Jump to content

Passat 2.0 TDI 140 cp vs Golf 1.2 tsi 105 caluti


Radhoozzz
 Share

Postare recomandată

Toata discutia a pornit de la un prieten care poate sa jure ca golful lui 1.2 poate sa intreaca un passat 2.0 de 140 cp la o intrecere 400m. Ma uitam pe youtube la filmulete cu golf 1.2 si trage binisor pana la 100. Eu am pe passat si un filtru de aer k&n dar nu imi da mai mult de 4-5 cai deci nu are prea mare importanta. Voi ce ziceti? 1.2 sau 2.0? Nu stiu daca o sa am ocazia sa ii demonstrez ca 2.0 > 1.2 dar daca o sa am sa stiu la ce sa ma astept. :P

P.S.: nu sunt fan inrait al curselor de strada dar sunt f curios de ce ziceti si voi.

Modificat de Radhoozzz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clar 2.0. Nu am gasit 1.2 TSi, dar am gasit o comparatie 1.4tsi 122 cu 2.0tdi, iar invingator la aproape toate capitolele este tdi-ul. Iti dai seama ca se mareste diferenta daca e vorba de 1.2.

Uneori, There is no replacement for displacement :))

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de comparatie. Totusi, periculos de apropiate valorile intre 1.4 122 si 2.0 140. Chiar as vrea sa fac un test drive cu un tsi. Pare foarte voios.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu m-am dat niciodata cu 1.2tsi, insa m-am dat cu 2.0 tdi 140cai-passat berlina...masina avea 70mii km deci era in toate mintile, si l-am facut cu a mea 1.9tdi 131cai-berlina!...pe la 160 la ora aveam aprox. 1masina jumate in fata, bafta!

Modificat de Alex TAL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Alex TAL: Nu tine doar de masina ci si de sofer, mai ales cand spui de o asemenea diferenta la performante foarte apropiate.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil pe perioada scurta sa fie golfu in fata dar dupa 140 la ora cam "fata" golfu`...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici nu se pune problema de la 100 si ceva in sus. Ziceam de primii 400-500 m.

A spus bine The_Ego: conteaza si soferul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da se poate.....1.2.tsi sa ia 2.0 tdi dar nu 105 tsi si 140 tdi....122cp tsi vs 140 tdi.....golf 1.4 tsi 122 cp vs passat...2.0 140 cp

uitati aici

http://www.zeperfs.com/match2733-1461.htm

scuze 1.4 tsi.se poate in functie de sofer..........1.2 ...tsi niciodata

http://www.carinf.com/en/8701018063.html

http://www.carinf.com/en/30e1018795.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar nu prea are cum sa bata 1.2 tsi-ul, bate destul de lejer (cam ce poate insemna lejer la o liniutzza, adica 1 masina, 1 masina jumate) passatul 2.0 tdi. Dar asta in conditiile in care ambii soferi scot maximul din masina, ca daca tu nu pleci sau schimbi bine cu 2.0 si ala se misca perfect atunci e posibil sa stea altfel treaba.

Cat despre 1.4 tsi, nu are nicio sansa passatul 2.0tdi. Diferenta e cam aceeasi cu care bate passatul golful 1.2. Evident in asta are rol si masa masinii, passatul e simtitor mai greu decat un golf.

Modificat de bossake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4 tsi golf 122 cp vs passat 2.0 tdi 140 cp cam egalitate...date de producator....aici intervine abilitatile de sofer.....cine pe cine....dar nu inteleg discutam despre liniute aici/.?...despre ce discutam?....ca daca e asa luam un VR6 corrado si bate tot ce inseamna TSI si TDI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mario, datele de pe link-ul acela tind sa cred ca nu sunt reale in totalitate.. Un golf 1.4 tsi 122 cp ajunge la 160 km/h in aprox 22-23 secunde si nu in aprox 30 cum scrie acolo... La fel si cu Passat-ul, nu ii ia 28-30 secunde pana la 160. Sau am inteles eu gresit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu e asa spune-i prietenului tau sa mergeti pe transfagarasan el cu 1.2 tsi si tu cu 2.0 tdi si o sa isi dea seama de diferente.....eu cu 1.9 tdi 110 cp vs logan 1.6 16 v asta vara pe acelasi traseu nu vreau sa spun diferentele

in linkul acela masinile sunt testate de mai multe publicatii nu sunt date de mine ci de ei si am incredre deoarece acol sunt date ale celor mai mari publicatii in domeniu:

Le Moniteur Automobile

Action Auto Moto

Auto Hebdo

Auto Plus

Echappement

L'Auto-Journal

Sport Auto

L'Automobile Magazine

Revue Automobile Suisse

EVO Magazine

MotorSport

Option Auto

Sport Auto (DE)

Auto Motor und Sport (DE)

Auto Bild (DE)

Auto Zeitung (DE)

AutoPista (ES)

AutoCar (UK)

Auto (IT)

dar tu ce date ai? si de unde? ....in 22...23 sec ajunge la 160 1.4 de 160 cp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

122 cp. Sunt mai multe video-uri daca cauti...

