Jump to content

Instalare ulterioara de pachete optionale - Passat B7


vtdesign
 Share

Postare recomandată

Mersi. de asemenea, se poate coda ca atunci cand apas pe unul din butoanele de memorie sa se ajusteze si oglinzile? (asta daca pot salva si pozitia oglinzilor cand o memorez pe cea a scaunului). Cred can nu am cautat pe forum indeajuns...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

19 hours ago, florin r. said:

Care mufe, e un simplu pin , nu doua. Lampile se leaga in paralel si ai un "+" la 50 , mufa alba si un minus, pe caroserie.

http://imgur.com/a/Xxind cam asa arata conectorii mei in paralel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg de ce ai doi pini.

In fine, taie unul , leaga firele de plus intre ele si pinul du-l in BCM la 50, mufa alba, cea din mijloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună ziua. Nu cred ca e locul aici dar îmi poate spune cineva ce sunt butoanele astea pe plafoniera? Nu am curaj sa apăs pe ele :))

IMAG4880.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti suna la anumite numere prestabilite - service, urgente etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar butonul cu stea daca tin bine minte activeaza comenzile vocale. Iar numerele asignate acestor butoane se configureaza in VCDS.

Modificat de identitate78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

vine iarna si m-am gandit ca ar fi bine sa montez PTC.

Din cautarile mele pe net par sa fie doua tipuri de baza: 1K0963235E care are CAN si 1K0963235F care nu are electronica deloc, doar rezistentele chioare.

Prima intrebare este daca pot monta  PTC pe un Passat cu motor pe benzina.

A doua daca pot monta 1K0963235E care din cautarile mele ar fi pentru Golf sau B6.

M-am uitat sub bord si fanta in care ar trebui sa se infiga PTC-ul este netaiata. Dintr-un forum rusesc am vazut ca se poate taia dar nu m-as aventura fara confirmarea cuiva care a facut-o.

https://translate.google.ro/translate?hl=ro&sl=ru&u=http://jetta-club.org/topic/12613-vw-passat-limousine-18-tsi-highline-7-speed-dsg-2012/page-6&prev=search

Multumesc.

 

 

Capture1.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa o tai dar  dupa aia vine surpriza, la nijloc mai ai un perete despartitor pe care nu ai cum sa-l tai decat daca dai bordul jos si apoi desfaci aeroterma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rusul pare sa fi reusit cu un burghiu lung si cu o panza de bomfaier. Crezi ca este posibil?

Pana la urma e cineva care a montat PTC-ul pe Passat-uri cu motoare pe benzina? Vine sezonul rece si sunt oarecum ingrozit de ce o sa patest zi de zi. Am asteptat de curiozitate sa vad cat de repede se incalzeste motorul si am avut surpriza sa constat ca nici dupa 20 de minute de mers la relanti acul de la apa nu s-a miscat.

Eu nu am mai trecut nici o iarna cu masina asta si nu stiu la ce sa ma astept. In mers pare sa se incalzeasca repede dar nu si pe loc. Ce fac ceilalti posesori iarna? Cum dezgheata masina?

Mersi.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti incerca, dar mai este riscul sa gauresti radiatorul de caldura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, VLD_ said:

Rusul pare sa fi reusit cu un burghiu lung si cu o panza de bomfaier. Crezi ca este posibil?

Pana la urma e cineva care a montat PTC-ul pe Passat-uri cu motoare pe benzina? Vine sezonul rece si sunt oarecum ingrozit de ce o sa patest zi de zi. Am asteptat de curiozitate sa vad cat de repede se incalzeste motorul si am avut surpriza sa constat ca nici dupa 20 de minute de mers la relanti acul de la apa nu s-a miscat.

Eu nu am mai trecut nici o iarna cu masina asta si nu stiu la ce sa ma astept. In mers pare sa se incalzeasca repede dar nu si pe loc. Ce fac ceilalti posesori iarna? Cum dezgheata masina?

Mersi.

 

 

Eu am motor diesel si din cate stiu se incalzeste mai greu decat benzinarul. Dar caldura baga destul de repede. Bineinteles nu la fel ca si cum ar fi motorul cald, dar se simte ca baga aer caldicel dupa cateva minute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@VLD_ chiar daca nu se ridica acul la apa caldura tot baga. A mea e diesel si nu am avut probleme iarna trecuta, ce-i drept cu PTC dar la tine sigur baga mai multa caldura fiind benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pentru comentarii. Mi-ar placea sa aflu opinia cuiva care are Passat pe benzina (preferabil CAXA 1.4 TSI). La Diesel incepe sa bage caldura repede tocmai datorita acestei rezistente electrice.

Incepe sa-mi para rau ca am luat motorizare pe benzina. Nu am luat-o pentru ca a fost mai ieftina ci pentru ca motorul e mai silentios decat cel Diesel.

