Jump to content

Probleme servodirecție electromecanica


kalu
 Share

Postare recomandată

Salut,o problema :

G5,2.0 tdi,140 cp,m-a lasat servo..dupa ce i-am cautat borcanul cu lichid vreo 3 ore m-am lamurit ca are servodirectie electromecanica..am martorul cu volan rosu aprins,am verificat sigurante,relee compartiment bord cat si motor dar nimic...

Ce sfaturi primesc ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,

Am si eu o probema cu un Wv GOLF 5 plus,2007,si am aceiasi problema cu beculetul ,,volanul rosu in bord''.Am fost la un service si am pus o pe tester,in urma testarii mi a dat urmatorul diagnostic/alarma:

1 Fault Found

00569-Sterring Current

001-Opper Limit Exceeded.

Daca ma poate ajuta cineva.

MULTUMESC

post-163185-0-16597500-1452451273_thumb.

Modificat de mihai91
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E dus motorul casetei. Trebuie înlocuit.

Dacă ești interesat dețin așa ceva pe stoc. Dacă nu găsești pe cineva mai aproape suna mă și detaielam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa spun ca ,caseta de directie este electronica.

Cat m ar costa acel motor si unde se aflla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul face parte din caseta de direcție. Nu se găsește la vânzare ca și piesa aparte.Se înlocuiește toată caseta.Eu mă ocup cu recondiționarea și de aia am.

Sunt în tara mai multe firme care se ocupa cu așa ceva Dacă nu găsești mai aproape contactează mă .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

una noua, parca in jurul la 3000 lei - si tot reconditionata iti vine.... in cele mai multe cazuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mihai.

Mergi "pe mana" lui papi !!

NU e reclama ci doar ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Una noua de origine undeva la 6000 lei,una recondiționata cu piesa la schimb 3000 lei.

Din dezmembrări intre 250 și 300 euro.

La mine recondiționarea piesei de pe mașină e 600 lei 2 ani garanție.

Mai jos sunt cele două modele de caseta care se regăsesc pe touran în funcție de anul fabricației.

Caseta din prima poza se poate recondiționa atât electric cât și mecanic.

caseta din poza a doua NU SE POATE RECONDIȚIONA ELECTRIC ci doar partea mecanica.

post-21534-0-73032600-1452687810_thumb.j

post-21534-0-16805500-1452687830_thumb.j

Modificat de papi_grasu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti, astazi am pornit masina dupa 2 zile de ger intens, insa cu ajutorul cablurilor ...

Faza este ca dupa pornire m-am trezit cu martorul galben (volan) ramas si aprins. Mentionez ca pana in acel moment masina nu avea nimic aprins in bord..am citit pe aici ca la schimbarea bateriei, sau atunci cand ramai fara curent in ea si o pornesti asa cum am facut-o eu.. este posibil sa am parte de asa ceva

Sa ma ingrijorez? Sau este normal ?

 

Masina : VW GOLF V 1.4 /2008

 

Multumesc anticipat

Modificat de Alecsvw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil amperaj mic în baterie.Circula cu masina câteva zile cu cât mai puțini consumatori.După o perioadă scurtă de timp dacă eroarea nu dispare trebuie ștearsă cu diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti, astazi am pornit masina dupa 2 zile de ger intens, insa cu ajutorul cablurilor ...

Faza este ca dupa pornire m-am trezit cu martorul galben (volan) ramas si aprins. Mentionez ca pana in acel moment masina nu avea nimic aprins in bord..am citit pe aici ca la schimbarea bateriei, sau atunci cand ramai fara curent in ea si o pornesti asa cum am facut-o eu.. este posibil sa am parte de asa ceva

Sa ma ingrijorez? Sau este normal ?

Masina : VW GOLF V 1.4 /2008

Multumesc anticipat

Mergi 3 m inainte si 3 inapoi si o sa dispara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu alte cuvinte, e normal atat timp cat se stinge dupa ce mergi un pic cu masina :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil amperaj mic în baterie.Circula cu masina câteva zile cu cât mai puțini consumatori.După o perioadă scurtă de timp dacă eroarea nu dispare trebuie ștearsă cu diagnoza.

 

 

 

Salut baieti, astazi am pornit masina dupa 2 zile de ger intens, insa cu ajutorul cablurilor ...

Faza este ca dupa pornire m-am trezit cu martorul galben (volan) ramas si aprins. Mentionez ca pana in acel moment masina nu avea nimic aprins in bord..am citit pe aici ca la schimbarea bateriei, sau atunci cand ramai fara curent in ea si o pornesti asa cum am facut-o eu.. este posibil sa am parte de asa ceva

Sa ma ingrijorez? Sau este normal ?

Masina : VW GOLF V 1.4 /2008

Multumesc anticipat

Mergi 3 m inainte si 3 inapoi si o sa dispara

 

 

nu trebuie sa mearga si cu spatele.... cu fata, cativa metri.

 

problema apare la orice deconectare a bateriei sau voltaj slab. Este vorba de initializarea senzorului G85 ... care ramane in initializarea, pana te deplasezi un pic cu masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu Florin, am zis doar asa, la mine s-a stins cand am dat cu spatele...nu conteaza in ce directie mergi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles... e important e ca s-a rezolvat problema, a scapat de griji, colegul nostru.

 

va doresc o zi calduroasa, tuturor !!! :soothe[1]:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Cel mai probabil amperaj mic în baterie.Circula cu masina câteva zile cu cât mai puțini consumatori.După o perioadă scurtă de timp dacă eroarea nu dispare trebuie ștearsă cu diagnoza.

 

 

 

Salut baieti, astazi am pornit masina dupa 2 zile de ger intens, insa cu ajutorul cablurilor ...

Faza este ca dupa pornire m-am trezit cu martorul galben (volan) ramas si aprins. Mentionez ca pana in acel moment masina nu avea nimic aprins in bord..am citit pe aici ca la schimbarea bateriei, sau atunci cand ramai fara curent in ea si o pornesti asa cum am facut-o eu.. este posibil sa am parte de asa ceva

Sa ma ingrijorez? Sau este normal ?

Masina : VW GOLF V 1.4 /2008

Multumesc anticipat

Mergi 3 m inainte si 3 inapoi si o sa dispara

 

 

nu trebuie sa mearga si cu spatele.... cu fata, cativa metri.

 

problema apare la orice deconectare a bateriei sau voltaj slab. Este vorba de initializarea senzorului G85 ... care ramane in initializarea, pana te deplasezi un pic cu masina.

 

 

Exact asa s-a intamplat .. dupa cativa metri s-a tins. Precizez ca am schimbat bateria

Multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi cu ea 100 m si vezi daca se stinge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte bine.

Casetele electrice și pompele servo sunt foarte mari consumatori de curent iar dacă nu ai amperaj fac probleme mari.

Majoritatea casetelor au motoare trifazat la 12v și nu au cărbuni cea ce implica consum de curent mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am si eu o problema cu servo, golf 4, 1.4, daca e ger afara la prima cheie face spume uleiul din rezervorul pt servo, si da afara tot, cand a fost mai cald nu s-a intamplat nimic, o fi numai din cauza gerului, sau.. e un inceput de sfarsit al pompei de servo? Multumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba ulei de servo cu unul mai fluid.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I-am pus de la febi, verde, vw g 004 000 m2, am înțeles ca ar mai fi unul de culoare roșie care ar fi mai vâscos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi iar mi-a facut asa, spume si varsa pe afara ... dar m-am uitat la pompa, la mine e in partea de sus aproape de capota, si cam ar avea ceva scurgeri ..  o sa incerc sa pun ceva poze.. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor.. Am si eu o problema ciudata cu servodirectia la golf 5 1.9

Servodirectia a devenit mai greoaie, nu am nicio eroare stocata, niciun martor aprins. Rotile sunt umflate.

1.La viraj pe loc noaptea cu farurile aprinse se observa o modificare de intensitate a luminilor.

2.Pe gheata se vireaza usor(acest lucru e normal) dar cand ajung pe uscat incepe sa se intareasca mai mult decat ar trebui.

3.cand incerc sa virez pe loc parca ceva opune rezidenta iar volanul se intoarce inapoi un pic.

4.Dupa ce opresc motorul,servo mai este functional o secunda.. In secunda aceea se vireaza foarte foarte repede.

5.Servodirectia e bifata din vagcom sa se vireze cel mai usor(6)

5.Am o planetara dusa pe stanga.

6.Bateria e neschimbata de3 ani. 7.Alternatorul incarca bine.

Ce ar putea avea de se vireaza mult mai greu de la un timp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy changed the title to Martor servodirectie aprins

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!