Jump to content

Probleme servodirecție electromecanica


kalu
 Share

Postare recomandată

16 hours ago, incepatorcj said:

Ce sa inteleg din acel link andrei_221?

Procedura de calibrare a lui G85.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

In primul rand, scuze daca postez unde nu trebuie.. de aproximativ 2 luni de cand am schimbat capul planetar pe partea soferului (nu stiu daca are vreo legatura) imi sta aprins martorul de la servodirectie, dar pe galben (acel volan).. in urma unui test vagcom imi apare urmatoarea eroare http://imgur.com/a/eWiRq

Am cautat pe diferite site-uri, dar nimic concludent. M-am gandit sa apelez  si aici, poate gasesc vreun binevoitor care sa isi faca timp pentru mine, deci va rog.. ce poate fi? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica firul de la senzorul de pe caseta de direcție  (g269).

Firul trece pe deasupra planetarei din partea șoferului :) 

Poate l au agățat sau ceva..

Încearcă o calibrare a casetei

Modificat de papi_grasu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

24 minutes ago, wtfak said:

Va salut,

In primul rand, scuze daca postez unde nu trebuie.. de aproximativ 2 luni de cand am schimbat capul planetar pe partea soferului (nu stiu daca are vreo legatura) imi sta aprins martorul de la servodirectie, dar pe galben (acel volan).. in urma unui test vagcom imi apare urmatoarea eroare http://imgur.com/a/eWiRq

Am cautat pe diferite site-uri, dar nimic concludent. M-am gandit sa apelez  si aici, poate gasesc vreun binevoitor care sa isi faca timp pentru mine, deci va rog.. ce poate fi? 

Posteaza si tu poza sau cum ai salvat eroarea aici, nu ne trimite pe alte site-uri care nici nu merg.....

 

LE  Am vazut acum eroarea, schimba caseta de directie pe cheltuiala mecanicilor care au lucrat la masina, din cauza ca au tras de roata sa vireze si nu de volan.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

25 minutes ago, papi_grasu said:

Verifica firul de la senzorul de pe caseta de direcție  (g269).

Firul trece pe deasupra planetarei din partea șoferului :) 

Poate l au agățat sau ceva..

Încearcă o calibrare a casetei

Am sa ma uit dupa acel fir de la senzor, nu inteleg la ce te referi prin calibrare a casetei? cum sa o calibrez? .. in schimb am luat volan maxim stanga si apoi maxim dreapta de mai multe ori, dar fara niciun rezultat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru calibrarea corecta se pune tester ul și se respecta pașii indicați. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
goriciadrian

Buna ziua,

Am cautat o problema asemănătoare dar nu am gasit asa ca lansez si eu următoarea problema:

Am un Golf 5 1.9 tdi variant si de vreo 5 luni merg cu trei martori aprinsi in bord, respectiv ESP, Tire pressure si Servo directie (volan). Am pus masina pe tester, nu a rezultat nimic si am fost indrumat catre un electrician care mi-a spus ca "cred ca e picat senzorul de pe coloana volanului care este responsabil de cei trei martori" . Masina merge ok, FARA ESP, dar ABS merge.

Vreo idee? Va mulțumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La o diagnoza se vede daca G85-caci despre el e vb..e activ sau nu.Cauta pe cineva care stie ce face..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce inseamna tester? Mi-e greu sa cred ca nu apare nimic in loguri. Scaneaza masina cu un tester original (gasesti in aria de prestari servicii colegi cu asa ceva).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incepatorcj

ai desfacut recent volanul? ma refer daca ai dat cumva acei senzori jos din spatele volanului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai încercat să virezi de volan stânga maxim și după dreapta maxim? Eu așa am pățit dupa ce mi-am schimbat bateria și după a disparut. Și ESP a dispărut la fel, după cațiva km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

goriciadrian

O sa incerc. Mersi de pont! Dar sunt sceptic.

Modificat de loghy
quote post anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n
On 5/6/2017 at 11:51 AM, Ioana said:

Ce inseamna tester? Mi-e greu sa cred ca nu apare nimic in loguri. Scaneaza masina cu un tester original (gasesti in aria de prestari servicii colegi cu asa ceva).

 

On 5/6/2017 at 11:47 AM, goriciadrian said:

Buna ziua,

Am cautat o problema asemănătoare dar nu am gasit asa ca lansez si eu următoarea problema:

Am un Golf 5 1.9 tdi variant si de vreo 5 luni merg cu trei martori aprinsi in bord, respectiv ESP, Tire pressure si Servo directie (volan). Am pus masina pe tester, nu a rezultat nimic si am fost indrumat catre un electrician care mi-a spus ca "cred ca e picat senzorul de pe coloana volanului care este responsabil de cei trei martori" . Masina merge ok, FARA ESP, dar ABS merge.

Vreo idee? Va mulțumesc. 

