Jump to content
CatalinL

volant + kit ambreiaj Luk sau Sachs

Recommended Posts

razvan_andrei82

Ia legatura cu Volksparts. Am luat un kit Sachs de la ei si a fost ok. Cred ca au si service. kit-ul Luk vine dezasamblat si trebuie apratura speciala si mecanic priceput pt a-l monta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mariuscbn

Luk se fabrica'n Romania....Sachs in Cehia. :P
Eu am laut Kit + volant de la Autokarma si NU au fost probleme. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
B 195 EAT

Va salut, am si eu o problema cu un Golf V 2007 BLS 6 trepte

Am luat masina SH acum 1 an, mergea perfect, dupa o luna am fost curios sa vad ce poate si am fortat-o cu plecare de e loc, dupa a inceput sa trepideze la plecarea de pe loc f deranjant, am hotarat sa iau kit complet nou (volant, disc, placa presiune si rulment) Sachs de la Autokarma. Dupa montarea acestuia masina se manifesta exact la fel, am presupus ca este din alta parte problema si nu am dat piesa retur, dupa o perioada de timp s-a ameliorat trepidatiile pana intr-o zi cand am plecat mai tare si iar au inceput sa apara.

Aveti vreo idee care ar putea fi cauza acestor trepidatii?

(s-au verificat articulatii, bucse...)

Share this post


Link to post
Share on other sites
calin.g

Verifica planetarele.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
B 195 EAT

Salut Calin, ce anume sa verific la ele? 

precizez ca am schimbat si tamponul antibalans si suportul de la cutia de viteze (mare diferenta nu se simte...) 

Azi de dimineata cand am plecat spre munca, a mers perfect, daca stau mai mult cu ea bara la bara incepe sa trepideze

Share this post


Link to post
Share on other sites
Amy

Trebuie sa verifici jocul axial la ele. Cel mai sigur, sa le demontezi si sa vezi care din capete are joc. Teoretic unul din ele, la una sau la ambele planetare ar trebui sa aiba joc. Au mai fost cazuri. Practic acel joc amplifica trepidatia data de ambreiaj, chiar daca el e in limitele admise.:flower:

Share this post


Link to post
Share on other sites
B 195 EAT

Multumesc, voi verifica si asta, sper de acolo sa fie problema

Share this post


Link to post
Share on other sites
B 195 EAT

Salutare, am revenit cu informatii noi. AM REZOLVAT problema trepidetiilor la plecarea de pe loc! 

Pana la urma tot kitul de ambreiaj a fost problema mea, ieri am montat cel de-al treilea kit si se pare ca am scapat de problema. E alta masina acum :cool:

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
mariuscbn

Vad ca ai mers pe Sachs si bine ai facut...., dar ce aveau celelate kituri de le-ai schimbat NU ne-ai spus....NU erau compatibile, ce au avut???

Share this post


Link to post
Share on other sites
B 195 EAT

Istoria sta cam asa: am cumparat masina in August 2016, totul mergeam perfect pe ea, dupa vreo doua luni am fost curios sa vad cum trage masina si am facut o plecare cu ea mai violenta. cand am plecat urmatoarea data cu ea (mers normal) trepida ca si cum ar fi fost discul de ambreiaj ovalizat. Mi-am asumat cele intamplate si am dat comanda la autokarma de un kit complet de ambreiaj Sachs, a fost montat pe masina si nu se schimbase absolut nimic aceleasi simtome. mai mult cand stateam cu ea mult in aglomeratie facea si mai rau. am considerat ca nu de la ambreiaj era problema si am inceput sa schimb piese: suport motor stg, bucse antibalans, ulei cutie, capete planetare (cele de la cutie) s-a mai ameliorat dar tot facea, nu aveam placere sa merg cu masina, mai nou cand era rece motorul se auzea volant cum batea cu pedala de ambreiaj calcata jumate (dupa un an de utilizare normala).

Asa ca am mai facut un sacrificiu si am mai luat un kit tot Sachs (al treilea e cu noroc)

Share this post


Link to post
Share on other sites
calin.g

Daca ambreiajul era nou de ce nu ai schimbat doar volant, care iti facea probleme, chitul de ambreiaj era f. bun.

Share this post


Link to post
Share on other sites
B 195 EAT

dupa ce am montat primul kit si facea la fel, nu am vrut sa mai risc a doua oara sa mai pastrez ceva din el. de cele mai multe ori cand te carpesti te costa mai mult decat daca ai fi facut bine de prima data

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dexterino

Am schimbat si eu ambreiajul. Dupa zeci e ore de documentare pe diverse forumuri, nu ajunsesem la nicio concluzie clara. Aveam de optat intre Luk Sachs si Valeo masa simpla.

Pana la urma, am dat cu banul... am mers pe Sachs, masa dubla, kit fara rulment de presiune, care a fost 1080 lei la Autokarma, rulment de presiune tot Sachs la 49 de lei. 

Volantul original era rasucit si blocat, transmitand vibratii in caroserie, foarte mari la mesul inapoi, la schimbarea treptelor. A trebuit taiat cu flexul pentru a putea fi demontat, nu aveam acces la suruburi. Am inlocuit si furca si surubul pe care pivoteaza, intrucat bila din plastic a surubului s-a distrus, iar capul surubului a sapat in furca. Pentru linistea mea, am inlocuit si simeringul de palier de sub volant, insa nu si ghidajul rulmentului de presiune, acere contine si simeringul de la priza.

