Jump to content

Vreme rece, fum alb la pornire


Markos
 Share

Postare recomandată

Revin cu niste detalii: ieri am facut un drum pana la Pitesti si inapoi, regim de curatare a turbinei. Totodata am alimentat cu motorina Alpin plus cand mai aveam range de 50 de km, deci mai aveam cam 2-3 litri de motorina Lukoil. E alta masina, alt raspuns la acceleratie, zgomot motor estompat, muult mai putin fum in acceleratie, puf aproape insesizabil la pornire. Fumul alb m-a parasit de vreo 3 zile, indiferent ca-s 0 sau 10 grade. Am completat si cam 200ml antigel cat pana la maxim la cald, daca reapare fumul revin si eu cu detalii.

Teoria mea e ca mi-au pus prea mult antigel la revizie si ca motorina Lukoil e f. proasta, mi-a dat peste cap masina la pornire, de acolo si tremuratul si fumul pana se incalzea, dar a mea are 42k km si nu s-a desfacut motorul la ea, la altele care au mai multi km si la care s-a umblat e logic ca piesele din motor nu mai sunt ca noi si au alte tolerante pana se incalzesc si se dilata metalele..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi,usor ai ajuns la vorba mea de mai devreme vezi post #25 totul este gazul,cu cat este mai bun cu atit de repede dispar fumurile si mersul neregulat.Cand presiunea atm. este scazuta si este umezeala mare urmata de frig o sa apara aburul alb mai mult la pornire pana se incalzeste putin esapamentul.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru conformitate, pentru ca nu am fum, alimentez doar cu OMV Diesel normal (cel cu punct minim de filtrabilitate de -26gr.C).

Alpin are punct minim de filtrabilitate la -33gr.C.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conteaza gazul, bineinteles, eu am alimentat vreme buna cu motorina mai ''neoficiala'', nu au fost probleme ca zic asa......dar dupa ce am trecut pe motorina de la MOL, s-a schimbat foaia: alta pornire.....mai rapida, mai putin zgomotoasa, chiar si motorul merge mai frumos, mai rotund (asta in conditii de iarna si ger). PS: de Petrom nu am fost multumit -nu le fac antireclama, este strict parerea mea.

Modificat de Mariusino
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mariusino oare cat de neoficiala a fost motorina pe care ai alimentat-o, oare de la tiruri? ca de la locomotive nu cred sa fi fost, oare tirul de unde alimenteaza asa informativ?oare motorina aia nu e tot din pompa de la statiile de unde alimentam si noi? intreb si eu ca mai aud cate unul care zice ca alimenteaza din alte surse si cand baga din statii zboara masina :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Update: 2 bujii arse, schimbate toate 4 cu Beru, cele originale erau Bosch. Pornita azi in aceleasi conditii meteo ca si ieri ( cand a dat iar fum alb ) nu a mai scos nimic in afara de condens si a si pornit...altfel.

Disparuse o vreme sindromul insa am prins o zi cu -4 grade si a plecat in 3 cu relantiul la 1100 primele secunde si atunci s-a facut lumina-n sat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

sal aceeasi problema si la mine pornire ca in 3 pistoane cateva secunde cu mers neregulat , cand a fost minus 20 abia am pornit si mult fum alb is disperat nimeni nici o rezolvare ? astept raspunsuri bujiile sunt noi senzor g62 nou injectoare pe vag com in parametri buni aproape 0 adevarul ca am schimbat distributia anul trecut si parca de atunci si mai greu porneste desi a puso la punct bine sa fie avansul ala nu lam reglat cum stiu daca e bine avansul ?

Modificat de timeea_prj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi problema o am si eu timeea imi porneste in 3 cand e mai frig afara sub -3 grade, verifica avansul pe vag - com , adica scala avansului, la mine este foarte mare , si o sa-l reglez cat de curand, asta e problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

il verifici cu vagcomul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revenind pe topic, si eu patesc asa cand e frig, cand o pornesc imi scoate fum alb, da doar pentru cateva secunde . cand am fost la service sa rezolv alta problema.. am intrebat si de asta , si mi-a spus ca e normal . dar cand e cald +cateva grade nu mai scoate deloc . acum nu stiu ce sa zic, am vazut foarte multe masini care si in mers scot fum alb .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si T5-ul 1,9Tdi PD scoate fum alb la pornire, de fapt e mai mult abur si porneste si cam zguduit si face urat cateva secunde, dar cum zicea un prieten: daca ceva merge, nu e nevoie sa investighezi de ce merge.

Oricum, sunt de parere ca la majoritatea motorinarelor, problema asta cu fumul alb pleaca de la bujii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Eu nu cred ca fumul alb are vre`o legatura cu bujii si in nici un caz nu are cu ABURUL, tare sunt curios cum credeti voi ca masina scoate un nor de abur in nici 2 secunde dupa ce motorul a pornit. Parerea mea ca fumul este fix ulei ramas pe cilindrii, camasi,etc si la mine face asta la temperaturi joase (sub 0 grade) 1-2 secunde dupa care motorul merge normal si nu mai scoate nici un fum chiar daca il opresc si pornesc de 10 ori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dc e de la ulei e albastru bine fumul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este motorina nearsa. De fapt incinsa si nearsa. Este alba.

Fumul de debit este negru. De ulei stie toata lumea cred, albastru si persista mult in aer.

Nu confundati aburul de condens cu cel alb lapos si miros intepator.

Probleme: bujii, injectoare, injectie, EGR. Depinde cat de mult (sau putin) galopeaza motorul la start (rece).

