Jump to content

zgomote la ambreiaj


reg
 Share

Postare recomandată

Si la mine imi face acelasii simptom, eu am zis ca e pe duca cilindru de la pedala de ambreiaj sau uleiul din cutie, prima data am sa schimb uleiul din cutie si apoi sa vad daca mai face asa am sa verific tot sistemul ambreiajului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum trebuie sa fie pedala de ambreiaj la skoda 1.8t?mie mi se pare putin mai tare ca la audi B6....dimineata de ex e pedala mai moale exact ca la audi,apoi dupa vreo ora de mers in trafic se intareste putin...e normal?ambreiajul are putin peste 1 an,exploatare normala,in rest merge perfect,nicio pb in afara de faptul ca se intareste usor pedala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa inteleg ca nu are nimeni octavia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil fenomenul se datoreaza otelului din care este confectionata placa de presiune. La cald creste elasticitatea materialului ( e destul de ciudat, de obicei se intampla invers). Am mai intalnit cazuri cand dupa inlocuirea kit-ului de ambreiaj s-a intarit pedala de ambreiaj. Daca intra bine in viteze nu vad care ar fi problema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te referi la otelul din care e fabricat "soarele"?....el stabileste cat de tare/moale e pedala de ambreiaj?

intra perfect in toate vitezele,functioneaza bine,numai ca mi-ar fi placut pedala mai moale ;)

initial am crezut ca e de la lichid,l-am schimbat,si am aerisit de 2 ori circuitul frana-ambrj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, la "soarele" placii de presiune m-am referit. Practic el este responsabil de debreiere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare ! De cateva zile am observat ca se aude un zgomot ciudat din partea dreapta a motorului (cred ca din zona cutiei ) . Mai exact se aude un fel de zdranganit in surdina, trebuind sa fii foarte atent ca sa il sesizezi . Am observat ca atunci cand calci ambreiajul ,acesta dispare cu totul . Masina are 99 k si nu am probleme cu cutia , nu patineaza ambreiajul , intra foarte usor in viteza . Nu am avut timp sa ajung cu ea la doctor , dar chestia asta ma ingrijoreaza . A mai avut cineva problema asta ? Este grav ? Multumesc anticipat! :blink:

Modificat de pte
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este posibil sa fie de la volant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca trebuie sa ma pregatesc de scimbare kit ambreiaj? Nasol! :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ala e zgomot de volant....in termeni mecanici "a inceput sa rontaie"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.....cum am postat si mai sus si eu am zgomote la ambreiaj. In vara asta daca nu ma lasa in drum, o sa dau cutia jos oricum. Am vazut intr-o revista de la un distribuitor national, un kit de ambreiaj de la Valeo numit 4P. Are volant clasica(nu cu masa dubla) si spun ei ca tot chitul este f bun, rezistand mai mult decat ambreiajul actual.Kit-ul cuprinde placa, volant, rulment de presiune si setul de suruburi necesare prinderii. Nu se face nicio modificare. Am vorbit cu un prieten ce lucreaza la diller-ul Skoda de la noi si mi-a sp despre acel kit ca este f bun , ca a montat deja 3 pana acum pe Octavia 2. Diferenta intre cele doua ar fi ca atunci cand sch vitezele in mers s-ar simti un usor soc dupa eliberarea pedalei de ambreiaj,la accelerare, deoarece volant cu masa dubla amortiza "impactul" dintre disc, placa si volant. Nu indemn pe nimeni sa cumpere acest kit , dar eu pe asta il voi cumpara. Numai bine tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

. A mai avut cineva problema asta ? Este grav ? Multumesc anticipat! ;)

Mie imi rontaie si tremura usor de aproape un an. Sunetul nu s-a accentuat, si nu am nici o dificultate in a conduce masina. Nu tremura deloc la plecarea de pe loc, nu tremura in mers.

Am tot cautat posibile cauze si

- unii mi-au spus ca nu e volant pentru ca daca era trebuia sa zdrangane indiferent daca e ambreiajul apasat sau nu, pentru ca volantul se invarte tot timpul.

