Jump to content

Eneos 5W40 fully synthetic ulei pt TDI PD


THE ROCK
 Share

Postare recomandată

Cristian,vad ca ai trei Golfuri in folosinta si poate te pricepi mai bine ce ulei bun recomanzi tu pentru un PD la 43k daca zici ca marca Castrol de la reprezentanta,ce pun ei la revizie este proasta? Tu ce marca de ulei utilizezi?

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu spun ca este proasta, marca Castrol, ci ca acel 5w 30 nu este adecvat climei.Un 5w 40 este mult mai bun.

Cum masina ta are doar 43 k, poti pune un 5w 30,in conditi de exploatare normala, daca nu dai talpa masini, pentru ca acest ulei are o vascozitate mai scazuta la cald.

Eu la golf 2 si 4 am peste 400 000 respectiv 300 000 de km la bord si folosesc uleiurile dedicat (nu mai gros, mai subtire sau alte prosti de aditivi minune).Deci ce recomanda producatorul. Ca marca folosesc Q8, de care sunt foarte mutumit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu uitam de faimosul caz de pe forum cand s-a folosit ulei 5w30 la un PD si s-a dus naibii axa cu came.

Modificat de dizy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu axele la 1,9 sunt cazuri izolate si de vina nu este uleiul 5w30 a fost un lot de axe cu probleme.Ce sa mai zici de motoarele de 2,5 care frecvent cad axele dupa 200k problema de proiectare,nu cred ca de vina este uleiul,altii folosesc 0w30 si nu au incidente de acest gen diferentele tehnice intre 5w30 si5w40 sunt f.mici dar mai stabil in timp este 5w30,din ce spun expertii de aceea este pretabil long-life.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...
Catalin Sandu

Salut. Fiind proaspat posesor de Glof V 1.9 TDI PD am sa revitalizez acest topic si o sa va aduc la cunostinta o informatie 100% adevarata.

Toat uleiurile Castrol comercializate pe piata din Estul Europoei si implicit a Romaniei, la fel ca si multe alte marci, sunt de fabricatie Turcia.

Astfel, dupa multe cautari in domeniu, am gasit un mecanic axat pe motoare PD care mi-a recomandat FINKE AVIATICON UNIQUE LONGLIFE WIV 5W-30 , produs exclusiv in Germania.

Bafta si km cat mai multi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalin,ce recomanda VW este una si trebuie bine tinut cont de normele fiecarei motorizari in parte.Ca uleiurile Castrol sunt facute in Turcia care este problema,atata timp cat se respecta tehnologia de fabricatie.Nu te mai lua dupa nea mecanicul ca asa spune el,fiecare are parerea lui.Cartea masinii este sfanta Eu am cumparat Edge5w30 cu 47lei litrul din Pitesti de la o firma de incredere Made in Germany aduse direct de acolo,asa ca se mai gaseste si nemtesc.Nu-si permite un brand cum este Castrol care plateste reclame la CE de fotbal de milioane de eur.sa produca un ulei atat de prost cum este categorisit de unii.Conteaza f.mult si uzura motorului.Nu poti sa ceri unui motor de 300k sa sune sau sa consume ulei ca unul de 50k indiferent de cat de bine este intretinut.Am incredere mai mare in Castrol,Mobil,Repsol,LM,Aral,Agip,Shell....etc, firme cu traditie in uleiuri decat in marci "No Name "de care nu am auzit aparute peste noapte.Eu merg cu acest ulei de cand este masina si nu am avut nici cea mai mica problema cu ea indiferent de anotimp,doar cu o completare de 400-500 gr.intre schimburi ceea ce nu ma deranjeaza prea mult.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Eu am cumparat Edge5w30 cu 47lei litrul din Pitesti de la o firma de incredere Made in Germany aduse direct de acolo,asa ca se mai gaseste si nemtesc."

Te contrazic. Catastrol facut in Germania nu mai exista. Orice vanzator de la un magazin nemtesc care are cat de cat habar despre ce vinde, iti va spune acest lucru. Fara sa se insele. Despre calitatea catastrolului turcesc care "respecta, face si drege" nu mai comentez. Daca tu crezi ca rafinaria Atas de la Mersin, se compara cu una cu adevarat europeana, n-ai decat.