Nu pot sa fiu mai bucuros de alegere, Sachs,caci  masina s-a schimbat complet. Tractorasul meu, acum, seamana a masina cu motor pe benzina... Nu mai am trepidatii, nici in pedala, nici in caroserie, pedala e mult mai moale, si urca mai repde in ture.

Noul kit de ambreiaj, este identic cu cel original, dupa cum am aflat la demontare. 

Kiturile Sachs vin cu suruburile pentru montarea volantului pe arborele cotit. Sper sa ajute aceasta informatie, intrucat nimeni nu mi-a putut spune sigur daca kitul vine sau nu cu suruburi, drept pentru care, am comandat si unkit de suruburi pe care l-am returnat la ridicarea pieselor.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
mariuscbn

Buna alegere ai facut ca ai mers pe Sachs.
Trebuia sa comazi tot kit-ul de la Autokarma (volant, Placa de presiune si Rulment)....ieseai mai ieftin unpic. 
Acum sa fie primit si la multi km fara probleme tehnice!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Razvan_87

Asta e codul de la kit-ul de ambreiaj https://www.autohut.ro/piese-auto/set-ambreiaj-sachs-2290-602-004-4774264.html ? Ar trebui sa contina volant, placa, disc, rulment presiune dar o sa sun la ei sa intreb. Oricum, la autohut am gasit cea mai buna oferta pentru kitul asta, pana acum cateva luni de cand am inceput eu sa caut preturile autokarma era cel mai ieftin.

Share this post


Link to post
Share on other sites
adrian12

Salut,in urma cu patru ani am schimbat kit ambreiaj +volant bimassa de la LUK si acum e pe duca iar,acum fac iar sapaturi sa vad ce gasesc.As vrea sa-mi spuna cineva daca discul de ambreiaj este prevazut cu arcuri,deoarece cel pe care il am pe masina are arcuri iar din ce kituri am vazut pe net discurile sunt fara arcuri,cum este normal,multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites
sdR+

Este si cu arcuri si fara arcuri si diferenta este ca cel cu arcuri este mai flexibil iar cel fara mai ''brutal'' ca sa zic asa pentru volant inclusiv motor.Eu personal as pune cu arcuri...nu am idee cu ce a venit de pe fabrica dar sigur o sa ti mai raspunda careva.

Share this post


Link to post
Share on other sites
BoDoCT

   Buna ziua,

Trebuie sa schimb kitul de ambreiaj la un GOLF 5, 1.9 tdi bls si am identificat setul ambreiaj sachs ce contine volant cu masa dubla + kitul de ambreiaj la Autokarma la pretul de 1200 lei. Sunt in dubiu deoarece primesc opinii cum ca setul nu este original si este un fals fabricat in China sau Turcia sau ca SACHS nu produce seturi de ambreiaj ce contin toate elementele. Am tot achizitionat piese de la Autokarma si am fost multumit singurul dubiu este acum daca acest nu este suspect de ieftin. M-ar ajuta o parere. Multumesc

Screenshot_20190615-124730_Chrome.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
sdR+

Poti cere un pret aici , sigur o sa primesti un raspuns la intrebarea ta!

Share this post


Link to post
Share on other sites
mariuscbn

Ce-i de pe site-ul acela NU umbla cu facaturi...sunt Cehia, sau UK.
Eu am luat acum 2 ani kit complet Sachs de la ei si sunt foarte multumit de el.

Aaaah NU mai pot reedita, daca dai clik pe "i" (informatii) vezi iti arata unde este fabricat.

Capturadeecrandin2019.06.18la08.32.3333e

Share this post


Link to post
Share on other sites
BoDoCT

Acolo la informatii iti arata tara de origine a societatii!

Share this post


Link to post
Share on other sites
mariuscbn

Negativ...societatea Sachs din Germania sa desfintat de peste 3-4 ani...sunt piese ramase pe stoc nemtesti mai peste tot in lume.
Mie mi-au venit atat volatul cat si suruburile by Germany (ai poza cu codul lor)
Lucrez cu Autokamra de prin '94 stiu destul de bine ce e cu piesele, Sachs la ora actuala se mai fabrica doar in Cehia si UK....si se mai gasesc stocuri vechi ramase din Germania....la care cutiile/ambalajele sunt mai tavalite!

Capturadeecrandin2019.06.18la15.52.2391f


In stanga kitul de ambreiaj (placa de presiune, disc si rulmet de presiune) din Cehia....in dreapta ai cutia de la volat din Germania.


2016-02-2311.03.44e9ff5.jpg


 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
cristianoita

Screenshot_20190804-090205.thumb.jpg.b04e3572b63eaebb1921c7bd7ac97bee.jpgBună dimineața, 

Am o octavia 1.6 tdi cayc cutie lhw, ma lasă ambreiajul și ma gândeam daca as putea monta un kit OEM Smf, care sa montat pe acest model începând cu 11.2010, sau trebui un kit de conversie valeo 4p?

An attach este codul volant OEM 

Myltumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri