Jump to content

Probleme faruri Octavia 1


dcm
 Share

Postare recomandată

PopaAlexandruGabriel

salut!o sa verific comutatorul .nu am carte la masina sa vad schema sigrantelor..va rog daca aveti dv sa imi spuneti si mie..masin mea e fabricatie 2001 dar e model 2003 cu bord de oktavia tour..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PopaAlexandruGabriel

am cautat pe google dar nu gasisem in romana era in germana si eu nu stiu.multumesc pentru link.pe forum nu mi-am dat seama sa caut.va salut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PopaAlexandruGabriel

am rezolvat-o cu spray de contacte.am desfacut tabloul cu sigurante si am dat pe spate si am apasat pe toate mufele si acum functioneaza.va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi cu siguranta aia de ziceai ca are lita pe ea, inlocuieste-o cu una buna vezi valoarea din schema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PopaAlexandruGabriel

am inlocuit-o  am pus sigurante de aceasi intensitate dar unele care au un mecanism care "sar " daca face scurt.maine pe lumina o sa le verific din nou pe toate acum ca am si schema si stiu valorile.va salut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut, am o problema similara, nu imi merge faza scurta pe stanga. Am verificat siguranta aferenta, si este ok. Am observat ca nu intra curent in siguranta, dar din cate stiu, din blocul de lumini pleaca pe un singur fir curentul catre faza scurta. Aveti vreo idee ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un fir intrerupt pe traseu. Sigur nu e curent?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salutare.Am.avut un mic accident cu OCTAVIA 1 TOUR și am fost nevoit sa schimb farurile.M-am orientat către dezmembrări pentru a lua produse originale , în schimb însă farurile provin de pe o mașină din Uk, cu volan pe dreapta.

Problema mea este ca sunt nevoit sa reglez cel puțin farul de pe stânga pentru ca la faza scurta încă îi deranjează pe ceilalți participanți la trafic. Cum cobor fasciculul de lumina și sa îl aduc mai spre centrul mașinii?

Am observat ca se pot regla cu o u șurubelnița în cruce, dar mă interesează sensul de rotație și care e pentru ridicat/coborât fascicul far și care e pentru stanga/dreapta.Astept un video/imagini/articol.

Mulțumesc!

Pe farurile originale am văzut notația 1% iar pe cele din Uk 1.2%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

monteaza faruri de Europa. cele pe care le ai tu acum nu o sa reusesti sa lefaci sa bata bine si pentru tine si pentru ceilalti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam târziu de acum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

seara , gasesti un loc drept si un perete. Pui masina la 10 m de perete si aprinzi farurile. Vezi unde bate fascicolul si de acolo incepi si reglezi in jos.

aditional cred ca poti lipi autocolant special pe faruri sa atenueze coltul de sus al fascicolului

 

1U2941981 - codul pe original, costa vreo 40 lei, se lipeste pe far si anuleaza partea din fascicol ce deranjeaza. 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut baieti! Am si eu o problemuta! Am schimbat farurile unei octavia 1 , cele clasice cu bec h4 cu unele oem cu doua camere adica 2 becuri h1 lunga si h7 scurta! Problema este ca la farurile vechi cand dadeam faza lunga se stingea scurta iar la astea ar trebui sa ramana aprinse ambele faze deoarece acum doar pe lunga nu vad mai nimic in aproape ci o raza puternica in departare!un sfat va rog referitor la ideea mea de a pune un comutator de facia care are cam acelasi tip de far ? Sa imi ramana faza scurta mermanent ca si la octavia 2 sau fabia 1 ? Sau vreo alta ideea ? Mtumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca in aria de g4 s-a discutat cum sa face aceasta modificare, este vorba de un fir de tras, din blocul de lumini la o siguranta parca, nu mai stiu exact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite doua scheme, una mai sofisticata cu dioda si una cu releu. Modificarile le faci in fiecare far. Detaliile cu papuci si legarea firelor le stabilesti singur.

conversie.jpg

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai simplu, de la pinul 7 din blocul de lumini pui un fir de 2.5 mm patrati catre sig 20 sau 21.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Probleme faza scurta skoda octavia 1
  • 4 weeks later...

Am pus firul de la sig 20 la pin 7 si nimic acelasi lucru!merci de varianta pare buna dar poate am gresit eu ceva !

Modificat de kthor
Folosirea nejustificată a citatului.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...


Am o skoda octavia 1. In timp ce mergeam cu masina am ramas fara faza scurta/faza lunga. Pe lunga functioneaza doar flashurile. Atunci cand nu au mai mers, In masina a venit un miros de ars. Martorul din bord de faza scurta si cel de faza lunga nu se mai aprind. Am schimbat cele 2 sigurante de 15 si nicio rezolvare. Ce mai poate fi?

Va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PArca am mai raspuns undeva la intrebarea asta., fa proba cu alt bloc de lumini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Va salut baieti! Am o problema la o octavia 1 din 2008 , 1.9 arl! De ceva vreme mi.a ramas faza lunga aprinsa permanent aprinsa ... asta fiind problema 1 ... iar a doua problema aleste aceea ca atunci cand trag de maneta de comutare lumini (ca si cand dau flash) mi se pune contactul ... tot ceea ce inseamna aprins ceas bord .... porneste pompa de motorina ... merg geamurile ... etc ... asta chiar si cu cheia scoasa din contact si cu blocul de lumini oe 0 sau pozitie ! Aveti vreo solutie ? Am fost la diferiti "electicieni " care au luato prin incercare ... sa schimb blocul ... apoi maneta ...  etc ... niciunul nu mi.a oferit o solutie completa 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

no, pana acum ce ai schimbat/probat la ea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bloc de lumini ... alte faruri ... alte ceasuri ... alta maneta comutare faze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci mergi pe cablaj si vezi unde se injecteaza tensiune de 12 V de la flash intr-un circuit vecin, care activeaza releele de contact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica sa pornesc de la maneta de comutare spre relee nu ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutam si eu o problema la faruri.Detin din ianuarie o skoda octavia 1 1.8t rs adusa din Suedia,problema este ca atunci cand pornesc masina mi se aprinde faza scurta pe pozitia 0 a blocului de lumini(pozitia unde trebuia sa fie totul oprit),comut pe pozitii se stinge faza scurta si se aprind pozitiile si dau pe faza scurta si se aprinde din nou faza scurta.Problema este cum fac sa nu se mai aprinda faza scurta pe pozitia 0?Am inteles ca s-ar face cu vag com nuj ce codare...,daca a mai inatlnit cineva asa ceva  si daca poate sa-mi dea mai multe detalii.Multumesc si sper ca am postat unde trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!