Jump to content

Probleme cu incalzirea in masina


luapsogard
 Share

Postare recomandată

Si cand e setat sa bage aer cald la picioare..e un pic mai galagios?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri m-am apucat sa dau bordul jos, sa scot caloriferul sa-l spal, ca nu mai baga caldura decat cand aveam motorul turat, la relanti baga aer caldut. Este ceva de munca, dar cu putina atentie, se da jos relativ repede. Ciudat este, ca, desi l-am ametit cu spalatul, mare mizerie nu a iesit din el. Azi l-am pus, si baga caldura foarte bine. Ideea este ca, daca ai avut probleme la instalatia de racire, este bine sa faci si operatiunea asta. Asta este parerea mea. Pentru cei ce se vor apuca, foarte multa bafta, si multa atentie. Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cand e setat sa bage aer cald la picioare..e un pic mai galagios?

Scoate un vajait dar cred ca e ceva normal :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri m-am apucat sa dau bordul jos, sa scot caloriferul sa-l spal, ca nu mai baga caldura decat cand aveam motorul turat, la relanti baga aer caldut. Este ceva de munca, dar cu putina atentie, se da jos relativ repede. Ciudat este, ca, desi l-am ametit cu spalatul, mare mizerie nu a iesit din el. Azi l-am pus, si baga caldura foarte bine. Ideea este ca, daca ai avut probleme la instalatia de racire, este bine sa faci si operatiunea asta. Asta este parerea mea. Pentru cei ce se vor apuca, foarte multa bafta, si multa atentie. Succes

pana la operatiunea asta incercati sa vedeti daca filtrul de habitaclu (de polen) nu este inbacsit cu mizerie.nu pots a va explic cum , dra si eu aveam o problema asemanatoare si dupa c l-am schimbat totul a revenit la normal.incercati si sfatul meu ca este cel mai usor si mai rapid. :icon_thumright:

filtru_polen.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GenuVW, ai dreptate, dar asta ar insemna sa nu aiba viteza aerul, dar tot ar trebui sa iti bage aer fierbinte cand masina are 90 grade, nu? Dar daca nu baga aer fierbinte, inseamna 2 sau 3 lucruri: ori clapeta care directioneaza aerul nu inchide (sau nu mai are buretele pe ea, caci acea clapeta are niste gauri mari in ea, nu stiu de ce), ori traseul nu este etans si pierde aerul, ori...... varianta cea mai urata, este caloriferul infundat, caci el se infunda imediat, o mica impuritate in sistemul de racire si gata, a infundat un element. O zic din proprie experienta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

traseul pe care vine aer rece nu este acelasi pe care vine si aer cald?in special la picioare ma refer.Daca traseul nu este etasat asta nu ar insemna ca pierde aerul pe acea ruta indiferent ca este setat sa bage doar jos,sau e setat sa bage si sus si jos?tot la aer cald ma refer

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aerul, intra prin acelasi loc, merge pana consola centrala, nu stiu exact termenii tehnici. Acolo se afla caloriferul. Inaintea caloriferului, se afla o clapeta de dirijare a aerului, actionata de rotita centrala, care cand este data la rece, aerul ocoleste locul unde se afla caloriferul, cand este dat la cald, aerul este dirijat prin calorifer, apoi trece in partea de dirijare la parbriz, mijloc, sau la picioare. Eu ma refeream la faptul ca una din cauze este ca nu inchide bine acea clapa, si in loc sa dirijeze aerul numai prin calorifer, se deschide jumatate, sau mai putin, si trece putin aer prin calorifer, si mai mult prin cealalta parte, de unde vine direct de afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am scapat si eu. pana la urma s-a desfundat caloriferul cred. am caldura ca inainte sa folosesc solutia de astupat porii :D

grija mare cu solutiile acestea "stop leak" puneti treptat cate putin . cum a zis colegul de mai sus "v@sy"

Modificat de tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

traseul pe care vine aer rece nu este acelasi pe care vine si aer cald?in special la picioare ma refer.Daca traseul nu este etasat asta nu ar insemna ca pierde aerul pe acea ruta indiferent ca este setat sa bage doar jos,sau e setat sa bage si sus si jos?tot la aer cald ma refer

Am facut o schema repede in paint din ce mi-ai explicat tu,si care cred in teorie ca ar fi problema,acum vreau sa stiu exact unde gasesc acea clapeta.

PS:nu am talent la grafica

post-52315-1257617249_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci: clapeta "1" deschide circuitul de aer de la ventilator, se deschide cand rotita de la rotita vitezelor ventilatorului se afla intre pozitia 0 si 1. Clapeta "2" este cea despre cea care vorbim noi, cea despre care ti-am zis ca are gauri in ea, si care cred ca ar fi problema la tine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zicea mai demult un coleg ca a scos furtunele(sub capota) si a bagat apa sau aer sub presiune.Nu mai stiu daca a rezolvat sau nu problema, cauta pe forum si vezi

Salut, dupa o vara in care caldura din masina nu a fost necesara...a venit timpul sa o folosesc si eu.

din pacate nu a functionat decat f slab...dupa 1 zi in care am umblat de la electrician(credeam ca e o problema legata de inchiderea si deschiderea clapetelor de incalzire) la mecanic si inapoi, am constata ca are o problema ceva in genu ...in timpul functionarii daca desfaceam busonul de la vaporizator arunca antigel care avea 3 probleme mari si late :

