Jump to content

silentios sau nu?


dcpavelescu
 Share

Postare recomandată

Cum vi se pare noul Passat legat de silentiozitate? Mă refer si

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off topic...dar ti se pare ca versiunile anterioare te disturbau polifonic??

aici te contrazic....eu chiar am un /b5.5 din 2004 /131 c.p / pd / si sunt foarte multumit la cum ``horcaie``

;) ;) chiar sunt...

numa` bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul sunt multumit de zgomotul interior care mi se pare foarte redus. Probabil ca se poate si mai bine, cand se va incalzi afara si voi monta si cauciucurile de vara.

Ce-i drept pana acum nici nu am trecut de 3000 rpm fiind inca in rodaj, dar oricum e mai mult decat trebuie turatia asta intr-a sasea daca ma intelegeti.

Legat de imbunatatiri/schimbari neinspirate nu ma pot pronunta, sunt la primul passat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ştiu ce contrazici pentru că nu am afirmat nimic :) am spus doar ce aş dori sa descrie lumea în topic si cu siguranţă mă aştept si la răspunsuri subiective.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

passatul b7 cu motor tdi cr este foarte silentios, am avut anterior un renault symbol 1,5 82 cp si iti pot spune ca e putin mai silentios decat motorul de la renault (spun asta dcpavelescu deoarece observ ca detii un logan 1,5 dci cu motor asemanator cu cel pe care il aveam eu pe renault)

comparativ cu motorul pd de la VAG sunt diferente foarte mari in ceea ce privesc zgomotele si vibratiile!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi B7-ul e o masina foarte bine izolata fonic (chiar mai bine ca B6), trebuie facute anumite diferente. Motorul CR e oricum mai silentios decat cel PD, insa zgomotele de la motor nu sunt singurele care se aud in masina. Zgomot mult fac si anvelopele (ieri m-am intors de la munte ca. 200km pe autostrada acoperita cu 1 cm de zapada amestecata cu apa). De la 160km in sus zgomotul rotilor nu mai poate fi trecut cu vederea. Climatronicul face si el mult zgomot, cand ventilatia e pe maxim. Ar mai fi vibratiile de la turatii joase, se stie ca VW nu are motoare TDI prea "cultivate".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la Renault Laguna 2 Privilege , pe care l-am condus vreo 6 ani, pot spune ca e o mare diferenta.E intr-adevar o masina silentioasa, motorul se confunda usor cu un benzinar cand esti in habitaclu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul 2.0 tdi este silentios, 1.6 tdi este relativ galagios. Suspensia insa nu este silentioasa si este mai dura decat la Golf, masina nu este la fel de confortabila pe gropi.

Din pacate au distrus pozitia de condus este ridicol de inalta, dar asta e alta discutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inalta?? Da, poti regla scaunul destul de sus, dar atunci nu mai vezi partea de sus a indicatoarelor de bord din cauza volanului...deci tot jos trebuie dat scaunul....la fel ca la B6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu scaunul setat la minim stai mult mai sus decat in Golf sau Jetta. Din acelasi motiv locul la cap in fata este cel mai mic in Passat.

Scuze de off topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand o obsesie referitoare la cat de jos poti sta la volan, si eu m-am intrebat asta si cred ca impresia ca se sta mai sus este data de fetele usilor: la Golf Vi si Octavia II, pe minim, am de la umar la limita superioara a fetei usii cam doua degete. La Passat, sunt cam la acelasi nivel, poate putin mai sus.

Daca faci abstractie de asta, raportat la bord, fata de volan si de consola mediana, precum fata de capota motorului, cred ca pozitia pe maximum jos este similara, poate chiar cu un mic avantaj pt. Passat.

Modificat de OII
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conform catalogului de prezentare, strict din punct de vedere al distantei de la sezut la plafon (in paranteza pentru modelul cu trapa):

- Jetta: 970(941); inaltime totala (mai putin cea de la sol pana la caroserie): 1388mm

- Passat: 973(951); inaltime totala (mai putin cea de la sol pana la caroserie): 1381mm

- Golf: (987/965); inaltime totala (mai putin cea de la sol pana la caroserie):1332mm

In concluzie, pozitia de condus la Golf pare a fi mai jos cu aprox. 5 cm fata de Jetta/Passat care au aproximativ aceeasi situatie la interior.