Restul de uleiuri enumerate, mai putin LM, ceva mai rasarit,

sunt niste biete "posirci" oarecare, produse ale unor multinationale (mai putin Repsol, dar chiar nu e cazul sa ne "ocupam" mai pe larg de el; nu merita...), care te categorisesc pe tine , pe mine, si pe toti userii romani ai acestui forum, spre exemplu, ca facand parte dintr-o "piata emergenta" care are nevoie, ca sa consume,de produse cat mai slabe calitativ, in schimb ieftine, ca n-au "putere de cumparare". Intelegi?

Drumuri bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu "posirca" asta de Castrol am la serviciu un T5 cu motor 1,9 tdi care are 280k si nu am schimbat nimic la motor,merge de rupe,nu fluiera turbina,nu bate merge rotund numai ca papa 1l intre schimburi.de noua Asa ca nu cred ca este atat de prost cum ne lasi sa intelegem,ca este o calamitate vezi ca este cel mai frecvent folosit in votul forumistilor.Nu sustin ca nu sunt altele mai bune in lista WV dar raport pret calitate este o.k.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e asa bun castrol atunci de ce-l papa motoarele? Si nu e vorba de motoare uzate ci noi. Nu va lasati pacaliti de reclame si de ceea ce trec producatorii/distribuitorii in site-urile de prezentare iar castrol nu-s singurii care mint. Majoritatea uleiurilor 5w-30 504/507 din piata sunt hidrocracate, nu full sintetice. Ca sa nu pierdeti vremea cu "anchete" mergeti la sigur si folositi doar esterice, mai scumpe dar cu adevarat full sintetice.

Modificat de rosso corse
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prin constructia lor motoarele diesel PD consuma mai mult sau mai putin ulei indiferent de marca uleiului folosit in functie de regimul de exploatare precum spune fabricantul in cartea tehnica.Acelasi ulei Castrol intr-un CR are consumul simtitor mai mic intre schimburi.Aici este vorba de alta tehnologie,nu este vinovat uleiul.Sunt de acord ca exista uleiuri superioare celor Castrol dar sunt mult mai scumpe si mai greu de gasit.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Asteptam parerea cuiva care a folosit. Teoria e una si practica e alta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de calitatile unui ulei iti dai seama dupa folosire indelungata, nu dupa un schimb sau 2.

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ulei nu stiu, dar gagicile de pe site sunt bune rau... :) Mai ales aia din stanga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un ulei cat se poate de hidrocracat, in afara de 0W-50.

Mai departe, ce mai conteaza? E un ulei decent. Asta-i tot.

Keep walking!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Te contrazic. Catastrol facut in Germania nu mai exista.

Oare ? Uite un site unde se vand uleiuri de la mama lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu folosesc Eneos si am cam 8000 km cu el ...dar nu e 5w 40 , e 10w 40 si il folosesc la o Honda civic 1.5 benzina.

Inainte am folosit Castrol Magnatec. Diferenta ca si zgomot si alte prostii nu am observat , poate ca e un pic mai zgomotos asta...dar poate doar mi se pare...in rest cu Castrol la pornire se un zgomot timp de 1 sec sau 2 la tacheti , acum am scapat de ea cu Eneso . deci cred ca e ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai luat tu de acolo ce cod de bare are?

Nu am luat inca de acolo pentru ca am aflat de acel site de la un prieten la putin timp dupa ce-am schimbat uleiul.

Care-i faza cu (,) codul de bare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din codul de bare poti sa afli tara in care a fost "produs" respectivul ulei (sau orice alta chestie). Doar ca in cazul uleiurilor codul de bare indica doar tara in care a fost ambalat in recipientul care ajunge la tine.

Uleiul poate fi produs oriunde.

Modificat de toni
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, am inteles ideea. Chiar m-am uitat pe un bidon de ulei 54... cod corespunzator pentru Belgia insa pe bidon scrie "Made in EC" .

Totusi n-am inteles de unde rezulta faptul ca in cazul uleiurilor codul de bare indica tara in care a fost ambalat si nu fabricat? In cazul asta nu s-ar mai sustine nici intrebarea lui dizy adica din codul de bare rezulta doar tara care l-a ambalat sau importat si nu tara unde a fost fabricat.

Modificat de Guadalcanal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca un produs se considera fabricat acolo unde ii pui ultima eticheta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot nu e clar.

Eu nu contest ceea ce spui dar daca nu precizezi in baza carei prevederi se considera ca "un produs este fabricat acolo unde ii pui ultima eticheta" chestiunea ramane tot una ambigua...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

luam exemplul primelor Dacii, asamblate din colectii CKD. Era Made in Romania, dar toate piesele (absolut toate) erau produse in Franta.....

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!