Jump to content
Sign in to follow this  
pig

Schimb de pe cutie automata pe manual la lupo 3l

Recommended Posts

pig

daca cunoasteti cine poate face operatiunea,costuri,necesar,rog ajutati-ma ,nu mai vreau sa aud de cutie automata

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bebeee

La Lupu 3L cred ca e aproape imposibila operatiunea.

A existat si varianta 3L manuala? Din cate stiu nu..

Poate se reuseste cumva adapatarea unei cutii manuale de pe 1.4 tdi dar cu toate ca costurile si ce mai implica in rest, nu cred sa fie rentabile deloc. Cred ca investitia si bataile de cap ar fi mai "scumpe" ca un Lupo 3L in momentul de fata.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jashem

da este in cluj cineva care a facut 2 pe manual. si eu am avut unul ,(acum am altul) si mi la modificat pe manual cu aprox 1500 ron acum un an. dar acum citeva luni am mers lael si se mutase de acolo ... trebuie sa dau de el cumva .. in cea ce priveste masinile aduse in stare manuala, a mea mergea la fel doar ca in marsarier intra f rau..

Share this post


Link to post
Share on other sites
pig

Mersi Jashem,astept noutati daca ai,sincer nu mai am nervi de reparatile la cutia automata...

Share this post


Link to post
Share on other sites
pig

colegi forumisti,am vazut in oradea un lupo alb cu nr. de sibiu adaptat,deci se poate adapta.

stie cineva cum si cine poate face operatiunea?

please help.

Share this post


Link to post
Share on other sites
lucian_yd

ce probleme aveti la masina , poate se pot remedia .

Share this post


Link to post
Share on other sites
pig

Am dat jos sistemul electrohidraulic si l-am inlocuit cu timonerie manuala de pe un lupo 1,0 benzina.

Yuhuuu,am scapat de probleme... :icon_bounce:

Share this post


Link to post
Share on other sites
vento-xwh

si cum ai trecut peste partea electronica?

Share this post


Link to post
Share on other sites
pig

s-a trecut destul de simplu...prin reprogramare ECU,a ramas acelasi calculator de bord

deocamdata masina merge bine dar nu mai functioneaza computerul de bord si vitezometrul.porneste un pic mai greu parca dar sper ca se va rezolva.

Share this post


Link to post
Share on other sites
pig

totul este functional acum,masina porneste bine,am deja 1000 km cu modificarea la cutie si merge perfect.

consumul a crescut cu 0,8 - 1 litru/100km dar nu mai am stresul ca cine stie pe unde voi ramane cu masina.

concluzii

1.am schimbat dispozitivul electrohidraulic deoarece nu am putut depista cauza datorita careia masina se tot strica.Dupa ce a functionat pe manual citeva 100 de km a aparut si cauza-jugul nu a fost bine strins ,a terminat bucsa de prindere a cutiei de viteze si permanent deregla de la vibratile foarte mari sistemul electrohidraulic...deci am schimbat aproape de pomana,nimeni nu a putut identifica cauza,nici chiar la reprezentanta.

2.operatiunea de modificare de pe automat pe manual am efectuat-o la un service din Biharea- jud Bihor chiar la iesirea spre Satu Mare si sunt foarte multumit de rezultat.

3.multumiri forumistului lucian/iasi care poate furniza piese de schimb la preturi foarte mici si are cunostinte bune in domeniu cutiilor si schimbatoarelor electrohidraulice.

4.operatiunea a costat 350 ron piese si 1200 ron manopera

Share this post


Link to post
Share on other sites
vento-xwh

sper sa iti mearga multi km de acum inainte. si sora mea are un lupo 3L cu aceeasi problema la cutie. cred ca a fost ceva greseala din fabrica acolo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Underworld

Salut. Vreau si eu sa il trec pe manual pe al meu. Stau in Braila. Aveti idee pe cineva care este pe aproape?

Share this post


Link to post
Share on other sites
VALENTINA MARIA

Salut

Eu sunt din Cluj si am vazut ca Jasheem cunoaste pe cineva care stie sa schimbe de pe cutie automata pe manuala la un LUPO 3L, va rog daca imi puteti da un numar de telefon sau o adresa de la cine se pricepe si un pret orientativ daca stiti.

Multumesc mult!

PS

Jasheem, tipul care ti-a modificat-o tie acum un an avea atelier cumva in Marasti? Cozmin il cheama parca? ca eu pe asta il stiu si acuma am aflat ca s-a mutat in Manastur cu atelierul... Si ziceai ca totusi ai probleme cu marsharierul? ca a mea acuma pe cutie automata exact problema asta o are, plus ca imi porneste greu, adica pun cheia in contact si pana porneste motoru tre sa astept o vesnicie, de multe ori intorc cheia si iara o pornesc si abia asa pleaca...oare ce o fi?

