Jump to content

Probleme servodirecție electromecanica


kalu
 Share

Postare recomandată

Salut,

Inca ma confrunt cu problema mea la servo.....caseta nu are joc, pe tester nu am eroare.....volanul revine singur pe pozitia 0, insa merge foarte greu. Pe loc dau foarte greu de el, in mers merge mai usor....

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Daca vrei si ai timp de putem intalni in Bucuresti si sa le comparam. Caseta la G5 este electro-magnetica deci nu merge pe ulei, asta inseamna ca sunt sanse destul de mici dar reale sa fie un defect. Mi-e de exemplu imi merge brici dar am si eu unele unghiuri in care zici ca trage cineva usor de volan invers dar asa este de mult timp.

Modificat de loghy
quote post anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Am si eu o problema la servodirectie la un golf 5 1.6 benzina, cod motor bse.

Nu stiu daca este bine unde postez pentru ca sint nou pe forum, imi cer scuze.

Problema a aparut dupa ce am fost la service si mi-au schimbat bieleta de directie, cap bara si tamponul de la cutia de viteze.

Pana sa umble la masina, servodirectia mergea bine.

Cand sa plec cu masina din service, pun contactul, se aude trei bip, pornesc motorul si constat ca nu mai merge servo, in bord nici un martor aprins.

Cei de la service au dat din umeri.

Ma poate ajuta cineva? Sunt disperat. Masina o am din august 2017.

Modificat de loghy
Limba romana
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa o scanare si pune exact eroarea stocata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea este: senzor g269, implauzibile signal.

Modificat de loghy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA eroarea asta se schimba caseta de directie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. De ceva timp am intrat si eu in clubul celor cu probleme la directie. Nu troncane nimic. Nicio eroare pe steering assist. Dar se vireaza greu si tinde sa revina rapid in pozitia zero. In timp a mers din ce in ce mai greu. Singurul lucru care il observ e un mic joc in volan doar cu motorul oprit. Mecanicii au zis ca e normal, desi la alte masini identice nu este acel joc. Mai pot face ceva inainte de a cauta o alta caseta completa? Multumesc.

Modificat de Alin33
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt in aceeasi situatie ! Am observat totusi ca de cand s-a imbunatatit vremea afara parca merge putin mai usor...dar tot nu se incadreaza in standarde. Eu stiu ca atunci cand ai probleme la caseta volanul NU tinde sa mai revina in pozitia 0....la mine parca forteaza revenirea la zero cat mai repede...

Modificat de andutzel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact! Am aceleasi simptome ca tine. Este foarte obositor in oras. Treptat am modificat nivleul de asistenta pe steering assist iar acum am ajuns la ultimul nivel 15(mobilityu help). A mers usor o perioada dar a inceput sa mearga greu si aici. 

Cu motorul oprit ai vreun joc in volan?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am, sau cel putin nu il sesizez...... oricum, am mers cu multe masini cu joc foarte mare in volan + bataie, dar chiar si asa tot se simtea servo...

 

Pe mine nu ma lasa sa modific steering assist..

Modificat de andutzel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Azi am reusit sa schimb senzorul de cuplu de pe caseta de directie la un g5. Am cumparat un ax sh de la o caseta pe dreapta de la care am demontat senzorul si l-am montat pe axul meu.

Era frumos daca mergea pus cu totul pinionul cremalier, dar sunt dintii in sens opus. Am mers 15-20 km, si nici o problema inca.

La senzorul vechi am gasit un scurt intermitent in senzorul propriuzis, am decuplat banda si tot aveam 3 ohm intre 2 pini. Banda era buna, nu era intrerupta.

Daca e cineva interesat de procedura va stau la dispozitie cu orice informatie.

 

295u9f8.jpg

 

2eb92c9.jpg

 

16lfolt.jpg

 

27wrcjq.jpg

Modificat de davidut5
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut!

Acum cateva saptamni s-a rupt flansa la amortizor dreapta fiind nevoit sa conduc cu ea rupta in jur de 500 Km pentru a putea ajunge acasa.

Masina a fost in service pentru a schimba arcuri,flanse,amortizoare si burdufe planetara.

Cand am luat masina din service martorul de servodirectie era galben dupa cativa km s-a facut rosu (fara servo).

Am fost la 3 persoane cu tester (eroare G85).

Unul din baieti a reusit sa scoata eroarea, dar a tinut pana in momentul in care am condus pe piatra cubica.

Acum am martoru l( volan galben) aprins.

Ce as putea face in situatia asta? Ma gandesc sa nu fie un contact imperfect pe undeva. Ce ma sfatuiti?

 

Multumesc.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am intrat mai nou si eu in grupul posesorilor de martor galben cu eroarea 00573 008.

Servo merge cum trebuie doar ca am martorul in bord.

1.Ce variante am ca sa scap de acest martor?

2.Daca merg asa in continuare se intampla ceva?

3.Si cat mai duce oare?

Multumesc tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. schimbi caseta

2. cine stie...iti poate ceda servodirectia intr-o curba, depasire, etc - si atunci ce se poate intampla ?

3. nimeni nu iti poate zice asta....unii au mers ani de zile cu martorul aprins...si servo functionala, altii zile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La un audi a 6 din 2013 apare in bord "do not drive vehicle steering defective".Am incercat sa o pun pe tester si la steering assist nu comunica.Sa fie caseta defecta,totusi volanul se misca usor?Prin ce comunica caseta de directie electrica?Are vreun calculator separat?

