Jump to content

Eroare bec motor aprins


MariusFR
 Share

Postare recomandată

Va salut,

De curand s-a aprins din nou Check engine dupa ce acu 3 luni am schimbat Intake Manifold flap care decedase de tot.

Acum dupa scanare imi da urmatoarea eroare

008598 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1

P2196 - 000 - Signal too High (Rich) - MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 11100000

Fault Priority: 9

Fault Frequency: 1

Mileage: 235924 km

Time Indication: 0

Date: 2104.14.07

Time: 14:11:29

Pacientul e un 2.0 tdi cr cbbb 2009

Ceva pareri?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda lambda e pe duca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot la CBBB 2009 am schimbat-o si eu de o luna, la 255k km, la tine vad ca a cedat cu 20k mai rapid. Se zice ca ~ 250k e durata ei de viata.

 

Costul a fost 975 lei Sonda OEM si manopera.

Modificat de raresh20
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna ziua ! Mi-a aparut o eroare in bord ...008213 intake manifold flap position sensor la vw passat 2.0 dti an 2009 , am fost la un mecanic , mi-a curatat clapeta , era putina mizerie si a zis ca motorasul functioneaza ca e ok.  Eroarea a ramas in bord .... am incercat sa o sterg dar degeaba. Daca ma poate ajuta cineva va rog frumos, as fii recunoscator, nu a curatat-o bine mecanicul ? sau e altceva ? Va multumesc frumos !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care clapeta ti-a curatat-o ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de al ansamblu corp clapeta-motoras dar nu a testat motorasul sau altceva , a zis ca e buna si atat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa vezi exact care este eroarea, pe tester - sa vedem daca e vb de clapeta defecta, cablaj cu probleme, s.a.m.d

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut! am achizitionat si eu de curand un Passat 4 Motion, 2.0 TDI cod motor BMP din 10.2006, am lasat-o cuiva sa o duca la identificare la RAR, iar cand am luat masina avea aprins martorul de motor, nu mai indica din computerul de bord consumul de motorina si cand accelerai la peste 2000 de ture sa schimbi viteza, motorul nu se accelera suficient, nu tragea si se auzea un zgomot de la motor, un fel de uruit puternic, iar pe distanta de aproximativ 180 km dus-intors pana la RAR aproape ca a consumat motorina de 100 de lei cat am alimentat (aproximativ 19,6 l). Ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA o diagnoza si vezi de ce e aprins martorul motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! am achizitionat si eu de curand un Passat 4 Motion, 2.0 TDI cod motor BMP din 10.2006, am lasat-o cuiva sa o duca la identificare la RAR, iar cand am luat masina avea aprins martorul de motor, nu mai indica din computerul de bord consumul de motorina si cand accelerai la peste 2000 de ture sa schimbi viteza, motorul nu se accelera suficient, nu tragea si se auzea un zgomot de la motor, un fel de uruit puternic, iar pe distanta de aproximativ 180 km dus-intors pana la RAR aproape ca a consumat motorina de 100 de lei cat am alimentat (aproximativ 19,6 l). Ce ar putea fi?

 

hmm.... imi par cam multe probleme - crezi ca asa este ? poate avea si inainte problema cu consumul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! am achizitionat si eu de curand un Passat 4 Motion, 2.0 TDI cod motor BMP din 10.2006, am lasat-o cuiva sa o duca la identificare la RAR, iar cand am luat masina avea aprins martorul de motor, nu mai indica din computerul de bord consumul de motorina si cand accelerai la peste 2000 de ture sa schimbi viteza, motorul nu se accelera suficient, nu tragea si se auzea un zgomot de la motor, un fel de uruit puternic, iar pe distanta de aproximativ 180 km dus-intors pana la RAR aproape ca a consumat motorina de 100 de lei cat am alimentat (aproximativ 19,6 l). Ce ar putea fi?

Mi se pare cam mare consumul....acel cineva cred ca ia dat bine la oase de au apărut atâtea probleme..... ps: este o vorba românească "femeia și mașina nu se dau " fa o scanare..
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am aflat care este prblema, furtunul de la  iesirea din turbo crapat (varza)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut am si eu o eroare in bord( cea de la motor)  ..am pus testerul pe ea am verificat -o si am incercat sa sterg eroare ...mi- a mers apoi a aparut din nou sincer nu stiu la ce se refera eroare ...poate puteti sa ma ajutati la ce se refera si cum sa o rezolv ....masina este Passat CC-TDI - 136 CP 2009

 

 

Tuesday,22,December,2015,10:24:58:62939
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: Release 12.12.0 (x64)
Data version: 20130910


VIN: WVWZZZ3CZ9E539757   License Plate: EAY



--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Address 01: Engine       Labels: 03L-906-022-CBA.clb
Control Module Part Number: 03L 906 022 QA    HW: 03L 907 309
  Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000SG  6206
           Software Coding: 0000072
            Work Shop Code: WSC 00011 888 81093
                      VCID: 74E73A5B174EF4BE80B-8021
2 Faults Found:

008198 - Intake Manifold Flap; Bank 1
               P2006 - 000 - Stuck Closed - Intermittent - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 10100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 6
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 170497 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2015.14.28
                    Time: 07:49:08

             Freeze Frame:
                    RPM: 1518 /min
                    Speed: 38.0 km/h
                    Load: 41.2 %
                    Load: 87.1 %
                    Lambda: 29.2 %
                    Mass Air / Rev.: 695.0 mg/str
                    Temperature: 69.3°C

008213 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1)
               P2015 - 000 - Implausible Signal - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 170543 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2015.14.28
                    Time: 19:20:02