Multumesc de ajutor, baieti, astept un semn de la voi cat de repede!

Share this post


Link to post
Share on other sites
lupo_bv

Referitor la a doua problema cu pornirea, sa stii ca nu are nici o legatura cu schimbatul vitezelor sau altceva referitor la cutia de viteze, deci sunt doua probleme care trebuie tratate separat.

Pentru pornirea grea ar trebui sa faci o scanare cu vagcom si eventual alte observatii gen: porneste greu la cald, la rece sau ambele, scoate fum, are demaraj, consum crescut etc, orice observi anormal posteaza aici si o sa ne dam cu parerea, atat cat ne pricepem si avem documentatie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
VALENTINA MARIA

Pai...de pornit porneste greu motorul si cand e cald si cand e rece...in rest, slava cerului, nu scoate fum, si demaraj ciudat nu are.

Cineva mi-a zis ca ar fi de la ceva pompa care in mod normal ar trebui sa se declanseze cand deschid usa la masina, si la mine nu s-ar declansa...si de aia dureaza pana motorul primeste nu stiu ce ulei sau ceva de genul...

Aaaa...si ce este scanarea cu vagcom de care ai pomenit? e ceva tester la care se pune si iti spune ce bube are? ceva program pe calculator?

Consumul...ce sa zic, in oras papa vreo 4, cred ca e normal sa fie asa....nu? A ta cat consuma?

Multumesc de ajutor!

Share this post


Link to post
Share on other sites
jondo1ro

Ai alarma pe masina? Se declanseaza cand deschizi usa de la sofer?

Pompa nu porneste chiar de fiecare data cand deschizi usa de la sofer ci numai dupa o perioada mai lunga cand nu mai e suficienta presiune.

Daca dupa punerea contactului "nu iti da voie" sa pornesti masina... si ii trebuie mai mult timp ptr a face presiunea necesara in pompa... e foarte probabil sa ai pb cu acumulatorul de presiune si trebuie inlocuit.

Din ce spun si alti posesori de 3L, dupa ~5 ani incepe sa cresca perioada de timp (care trebuie sa o lasi dupa punerea contactului) necesara pentru pornirea masinii - din cauza acumulatorului din poza.

Acumulatorul costa undeva intre 300-500 ron, depinde de unde il iei.

In plus, ar trebui sa verifici si nivelul lichidului hidraulic (cu borna scoasa.... rotit cu cheia acumulatorul din imagine spre stanga jumatate de tura, completat lichidul pana ajunge in dreptul ferestrei din rezeror, apoi strans la loc)

Lichidul in rezervor nu se completeaza cu pompa sub presiune... (cum au tendinta sa faca majoritatea mecanicilor la care am fost)

Daca se completeaza cum am spus (sub presiune) o parte va fi dat afara pe la supapa din dop si nivelul nu va fi cel corect.

In legatura cu problemele de mararier, iti pot spune cum a debutat la mine problema - initial nu cupleza mararierul si trebuie sa scoti pe N si din nou pe R, apoi incepe sa dea eroare cand pui pe R si nu mai merge deloc in mararier. Toate astea din cauza sondei de mararier:

http://vwforum.ro/topic/86994-eroare-marsarier/page__hl__marsarier

post-6470-0-80495300-1347170266_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites
jashem

tipul care schimba de pe automat era un prieten, nu mai are atelier acum pt ca sa lasat de mecanica, dar daca vrei ai putem face cind vrei un test gratis si sa vorbim cu el totusi ce se poate face.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mihai F

Pai...de pornit porneste greu motorul si cand e cald si cand e rece...in rest, slava cerului, nu scoate fum, si demaraj ciudat nu are.

Cineva mi-a zis ca ar fi de la ceva pompa care in mod normal ar trebui sa se declanseze cand deschid usa la masina, si la mine nu s-ar declansa...si de aia dureaza pana motorul primeste nu stiu ce ulei sau ceva de genul...

Aaaa...si ce este scanarea cu vagcom de care ai pomenit? e ceva tester la care se pune si iti spune ce bube are? ceva program pe calculator?

Consumul...ce sa zic, in oras papa vreo 4, cred ca e normal sa fie asa....nu? A ta cat consuma?

Multumesc de ajutor!

