Jump to content

Probleme cu incalzirea in masina


luapsogard
 Share

Postare recomandată

Trebuie sa verifici nivelul antigelului in vas si daca scade inseamna ca e de vina radiatorul din bord. Ar trebui, de asemenea, sa gasesti antigel sub mocheta fata, mai ales in dreapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
DumitruConstantin

si eu am o problema la sistemul de incalzire dupa ce am schimbat termostatu crezand ca acesta este problema ma-m inselat problema persista in continuare si se manifesta in felul urmator . in mers temperatura apei nu depaseste 70 -75 grade ,caldura nu prea am merg cu caldura la treapta 3 daca ma opresc pe loc in 5 minute temperatura apei trece de 90 grade si se simte caldura la terapta 1 si 2 iar cand dau treptetele 3-4 se aude un zgomot in bord un vajait cam tare in special in treapta 4 am citit toate posturile de aici si nimeni nu sa confruntat cu problema mea poate stie cineva pls... Mentionez ca zgomotul se sude cred eu in spatele aerotermei poate chiar de la ea nu sunt sigur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mers e posibil sa-ti scada temp apei dar nu pana la 70-75 de grade poate un 85 sau 80 minim, cea mai sigura solutie sa vezi temp corecta e sa pui testerul si sa verifici temp reala transmisa de senzor catre ECU.In leg cu caldura din masina e posibil ca sa fie infundat caloriferul si sa nu circule apa prin el incat sa-ti incalzeasca in masina asa cum ai vrea iar cu zgomotul nu prea ai fost prea explicit..se aude un vajait precum ar fi defecta aeroterma sau un vajait al aerului bagat de aeroterma in masina.

P.S. : ai verificat ce temperatura de deschidere are noul termostat pe care l-ai schimbat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DumitruConstantin

pe termostatul pe care l-am schimbat scria 84 grade firma walher si in legatura cu zgomotul face ceva ce genu unei unitati de calculator dar mai tare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil vajaitul ala sa fie de la filtrul de habitaclu (filtru de polen) si anume acesta sa se ceara schimbat. din cauza prafului din el nu mai permite trecerea aerului si de aici si vajaitul acela + mai putina caldura in treptele 3 si 4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DumitruConstantin

revin si eu la problema mea cu incalzirea in masina azi am schimbat filtrul de polen cu unul nou dar nu e mare diferenta de ce era inainte ,caldura am un pic mai multa dar in schimb nu a disparut vajaitul acela la treptele 3 si 4 filtrul este ceva nou neim firma KNECTH iar in legatura cu caldura cineva mi-a spus sa pun un carton in fata la radiator voi ce parere aveti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"vajaitul" e da la motoras...banuiesc ca domnul "cu cartonul in fata radiatorului" are dacie

Modificat de szrobik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

temperatura la motor la cat sta? vajaitul, mai poate proveni si de la clapeta de directionare a aerului,cea care face ca sa intre aer rece, adica direct de afara, sau sa il treaca prin calorifer. Acea clapeta are pe ea un burete, care in timp, se desface, rupe, etc, iar ace clapeta are niste gauri in ea, si se poate se aude si din aceasta cauza. Intrebarea mea, este, tu te vaiti ca nu baga caldura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DumitruConstantin

temperatura la motor dupa ceasu din bord sta la 70 75 grade cel mult asta in mers daca opresc si stau 5 min creste la 90- 100 grade si asa e ma vait ca nu prea am caldura in masina m-am uitat la toate furtunele de pe la motor si toate se incalzesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca sta la 70-75 ...schimba termostatul

iar daca face urta numa in treapta 3 si 4...e de la motoras...

Modificat de szrobik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DumitruConstantin

scuzama dar daca citeai nu pic mai sus vedeai ca l-am schimbat si tot asa statea si pana sa il schimb si dupa ce l-am schimbat si in legatura cu motorasu merge schimbat sau inocuita toata aeroterma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merge schimbat doar motorasul, o sa ai oleaca de lucru ca sa poti sa il scoti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DumitruConstantin

dar cu temperatura la motor care nu depaseste 70-75 grade in mers stie cineva care e cauza va rog cititi mai sus ca am precizat toate simtomele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in mers pe vremea asta rece in afara orasului nici mie nu imi creste mai mult de 75 dar in oras se ridica undeva la 90 si putin peste , nucred ca tre sa iti faci pr pt asta legat de zgomotul aerotermei sa nu fie sparta cumva sau sa nu mai fie etanse (eu am patit asa la un citroen jumper de la servici ,huruia aeroterma la viteza mare si nu sufla mai deloc iar cand au desfacut-o mecanici au vazut ca nu era etanse pe buza aia de se uneste cu restul ansamblului )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar cu temperatura la motor care nu depaseste 70-75 grade in mers stie cineva care e cauza va rog cititi mai sus ca am precizat toate simtomele

