Jump to content

Eroare bec motor aprins


MariusFR
 Share

Postare recomandată

Am urmatoarea eroare aparuta pe Veg Com

Monday,26,December,2011,20:09:19:10074

VCDS Version: Beta 11.3.0

Address 01: Engine Labels: 03L-906-022-CBA.clb

Control Module Part Number: 03L 906 022 BL HW: 03L 907 309

Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000SG 2650

Software Coding: 0000072

Work Shop Code: WSC 84224 809 600808

VCID: 70EBD4F31F87

1 Fault Found:

008213 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1): Implausible Signal

P2015 - 000 - - - MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 11100000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 2

Mileage: 86424 km

Time Indication: 0

Date: 2011.12.26

Time: 16:01:36

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Lambda: 11.8 %

Lambda: -0.8 %

Voltage: 0.380 V

Bin. Bits: 00000000

Readiness: 1 1 0 0 0

Daca ma poate lamuri si pe mine cineva ce e si cam care ar fi solutia! Am becul de motor aprins in bord!

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifici mufe, cureti cu spray contact. Stergi eroarea cu VCDS-ul. Daca mai apare eroarea -> cel mai probabil ai depuneri de calamina in zona intake manifold/EGR. Mergi la un mecanic si curatati EGR-ul impreuna cu intake manifold-ul. Daca nici asa nu rezolvi -> schimbi intake manifold-ul (probabil ca motorasul electric este defect).

Din cate am citit se pare ca eroarea cu "signal implausible" apare cand ECU comanda deschiderea/inchiderea clapetei dar senzorii raporteaza ca a ramas in aceasi pozitie (sau se misca prea greu - apare un "timeout").

Sarbatori fericite!

PS: Pt alte pareri mai avizate trebuia postat aici: http://vwforum.ro/topic/1234-scanarea-cu-vag-com-erori-aparute/

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca are treaba cu EGR-ul, mai degraba cu clapeta "de acceleratie" iar aia nu prea are de unde sa aiba depuneri. Daca imi amintesc bine, exista un output test (sau basic settings !?) pentru ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In general imi place ce postezi Valentin, si uneori esti chiar foarte haios. :icon_thumleft:

Din cate stiu clapeta de acceleratie o gasesti la benzinare. Clapeta ("flap") la care ma refeream este cea de "shut-off" care blocheaza admisia la oprirea motorului, si care se gaseste inainte de EGR. Cureti clapeta de "shut-off", cureti si EGR-ul daca tot esti la acest capitol.

Interesant este, ca eu cand am curatat acum cateva luni EGR-ul, era mai murdara clapeta de shut-off decat era murdara valva EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OFF TOPIC

Acolo, la acceleratie, sunt niste ghilimele. Nu le-am pus chiar intamplator. Marea majoritate a celor din service/magazine etc, numesc acea clapeta ca fiind de acceleratie, deoarece poarta acelasi nume in engleza ca cea de la benzinare (J338 Throttle Valve), in plus are si un rol oarecum similar, in plus de acela pe care l-ai aminti tu. Chiar sugruma admisia in anumite situatii, precum regenerarea filtrului sau operarea EGR. Sunt de acord cu tine ca nu este "de acceleratie", de asta am pus ""

ON

Partea buna e ca ne-am gandit amandoi la acelasi lucru, desi eu intelesesem gresit mesajul tau, pentru care imi cer scuze. Ideea principala este ca inainte de a umbla pe acolo sa incerce sa faca un output test/basic settings, poate-si revine motorasul

P.S. Multumesc pentru aprecieri, sunt reciproce :santa:

LA MULTI ANI tuturor si un an nou fericit!

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Buna dimineata!

Readuc in discutie topicul acesta pentru ca in dimineata asta mi-a ramas martorul "check engine" aprins.

Am citit ce s-a scris mai sus dar eu am motor BMP. O fi la fel?

Aseara, am ajuns in Lukoil de-am alimentat, asta dupa ce imi arata pe bord ca mai pot face putini km cu motorina de care dispuneam.

O fi avand vreo legatura cu acest fapt sau cu faptul ca am alimentat de la Lukoil. Eu cred ca nu are legatura.