Eu cu passat-ul fac 160 km/h in aprox 26s.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@The_Ego...Ne-am dat de mai multe ori cu acelasi rezultat, am facut shimb si de masini!!!ps:nu vreau sa intru un polemici cu nimeni, doar am spus ceea ce s-a intamplat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Wow, atunci foarte interesant. b5.5 e baza, am si eu unul in familie, avf 4motion si trage foarte bine.

In video cred ca are chip, acul sare de 210, cand vit max este 200.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta e cel de 160 cp, cam 18 secunde ii ia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

slabe sanse pt golf 1.2 TSI in fata lui passat 2.0 PD

acelasi TSI pe polo daca scoate valori egale pe 400 m http://www.zeperfs.com/duel3318-1461.htm

PD 130 mai sprinten ca PD 140 e regula, nu exceptia

1.4 TSI 122 e la ani lumina de 1.4 TSI 160 - incomparabil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu e asa spune-i prietenului tau sa mergeti pe transfagarasan el cu 1.2 tsi si tu cu 2.0 tdi si o sa isi dea seama de diferente.....eu cu 1.9 tdi 110 cp vs logan 1.6 16 v asta vara pe acelasi traseu nu vreau sa spun diferentele

Nu avea rost acest versus intre cele doua masini. Si daca erai cu 1.6mpi - 102CP pe Golf tot bateai loganul fiindca are un tren de rulare mult-mult mai bun mai ales pe sectoare virajate, asta in primul rand. In al doilea rand 250Nm vs. 148 ale lui logan....si asta a si spus totul....

Legat de 1.2TSI vs. 2.0TDI nu cred ca are rost iarasi...prea mare diferenta.

1.4TSI - 122 CP vs. 2.0TDI - 140CP depinde de situatie si mai ales sofer. Vorbesc din experienta proprie. Si mai depiunde foarte mult ca cele doua masini sa aiba aceasi incarcatura. Un 1.4TSI gol poate depasi lejer un Passat incarcat cu 4 persoane sa zicem, . La incarcare destul de mare si de acelasi nivel bineinteles iese castigator clar 2.0TDI care din cauza cuplului motor mult mai mare este mai putin sensibil la acesta decat 1.4TSI - 122 CP)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era o discutie pe un site dedicat marci, cu un posesor de skoda superb ofticat ca la pornirea de la semafor l-a intrecut o skoda fabia de 1.2. Posibil diferenta dintre soferi sau diferenta mai mare de greutate, intre golf si passat diferenta cred ca este mai mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mario, datele de pe link-ul acela tind sa cred ca nu sunt reale in totalitate.. Un golf 1.4 tsi 122 cp ajunge la 160 km/h in aprox 22-23 secunde si nu in aprox 30 cum scrie acolo... La fel si cu Passat-ul, nu ii ia 28-30 secunde pana la 160. Sau am inteles eu gresit?

Pe site-ul acela chiar precizeaza ca se masoara dupa viteza reala a masinii, nu cea de pe ceas.

Modificat de FlorinC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pe passat si un filtru de aer k&n dar nu imi da mai mult de 4-5 cai deci nu are prea mare importanta.

Iti da fix 0 cai filtrul ala pe TDI :)

In rest, daca chiar va macina problema asta, va duceti frumos pe autostrada cu una din masini, unu conduce, altul tine un cronometru si faceti o masuratoare sa zicem 40-140 ca sa scoatem din calcul plecare, care tine 90% de sofer. Dup-aia faceti masuratoarea si cu cealalta masina si aveti raspunsul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca zici tu...filtrul ala daca nu avea niciun rost nu se mai vindea. Oricum diferentele sunt mici cu si fara filtru sport dar totusi se simt.

Modificat de Radhoozzz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presupun ca ai raspuns referitor la filtrul de aer. Iti pot arata fise dyno facute cu filtru normal si cu filtrul scos, adica restrictie 0... diferente nesemnificative. Diesel-ul nu este restrictionat ca benzina de filtrul de aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare: nu stiu, fiindca nu m-au pasionat niciodata liniutele, de aia intreb.

Se pastreaza acelasi rezultat daca inlocuim Golf 1.2TSI 105PS M6 vs. Passat 2.0TDI 140PS M6, cu Polo 1.2TSI DSG vs. Passat 2.0TDI M6?

Ca la mine daca bagi in S si ii dai blana, mi se pare ca se misca mai cu zvac decat fostul A3 cu 2.0TDI 140PS, tot in S...

Ma gandesc la faptul ca Polo e mai usor decat un Golf si in plus, DSG-ul schimba de fiecare data optim. Repet: nu stiu, intreb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!