Jump to content

Probleme cu incalzirea in masina


luapsogard
 Share

Postare recomandată

multumiri pentru ajutor mebrilor vw forum

problema era dioda care era impuscata...insa am rezolvato ca si un coleg de mai sus nu mai stiu care(scuzele mele)...care a pus o lita in locul diodei pana cand dau o comanda de o dioda noua am inteles ca este in jur de 200ron prin brasov:)...cum vi s-ar parea pretul...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

200 lei???? Iti dau toata rezistenta la o treime de pret :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar daca se inlocuieste dioda...si se lipeste...rezista...?sau se dezlipeste...?ca as pune alta dioda decat sa inlocuiesc tot sistemul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am si eu probleme cu incalzirea in masina,imi da foarte puti aer cald chiar daca am mers si 50 de km,am schimbat termostatul crezand ca este blocat si la fel se manifesta,am pus mana pe furutunele care intra in interiorul masinii si unul este fierbinte iar celalalt est doar un pic cald,am demontat butoanele care controleaza caldura,ma gandeam ca este sarita sufa care actioneaza

robinetul care deschide si inchide caldura dar acolo toate sunt la locul lor si functioneaza normal acum ma gandesc ca poate sa infundat caloriferul si nu circula apa prin el,pierderi de apa nu am deloc.

Este posibil sa se infune caloriferul,a mai patit cineva sa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da. ai prezentat simtomele unui calorifer infundat. am intalnit la o laguna la fel. o sa ai ceva de munca pt ca va trebui sa dai bordul jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu ce ar putea fi infundat caloriferul?

Cand am schimbat termostatul si am scos antigelul era curat,chiar nu imi dau seama cu ce ar fi infundat.

Daca as incerca sa desfac cele doua furtune care intra in calorifer si sa bag un furtun cu jet de apa in unu din cele doua furtune asi avea sansa sa il desfund,fara sa mai demontez tot bordul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bine asa ... si daca bagi jetul in sens invers e si mai bine ... poate scapi de demontare ca e munca de ocnas ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar fi o solutie si asta. sa bagi ceva apa cada + calgon si lasi 20-30 min. apoi bagi iar jet de apa.

dar ai grija la jetul de pa sa nu fie presiunea prea mare si sa ai parte de alte ''bucurii''.

Modificat de arabel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva care din cele doua furtune care intra in interiorul masinii duce in partea de jos a caloriferului, banuiesc ca unul duce in partea de jos si unul duce in partea de sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

amandoua furtunele duc in partea de sus a caloriferului. pe tine te intereseaza care e intrarea si care iesirea de apa. urmareste furtunele si vezi care vine din chiulasa, ala e intrarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare la toti !

Am si eu o rugaminte.

Am un golf 3 gl syncro din 94

motor de 1.8 de 90 cp pe benzina...etc

si am o problema cu aerul conditionat

nu da caldura la picioare(nu sufla aer la picioare)

in celelalte trepte (fata, parbriz, geamuri) da caldura foarte bine.

cand comut la picioare parca da sus aerul.

ce pot sa fac, ce ma sfatuiti.

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

instalatia de aer conditionat da aer rece vara...

problema ta cred ca este la butonul comutator,nu face bine contact la treapta pentru caldura de la picioare.s-a tocit lamela.daca nu te pricepi,poti sa mergi la un specialist si te rezolva.Numa` bine!

Modificat de _seby_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aer rece cred ca da

nu am avut cum sa verific pe timp de vara ptr ca abia am cumparat masina de vreo 2 luni

o sa incerc maine sa scot sa vad daca pot remedia eu problema

de specialisti gen service sunt satul

te mananca de bani si nu fac nimic asa cum trebuie

un sfat cum sa desfac sau ce sa fac (mai bine zis), as primi bucuros

nu ma pricep deloc la manopere auto si bani nu prea mai sunt

multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. _seby_ tu confunzi comutatorul treptelor de viteza a ventilatorului (unde este lamela) cu butonul de directionare a fluxului de aer.

2. mdrro butonul de directionare a fluxului de aer se roteste de la un capat la celalalt al scalei cu usurinta, fara poticneli?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toate butoanele functioneaza, cred , normal

cel de ventilatie isi face treaba asa cum trebuie(sufla din ce in ce mai tare , in functie de cum urc in trepte)

cel de la aer rece spre cald , merge usor si cursiv( se vede diferenta cand dau de la rece spre cald)

si cel care comuta pe pozitii(parbriz, picioare,piciare-fata,si fata) se pare ca merge si el

cald la picioare( daca pun mana la gura galeriei) parca se simte putin caldut dar nu sufla cu putere aerul in afara

parca nu ventileaza aerul din galerie spre exterior

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la al 3-lea buron -ca si la celelalte doua- ai niste suporti de plastic de care sunt prinse cabluri care actioneaza clapete. unul din acei suporti sunt rupti. trebuie sa dai jos panoul cu butoane de la aer.