Astept niste sfaturi. Pe tester o sa o pun in 2-3 zile cand ajung la mecanicul meu.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce simptome ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu avea niciun simptom, mergea perfect normal. Zic ca avea pentru ca am fost si am deconectat o ora borna de la baterie. Eroarea a disparut si nu a reaparut dupa 20 de minute de plimbat. Sper sa nici nu mai apara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut!

 

Am si eu eroarea asta, nu mereu, o sterg 2-3 zile nu mai apare, apoi iar..

 

008213 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1): Implausible Signal
P2015 - 000 - - - MIL ON

 

Pana acum 2 sapt nu o aveam decat in Vagcom, acum s-a aprins si in bord martorul.., l am sters, dupa 1-2 zile reapare,

 

Masina nu tremura la oprire.

 

As vrea sa curat EGR si senzori, sigurante.., inainte sa inlocuiesc clapeta..

 

Alte recomandari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba clapeta. degeaba faci altceva, nu o sa se rezolve.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut. Ieri seara mi-a aparut si mie o eroare in bord si s-a aprins becul in bord cu sistemul de emisii. Simptome nu are, totul functioneaza la fel. Am cautat si pe site-ul ross tech si pe alte site-uri dar nu reusesc sa-mi dau seama ce reprezinta eroarea de mai jos. Aveti vreo idee ? Este vorba cumva de senzorul de AdBlue ?

008267 - Reductant Pressure Sensor Circuit                P204B - 000 - Implausible Signal - Intermittent - MIL ON             Freeze Frame:                    Fault Status: 10100000                    Fault Priority: 2                    Fault Frequency: 5                    Mileage: 154555 km                    Time Indication: 0                    Date: 2114.14.18                    Time: 18:16:00             Freeze Frame:                    RPM: 805 /min                    Load: 0.0 %                    Voltage: 14.21 V                    Temperature: 7.2°C                        0.5 bar                    Temperature: 8.1°C                    Load: 80.0 %Readiness: 1 3 0 0 0 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Ieri mi-am curatat si eu clapeta pentru ca aveam eroarea Intake Manifold Flap Position Sensor...

Era destul de murdara, a iesit ca noua. Am remontat-o, am sters eroarea, am dat o fuga cu ea, am oprit motorul l-am repornit... Eram foarte bucuros, ca nu mai aparea. A stat vreo 10 minute in parcare si cand sa plec, iar era aprins check-ul in bord. Deci tind sa-i dau dreptate lui Al Bundy.

Intrebarea este, daca o schimb, va trebui sa-i mai fac vreo setare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU, nu trebuie facute setari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inlocuit clapeta cu una din dezmembrari. Si la fel. Dupa oprirea motorului, la repornire apare. Sa fie si clapeta asta defecta, sau ar trebui sa ma mai uit si  in alta parte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca ti-am raspubs si in alt topic in care ai postat. Verifica daca rola este sarita din locas. Se rezolva prin repozitionare sau montare o piesa ptr a o mentine in pozitie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu tin minte sa fi postat problema asta in alt topic (poate de la caldura).

Am desfacut-o, daca la rola te referi la o rotita din carcasa neagra care actioneaza clapeta, este pusa bine. Am vazut ceva intr-un topic cu o piesa, dar mi se pare ca acea clapeta este , cu o tija. Este normal ca in carcasa neagra unde este motorasul sa fie ulei? 

post-68864-0-14567700-1438106973_thumb.j

Modificat de jetta li
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e normal sa ai ulei acolo.

Tu ai CR sau PD? Piesa si rola de care vb este la CR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CR cbab. Am atasat poza mai sus cu clapeta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca m-ar ajuta acea piesa, pentru ca se pre ca motorasul nu se misca deloc la oprire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU acel motoras trebuie sa se miste la oprire. Cumva tu ai schimbat o alta clapeta decat cea care trebuia ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca da. Am schimbat-o pe cea din poza de mai sus. Astazi m-am orientat spre cealalta.

Misiune indeplinita cu succes. Tija aia de actionare, nu era clipsata bine, si cumva tinea in admisie. Acum functioneaza impecabil. Va multumesc. In special lui Pronet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu placere. Pune o saiba grove daca nu cumperi piesa respectiva ptr distanta. Era si procedura prin care identifica daca s-a dus sau nu, respectiv daca e pe duca- era vb de o valoare a voltajului. Nu am acum acces la acea verificare ca o am salvata pe laptop. Cum ma intorc din concediu revin cu info.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!