De regula injector si EGR infundat.

Nu este vorba de semeringuri supape, acolo este alta treaba.

Sarbatori Fericite.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
vlahdacoroman

Aceeasi problema am si eu la un golf 5 TDI 66KW 2007 cod motor BXF!65000km trage f.bine

Chiar si acum la 28 grade C scoate fum alb laptos,numai la pornire !dupa care nimic....

Primul lucru am facut o scanare cu vagcom,nu a iesit nimic,apoi am controlat bujiile cu un multimetru insa sunt bune,problema este ca ECU pe caldura asta nu mai comanda bujiile deloc,am verificat alimentarea pre-glow glow si post-glow,nimic bujiile nu se mai alimenteaza fiindca senzorul transmite o temperatura ok de pornire!

Deci problema bujiilor am eliminat-o,ma gandesc la EGR dar si asta indica bine pe vag com!

Astept sugestii de la cei care s-au mai lovit de problema asta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

fratilor fumul persista la rece am mai mars 200 mii km si inca mai merge nu consum ulei ,am valori mari la injectore la rece dupa care compenseaza cele 2 injectore bune

a a fost o eroare 17965 control presiune sarcina deviatie pozitiva,a pus un preten programul de curatare turbina pe laptop ,masina sa turat singura continuu timp de o ora la relanti,curatind turbina dupaia a mers boboc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

buna ziua!
Am si eu o problema cu leon-ul 1.4 BCA. Am cumparat masina in octombrie anul trecut , masina merge normal relantiul sta fix la 700 rpm doar binecunoscuta bataie de tacheti la 1.4. Acum vreo luna dau sa o pornesc era destul de rece afara porneste ok dar oscila tare relantiul si dadea sa moara motorul am accelerat de 2-3 ori relantiul si-a revenit la 700 a scos un nor destul de mare de fum alb cat am accelerat pe moment dupa deloc. de atunci nu am mai avut probleme de genul . Astazi dimineata o pornesc, a pornit normal am plecat cam rapid si putin cam turata fara sa o las sa se incalzeasca putin macar jumatate de minut si ma suna cineva ca scotea mult fum alb cand am ajuns la destinatie dupa vreo 3 km parcursi m-am uitat si nu scotea deloc fum. Termostatul functioneaza normal se incalzeste destul de repede si acul sta fix pe 90 grade in mers nu l-am vazut niciodata sa treaca, nu merge deloc in suturi , nivelul la ulei este acelasi de cand am facut schimbul exact la jumatate intre min si max, culoarea maroniu inchis spre negru (6000 km).
La sfatul unor prieteni cu golf la care gradatia vasului de expansiune este diferita am mai pus apa in vas putin peste maxim acum vreo luna si vad ca a scazut iar cum era 1 cm sub buza aia de imbinare a vasului adica foarte putin sub maxim.
Cu motorul pornit si busonul de la vas scos se vede cum picura acolo ca o borboroseala asa si daca accelerez si o tin turata in 4000 borboroseste asa in vas. ( apa nu are pete de ulei sau culoare ciudata este un roz deschis). 

Este normal sa borboroseasca apa asa? si nu in ultimul rand este normal cu fumul ala ?
Va multumesc frumos si scuze ca e postarea asa lunga dar am vrut sa ma fac cat mai bine inteles.

Modificat de yonutz07
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

ebi da exista masini care merg rotund dupa prima cheie si in special diesel, al meu mergea foarte rotund pana cand sa umblat in motor datorita ca asarit distributia de la punct dupa 21k de km, de atunci face asa cateva secunde

problema mare nu este, nu te fotografiaza nimeni, nu influenteaza cu nimic mersul motorului la rece, dar vb aia de ce sa faca dc nu ar trebui

Markos intradevar ar fi o varianta sa inlocuiesti cu unele bujii noi, asta in cazul in care te poti lipsi de cei 200 de lei cat sunt 4 bujii bune, nu e mai usor sa le dai jos, le legi in serie si le pui frumos pe baterie, trebuie ca in cateva secunde sa fie inrosite varfurile, dc se inroseste prima data corpul nu e bine ca in camera intra doar varful, mai urmaresti ca sa se inroseasca toate odata si in acelasi timp, ei dc exista vreo diferenta intre acestea le inlocuiesti pe toate 4 cu altele noi, eu am incercat cu senzorul de temperatura si releul de bujii, la fel nici o schimbare, am mai pus si setul de injectoare de rezerva, la fel nici o schimbare, stranse coliere pe alimentare si inlocuit supapa de pe filtru de motorina, nici o schimbare, bujiile inca nu le schimb ca nu stau bine la fonduri, te ro sa revi cu rezultatul dc le schimbi tu

Bafta

Modificat de sorodocul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Cum ai rezolvat cu fumul alb? Daca nu.. eu zic sa incerci metoda de verificare a garniturii de chiulase sau racitorului de gaze. Treaba este foarte simpla


Eu zic ca este racitorul de gaze fisurat si pe acolo iti scapa lichidul de antigel. Incearca testul de garniture sau racitor. Bafta!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut am si eu probleme cu fumul alb cand o turez peste 3000 de ture si cand ajunge apa la 90 de grade ce trebuie sa fac?

am vorbit cu cineva si mi-a zis ca ii arsa garnitura de chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am si eu o problema la passat b5. scoate fum alb la peste 3500 de ture si cand ajunge apa la 90 de grade 

ce sa fac? 

multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!