Jump to content

Senzor turatie motor golf 4


djdolphins07
 Share

Postare recomandată

On 01.08.2022 at 23:52, andrei_221 a scris:

da, separi firul negru , care vine impreuna cu cel alb, cel alb merge in continuare la cel negru din mufa ECU, iar cel negru il duci la masa masinii,.

 

Tocmai ce am facut modificarea si nu mai porneste ca si cum n-as avea sensorul, ce am gresit? Am testat continuitatea de la senzor la masa si am, sigur se aplica si la mine acest diy? Repet, am continuitate de la pinul din mijloc de la cablajul care intra in senzor la masa.

 

Ce am facut: Am separat firul negru care vine (si era legat de cel alb care se uneste cu firul negru din mufa ecu) de la mufa g28, am extins firul si l-am legat la masa de langa ecu

 

 

Edit:// S-a intrerupt firul alb la montare (la imbinarea din fabrica), am rezolvat si acum porneste. Mersi!

Modificat de DaLyR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salutare,  am întâmpinat și eu la golful 4 1.9 tdi axr problema cu g28 ul p0321. Învârtea , dar nu pornea . Faza asta s a întâmplat o singura data , iar de atunci n a mai apărut.  Motorul pornește foarte bine , doar ca mi e frica sa nu ma lase în drum dintr o data . Am scos mufa și am verificat rezistenta senzorului si este de 470 de ohm . Am trecut la mufa , în care am 0 v cu contactul pus indiferent de pini . Între pinul 2 și minus sau 3 și minus nu am rezistenta ( arata 1) și între toți pinii din mufa și minusul de la baterie am 2.4 v. Cu toate astea mașină pornește perfect. Sa fie nevoie de separarea firelor alb cu negru și la mine , chiar dacă pornește perfect întâlnind doar atunci situația aceea sa nu pornească?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi poate te ajuta sa-ti faci o ideie. 

 

G42.png

Modificat de b4dy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bora alhVezi aici     

   si urmatoarele 3 posturi, ce am patit eu in urma cu 8 ani cu acest senzor. Asa a inceput si la mine, nu a pornit o data sau de doua ori, apoi nu a mai pornit deloc. Eu ti-as sugera sa verifici mai atent problema si la nevoie sa inlocuiesti senzorul. Daca te lasa undeva, departe de casa, acolo ramâi, masina nu mai porneste nicicum cu acest senzor defect. Daca este al masinii, original, are ceva vechime si cablul lui poate fi "copt" din cauza caldurii date de blocul motor. Oricum daca e de inlocuit senzorul, pune doar original, asa spun colegii mai priceputi de pe forum si asa am facut si eu, chiar daca nu a fost chiar ieftin, insa eu am tot cautat si am gasit un cod echivalent pentru un motor VW de Polo diesel, senzorul fiind acelasi, cu alt cod, insa cu jumatate de pret. Oricum fa o investigatie serioasa inainte de a-l inlocui, vezi daca ai erori legate de el, ca sa fii sigur ca el este sursa problemei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!