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Lambda: 5.5 %
                    Lambda: -3.2 %
                    Voltage: 0.380 V
                    Bin. Bits: 00000001


Readiness: 1 2 0 0 0

 

 

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se schimba ansamblul clapeta  motoras galerie admisie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc...trebuie schimbata si galeria admisie sau numai clapeta motoras? ...are ceva daca mai merg asa cu ea?(in caz afirmativ.cam cat timp?) masina nu are niciun simptom doar ca mi a aparut eroarea in bord ? as putea sa o curat ?sau nu are niciun efect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara! De ceva timp si eu am aceasta eroare la un audi 2.0 cr la clapeta de admisie (03L129086  V120). Mentionez ca motorasul functioneaza (clapetele din galerie nu agata,daca e ajutat putin motorasul lucreaza dar parca nu stie in ce pozitie este) si daca scot mufa de la pompa de recirculare a apei pleaca si din punctul zero in care se afla la pornirea motorului(are vreo legatura cu temperatura apei sau numai cu admisia MAF EGR SHUT OFF).Deocamdata fac experimente poate scap fara sa cumpar una noua.

Modificat de bibildocu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

008213 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1) 
                 P2015 - 000 - Implausible Signal  - MIL ON

 

Buna seara, un prieten are un VW Passat B6 si in urma cu cateva zile i s-a aprins martorul motor iar dupa scanare a dat eroarea de mai sus, dupa ce am citit informatiile de pe forum am incercat curatarea acestei piese

 20160114_193506.jpg,

pentru ca eroarea a ramas indiferent de operatiunile executate a decis sa inlocuiasca piesa cu una noua, cea din imaginea urmatoare

20160114_193447.jpg

insa din pacate si dupa inlocuire eroarea este prezenta si nu reusim sa o stergem iar martorul este aprins.

Odata cu inlocuirea piesei am observat 3 fire subtirii care pareau rupte in zona cablului care vine la aceasta clapeta si nu avem idee de unde sunt (cablul cu mufa care vine la clapeta are 5 fire si sunt intregi) Este vorba de cablul mai inchis la culoare din imaginea de mai jos.

20160114_193801.jpg

 

Care credeti ca ar fi urmatorul pas si de unde credeti ca sunt firele alea ?

Va multumesc !

Modificat de Tuby
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa o poza sa vedem exact firele de care vb.

 

cel mai posibil eroarea este de la clapete admisie - vad ca e un motor CR (ajuta sa postezi codul motorului....CBA.. si anul de fabricatie) - si nu de la V157, piesa cumparata de voi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut. Am avut si eu probleme cu aceasta eroare:

008214 - Senzor de pozitie clapeta de dirijare admisie-Bank1-  scurt la masa 
               P2016 - 000 -  - intermitent
             împrejurari cod:
                    Starea defectului: 00100000
                    Priorit.defectului: 1
                    Frecv. defectului: 215
                    rulaj: 254519 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2016.01.05
                    timp: 16:55:38

             împrejurari cod:
                    RPM: 819 /min
                    viteza: 0.0 km/h
                    tensiune: 13.83 V
                    raport: 100.2 %
                    lambda: 0.0 %
                    lambda: -1.2 %
                    fara denumire: 4.0

008213 - Senzor de pozitie clapeta de dirijare admisie-Bank1-  semnal neplauzibil  
               P2015 - 000 -  - intermitent
             împrejurari cod:
                    Starea defectului: 00110000
                    Priorit.defectului: 1
                    Frecv. defectului: 6
                    rulaj: 254598 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2016.01.10
                    timp: 18:02:39

             împrejurari cod:
                    RPM: 798 /min
                    viteza: 0.0 km/h
                    sarcina: 0.0 %
                    tensiune: 14.44 V
                    raport: 4.4 %
                    raport: 23.3 %
                    temperatura: 37.8*C

Gata de functie: 1 1 0 0 0 

Dupa o saptamana in care am schimbat clapeta cu una noua, am curatat mufa cu spray de contacte,eroarea nu a disparut. Am decis sa verific circuitul de la clapeta pina la ECU. Am descoperit in manunchiul de cabluri de sub filtrul de aer problema. Am atasat poza cu defectul. Sper sa ajute.

 

1.jpg

2.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

S-a intamplat si la mine eroarea descrisa mai sus:

008213 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1) 
               P2015 - 000 - Implausible Signal

initial impreuna cu martorul "Check engine", care a disparut (cel putin pe moment) dupa ce am sters eroarea, insa eroarea persista. Din pacate nu ma pot ocupa acum de masina si am de facut maine dimineata un drum de vreo 250 km (+ intors peste cateva zile). Deci, inainte de toate, ce ziceti, pot sa fac aceste drumuri? Exista vre-un risc sa se strice ceva mai grav, sau, si mai rau, sa ma lase in drum?

Dupa ce ma intorc ma ocup si de rezolvare...

Modificat de gradu86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P0741 nu cunosc semnificatia pentru ca am doar de o saptamana vw -ul poate ma ajutati si pe mine cu ceva sfaturi ...2.0 tdi 170 cp dsg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gradu - e de la clapeta - vezi daca lucreaza ok, verifica cablajul, etc

 

sorin - verifica intai nivelul uleiului din cutie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da din cauza neatentiei am notat gresit codul de eroare  si de fapt e P0471 si face referire la senzorul presiune diferentiala -semnal inexistent , pe cutia de viteze nu e nici o eroare stocata  in cb. .... multumesc florin de raspuns 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai pb cu g450 e bine sa-l inlocuiesti. Influenteaza procesul de regenerare dpf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!