Jump to content

Avans la Caddy 2.0SDI PD


sackzitul
 Share

Postare recomandată

Dupa ce am schimbat distributia prin octombrie, a inceput sa nu mai porneasca cum trebuie masina.

Am schimbat furtunele de motorina si am rezolvat problema (partial), dupaia am facut o lista (ce ar putea fi):

1. pompa din rezervor (nu mai amorseaza)

2. oringurile

3. pompa tandem

Si cum nu am avut bani sa schimb nici una dintre cele enumerate am zis sa mai sap :), Si acuma incep sa cred ca poate fi din cauza avansului, chestia cu pornirea o aveam si cand nu era frig afara, si a inceput la vreo sapt dupa ce am schimbat distributia :). Si asa ca vreau sa il reglez (ca doar nu costa), incercarea moarte n-are :))

Atasez niste printscreenuri facute acuma seara, desi apa nu a reusit sa ajunga la 85 (o sa fac maine altele), am spus totusi sa le postez, deoarece nu imi dau seama la care camp trebuie sa ma uit (stiu ca avansul trebuie sa fie intre -3 - 3 si ca in unele tari nordice il pun si la 5 pentru pornire, dar nu stiu cat este al meu acuma)

Deci este in grup 04, campul 3? sau campul 4?

Mersi mult :)

Poze:

1 - dupa pornire

2,3,4 - dupa ce a ajuns apa la 67,5

post-63178-0-91766800-1322416893_thumb.j

post-63178-0-90094900-1322416911_thumb.j

post-63178-0-74762200-1322416915_thumb.j

post-63178-0-49623300-1322416919_thumb.j

Modificat de sackzitul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok,

1 .Are rost sa il pun mai mult cu plus gen +1 au +2?? pentru pornirea de dimineata?

2. Acuma el ii la -1.5 ca sa il pun la 0, desfac cele trei suruburi is invart inspre bord sau inspre radiator?? (am inteles ca trb doar putin putin)

3. Cand invart trebuie sa blochez fuliile?? Ca la schimbul de distributie sau nu?

4. In caz ca dau prea mult, am inteles ca nu se poate intampla nimic?? Am inteles ca invart cu cheia de 18 inspre radiator si daca vreau sa il dau inapoi am inteles ca trb sa dau scurt la automat cu cele 3 suruburi putin desfacute, asa se da inapoi?

Mersi mult Al bundy :) ;)

Modificat de sackzitul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. cei din tarile nordice il dau la +1 ca sa porneasca mai usor la rece

2.invarti in sens orar ca sa cresti

3, NU

4 DA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi mult al bundy, maine incerc revin cu detalii :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ideal e sa fii in grafic pe 0 sau +

am patit si eu la fel acum cateva zile....la mine e ceva mai greu de reglat

pana la urma am reusit si porneste foarte bine

ps tb sa ai 85 grede ca nu iti arata ok ,cel putin la mine asa a fost

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. stiu, la 85 grade o sa fac reglarea, si o sa-l pun intre 0 si 1 (max), in functie si de cum il nimeresc :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aseara am fost la garaj si l-am rezolvat (am curatat electromotorul, care tot timpul caraia, ca ramanea cuplat)

Si apoi m-am apucat de avans.Mai mult de 70grade apa nu o crescut am stat langa ea 20min :| Cred ca am termostatul stricat, trebuie sa vad luni care ii treaba.

Apoi m-am uitat cat era avansul la 15grade (apa) si cat era la 70, si era la fel, asa ca am zis sa il reglez la 70.

Am marcat am mutat, maxim maxim 1,5mm, am strans am dat drumu la motor, de la -1,5 a ajuns la +1.

Am dat o tura, ce pot spune alta masina, zici ca am turbo de la 2500 urca pana la 3700 perfect, pana acuma parca era un aspirator infundat :))

Am vrut sa il dau inapoi, dar din cauza ca mergea prea bine am zis sa il las la 1 sa vad cum merge :)

Impresii pozitive:

-motorul se aude altfel mult mai rotund

-dimineata a pornit perfect perfect (ca nou) la -4grade (pana acuma merge motorul tremurat vreo 10 secunde),

-demarajul mult schimbat

Impresii negative;

-S-a modificat cantitatea de motorina injectata de la 8,7 la 9,4

-cred ca a crescut si consumul (azi abia am facut vreo 100km prin oras, inca nu am apucat sa vad cat ii consumul), daca vad ca e peste 9-10, o sa incerc sa il pun la 0 + ca, consuma mult din cauza termostatului :)

Deci in concluzie, cine are probleme cu masina, cel mai ieftin si usor lucru posibil (sa verifice avansul, pentru 1,5mm e alta masina)

App, la cat trebuie sa fie relantiul (turatie) si cat trebuie sa fie cantitatea de motorina injectata?

O seara faina :)

Modificat de sackzitul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

860 -920 si cantitate acat mai mica, adica intre 3 si 9 dar ideal e pe la 4,8 5,2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai conteaza, azinoapte in jurul orei 3 am facut accident pe timisoara arad, eram cu inca 2 colegi, eu nu am patit absolut nimic, nici airbagul nu ma prins (bine ca am putut sa cer ajutor, ca altfel crapam de f), unul dintre colegii mei are rupt femurul, iar celalalt este in coma :(

masina este praf (120%) am iesit de pe carasobil la 100km/h am lovit 2 bolovani si m-am rostogolit de trei ori, sunt in stare de soc

Imi pare rau :( Atentie maxima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare nespus de rau pentru cele intamplate, si insanatosire grabnica ii doresc prietenilor tai....este urat ce s-a intamplat, si pe deasupra cat de repede si pe neasteptate ti se poate intampla asa ceva.....

Numai din curiozitate te intreb: masina a avut ESP?

Bine ca nu a fost si mai rau...bine ca nu a venit nimeni din fata....

Iti tin pumnii!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:unsure: Imi pare si mie rau pentru cele intamplate. Asta e viatza.. azi te gandesti cum sa iti reglezi avansu sau te enervezi pentru o zgarietura si maine poate nu mai ai masina deloc. Sper ca prietenii tai sa se insanatoseasca cat mai repede si sa ai norocul sa cumperi o masina noua cat mai repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!