Modificat de dani89gl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 5 din 2007, adus recent din nemtia cu urmatoarea problema: nu functioneaza servodirectia, nu se aprind martorii servo si ESP la punerea contactului.

Erori am urmatoarele:

00778 - Steering Angle Sensor (G85): No or Incorrect Basic Setting / Adaptation

00778 - Steering Angle Sensor (G85): No Signal/Communication.

In meas. block senzorul g85 este pe 0 si nu vede nici o modificare a volanului.

Am desfacut plasticele de langa volan si am observat 2 fire scoase din mufa de la calculatorul de coloana. Ma poate ajuta cineva cu pinii unde trebuie introduse cele 2? Si mai ales de ce au foat scoase? 

Multumesc

38167781-D990-456C-A9F6-6B928ADD6925.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Portocaliu/maro cu portocaliu/verde sunt la 15 si 14 convenience CAN bus

Portocaliu/maro cu portocaliu/negru sunt la 11 si 12 powertrain CAN bus

Modificat de davidut5
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Alexandru Mihai Iordache

Salutare,

Vreau sa mentionez si eu o problema care cred ca tine de acest topic. Am un Passat CC 2.0 tsi cu unele probleme la caseta de directie. Mai precis in timpul mersului imi apare martorul cu volanul rosu si volanul se blocheaza. Stiu ca acest lucru ar fi trebuit sa se intample pe loc, dar am patit de cate ori in mers si e destul de neplacut.

Am facut recent o scanare iar ce cred eu ca ar fi de interes este aceasta eroare: 

00573 - Senzor cuplu volan -G269- 
            008 - semnal neplauzibil - intermitent
             Ómprejurari cod:
                    Stare defect: 00101000
                    Prioritate defect: 1
                    Frecventa defect: 8
                    Resetare contor: 3
                    rulaj: 96731 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2013.02.04
                    timp: 16:17:31

             Ómprejurari cod:
                    cuplu: -0.8 Nm
                    cuplu: 0.1 Nm
                    tensiune: 5.10 V
                        nemontat(„)
                        nemontat(„)

 

Astept un ajutor/ o sugestie din partea dvs.

Va multumesc! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut am un golf 5 ,2.0 bkd si azi mi s.a aprins si mie martorul roșu de la servo si am rămas fără serva ...am fost la un service a pus testeru si a zis ca e un senzor a dat sa șteargă eroarea ,s.a șters , am plecat cu masina am învârtit de roti stânga dreapta, am mers p un drum mai denivelat si nu s.a mai aprins ...acu Nush se poate doar sa se fi memorat vreo eroare in computer datorate ca s.a umblat la bieletele de direcție după s.a fct bracaju sau chiar o fi vreo problema?

Modificat de by GaBytZu88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce eroare stocase, daca mai stii exact ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mi.a zis ...a zis doar ca e vb de un senzor defect la direcție...după ce l.a șters m.a întrebat daca am probleme cu bateria ca posibil sa fi fost de la asta ...dar bateria are 3 ani si nu am avut probleme pana acu pornește la sfert , la orice temperatura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok - atunci monitorizezi si daca mai apare, faci o poza la eroare, cand scanezi masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu s.a mai aprins martorul dar când stau la semafor trag stânga de volan se aude un huruit , îl pun pe punctul 0 se mai reduce din zgomot , trag dreapta nu se mai aude deloc ...de la ce sa fie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. In urma unor probleme aparute la caseta mea de directie, am gasit una in stare f buna din dezmembrari doar ca este de pe un audi A3 din 2006 cred. Am montat-o pe masina( Touran din 2004), am sters erorile aparute, recalibrat totul si acum ea merge ok, nu are joc doar ca volanul se invarte mai greu pe loc. Am vrut sa ii fac adaptare ca la caseta veche insa aici nu se mai poate.

Rasfoind topicul mi-am dat seama ca trebuie setata acea curba de cuplu in functie de masina. Eu la caseta veche am putut seta cu VCDS si era parca pe 6 ceea ce corespundea MPV insa la cea noua nu mai am campul acela in VCDS 44-“Adaptations”. Cu siguranta este generatia a doua la care nu se mai poate seta insa chiar nu exista nicio alta cale, gen rescriere soft sau altceva?

Mentionez ca directia este ok si merge usor in mers insa cand invart volanul pe loc trebuie sa pun 2 maini pe el. Cu o mana nu prea merge. Cred ca Touranul fiind mult mai greu decat A3 are nevoie de o mai mare asistenta pe directie. 

Mai jos cele 2 serii ale casetelor: 

caseta veche: 

Part No: 1K1 909 144 G  Component: EPS_ZFLS Kl.6       1401

caseta noua:

Part No: 1K1 909 144 M

Component: EPS_ZFLS Kl.068 H08 1901

Exista vreo modalitate de schimbare soft sa zicem sa pun tot softul 1401 ca si la caseta veche apoi sa refac adaptarile?

Sau alta varianta de pus alt soft pentru caseta adaptat pentru Touran

Orice sfat este binevenit.

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy changed the title to Martor servodirectie aprins

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!