Daca nu imi reuseste modificarea o sa fiu nevoit sa-i montez Webasto. Nu se poate sa o pazesc zeci de minute in fiecare dimineata geroasa ca nu vad prin parbriz.

Intre timp nu am avut rabdare si am demontat dupa un B6 Diesel firele si PTC-ul. L-am cuplat la CAN-ul climei si pare sa functioneze pentru ca a inceput sa se incalzeasca si a afisat ca consuma 50A. Imi afisa o eroare dar am ignorat-o pe moment pentru ca PTC-ul nefiind in fluxul de aer al aerotermei riscam sa il supraincalzesc.

Maine, marea traforeala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa finalizez operatia. PTC-ul porneste cand e motorul rece si se opreste cand antigelul atinge 75 de grade. Cand motorul e mai turat si farurile stinse consuma 900W, altfel doar 600W.

Pentru ca PTC-ul a fost second am zis ca e bine sa relipesc rezistentele MELF de pe placa. Am avut noroc de oameni binevoitori la dezmembrari si am luat totul de la ei: fire, siguranta, suruburi, piulite. Mi-au cerut 150 lei. Le-am lasat 200.

Gaurile le-am dat relative repede. Prima cu freza, cea de-a doua cu o panza de bomfaier ingusta incinsa cu un arzator cu gaz. In 30-40 minute le taiasem pe amandoua. Mai greu a fost sa trag firele de alimentare. CAN-ul l-am luat de la clima.

Acum alta intrebare, oare alternatorul poate duce surplusul de peste 60A? Alternatorul de la Diesel e diferit fata de cel de la benzina?

Multumesc.

cut1.JPG

cut2.JPG

cut3.JPG

cut4.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari pentru rabdare si descrierea operariunii. Poate ar fi ok sa faci un DIY cu toata procedura deoarece am vazut si alti posesori de benzina interesati.

In legatura cu alternatorul din cate stiu eu este mai puternic dar ii las pe cei mai avizati sa lamureasca.

Inca o data, felicitari!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.care este difernta intre PDC.

cod 1K0963235E si cel 1K0963235F  ??

Cel cu terminatia E am inteles ca se leaga la CAN

Cel cu terminatie F nu apare pe diagnoza?E posibil sa am echiparea asta si sa nu stiu.

La mine da aer cald putin dupa 2 km .Este ok de cumparat si cel fara can?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare destul de mare distanta dupa care incepe sa dea aer cald. La mine, pe vreme asta, dupa max. 500-600m se simte deja aer cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau dar nu am facut suficiente poze sa fac un mic tutorial. Nu m-am gandit nici o clipa la asta.

Passat-ul B7 am senzatia ca e echipat din fabrica cu 1K0963235F. Din cate am vazut pe net treptele de caldura se comanda cu 2 relee deci nu prea ai cum sa faci diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 19 ore, identitate78 a scris:

Mi se pare destul de mare distanta dupa care incepe sa dea aer cald. La mine, pe vreme asta, dupa max. 500-600m se simte deja aer 

 

Astazi am dat clima la maxim pe HI ventilatia la fel dupa 2min stat la relanti si deplasat 300 m aveam aer cald si acul temp antigel nemiscat

.Cred ca ai dreptate eu nu dadeam clima la maxim si ventilatia o tineam la 1

Este poaibil sa fie PTC pe masina

La diagnoza nu apare

Nici siguranta de 100 Ah sub capota nu este

Cea mai mare este de 80ah

De desfacut la aeroterma in interior inca nu am facut-o sa vad daca este acolo PDC e destul de frig pe afara 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ventilatia o tin si eu tot pe treapta 1 dar in schimb clima este pe High.

L.E. M-am uitat acum intr-o scanare a mea si nu vad nimic legat de PTC.

Modificat de identitate78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici mie nu imi apare PTC la diagonza, insa am caldura destul de repede si la decodarea VIN-ului a reiesit si PR-ul asta 

7E6 Electric auxiliary air heater

Modificat de Boditza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa fie neaparat siguranta de 100 ah??stie cineva?

Este mai usor de verificat sub capota decat sa desfaci pana la aeroterma.

Daca nu am vreau sa-mi montez.

Poate ne spune VLD tocmai ce a demontat de pe un passat b6 si montat pe b7 lui

 

Modificat de CiprianChiriac
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am mai avut rabdare si am coborat la masina si spre bucuria mea are Pct

20161207_154606.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, CiprianChiriac said:

 

Astazi am dat clima la maxim pe HI ventilatia la fel dupa 2min stat la relanti si deplasat 300 m aveam aer cald si acul temp antigel nemiscat

Este bine ca ai si confirmarea vizuala. In acelasi timp comportamentul de mai sus nu avea cum sa apara fara a avea PTC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!