Pompa ta nu se descanseaza, deoarece ai probleme cu switch-ul de la usa. Iti dai seama ca nu functioneaza, pentru ca nu se aprinde becul din plafon cand deschizi usa. Adica masina crede ca e tot timpul inchisa usa. Nu iti face probleme. Daca nu iti intra in R trebuie doar adaptat sistemul de schimb de trepte, nu e asa de greu. Acumulatorul de presiune, desi nu ai probleme cu el, costa 50 de euro + transport pana in Ro.

Share this post


Link to post
Share on other sites
VALENTINA MARIA

Salut Mihai

Te rog detaliaza putin ideea cu adaptarea sistemului de schimb de trepte din cauza caruia nu intra masina in marsharier....as fi interesata sa aflu exact la ce te-ai referit prin asta.

cat priveste chestia cu swich-ul de la usa, cred ca ai dreptate, ca intr-adevar nici becul de pe plafon nu se aprinde si nici sunetul de pompa nu se aude... chiar, ai idee, unde se afla swich-ul ala si cum se poate rezolva problema?

Multumesc mult de ajutor si astept raspunsul tau cu nerabdare, deja ma dispera ca nu mai pot parca masina nicaieri unde tre sa dau cu spatele cand ies, ceea ce e tare greu....

Valentina

Share this post


Link to post
Share on other sites
lupo_bv

Iti raspund eu la faza cu switch-ul buclucas.

Asta e boala cam la toate vw. Este pozitionat in broasca si este lipit pe cablaj. Practic nu ai acces la el decat daca faci broasca bucati.

Pe forum sunt useri care se ocupa de asta dar nu stiu daca si in Cluj

Pune eventual o intrebare aici

http://vwforum.ro/topic/36136-inlocuiri-switch-uri-portierehayon-si-capota-motor-schimbari-macarale-geamuricleme-macarale-diagnoza-auto-montaj-kit-uri-xenon-senzori-parcare/

Aici este un exemplu despre cum se repara

http://vwforum.ro/topic/76424-diy-schimbare-switch/

Aici de unde se poate cumpara

http://www.adelaida.ro/microintrerupator-v4nct7-5a-250v-saia-burgess.html

Am avut si eu problema asta si a fost mort vreo 2 ani. L-am resuscitat fara sa vreau cu WD40 din belsug, fara sa desfac nimic (imi tot ingheta iala dupa ce am spalat masina pe frigurile de acum 2 ierni si ca sa mai evit foloseam din cand in cand WD40)

Probabil a fost ceva mizerie solidificata pe acolo care impiedeca actionarea lui.

Share this post


Link to post
Share on other sites
pig

hello again,

Am 15000 km deja cu adaptarea pe schimbator manual si nu a aparut nicio problema.Masina merge foarte bine,trage grav,comparativ cu 1,9TDI.

Am facut un drum de Italia si am scos un consum de 3,1/100 F.B. viteza de rulare 120/ora

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mihai F

Buna Valentina. Switch-ul cu pricina e pe broasca din usa, e o bucatica de plastic(trebuie scos butucul, broasca, si panourile din interior). Eu am fost la un baiat care mi-a topit niste plastic pe el si functioneaza. In concret, la tine e prea `strans` cablul de ambreiaj. Trebuie destrans pana ajunge intre 1.8 si 2v. Dupa care se face adaptarea la cutie. Daca nu faci adaptarea, nu o sa iti mai porneasca motorul. Eu asa am patit. In prima faza imi `smucea` la schimbul de trepte. Dupa asta nu a mai intrat in R, iar dupa asta nu a mai pornit. Nu te costa o avere adaptarea, intre 100 si 200 de lei. Sfatul meu este sa ii faci adaptarea, pentru ca dupa cum ti-am mai scris odata, nu o sa mai porneasca motorul

Share this post


Link to post
Share on other sites
kokozula

Am si eu Lupo 3L ... cu exact acelasi probleme .... nu aprinde plafoniera cand deschid usa de la sofer... uneori da rateuri la pornire... parca ar fi moarta bateria ... iar la cutie acelasi probleme..

Si eu am vazut in Cluj un Lupo 3L cu cutie manuala ... vreau si eu musai sa fac asa ceva. Spuneti-mi unde se poate face :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrei0044

salutare.. ajutatima cu ceva informatii...... am un lupo 3l si vreu sa scap de "cutia automata", stie cineva de unde pot rost de un soft pentru ecu



scuzeeee "ajutati-ma"



de asemenea am citit pe forum ca e cineva din iasi care are toate piesele necesare. daca ma poate ajutata cineva cu un nr. de tel

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ioana

Pentru chat si prestari servicii, folositi, va rog, PMul sau aria dedicata.

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri