Jump to content

Instalare ulterioara de pachete optionale - Passat B7


vtdesign
 Share

Postare recomandată

Geisterfahrer

Vezi aici: http://vwforum.ro/topic/101087-retrofit-xenon-oem-passat-b7-nota-tehnica/

 

Judecand cel putin dupa lungimea postului, se pare ca retrofitul asta nu e intradevar o chestie prea simpla...Eu raman la parerea mea: doar pentru avantajul evident al aspectului si celui mai putin convingator al functionalitatii, nu merita un retrofit la bi-xenoane. Daca ar fi fost din fabrica acolo, atunci era totusi altceva...

Modificat de dinu_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur - nu este simplu acest retrofit, dar se face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este intr-adevar realizabil retrofit-ul din ce am citit, si este de apreciat din punctul meu de vedere priceperea si rabdarea celui ce l-a facut, dar in acelasi timp este cam costisitor si implicit complicat. Simplist vorbind in afara de economia unor faruri sh din dezmembrari , cu toate celelalte componente esti obligat sa mergi pe piese noi Oem. Si asta ridica costul final destul de sus, dupa mine undeva peste 3000 ron cred.

Stiu ca multi sunt total impotriva unor afermarketuri , nici eu nu sunt incantat dar am cantarit si varianta asta si momentan pare cea mai ieftina/usoara solutie. Calitativ probabil nu se va apropia de un bixenon oem dar ca aspect va fi identic si functional peste traditionalele halogene.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raspuns pentru userul Georgian 13:

 

Varianta low pe care o doresti este realizabila astfel:

 

-achizitie faruri OEM din dezmembrari  cu defecte (urechi rupte,semne, etc...) 450-500 lei/buc.

-kit reparatie sisteme de prindere

-adaptori 14-10 pini ( kufatec sau te pot ajuta eu)

-adaptezi bec chinezarie D1S in D3S (prelucrare fanta in soclu).

-kit balast xenon can bus pentru bec D1S -China

-se foloseste acelasi central electric (functie de calitatea droselurilor xenon can -bus , se codeaza xenon)

Atentie : faci niste capace cu garnituri exact dupa forma balastului OEM si cornering OEM pentru etansare inferioara. (te pot ajuta)

Cablare pentru pini in central electric si codare pentru shooter faza lunga sau plug and play cu comanda de pe faza lunga din cablajul actual de halogen.

Pentru a fi convins ca farurile pe care le iei au modulul de DRL LED ok, ar trebui sa ai asupra ta, cablu adaptor 14-10 pini si conectezi la masina ta. Astfel verifici : semnalizare, DRL LED, shooter faza lunga, restul nu ai ce, ca nu este modul OEM si oricum este vorba de un conector care nu poate sa fie defect.

 

Reglare perfecta pe aparat de reglat faruri ,din suruburi manuale si cam atat....

 

CE NU AI: 

-autoleveling (daca nu ai sarcini mari pe puntea spate , nu ai nevoie)

-cornering la viteze peste 15KM/h cand se decupleaza cele din proiectorul dublu.

-dimming (nu scade intensitatea la 30% cand aprinzi luminile)

-DRL LED automat ( LED-urile se aprind pe pozitie)

 

CE SE POATE INTAMPLA INTR-O ALTA TARA CIVILIZATA CAND AI XENON NECONFORM: ITI EXPLICA COLEGUL DINU_S !!!

 

Un politist din DE , trage un ochi pe geam , vede ca ai reglaj manual de faruri , asta la pct.1,

2. Te pune sa scoti si sa pui cheia pe contact - nu ai autoleveling

3. Nu ai spalator de far.

 

Avantajul tau este ca fiind OEM sunt putini cei care ar avea o banuiala ca nu e ok.

Un politist din DE a auzit si cunoaste produsele de la DECTANE, FK, Sonar si multe aftermarket, etc.

Nu e suficient sa aiba TUV, asta spune ca daca se fac 100 faruri toate sunt identice , nu ca sunt ok de mers pe strada. Nu e ca si si TUV-ul la vinurile romanesti (am fortat denumirea doar de dragul exemplului), din 3 sticle ai 4 gusturi!

 

Contacarare tipica RO : schimbare potentiometru reglaj intensitate lumini interne cu capac blank pentru reglaj inaltime far.

2.Motivezi ca "tocmai s-a stricat autoleveling si tu nu stiai " ???

3.Montezi capace de spalator far pe bara , le lipesti cu adeziv poliuretan si spui "cred ca s-au blocat ?!"

 

Ultimele randuri sunt din folclor adunate de la diversi clienti care fac dese drumuri externe.

 

Toate bune!

Modificat de Mecatronic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Hahahaha, tare ultima parte. :)

 

Ce pot eu sa zic: cu numere germane nu m-a oprit nimeni niciodata in ultimii 10 ani. Lucru confirmat de toti pe care-i stiu...politia are lucruri mai bune de facut decat sa controleze aleator. Cum ar fi de pilda sa controleze masini cu numere straine ;) Rar se intampla ca un prieten sa ma viziteze cu masina cu numere de RO si sa treaca cateva zile fara sa fie intrebat de sanatate.

 

Suntem offtopic, dar si problema asta se poate rezolva tot cu o "Contracarare tipica RO": faci rost de niste numere DE si le pui pe masina(*) :)))

 

(*)Disclaimer: nu recomand si nu incurajez asemenea practici, pot conduce la dosar penal.

Modificat de dinu_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine nu m-a oprit nicio politie in germania si m-am plimbat destul pe-acolo.

Asa ca si asta-i doar folclor.Ca te opreste daca faci stiu eu ce prostie, foarte bine...asa si trebuie.

Si acum ontopic, in afara de faptul ca xenoanele si stopurile led fac masina sa arate cum trebuie, modu l cum lumineaza este peste lumanarile cu halogen.saptamana trecuta tocmai ce m-am plimbat cu un b7 cl si am simtit diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc userului Mecatronic pentru detalii si informatii.

 

As avea 1-2 neclaritati legate de ce anume ai descris.

De ce trebuie sa fac modificari ale unui bec ds1 in ds3, nu pot gasi mai simplu direct o chinezarie cu ds3 ma gandesc? si nu exista vreo solutie sa conectez led-urile de pe fauri la luminile de zi care le are masina? Stiu ca e mai greu dar intreb informativ, desi e ok sa zic si pe pozitie sa se aprinda led-urile cred.

 Apoi pertinent intreb exista posibilitatea de a te contacta direct pt intrebari si ajutor suplimentar ce ai putea sa il oferi, contracost desigur, intuind ca este domeniul tau (dumneavoastra) de activitate. 

Multumesc. 

 

Si inca o chestie stie cineva cat de greu e de facut asa ceva sau a facut cineva de pe forum pana acum lucrul asta(ma refer la filmuletul de jos atasat) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ultima intrebare.... am montat, ca de facut le fac chinezii.... :D  este un kit cu led-uri care ilumineaza asa - se monteaza in partea inferioara a usii - se gasesc de cumparat, la colegii de pe forum - cauta in aria Vanzari.

 

legat de chinezarii in loc de xenoane - mare atentie, deoarece masinile de generatie mai noua - incepand cu Golf 5 incoace - sunt mai sensibile la xenon-ul aftermarket - si exista riscul sa-ti arzi TJA-urile .. din centrala, senzor lumina, motor stergatoare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin daca imi permiti sa te intreb ma interesau doua aspecte legat de luminarea cu logo din usi. Cat de greu este sa realizezi cablajul, modelul care il detin are luminare in oglinzile retrovizoare si cat de mult merita ca aspect. O sa caut si in aria vanzari sa imi fac o idee asupra pretului.

Stiu ca xenonurile afermarket nu reprezinta o solutie asa de buna dar fata de cele OEM au niste preturi extrem de reduse. Si pe mine personal ma atrag ledurile de zi care din pacate se gasesc decat pe farurile cu bixenon, deci alta solutie daca ma decid sa fac modificarea nu prea vad.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logo LED - pai, nu prea ai de facut modificari... vin cu cablajul lor, doar te legi la calculatorul de usa - sau lampa usa, daca deja ai lampa usa deschisa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca xenonurile afermarket nu reprezinta o solutie asa de buna dar fata de cele OEM au niste preturi extrem de reduse. Si pe mine personal ma atrag ledurile de zi care din pacate se gasesc decat pe farurile cu bixenon, deci alta solutie daca ma decid sa fac modificarea nu prea vad.

Nu te baga la chestii ieftine. Vei avea probleme cu ele si daca-ti ard altte componente nu vei beneficia de garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca xenonurile afermarket nu reprezinta o solutie asa de buna dar fata de cele OEM au niste preturi extrem de reduse. Si pe mine personal ma atrag ledurile de zi care din pacate se gasesc decat pe farurile cu bixenon, deci alta solutie daca ma decid sa fac modificarea nu prea vad.