Modificat de arabel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de care zici?

cel ce comuta zona unde sa dea aer?

si daca este rupt un suport ce pot sa-i fac?

merci !

si cam cum se demonteaza butoanele?

sa nu fac vreo prostie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum a spus si arabel, daca suportul ce tine cablul de comanda este rupt atunci nu se mai comanda corect clapeta ce deschide circuitul pentru picioare.

Cu o surubelnita mai lata desfaci masca din jurul celor 3 butoane de comanda. Scoti scrumiera si sub ea ai 2 suruburi cap stea pe care le desfaci. Dupa ce ai dat jos masca aceea dai de 4 suruburi cap stea. Astfel ajungi la panoul de comanda al climatizarii. Il scoti putin afara si te uiti la cablul de comanda care vine prin spatele panoului. Acolo are o siguranta elastica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vorbesc de cel care comuta caldura pe cele 4 . dupa ce scoti fata ai patri suruburi in cele 4 colturi. mai sunt 2 care k sa le desfaci scoti scrumiera. apoi tragi de tot ansamblul si un spate se vede mecanismul si cablurile ce actioneaza, si suportii din plastic. eu l-am prins cu un colier din plastic autoblocant. sper sa intelegi din poza dar era singura.

post-28098-1231536068_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am desfacut cum ati zis si pare ok tot

sunt 2 cabluri care sunt activate de comutator in functie de cum invart comutatorul

unul se trage cand dau sa bata numai in fata si al doile in toate pozitiile

m-am uitat si unde merge al doile cablu si am vazut ca activeaza o parghie atasata la o cutie de plastic undeva sub bord

primul nu vad unde se duce(undeva in sus)

butoanele merg, cablurile sunt prinse bine....tot pare ok la suprafata

sa fie ceva rupt sau blocat in cutia aia de sub bord

curios de ce numai la picioare nu da (si in fata si in spate), nu sufla nici sa-l....

in rest merge ,da caldura cum trebuie

daca dau la parbriz ,da la parbriz

daca dau in fata ,da in fata...etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc ptr schema

dar cred ca pana la urma tot la service ajung

sper sa nu ma jegmaneasca iar vreun "profesionist"

am intrebat la un service si cand a auzit de golf a inceput sa faca mofturi

ca trebuie sa dea jos bordul, sa desfaca turbina din fata etc....ca-n romania

cand am auzit am zis s-o lase balta ca merg asa cum este

iau ciorapi mai grosi si nu-mi ingheta picioarele

in rest da caldura de ma sufoca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

simt ca inebunesc

azi am fost plecat cu masina si pe frigul asta , normal am dat drumul la AC

pe langa faptul ca mai un pic si-mi inghetau picioarele, ma si molesea caldura care batea din fata

nu are nimeni o solutie mai simpla sa vad de ce nu sufla aerul la picioare?

comutatoarele de aer par ok

sa fie ceva rupt sau infundat in cutia de sub bord?

sau in fata la turbina de sub capota?

m-am uitat pe schema de la AC ,dar sa fiu cinstit ma uit ca prostul

trebuie neaparat sa dau bordul ptr a vedea ce smecherie are?

Foarte indatorat celui care-mi explica(ca la prostul de mine), mai detaliat o solutie la problema mea.

multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mdrro, aceeasi problema o am si eu, ce e mai ciudat e ca pana in urma cu vreo luna a mers, ca de multe ori simteam ca imi ia foc picioarele si atunci opream, acum.....nici nu se simte, vorba ta, doar daca pui mana acolo sub volan abia iasa putin aer cald, si asta fara sa fi umblat eu prin bord sa vad "de ce merge", dintr-o data am observat ca nu mai vrea........ si eu astept un raspuns mai pe-ntelesu meu.....poate ne ajuta cineva, ca din cate stiu eu, aici sunt numai baieti de treba.

Modificat de f@ne_tm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil ca problema sa fie la clapeta ce opreste sau da drumul caldurii la picioare; pentru asta ma tem ca trebuie sa dati bordul jos.

mdrro- nu are legatura ventilatorul cu caldura la picioare; daca nu functiona ventilatorul nu aveai caldura deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!