Jump to content

Probleme cu incalzirea in masina


luapsogard
 Share

Postare recomandată

alta solutie mai simpla nu este, nu se poate ajunge nici cum la clapeta aia fara a da jos tot bordul?

Modificat de f@ne_tm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pus-o de fericire atunci

cred ca ma chinui asa pana la primavara si ma risc cu un service

asta este

strangem bani si da-m la smecheri

poate am noroc sa gasesc vre-un service serios care nu ma trage-n teapa

merci oricum ,ARABEL !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate nu este alta cale de a se ajunge la acea clapeta. in tot ansamblul din bord, o singura clapeta comuta caldura pentru a da drumul caldurii la picioare atat in fata cat si in spate , precum si la fata, respectiv parbriz. nu se poate remedia decat prin datul bordului jos. necesita rabdare si timp, dar cu putin curaz se poate face si in garaj, fara a apela la mecanic.

ce pot sa spun e ca si eu am fost incepator ca unii dintre voi, dar am studiat, am intrebat, mi-am ''bagat nasul'' si pot spune ca pana acum nu am fost la nici un mecanic. nu incurajez lucrul asta, dar sunt atatea situatii legate de mecanici si service-uri, se mai adauga si costul manoperei cre trebuie sa recunoastem ca este piperat.

Modificat de arabel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In interiorul aerotermei sunt mai multe clapete care se inchid/deschid functie de comenzile date si transmise prin cabluri. Daca aesul cald nu mai este directionat catre picioare ci numai la partea superioara cred ca nu mai este realizat reglajul rozetei ce actioneaza clapeta (a se vedea pdf-ul de mai sus). Am avut o astfel de problema cand am luat masina, fiind dereglata acea rozeta. Urmare, butonul nu se mai rotea complet, clapeta nu se mai deschidea pe pozitia dezaburire, aerul calde sau rece nu mai actiona asupra parbrizului si era cam nasol pe tipul iernii sau cand ploua. Am studiat pdf-ul, am desfacut consola centrala si tubulatura de sub aeroterma, pana am dat de rozeta din pdf, la pg.12, fig 3 si am refacut reglajul ca acolo. De atunci nu mai am probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in imagine e aeroterma mea de thermotronic. Cu sageata rosie este marcata rozeta ce actioneaza clapeta, cu sageata galbena este marcata parghia de comanda. Pe rozeta si pe parghie sunt 2 semne ce ar trebui sa se suprapuna. Daca nu se suprapun clapeta nu se deschide cum ar trebui. Verifica treaba asta. Daca nu e de aici, atunci tubulatura este infundata, altceva nu vad.

post-6155-1231619208_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prelungirea aceea mai subtire din dreapta imaginii este deasupra picioarelor pasagerului din dreapta cumva, sau cum e pozitia exacta a aerotermei? si legat de rotirea butonului, la mine merg toate butoanele prfect, atata ca, dintr-o data n-a mai bagat aer la picioare.

Modificat de f@ne_tm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spre picioare aerul circula prin canalul de sub linia rosie (unde se vede surubul acela)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O imagine editata cu circuitul aerului

sageata roz intrarea aerului in habitaclu

cercul galben radiatorul de caldura.

sageata verde si albastra spre duze si parbriz

sageata galbena spre picioare

post-6155-1231620142_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci inseamna ca rozeta respectiva, ce trebuie reglata pentru aerul la picioare se afla in partea inferioara a aerotermei, in pozitia in care e montata pe masina(din cate inteleg eu din poza de mai sus). Intrebarea mea e daca se poate regla fara a da jos aeroerma de pe masina, numai plasticurile alea de la bord si coloana centrala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

urmareste firul ce actioneaza clapeta la picioare. nu vad sa se deregleze din senin. trebuie sa fie o cauza.

post-28098-1231620625_thumb.jpg

Modificat de arabel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, rozeta e in partea inferioara, se poate regla fara a da aeroterma jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc ptr explicatii

dar o rugaminte am

ce trebuie sa demontez si cum?

sa nu rup ceva din nestiinta

multu !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun, ca sa pot ajunge la ea, ma gandesc ca trebuie sa dau jos plasticurile alea din partea de jos a bordului, inclusiv coloana mediana, care nu stiu cum se scoate de acolo. Am mai incercat odata sa ajung la cablurile alea, si nu am putut scoate partea din fata a coloanei mediene(din cauza franei de mana si a schimbatorului), cum o pot scoate afara, ce trebuie sa demontez, schimbatorul sau frana de mana?

mdrro, tot ce este in partea din mijloc-jos a bordului si a coloanei centrale, in schimb, la coloana centrala eu am mai intampinat o problema(nu am putut sa o scot), in rest nu e mare lucru. Speram sa ne ajute si cu asta colegii nostri.