- altii mi-au spus ca e rulmentul de presiune,

- altii ziceau ceva de niste rulmenti de pe trenul fix al cutiei care se decupleaza odata ce apesi ambreiajul.

Concluzia e ca... trebuie desfacut ca sa stii 100% ce e p-acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea nu tremura deloc , dar acum cand stau sa ma gandesc , imi amintesc faptul ca pe la 45 k , la revizie , mi-au spus ca am zgomote suspecte la cutie . Este posibil ca acest rontait sa fie de mai mult timp si sa nu il fi bagat de seama . O sa o las asa şi daca se va accentua cumva , atunci o sa ma duc la "doctor " cu ea . Multam mult !

Modificat de pte
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am schimbat ambreiajul acum un an ca patina pe la 3000rpm

nu tremura,nu se auzea niciun zgomot suspect,in afara de patinat mergea f bine

cand am desfacut am gasit discul uzat pana la nituri,placa de presiune deformata si decalita(face niste pete albastre) si volantul avea joc vreo 10cm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

House MD, spune-mi si mie te rog cat te-au costat piesele(volant,disc,placa si rulment de pres.) si ce marca ai luat? Vreau sa fac o comparatie.Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kitul placa+disc+rulment a fost 1100 RON

volantul bimasic 2200 RON

Sachs toate.

Manopera nu mai stiu ca am mai schimbat cate ceva o data cu ele...

Preturile sunt de fix un an,cu criza asta poate au mai scazut preturile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok.....merci frumos. Vroiam sa fac o comparatie, mai aveam niste preturi si cred ca voi opta ptr Kitul Valeo cu volant simpla. Nu am atatia bani sa schimb tot ambreiajul si ce preturi am eu, sunt apropiate de ale tale. Numai bine!

Modificat de ionuteljul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine se aude de ceva timp un zgomot ciudat...

Apare atunci cand pedala de amrbeiaj este apasata foarte putin (maxim 1/4) si doar atunci :icon_thumright: Sunetul motorului se schimba din cel normal, intr-un fel de "bolborosit metalic".. seamana usor cu zgomotul produs atunci cand se incearca plecarea de pe loc cu treapta 2-3, sau cand se incearca accelerarea cu motorul mult subturat (la modul 1000-1200 rpm). In rest merge perfect.. la relanti nu se aude absolut nimic, in timpul mersului nimic, nu sunt probleme la schimbatul treptelor de viteza si de asemenea, zgomotul dispare daca apas pedala ceva mai mult, sau ridic complet piciorul de pe ea.

S-a mai confruntat cineva cu asa ceva.. sau aveti idee ce-ar putea fi ?

Modificat de shkoda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca e zgomotul volantei...banuiesc ca masina are in jur de 60.000 km

E, cat de cat, normal...

Modificat de bn64and
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

79.000 km...

define "cat de cat normal" :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La km astia eu zic ca nu ar trebui sa apara deja zgomote suspecte la ambreiaj/ volant.

Anormalitatea mie nu mi se pare a fi "normala"...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca masina e rulata mult in oras si aglomeratie, e normal ca ambreiajul sa inceapa sa faca zgomote...este semn de uzura.

Stiu un taximetrist cu un 1.9 TDI de 90cp care la 90000km a schimbat 2 ambreiaje.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde si cum conduce respectivul domn taximetrist. Eu cunosc un taximetrist cu Cielo care a schimbat ambreiajul la 400k km.

Felul in care exploatezi masina are un cuvant hotarator asupra intervalului de schimb al anumitor piese, al consumului de carburant si ulei etc..

De ex. unii schimba placutele de frana la 20-30k km, altii reusesc sa mearga 100k km cu ele. Sau unora le consuma motorul 1- 1,5l de ulei intre doua schimburi, altora deloc sau max. 200-300 ml. In ambele cazuri conducandu-se masini similare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Problema mea la ambreiaj este ca uneori, nu mai vrea sa intre in viteza. Este nevoie sa apas iar pe pedala de ambreiaj. Sau, in alte cazuri, cand vreau sa pornesc masina (inclusiv scoaterea din viteza) nu merge pana nu pornesc motorul (cu ambreiajul calcat), apoi usor, ca si cand as preca de po

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!