Jump to content

Senzor turatie A3 8L


Razvanvl
 Share

Postare recomandată

Buna seara!

Ieri masinuta mea cred ca s-a imbolnavit :( Mergeam frumos cu 80km/h si dintr-o data masina da in nas pt putin(acul de la turometru s-a dus in jos si si-a revenit imediat) iar pe urma isi revine. Am mai mers putin iar motorul s-a oprit de tot.

Am tras pe dreapta si am incercat sa o pornesc dar am dat mai mult la automat pana a pornit,iar cand a pornit a ramas aprins senzorul de la ESP si se simtea o lipsa de putere. Am oprit-o, am lasat-o putin si pe urma am pornit iar si senzorul s-a stins si masina a mers normal.

Ajuns acasa am pus vag-comul pe ea si mi-a dat eroarea:

16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal

P0322 - 35-10 - - - Intermittent

Am sters-o si pe urma masina a pornit frumos. Lasandu-o la relanti mi-a murit iar motorul si a aparut aceasi eroare. Acum parca merge mai urat,chiar daca sterg eroare cand porneste parca tremura putin,se accelereaza inecat iar cateodata porneste si imediat in 3-4 secunde moare.

Oare de la ce ar putea fi? Trebuie sa schimb acest senzor de viteza?

Precizez ca zilelel trecute am curatat clapeta de acceleratie insa nu stiu daca am adaptat-o corect.

[01-Engine]>[10-Adaptation]>[canal-00]>[save val. 00]

[01-Engine]>[Mens. Bl.]>[Grup 060]>[basic settings]

Cand am intrat la basic settings a aparut ADP RUN si imediat ADP OK si am dat done pt a revenii dar nu am lasat-o foarte mult. Am inteles ca in basic settings trebuie sa o las pana termina de "suierat" insa la mine cand a aparut ADP OK eu am dat done chiar daca mai "suiera", trebuia sa o mai las?

Sper sa gasesc un raspuns la intrebarile mele deoarece ma simt foarte rau cand imi stiu masinuta "bolnava".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Dragi colegi,

Revin cu noutati. Am schimbat senzorul de turatii cu unul nou nout. O perioada masina s-a comportat excelent,pornea la sfert nicio problema.

Insa de vreo 2 zile doar dimineata masina porneste mai greu si se aprinde martorul de ESP. Daca o opresc si pornesc iar masina porneste la sfert si martorul dispare.

Am pus-o pe vag si imi da codul:

16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal

P0321 - 35-10 - - - Intermittent

Tin sa precizez ca acest fenomen se petrece doar dimineata cand pornesc masina. In cursul zilei porneste foarte bine, nicio problema.

De la ce oare poate fi? Ce trebuie sa verific? Este normal sa se intample asa?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. O problema asemanatoarea am patit si eu cu un 2.5 tdi. Verifica prima data mufele, si cablajul sa nu ai probleme acolo. Verifica de asemenea volant. Nu stiu exact cum e la 16 dar posibil sa fie ceva acolo care sa nu-i placa senzorului. Da jos senzorul si invarte motorul cu o cheie. Vezi sa nu ai ceva probleme acolo unde "citeste" senzorul. Spor la treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce cablaj ar trebui verificat?

Senzorul a fost schimbat cu unul nou! O perioada nu a mai facut niciun fel de figura.

Insa de vreo cateva zile cand o pornesc dimineata, porneste mai greu si apare martorul de ESP, daca o opresc si pornesc iar merge normal. Repet numai dimineata la prima cheie face figuri in rest in timpul zilei pot sa ii dau 1000000 de porniri ca porneste perfect normal "la sfert"

Cam ciudat nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cablajul de la senzor la ECU. Daca ai tot aceiasi eroare cu Engine speed sensor altceva nu are ce sa fie. Eventual verifica mufa si da cu putin spray de contacte acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema la mine este ca porneste foarte greu.Am fost cu masina la service eroarea era senzorul de turatie,iar dupa ce s-a verificat cablajul,senzorul si multe altele au bagat o camera mica in locul senzorului si ce sa vezi:senzorul citeste turatia pe o piesa cu niste "dinti" care din loc in loc erau tociti.Acum maine vine piesa,se da cutia jos si vom vedea ce se intampla.Va tin la curent.

Modificat de nicutase
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum ai rezolvat-o ca aceeasi eroare o am si eu... si nujtiu ce sa ii mai fac, care este masa la mufa?? mie imi dapinu 1 ca masa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am aflat si cauza tocirii dintilor de pe cititorul senzorului de turatie:aschii sarite din volant! deci acum trebuie schimbata si volant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragi colegi,

Astazi inainte sa pornesc masina, am desfacut mufa de la senzor, am pus contactul si am masurat pinii 1-2,1-3 si am o valoare de 2.43V , este normala aceasta valoare?

Pe urma am incercat sa pornesc masina si aceeasi figura, invarte de mai multe ori, porneste, apare semnul de la ESP si merge intrerupt; o las putin, o opresc iar pe urma porneste "la sfert" martor stins si merge super frumos masina....

Nu stiu ce sa ma mai fac.... ceva sfaturi va rog....

P.S: In mers pot masura cu vcds-ul cum masoara acel senzor si daca masoara? Multumesc!

Modificat de Razvanvl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit azi sa rezolv pornirea greoaie a masinii.Dupa cum am scris mai sus (post 6 si 8) am inlocuit plotul magnetic de la arborele cotit,volant care dadea semne de oboseala si la sfarsit sau refacut conexiunile senzorului care intrau in priza de la calculator(se pare ca de la functionarea defectuoasa a senzorului papucii sau incalzit si nu mai faceau contact bine cu pini de la calculator)

Acum pleaca la sfert de cheie si nu mai apare nici o eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi puteti spune si mie va rog pe ce canal in VCDS pot vedea valorile senzorului de turatii (G28) ?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiind senzorul de turatie arbore cotit il vezi acolo unde este turatia de ralanti, e printre primele canale de pe MVBs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvan, cand nu mai citeste deloc - motorul nu poate functiona. Daca zici ca a fost montat un senzor nou, atunci verifica cablajul de la senzor la ECU. Verifica sa fie fixat bine senzorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin, masina mea porneste si fara senzor. I-am scos mufa si porneste si fara el, iar atunci eroarea este No signal fata de Implausible signal cu mufa pusa.

Intre timp am fost la electrician care mi-a masurat firele...totul este bine.

Am cumparat un alt senzor,de data asta original audi 06a906433L iar masina nu mai are probleme. Porneste bine, fara probleme...deci tot senzorul a fost de vina chiar daca a fost nou nu a tinut nici macar o luna (era Facet).

In concluzie, mai bine dai de la inceput un ban in plus si cumperi un lucru original decat sa platesti pe urma mai mult...

Va multumesc mult de ajutor si pt sfaturile acordate!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!