Modificat de f@ne_tm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incepi demontarea cu partea din spate a consolei. La vento este tinuta de un surub amplasat in golul din consola, in spatele franei de mana. Se scoate cu ajutorul unei surubelnite drepte bucata de plasic ce tine burduful schimbatorului de viteze. Ininterior sunt 2 piulite din plastic care se desfac cu o tubulara de 10. Pe lateralele consolei fata, stanga si dreapta, sub bord sunt 2 surubele cap stea. odata desfacute se trage frana de mana, se imping scaunele fata catre spate si veti gasi o pozitie in care prin rotire conolafata va iesi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, mersi paul, o sa mai incerc, asa am mai incercat odata, am crezut ca rebuie demontat manerul de la frana de mana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite si clapeta respectiva. In celelalte imagini este tubulatura care orienteaza aerul spre picioare

post-6155-1231625391_thumb.jpg

post-6155-1231625566_thumb.jpg

post-6155-1231625767_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi, maine sper s-o dobandesc, revin maine cu vesti!

O intrebare, tu faci poze la fiecare piesa pe care o demontezi de pe masina, de fiecare data cand repari ceva? Ca ai poze la toate problemele.....Mersi!

Modificat de f@ne_tm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu-i prea frig , azi cred ca ma apuc , cu curaj de munca

sper sa reusesc sa-mi fac sauna la picioare !

merci mult !

o sa va povestec maine ce "minunatii" o sa fac

salut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa scoaterea consolei se demonteaza suportul metalic pentru a usura munca. Se demonteaza 2 mici canale care conduc aerul spre canalele aflate sub scaunele din fata. Se desface surubul care sustine canalul ce conduce aerul spre picioare. Odata demontat ai acces spre rozeta

post-6155-1231626489_thumb.jpg

post-6155-1231626750_thumb.jpg

post-6155-1231626918_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca am rezolvat problema, si inca foarte simplu. Am vazut in posturile anterioare o intrebare de genu: "butonul de schimbarea directiei aerului merge de la un capat la celalalt fara poticneli?", si am incercat si eu(mentionez ca eu pana acum am folosit doar primele 3 pozitii: dezaburire, picioare si fata-picioare), cand sa ajung la ultima pozitie(doar fata, adica mijloc) butonul a mers mai greu, si cand am dat inapoi la picioare.......surpriza, baga aer si la picioare. Ce ma nelinistetse pe mine: e ceva defect, sau se mai intampla dinastea? Sa stiu la ce sa ma astept.

Mersi colegilor, in special lui paul, pentru rabdare si pentru toate pozele si sfaturile primite. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:( Paul, vad intr-o poza ca este un suport cd-uri original... e de vanzare? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offtopic: imaginile sunt din "baza mea de date" , si nu pot pune acel suport fiindca il am pe cel de pahare si eu am radiocass :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata fratilor

am reparat-o

era rupta clema ce tinea furntunul de la cablu comutatorului

nu putea cablu sa se miste prin furtun

l-am prins de suport si merge brici

da caldura de-mi transpira talpile

multumesc de sfaturi tuturor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut

sunt mandrul posesor al unui golf 3 TD, AAZ. Il am de vreo 7-8 ani insa acum a inceput sa dea semne de imbatranire.

o problema destul de mare e incalzirea motorului. de vreun an de zile temperatura imi sta intre 100-110 grade. ventilatorul pare ca functioneaza normal, insa porneste atunci cand sonda din bord imi arata 110 grade.

cred ca asta este motivul pt care mi-a, de 2 ori un furtun de langa motor si o data caloriferul din bord. Pt cel din urma, de 2 ori m-am chinuit sa demontez masina insa m-a descurajat traversa metalica ce tinea aeroterma. asa ca am fost bun de plata la Avia Motors, singurul service unde n-am fost refuzat pe motiv "e prea mult de munca".

Am reusit sa schimb caloriferul insa nu m-am bucurat decat de 3 plimbari in caldura. Acum 2 zile am constatat ca ventilatia nu mai merfe. Pe nici o treapat.

Am verificat sigurantele si rezistentele. Toate ok. Am verificat inclusiv sa vad daca ajunge curent la intrarea in motorasul de ventilator...si ajunge.

banuiesc ca motorasul e ars. Ma poate ajuta cineva cu un sfat de unde pot achizitiona unul mai ok (calitativ si ca pret)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se de jos motorasul si se poate verifica pe direct. Ai aer pe masina sau nu? Pentru motoras da-mi un pm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!