curios ce s-a pus la Passat de 105cp.., ,1,6 TDI mai exact..,

fata de Golf e si alta cutie pe acelasi motor..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa masina din semnatura, oare cum mi se va parea un B7 , 1.6 , cu sotie, 2 copii si bagaje..

Dupa B6 170 CP... B7 1.6 cp nu cred ca te va incanta... Cred ca cel mai bine ar fi sa testezi B7 cu 1.6... tu stii cel mai bine ce vrei de la masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa treci pe la mine sa vezi cum e un 1.6 b7

Drumul taberei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Interesant clipul : 

1.6 tdi :  100km/h, aproximativ 1600 RPM

              120 km/h ,aproximativ 1900 RPM

              160 km/h , aproximativ 2600 RPM

 

Eu cu B6 CBAB la 2000 RPM am 111 km/h iar 160km/h am abia pe la 2900 RPM in treapta 6. Destul de mare diferenta de cutie (la treapta 6) , desi motorul de 1.6 o duce lejer.

 

Iar in clipul asta , mi se pare ca atinge foarte repede vitezele setate pe Cruise si asta pe o autostrada unde ai destul de mult vant in fata. Parerea mea este ca 1.6 nu e submotorizat, si consumul instant la acea viteza este la fel ca la 2.0 (cel putin la mine).

Modificat de Gnr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eram pe autostrada dintre ploiesti bucuresti, iar accelerarile le-am facut doar din cruise;) dupa cum v-ati putut si da seama.

dap, e lunga a 6-a ...

 

ps.: legat de consum, asta e pe autostrada. daca mergi cum se merge pe nationalele noastre scoti un consum frumos de 4.3-4.6.

 

lasand consumul la o parte, parerea mea este, ca si a altora de mai inainte, ca acest motor este facut pt tarile ca a noastra, unde nu prea sunt autostrazi, si deci este mai benefic un motor mai mic, pt ca nu se merge la viteza medie ridicata, ca si cum s-ar merge pe Autostrazi!(intelegeti ce spun)

 

are taxe mici, consum in oras de 8.3, ( eu atata scot in oras, bucuresti) iar afara daca treci si muntii scoti 5. una peste alta sunt multumit de motorul asta, dar am adus-o pt vanzare :))

Modificat de andreigeo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.6 TDI este submotorizat??? In comparatie cu ce??? cu motorul de 2 litri TDI da!! nu este la fel de puternic, normal nu?

Am vazut precizari ca risti sa fi depasit de vreun logan 1.6 ???? Never ever!!!!

 

Am o asemenea masina cu un asemenea motor si pot sa spun oricui ca nu e submotorizat passat-ul B7 cu 1.6TDI. Este adevarat ca nu ajunge de la 0 la 100 ca motorul de 2 litri dar ce pot sa spun este ca rupe pamantul de la treapta 2 in sus!!! testat!!! Ajunge lejer si rapid la 160 km\h fara sa faca prea mari eforturi, in treapta 6 ai 130 km\h la 2000 rpm! Oameni buni motorul asta mi se pare ce-a mai buna idee a nemtilor, are super consum, depasirile sunt mai mult decat decente, putere destula, chiar si in panta,si nu mai zic de taxe si impozite plus asigurare (impozit 70-80 lei pe an, asigurare 6 luni 185 ron)! Pe mine unul m-a impresionat cum trage si cum consuma motorasul asta, de asta am si cumparat masina din semnatura.

Consum am scos 4,5 in afara gol, 5-5,2 4 persoane clima pornita, mers peste 130 la ora in ambele situatii, in oras am scos 6 cu start&stop! desi am vazut si 7,7...fara start&stop, parerea mea este ca pana nu conduci o masina nu ai cum sa iti dai seama daca e ok sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

1.6 TDI este submotorizat??? In comparatie cu ce??? cu motorul de 2 litri TDI da!! nu este la fel de puternic, normal nu?

Am vazut precizari ca risti sa fi depasit de vreun logan 1.6 ???? Never ever!!!!

 

Am o asemenea masina cu un asemenea motor si pot sa spun oricui ca nu e submotorizat passat-ul B7 cu 1.6TDI. Este adevarat ca nu ajunge de la 0 la 100 ca motorul de 2 litri dar ce pot sa spun este ca rupe pamantul de la treapta 2 in sus!!! testat!!! 

 

 

Motor Volkswagen Passat B7 1.6 TDI BlueMotion 105 CP:
- Capacitate cilindrică (cmc): 1598
- Cutie de viteze: 6 M/T
- Putere maximă (CP@RPM): 105@4400
- Cuplu maxim (NM@RPM): 250@1500-2500
- Viteza maximă (km/h): 195
- Acceleraţie 0-100 km/h (s): 12.2

 

Motor noua Dacia Logan 1.6 16V 105 CP (K4M)

- Capacitate cilindrică (cmc): 1598
- Cutie de viteze: 5M 
- Putere maximă (CP@RPM): 105@5750
- Cuplu maxim (NM@RPM): 148@3750
- Viteza maximă (km/h): 183
- Acceleraţie 0-100km/h (s): 10,2
 