M-am documentat bine cand am luat Passat-ul la acest aspect, am 1.92 inaltime :lol:

On topic: legat de silentiozitate, am venit ieri pe A2, mers constant 140km/h pe tempomat (fix 2200 rpm/vit a 6-a), la interior se auzea doar zgomotul produs de cauciucurile de iarna si foarte putin vantul, motorul era ca si absent :icon_thumleft:

post-89443-0-93174500-1326728050_thumb.j

post-89443-0-39339100-1326728051_thumb.j

post-89443-0-81582900-1326728051_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Mie masina mi se pare incredibil de silentioasa! La Skoda , la plecarea de pe loc pana la 1500 de ture am o vibratie destul de pronuntata, pe cand la Passat este absent. Mai ca il confunzi cu o benzina. Toata lumea care a mers cu masina ma intreaba daca este benzina(si nu toti sunt ageamii in segmentul auto):))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Motorul nu e incredibil de silentios fata de alte CR-uri, doar ca masina e bine izolata fonic. Deschide un geam si ai sa vezi :D

Octavia nu se compara la izolatie fonica, e alta clasa. Nici macar cu Golful nu se compara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prietena mea are golf VI si vrea sa iti spun ca este inferior skodei. Jetta e jalnica( jetta am vrut sa imi iau initial). Este sub golf la izolarea fonica. Stiu ca motorul nu e foarte silentios, insa ma refeream la ce se aude inauntru, cum ai spus si tu , izolarea fonica e f buna. Skoda Facelift a facut pasi mari la izolarea fonica( de fapt asta ar fi marea diferenta fata de precedenta).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu geamurile inchise si mai ales la viteze uzuale (< 120-130) masina este vis. Acum sigur daca deschizi geamuri, capota, buson :) si altele na...

Oricum, este super silentioasa in comparatie cu alte modele diesel - nu marci premium evident...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Am avut ocazia sa desfac mochata de sub scaunul dreapta-fata, din cauza unei sticle de suc de mere care s-a varsat neobservata in timpul unei ture mai lungi. Frustrarea naturala mi-a mai fost atenuata cand am vazut izolarea fonica de sub mocheta: un fel de pasla de 3cm grosime, sub care este un strat de spuma cauciucata de 2-3 cm grosime. Izolatia asta este perfecta, acopera chiar si punctele de masa. Evident ca cu asa ceva nu se mai aude nimic in habitaclu...:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Da este silentios am avut un astra h caravan 1,7 inainte si ma asteptam sa se auda mai tare motorul gindind ca este mai mare 20 dar este exact invers este mult mai silentios si in interior dar si in exterior desi si 1,7 era tot comonrail

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Eu pot compara cu ce m-am dat pana ieri si inca mai am, adica un Avensis. Nu pot afirma ca B7 este foarte silentios...de-aia l-am si poreclit deja "tractorashul".

La avensis chiar nu nu-ti dai seama ca-i disel! Passatul are acel sunet care fara sa vreau ma impinge cu gandul la tractor. Imi va lua destul timp sa ma obisnuiesc cu "partitura vw".

Ieri am condus toata ziua iar astazi jumatate de zi. Pe seara am luat Avensisul la omor tocmai ca sa pot face comparatiile la cald. La silentiozitate Avensisul este mai bun.

La zgomotul de rulare este greu de facut o comparatie corecta pt ca pe vw am jante 17 cu 45 iar pe av. 16 cu 55. La fel la gropi (suspensii). Nemtoaica este mai zgomotoasa fata de japoneza.

Modificat de Akaiu07
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce patesc eu 235 45 R17,simt si cea mai mica crapatura,apoi se stie ca suspensia la Passat este foarte tare ,pentru a da stabilitate masinii la o asemenea caroserie foarte grea ia gandestete intr o curba cu ceva viteza si o suspensie moale!!!!!dar cand esti pe autostrada parca se lipeste pe ea si zboara!

Modificat de Paparazzi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am mers si eu cu un 2.0 tdi dsg 140cp si am avut impresia ca motorul e de acum 10 ani. Bate si trancane de ma scoatea afar din masina, zgomotul de rulare cred ca se datoreaza in mare parte anvlopelor si calitatea asfaltului, si doar la viteze mari de peste 140km/h incepi sa simti aerodinamicitatea masinii.

Legat de silentiozitate .. depinde de cat de pretetios esti, eu nu-s multimit nici cu masina din semnatura si sper ca urmatoarea achizitie sa fie un lexus ideal un ls 600h dar prevad un ct200h in loc de golf, oricum is alti bani intr-adevar si alta distractie.

Deci 1.8 tsi .. nu foarte silentios dar e multumitor.

Pirelli cinturato p7 vara pe 17 sunt de toata jena iar tot pirelli winter carving edge (nota 10 pt performanta) nota 4 pentru zgomot, nici macar de trecere, o sa trec vara urmatoare pe continental.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, cum sa nu. Si sa ne spui si cat ulei papoa si cand o sa-l segmentezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!