Exact cum ti-a zis Ioana - nu exista sa faci diagnoza si sa nu gasesti problema, in cazul tau - nu e vorba de eroare stocata - trebuie verificat in blocurile de masura, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

goriciadrian

Tester inseamna ca am dus masina la mecanic si el nu a gasit nimic cu diagnoza. M-a sfatuit sa merg la un electrician, care mi-a facut o diagnoza si mi-a zis ca "probabil" este de "vina" un senzor de pe "coloana" volanului. Nu sunt chiar "a-tehnic" doar ca stiti si voi cum e cu "specialistii", 

Respectiv butoneaza o jumatate de ora la masina, si daca ii intrebi "Care e problema?" , daca nu iti inchid gura cu un răspuns de genul "Auzi ma nene, ma lasi sa imi fac treaba sau vrei sa te invat ce fac eu?" , se multumesc sa imi raspunda cu un invariabil "Pai sa vedem... Mai trebuie sa verificam"

Am incercat si varianta aia cu "maxim dreapta - maxim stanga" dar fara rezultat.

Pacat ca nu exista o varianta mai accesibila sa ne facem noi diagnoza. Chiar si in modul "Read only" , adica sa nu pot schimba variabilele masinii, ci doar sa "vad" care e buba. Softurile costa exorbitant, iti trebuie "1001" interfete de conectare si nu prea imi da mana sa bag cateva sute de euro in echipamente. Pentru ca se presupune ca specialiștii au tot ce le trebuie...

Modificat de goriciadrian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Cam putina treaba face singura interfata/soft-ul - aici este vorba de experienta, cat ai lucrat, cu ce te-ai confruntat, etc... foarte multa lume cumpara o interfata clona de 100 lei, dupa care se apuca de facut diagnoze cu 10..20..30 lei - deseori, pleci mai ametit de acolo, decat ai ajuns.

Revenind - electricianul trebuia sa se apuce de desfacut, eventual sa inlocuiasca senzorul, etc - cine se ocupa cu/numai VAG-uri, in general are si piesele pe stoc/le poate aduce, pentru a rezolva/proba. Eu cam asa procedez - am permanent stoc piese (calculatoare, senzori, module, etc) sau comand daca e nevoie.

Atata timp cat ai toti cei 3 martori aprinsi, nu se rezolva cu limita de forta - stanga/dreapta maxim

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut, baieti! Revin cu rezolvarea, cel putin pt mine, a problemei martorilor aprinsi:

Am fost la un electrician si mi-a "invatat" din nou senzorul de pe coloana de directie sa "stea la zero". Adica mi l-a resetat sau ceva de genul. Cert este ca acum merge si ESP si nu mai am niciun martor aprins.

Mersi de raspunsuri și susținere. 

IMG_20170707_1144305.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Vin si eu cu o problema similara.

Acum 2 zile am schinbat capetele de bara, bielete si pivoti.

Am facut o chestie mirifica intitulata geometrie 6d.

Am recalibrat g85 si dupa toate astea problema mea persista si anume:

Dreapta pot sa iau maxim foarte usor, in schimb daca iau stanga initial servo e mai tare, dupa 15-20 gr se inmoaie si merge normal. O tin 5 secunde sa zicem cat iau viraju dupa care smuceste spre dreapta si opune ceva rezistenta.

 

Nu da absolut nici o eroare si nu i teleg de la ce e... in termeni romanesti ,, nu bate nu troncane " :))

Sper sa nu ziceti caseta noua...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

O scanare in primul rand. Posibil pb la turbina-limp mode. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

 Salut, vin si eu cu o problema pe care nu ii dau de cap. O iau cu inceputul pentru ca , am impresia ca are legatura. Am prieten cu un Golf 5 Break 2008, avand doar CB. Si-a achizitionat o maneta tempomat, dupa care i-am facut montajul cu codare si adaptare. Dupa montaj dadea eroare cum ca ar fi defecta. Am desfacut maneta si avea un fir intrerupt, i'am lipit firul dupa care i-am montat iar maneta. Acum maneta raspundea la comenzi dar nu mergea activat pilotul automat. El avand calculatori coloana cu 1K0 953 549 CQ. I-am facut proba cu calculatorul meu si surpriza mergea pilotul. A achizitionat un alt calculator coloana 1k0 953 549 AF, i-am inlocuit calculatorul si totul functiona cum trebuie fara martori si fara erori, inclusiv pilotul.

   Acum problema, dupa 5 zile i-a murit bateria. Astazi a inlocuit bateria si i-a ramas in bord aprinsi ESP si VOLANUL GALBEN. Ii da pe ABS eroarea:

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

     005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation

 

   Stiu cand i-am facut montajul ca nu avea acest senzor deloc. Din cate am vazut calculatorul de coloana vechi era CQ fara Steering Angle Sensor si acesta pe care il are acum cu AF e cu Steering Angle Sensor.  O fi de la calculator ca ii trebuie unu fara senszor ?

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Modificat de RmD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU poti coda fara senzor ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat dsr nu stiu cum . Am intrat la Can Gateway si am debifat Steering Angle Sensor G85 , in rest nu am gasit pe nicaieri cum sa codez fara senzor

Modificat de loghy
quote post anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pe can ci pe calc de coloana de volan. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa mi-a aparut si mie cand mi-am schimbat bateria, am virat stanga maxim+dreapta maxim si a disparut volanul. In timp a disparut si cel cu ESP-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, Al Bundy said:

Nu pe can ci pe calc de coloana de volan. 

nu merge, ca nu are nimic legat de senzor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a mers un pic cu masina, dupa ce a schimbat bateria?

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy changed the title to Martor servodirectie aprins

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!