Nu te baga la chestii ieftine. Vei avea probleme cu ele si daca-ti ard altte componente nu vei beneficia de garantie.

Da ai dreptate intr-adevar, chiar montajul farurilor va atage posibil pierderea garantiei, insa tentatia e mare. Desi imi doream extrem de mult sa fi avut acele lumini de zi cu led e o vorba totusi, si anume "Altii moare si asa n-are", deci ne multumim si cu ce avem fara modificari care sa duca la defectiuni ulterioare . :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modificari esti liber sa faci, daca chiar asa mult iti doresti ledurile alea. Dar daca tot le pui, macar pune-le OEM nu te juca cu chinezarii. Pastrezi lookul OEM si nu pierzi nici garantia. Altfel, cand iti va pica ceva de cateva sute-mii eur pe masina si vei fi refuzat la garantie, iti vei fi dorit sa nu fi economisit cativa lei luand faruri AM ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Stie cineva de unde se pot achizitiona rulouri/jaluzele pentru geamurile laterale? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,

Nu stiu daca am postat corect, daca nu rog moderatorii sa-l mute unde trebuie.

Stie cineva unde pot gasi Harta Romania Full pentru sistem de navigatie RNS 315 instalat pe un VW Passat B7 2011.

 

 

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da te ajut eu cu informatii. Harta pentru Rns 315 se poate procura de la dealer VW , costa in jur de 16-17 milioane, primesti concret europa de est. Va fi un card ce se indroduce in sistemul tau de pe masina si apoi nu mai poate fi utilizat de altcineva. Eu am vrut sa iau harta insa dupa ce ca pretul mi s-a parut nesimtit am fost avertizat ca bucurestiul este doar la nivel de centura reprezentat si normal am renuntat.

Pe net se poate procura cardul cu riscurile de rigoare de a nu merge cu cel mai ieftin gasit de mine 200 euro.

Sfat personal: Nu merita! Mai bine iti iei rns 510 pe care hartile merg bagate fara costuri aberante, plus sunt mai detaliate am impresia(sper sa nu gresesc), si ai ecran si mai mare bineinteles.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, 

Multumesc pentru raspuns , banuiam ca asa este.

 

O zi Buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-ai pt ce! Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

 

Ma intereseaza si pe mine, printre altele (lumini usi, senzori de presiune in roata, ...),un kit de proiectoare de ceata pentru masina din semnatura. Momentan am doar luminile de zi in bara, in dreptul proiectoarelor e o placuta sau ceva de genul...

Unde pot gasi un astfel de pachet si eventual daca stiti si cam cat ar costa. Pe net am gasit doar pe site-uri din US. La noi, nu am gasit nimic, ceea ce ma surprinde pentru ca asta a fost unul dintre motivele pentru care mi-am luat masina asta, ca gasesc piese pe toate drumurile :D

 

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta la cei care aduc piese de pe forum, d@ny, jaf, etc

 

senzorii de presiune sunt cam scumpi, dar se poate instala sistemul cu buton TPMS si foloseste senzorii de ABS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu de sistemul care foloseste senzorii de pe ABS, dar din ce-am citit pe forum, din experienta utilizatorilor posesori ai acestui sistem, acesta nu e chiar foarte precis :)

dar sistemul asta de monitorizare presiune in roti, e oricum pe planul secund. momentan, ma intereseaza in mod special, proiectoarele de ceata si luminile din usi (cam jenant ca cei de la vw nu au pus proiectoare si lumini in usi in dotarea standard, mi se par dotari de bun simt)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ma adresez celor care au dotarea "keyless go" ,pana la urma functioneaza easy open la portbagaj ca la mine a venit fara aceasta functie.........eventual daca se poate comanda aftermarket.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce vad eu, sunt pachete diferite:

 

 - Kessy (Keyless Access) inclusiv buton pornire. = 553euro

 

 - Pachet"Easy Open": = 652euro

  •     senzor deblocare portbagaj
  •     sistem Keyless Access cu buton pornire

 

Daca ai doar keyless, e normal sa nu ai senzor deblocare portbagaj.

Modificat de Hayate
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca nu ajunge doar senzorul de deblocare portbagaj, trebuie si pistonul care deschide capota. La Variant, asta se monteaza pe plafon, acolo unde e si lampa de portbagaj, intre tabla si plafon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!