I REST MY CASE

 

aia cu 1.6 TDI care "rupe pamantul" este o cea mai buna gluma care am auzit-o azi  :biggrin:

Modificat de YEP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discutia de aici tinde sa devina irelevanta si pe alocuri puerila. Niciuna nu "rupe" pamantul asa cum nici 0-100 nu spune absolut nimic despre comportamentul unei masini in traficul normal, de zi cu zi. La 0-100 se folosesc primele doua trepte de viteza, Passat-ul mai are inca 4. Mult mai utile subiectului de fata sunt reprizele 80-120 km/h

Exista posesori de 1,6 TDI carora acesta motorizare li se pare decenta, altora nu, in special celor care n-o au. Haideti sa nu mai incercam atat sa-i convingem pe ceilalti, mai ales ca in aceasta discutie totul este subiectiv. Este vorba despre ceea ce ni se pare noua ca ar fi submotorizat.

Asadar comparatiile cu Logan, Golf sau Octavia nu-si au locul aici. Va rog sa nu transformati topicul intr-un "versus".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:ceuameni:  :coffee_lol:   Deci oameni buni luati-va toti 1.6 tdi ca fuge de rupe pamantul si creste si motorina in rezervor!!!! TESTAT!!!!!

 

@ andreigeo: lasand la o parte reclama mascata ( "am adus-o pentru vanzare") consumurile alea le scot si eu cu 2.0 tdi de 160 de cai asa ca nu vad unde mama naibii e avantajul iar ca taxe..dau 200 de ron pe an la primarie si inca vreo 600 ron pe asigurare...WOW ce CHELTUIELI!!!!

 

@ Valentin: tu char folosesti treptele 1-2 pentru 0-100 la diesel? Doar atat? La ce diesel? si ca sa dau si un timp 80-120 in tr 4 de viteza....4.6 secunde cu roti pe 16 si 5 secunde cu roti pe 18. La 1.6 timpii sunt cu siguranta dubli.

 

In alta ordine de idei, eu chiar cred ca unii useri incearca sa dezinformeze sau nu sunt in stare sa sustina niste idei cu argumente pertinente si cu exemple ci doar cu idei preconcepute sau subiective. Una este sa spui " Parerea mea este ca ....pentru ca am condus si x sau z iar acum am 1.6 tdi si pot spune ca...." si alta e sa spui " fratilor...trage de rupe pamantul din treapta a 2a in sus. TESTAT!!!!!!"  

Poate ca sunt persoane care vor sa si achizitioneze o astfel de masina si intra pe forumul asta sa afle informatii cat mai apropiate de realitate nu sa afle toate povestile "pescaresti" a unuia sau altuia. Daca un 1.6 tdi trage de rupe at cum mama nabii se mai misca un 4.2 tdi? Calatoresti in timp?!?!?!?

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mult mai utile subiectului de fata sunt reprizele 80-120 km/h

 

 

Logan 80-120 12.7s

 

Passat 80-120 14 s

 

ambele cred ca in ultima treapta (a 5a pt golan si a 6a pentru passat)

Modificat de YEP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evident, am gresit, voiam sa spun de primele 3 trepte, in rest totul este neschimbat.

 

Fac din nou apel la voi sa nu duceti acest topic intr-un flame, pentru ca se va inchide

 

LE: YEP, eu nu am niciun dubiu ca Passat-ul se misca mai greoi decat Logan-ul in cauza. Nu incerca sa ma convingi, ca nu ai de ce. Mi se parea mult mai utila aceasta informatie (80-120), decat 0-100, atat. In ce treapta sunt obtinute, a 4-a?

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valentin, am editat postul de mai sus.

 

Nu reusesc sa gasesc si 80-120 in treapta a 3a. Ar fi interesant intr-adevar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

80-120 in treapta a 3-a este util pentru a ne face o idee cum se comporta cele doua masini in situatia unei depasiri la limita. Eu n-am nici un dubiu ca Passat-ul este batut aici.

Eu, la fel de mult as vrea sa stiu cum se comporta masinile in accelerare de la 80-120, plecand de la turatia de 2000-2200 rpm.

De ce 2000 rpm? Pentru ca asta este turatia cu care merg eu la drum lung si de la care, de regula, incep depasirile (75-100). 

Asta inseamna treapta a 4-a pentru masina mea, nu stiu pentru 1,6.

Tu cu cat ai merge la drum lung cu un benzinar? Banuiesc ca tot in jur de 2000-2200 rpm.

Cat ar fi timpul 80-120 in aceeasi treapta de viteze pentru acel benzinar? Banuiesc ca este vorba de treapta a 5-a, unde benzinarul va fi clar mai lent.

 

Rezumand ce vreau sa spun:

1. Passat 1,6 este evident mai slab la depasiri pentru ca este mai greu

2. Passat 1,6 este mai confortabil la drum lung deoarece iti permite sa faci depasirile "lejere", fara sa retrogradezi. Cu Loganul vei fi nevoit sa retrogradezi pentru a ajunge cu turatia de la 2200 rpm la peste 2800-3000 rpm

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!