Salut colegu!eu cred ca trebuie sa schimbi neaparat termostatul iti spun din proprie experienta dar nu neglija si senzorul de temperatura care va trebui schimbat dupa caz.Bafta. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ideea este ca s-ar putea sa ai caloriferul infundat. cand este motorul cald, pune mana pe ambele furtune, daca unul este mai rece ca celalalt, inseamna ca ai caloriferul infundat. te asteptam cu noutati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DumitruConstantin

toate furtunele de pe la motor se incalzesc la fel vezi ca am postat la 156 si 159 problema pas cu pas

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DumitruConstantin

va salut si revin si eu cu vesti proaste in legatura cu problema mea care imi scoate peri albi ,in seara asta am facut un drum de vreo 40 km ,caldurac in masina nu prea am avut dar nici nu am inghetat am oprit langa un stalp iluminat si am verificat furtunele prin care circula antigel ,unul din cele doua care vin la caloriferul de incalzire din masina era un pic mai rece decat celalalt, concluzie am caloriferul infundat .Din ce am citit pe forum am vazut ca au mai fost persoane care au patit la fel credeti ca il pot desfunda fara sa il dau jos ca pe frigul asta cine da bordul jos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am schimbat pompa apa si antigelul(5L lichid), am mers cateva ture de oras cu masina si nu mai vrea sa bage caldura.Inainte de a schimba antigelul baga, acum nu mai vrea.Eu cred ca nu am mers suficient cu masina ca lichidul sa faca circuitul complet si sa scoata aerul afara.Dar! apa s-a ridicat la 95-100 dupa care a deschis termostatul si a ramas la 85-90.Acum nu stiu ce sa mai cred.O sa mai merg asa putin cu masina, poate isi revine.Vreau sa spun ca furtunele(de intrare si iesire) din calorifer sunt calde/fierbinti, dupa cum este motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dumitru.. o solutie ar fi fost ca at cand ai schimbat antigel sa fi suflat prin el la un compresor puternic..cu toate ca la mine nu era infundat baietii care mi-au schimbat antigel au procedat la fel, au suflat toata instalatia si inclusiv calorifer sa fie siguri ca pe parcurs sa nu apara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am rezolvat problema ... sa va zic etapele prin care am trecut pana sa bage caldura sa te arda la maini :banghead:

am pus carton in fata, am schimbat termostatu, am spalat toata instalatia inclusiv radiatoru din bord cu dala de desfundat tevi, apoi l-am clatit, antigel ... si baga putin mai bine

tot nu am fost multumit si m-am apucat sa demontez tot bordu, l-am dat jos si am cosntat ca, clapeta care directiona aeru care vine de afara, sa vina in masina sau prin radiator era intre-deschisa si nu se mai inchidea complet din cauza unui surub care cazuse pe instalatie ... si ramanea 1 cm deschis si printre caldura care o baga, venea si frig ... am scos surubu, am pus garnitura aia de la clapeta calumea si tot e ca nou .... tin sa precizez ca pana demontezi tot bordu si il pui la loc este cam 1 zi de munca ... dar merita daca nu ai caldura in masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana la urma s-a rezolvat.Nu am circulat destul cu masina ca sa se aeriseasca instalatia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut ...am si eu o problema la vw passat b3,1993, motor 1.8,90 cp.....de cateva luni bune sa stricat butoanele acelea cu care schimbi pe unde sa mearga aerul,practic sau schimbat pozitile si am mai ramas 3...nu mai merge nici fazele acelea 1,2,3 in afara de 4 de la radiator.....si face o figura ce e ff enervant....scoate pe aeratoare abur da nu ff mult ci putin de multe ori neobselvabil si mi se abureste parblizu ...banuiesc ca trebuie schimbat caloriferul....daca trebuie asta datimi si mie niste sfaturi ...etc , cum sa face asa ceva sa nu mai fac vreo prostie si sa stric cate ceva ... am umbla eu la rozetele aceale de unde se controleaza pe unde sa mearga caldura si una "patina" pana la urma am stricato si mai mult......mentionez ca in vara anului trecut am avut probleme la radiator era infundat....si se incalzea excesiv temperatura ...trebuia sa mergi vara cu caldura pornita ca sa nu sara de 100 temperatura....am bagat si o prostie de desfundat radiatoare in intalatie dar nu a avut efect...se poate sa se fi stricat caloriferu de la aia banuiesc...stiu ca nu e pe aici de passat da nu prea am gasit in alte parti

Modificat de noolmad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba cu aburul in masina, este de la calorifer, este fisurat. La treava cealalta, cu treptele..... cred ca este de la lamela aia. Trebuie vazut, o poza, ceva, mai multe detalii... Chiar daca nu esti cu golf3/vento, esti coleg cu noi, si cu cea mai mare placere te ajutam

:lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine apare problema cu caldura in masina doar cand merg in afara localitatii. in oras se ridica destul de repe temmperatura la 90 grade si baga caldura, insa in afara scade uneori si sub 70 grade si nu mai da caldura. precizez ca termostatul l-am schimbat si nu stiu de unde ar putea aparea problema. m-am gandit chiar sa pun un carton in fata cand merg in afara orasului, ca la dacie, insa nu cred ca asta e solutia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!