1. distribuita - pompa de apa nu functiona bine

2. garnitura de la chiulasa - era gaurita pe la admisie pe undeva si baga aer in instalatie

3. radiator bord infundat

asadar la mecanic a ajuns masina pana la urma , care a verficat si a inlocuit garnitura de chiulasa si a verficat distribuita, pompa de apa si a zis ca pana la urma e de la radiatorul din bord.....dar sincer eu nu as recomanda desfacerea bordului ca e si dificil de pus inapoi si dupa aceea te-ai putea trezi cu cabluri in brate sau alte chestii. ....se gaseste in comert solutie de desfundat radiatorul care se pune in sis de racire al masini in proportie de 50-50 ....am luat si dupa ore de mers cu masina am desfacut cablurile care merg la raditorul din bord , am legat cate un furtun pe tur retur si am "fortat" radiatorul cu apa sub presiune...de la 0.1-1.5bar dar treptat nu din prima ....dupa cateva incercari a sarit mizeria din el care bloca circuitul apei...acum merge brici ....asa ca sfatul meu .....luati solutie pentru radiator si incercati cu apa ....dar nu fortati ca vati crapa radiatorul....si daca apa functioneaza normal prin el....atunci posibil ca e una din solutiile mai costitsitoare de mai sus care sunt mai greu de rezolvat acasa. .....succes daca mai aveti acest de probleme !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva preturi pentru solutia minune? Nume, de unde ai luat-o? Ne-ar fi utila si noua, nu ne-am mai chinui cu ore intregi de munca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,mi-am luat si eu un golf 3 1.9 diesel si nu imi merge ventiltorul pe nici o treapta...astept si eu niste sfaturi,ce ar putea avea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica sigurantele, asta este primul pas, apoi daca sigurantele sunt ok, verifica daca iti vine curent la firele ventilatorului. Succes. Te asteptam cu noutati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine cam aceeasi problema, cand motorul ajunge pe 90 grate ( destul de repede, termostat nou ) nu baga caldura in masina cum ar trebui, baga doar un aer cald. Dupa multe verificari am constatat ca e radiatorul din bord este infundat, am cumparat un praf ( mr muscolo cred ) care zice ca desfunda tevile de mizerie si depuneri calcar ... parca ... nu prea as vrea sa il combin cu antigelu sau sa il bag in motor ... o sa scot cele 2 furtune care intra in masina ... o sa torn cu o palnie niste lichid pe ele ... si sa se scurga pe cealalta parte ... o sa fac asta de cate ori pana se desfunda ... daca bagati presune mare cu un compresor este posibil sa crape radiatoru din bord ...

o sa fac asta zilele astea, o sa fac niste poze si o sa le atasez aici ... solutia de desfundat tevi costa pana in 10 ron si se gaseste in orice supermarket ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

{cenzurat}, daca iti merge, este super. Ne-ar scuti de muuuuulta munca. Eu am dat bordul jos si anul trecut, si acum vreo 2-3 saptamani. Te asteptam cu noutati. Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am bagat prafu minune direct in vasul de apa ... dupa 5 minute se simtea efectul ... baga mult mai cald ( nu iti arde mana da e de ajuns ) ... si se infundase furtunasu de retur ... curgea numai moloz dala ... jeg ... acum trebuie sa golesc toata instalatia ... sa o spal cu apa si sa bag din nou antigel ... o sa fac si niste poze .. .daca am cu ce :P

o fac in seara asta ... daca nu maine ... efectul il vedeti vineri la intalnire :Driver:)

Modificat de Picinell
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata ... am scos azi toata apa din motor, radiator, calorifer bord ... am bagat apa curata ... l-am clatit de 2 ori ... am lasat moru pornit pana a pornit electroventiloatoru sa isi faca aerisirea calumea si sa fie termostatu complet deschis ... am scos apa ... si am bagat pe urma apa pe fiecare in parte ...

In caloriferu din bord am baga apa si am suflat pe funtunu de tur si tot jegu curgea pe retur ... eu zic ca am facut treaba ... l-am clatit bine de 2-3 ori, am dat cateva ture cu masina sa faca iar aerisire calumea si am bagat antigel ...

Acum am caldura in masina ca niciodata ... sunt super multumit de praful de desfundat tevi ... se gaseste in orice supermarket, e pana in 10 ron 1 pliculet

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Eu am o alta problema, daca poate sa ma ajute cineva.Nu imi merge caldura catre parbriz, si din aceasta cauza am mai tot timpul geamurile aburite, si cand schimb de la aer rece la aer cald se simte miros de antigel in masina.Mentionez ca in rest am caldura.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil ca sa fie dereglata rozeta care actioneaza flapsul de directionare a aerului spre parbriz (asa a fost la mine). Cand actionam de butonul din bord pe pozitia dezaburire, butonul nu se ducea pana in dreptul pictogramei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ai avut dreptate, Paul.

Am manevrat de cateva ori butonul si acum nu mai am probleme cu parbrizul.

Dar cu mirosul de antigel, ai vreun sfat? Sa rezolv si problema asta.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai miros de antigel in masina trebuie schimbat caloriferul de caldura. spor la munca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai caloriferul din bord spart... ori il lipesti bine ori il schimbi. Nu iti pierde apa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!